Camping 't Schouwke

30 reviews over Camping 't Schouwke in het Nederlands

Fantastisch, echte aanrader.

Linda Harms
17-8-2019

We hebben 1 nacht verbleven oo deze prachtige, schone en zeer nette camping. Super luxe toilet/douche gebouw. Alles heel netjes en schoon, goed verzorgd. Super aardige mensen waardoor we ontvangen werden, kortom een echte aanrader

Gereisd Met partner in augustus 2019

Geweldigsanitair en gemoedelijk 100%

Jan en jeanet van pelt
11-1-2018

Hele mooie bosrijke omgeving ook met de fiets en zeeland vlakbij

Gereisd Met partner in juli 2017

Om te ontstressen

Ronny
14-8-2017

Camping met een 35tal plaatsen voor rustzoekers. Aanplanting en sanitair worden zeer goed bijgehouden. De gratis wifi is van goede kwaliteit. Eigenaar is vriendelijk en niets is hem te veel. Wij stonden hier in augustus voor 15€/dag. Aan de overkant van de weg is een restaurant met zowel grotere al kleine kaart. Dit is een uitstekende plaats voor fietsers, wandelaars en met Roosendaal en Bergen op Zoom in de buurt is voor de shoppers en cultuurfreaks ook voldoende te doen. Ondanks ons kort verblijf van 5 dagen hadden we een goed contact met een aantal vaste gasten. Misschien komen hier nog wel eens terug.

Gereisd Met partner in Wed Aug 09 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig

Fons Gijselhart
21-7-2017

Dit is een mooie rustige camping, met ruime plaatsen en een zeer ruim toiletgebouw wat er spik en span uit ziet. De eigenaren zijn zeer vriendelijk met een goede uitleg over hoe en wat op de camping, zeer behulpzaam en je ziet ze niet maar als je ze nodig hebt zijn ze er. Het is een mooi uitgangspunt voor het West Brabantse land

Gereisd Met partner in juni 2017

een aanrader!!

Sven Walraven
12-10-2016

Een zeer goede camping in een verrassende omgeving! Net sanitair, gratis wifi, buiten wat zon heeft een kampeerder niet meer nodig. Kortom een aanrader!

Gereisd Met partner in september 2016

Geweldig

G_Gerrits6
27-10-2015

Ontvangen door een zeer enthousiaste eigenaar die je gelijk even een rondleiding geeft. Mooie grasvelden met ruime plaatsen. Mooi sanitair en een huiskamer voor de gasten. Heel erg mooie omgeving voor prachtige fietstochten door b.v. noord Belgie en rondom Roosendaal. Levendige omgeving. Komen graag een keer terug.

Gereisd Met partner in Thu Oct 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

super-relaxed

albert en greetje
11-8-2015

Schone douches/toiletten vinden wij belangrijk, als dan ook je standplaats 100 procent rustig is, en het veld erg groen gras heeft, en de standplaats ruim voldoende is, en de eigenaren uitermate vriendelijk en tegemoetkomend zijn, hoeven we niet uit te leggen dat we zeer tevreden zijn.

Gereisd Met partner in augustus 2015

Heerlijke plek om te staan

Marijke Pieters
8-7-2015

Wij hebben slechts een paar dagen gestaan, maar hebben het er prima naar ons zin gehad. Wat een groene camping! Geweldig! Veel zonnepanelen op het dak en tot in de puntjes afval scheiden. De eigenaar was zeer vriendelijk en behulpzaam. Wij komen vast nog een keer terug.

Gereisd Met partner in Fri Jun 05 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een uitstekende svr camping .

Dekeyzer Eric
22-9-2014

Een camping die een uitstekende indruk heeft nagelaten . Echt een voorbeeld van hoe het eigenlijk altijd zou moeten zijn . De uitbaters zijn heel vriendelijke mensen en voor alles en iedereen open staan . De camping ligt aan een knooppunt , ideaal voor fietsers die de Betuwe willen verkennen . De grens is vlakbij , de Kalmthoutse heide , de uitgestrekte bossen en zo veel meer . Een aanrader !

Gereisd Met partner in september 2014

Heerlijk tot rust komen

hvdeshof
29-5-2014

Uitstekende camping om tot rust te komen, zelfs in de meivakantie. Omdat hier geen speeltoestellen zijn (alleen wat skelters en een grote zandbak) komen hier alleen kinderen die zichzelf goed kunnen vermaken. Alles wordt superschoon gehouden, zowel de ruime afwasgelegenheid als het sanitair. Douches zijn in hoogte verstelbaar en voorzien van thermostaatkranen. De campingplaatsen zijn erg vlak en het gras wordt regelmatig gemaaid. In de huiskamer staat voor de campinggasten een grote koelkast, een kookplaat en een magnetron. Gratis WiFi op de hele camping. Christ en Lizet zijn behulpzaam en gastvrij, maar houden zich netjes op de achtergrond. Een camping om naar terug te keren.

Gereisd Met partner in Sat Apr 26 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Schouwke in Wouwse Plantage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Schouwke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.