Camping 't Schouwke

Meer campinginfo

51 reviews over Camping 't Schouwke

• 9Linda Harms17-08-2019

Fantastisch, echte aanrader.

We hebben 1 nacht verbleven oo deze prachtige, schone en zeer nette camping. Super luxe toilet/douche gebouw. Alles heel netjes en schoon, goed verzorgd. Super aardige mensen waardoor we ontvangen werden, kortom een echte aanrader

• 9Staat v/h sanitair

• 2018
    10Fam F van Laarhoven11-06-2018

Ons favoriete plekje vlakbij huis en toch vakantie

Zeer gastvrij en kindvriendelijk!

• 10Family Jensen28-05-2018

Top camping!

Een heerlijke camping voor jong en oud. Ruimte, rust en vooral gastvrijheid! We hebben alweer voor 2019 geboekt.

• 10Jan en jeanet van pelt11-01-2018

Geweldigsanitair en gemoedelijk 100%

Hele mooie bosrijke omgeving ook met de fiets en zeeland vlakbij

• 2017
    8Ronny14-08-2017

Om te ontstressen

Camping met een 35tal plaatsen voor rustzoekers. Aanplanting en sanitair worden zeer goed bijgehouden. De gratis wifi is van goede kwaliteit. Eigenaar is vriendelijk en niets is hem te veel. Wij stonden hier in augustus voor 15€/dag. Aan de overkant van de weg is een restaurant met zowel grotere al kleine kaart. Dit is een uitstekende plaats voor fietsers, wandelaars en met Roosendaal en Bergen op Zoom in de buurt is voor de shoppers en cultuurfreaks ook voldoende te doen. Ondanks ons kort verblijf van 5 dagen hadden we een goed contact met een aantal vaste gasten. Misschien komen hier nog wel eens terug.

• 8Staat v/h sanitair

• 10Fons Gijselhart21-07-2017

Geweldig

Dit is een mooie rustige camping, met ruime plaatsen en een zeer ruim toiletgebouw wat er spik en span uit ziet. De eigenaren zijn zeer vriendelijk met een goede uitleg over hoe en wat op de camping, zeer behulpzaam en je ziet ze niet maar als je ze nodig hebt zijn ze er. Het is een mooi uitgangspunt voor het West Brabantse land

• 10Omi02-07-2017

Geweldige dagen op een mooie plaats

Als je wilt kamperen op een ruime plaats met een groen tapijt en sanitair waar menige camping nog wat van kan leren, daarbij opgeteld dat het voor kinderen een speelparadijs is,eigenaar Christ een soepele mee denkende vrolijke man is,dan zou ik adviseren, ga daar eens heen.

• 10Fam. Alstadt25-02-2017

Heerlijke plek in bosrijke omgeving

Gezellige kleinschalige camping waar je meer dan welkom bent. Ook paarden zijn hier welkom. Met name voor mensen met kinderen is dit geweldig. Je kan een plekje vlak langs de paardenwei krijgen.

In de directe omgeving zijn heerlijke bossen waar je volop kunt wandelen of fietsen. Voor wie wil winkelen is Roosendaal in de directe omgeving, een gezellige stad met ruime keuze aan winkels en eetgelegenheden.

Kortom een uitstekende camping keuze.

• 8Staat v/h sanitair

Met oudere kinderen

• Oude reviews

10Sven Walraven12-10-2016

een aanrader!!

Een zeer goede camping in een verrassende omgeving! Net sanitair, gratis wifi, buiten wat zon heeft een kampeerder niet meer nodig. Kortom een aanrader!

• 10annieboone04-05-2016

Top! Ook voor trekkers met e-bike

Tentplek waar ook de fiets opgeladen kon worden, en deze kon ook overdekt gestald. Boer Christ: zeer vriendelijke en behulpzame beheerder. Alles wordt heel goed onderhouden. Mooi en schoon sanitair! Wasmachine en centrifuge aanwezig. Zeer comfortabele huiskamer / slechtweervoorziening met mogelijkheid tot potje koken en aldaar nuttigen, e.v. koelkast gebruiken, gezellige zithoek, info. materiaal en boeken om te lezen. En een heerlijk rustige camping! Ik kan niets bedenken wat ik niet goed vond. Top! 2x in zomer 2015

Alleenreizend

6 tips over Camping 't Schouwke

• ajmvoese, 03-11-2013

BOEK OP TIJD, want de mooiste plekjes zijn al snel bezet. Bezoek de Kalmthoutse heide en drink een pintje in Belgie. Bekijk de sluisen complex bij Bergen op Zoom Ga eens een dagje fietsen op het eiland Tholen Ga zeker naar Bergen op Zoom met zijn oude Markiezenhof Als het regent, dan is het outletcentrum Rosada in Roosendaal een aanrader. Ga ook wandelen. Rondom de Wouwse plantage vind je de oude huizen van plantage zelf en als klap op de vuurpijl natuurlijk de Brabantse Wal.

• rineke_1, 08-09-2013

Prima warme bakker in Wouw

• K en L, 09-05-2014

Veel fietsmogelijkheden direct vanaf de camping, ook knooppuntenroute.

1 vraag over Camping 't Schouwke

• Cornelus Antonius Wijngaard, 11-04-2019

meer informatie

wat zijn de prijzen? en vanaf wanneer tot wanneer open?

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig