Camping 't Schouwke

Weer vandaag20°
Camping 't Schouwke
9,6

1 review over Camping 't Schouwke in het Nederlands

Heerlijke plek in bosrijke omgeving

Fam. Alstadt
25-2-2017

Gezellige kleinschalige camping waar je meer dan welkom bent. Ook paarden zijn hier welkom. Met name voor mensen met kinderen is dit geweldig. Je kan een plekje vlak langs de paardenwei krijgen.

In de directe omgeving zijn heerlijke bossen waar je volop kunt wandelen of fietsen. Voor wie wil winkelen is Roosendaal in de directe omgeving, een gezellige stad met ruime keuze aan winkels en eetgelegenheden.

Kortom een uitstekende camping keuze.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Schouwke in Wouwse Plantage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Schouwke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.