Camping 't Schouwke

Laatste review

Ons favoriete plekje vlakbij huis en toch vakantie

Fam F van Laarhoven,
11-6-2018

Zeer gastvrij en kindvriendelijk!

48 reviews over Camping 't Schouwke in het Nederlands

Ons favoriete plekje vlakbij huis en toch vakantie

Fam F van Laarhoven,
11-6-2018

Zeer gastvrij en kindvriendelijk!

Top camping!

Family Jensen,
28-5-2018

Een heerlijke camping voor jong en oud.

Ruimte, rust en vooral gastvrijheid! We hebben alweer voor 2019 geboekt.

Geweldigsanitair en gemoedelijk 100%

Jan en jeanet van pelt,
11-1-2018

Hele mooie bosrijke omgeving ook met de fiets en zeeland vlakbij

Om te ontstressen

Ronny,
14-8-2017

Camping met een 35tal plaatsen voor rustzoekers. Aanplanting en sanitair worden zeer goed bijgehouden. De gratis wifi is van goede kwaliteit. Eigenaar is vriendelijk en niets is hem te veel. Wij stonden hier in augustus voor 15€/dag. Aan de overkant van de weg is een restaurant met zowel grotere al kleine kaart.

Dit is een uitstekende plaats voor fietsers, wandelaars en met Roosendaal en Bergen op Zoom in de buurt is voor de shoppers en cultuurfreaks ook voldoende te doen. Ondanks ons kort verblijf van 5 dagen hadden we een goed contact met een aantal vaste gasten. Misschien komen hier nog wel eens terug.

Geweldig

Fons Gijselhart,
21-7-2017

Dit is een mooie rustige camping, met ruime plaatsen en een zeer ruim toiletgebouw wat er spik en span uit ziet.

De eigenaren zijn zeer vriendelijk met een goede uitleg over hoe en wat op de camping, zeer behulpzaam en je ziet ze niet maar als je ze nodig hebt zijn ze er.

Het is een mooi uitgangspunt voor het West Brabantse land

Geweldige dagen op een mooie plaats

Omi,
2-7-2017

Als je wilt kamperen op een ruime plaats met een groen tapijt en sanitair waar menige camping nog wat van kan leren, daarbij opgeteld dat het voor kinderen een speelparadijs is,eigenaar Christ een soepele mee denkende vrolijke man is,dan zou ik adviseren, ga daar eens heen.

Heerlijke plek in bosrijke omgeving

Fam. Alstadt,
25-2-2017

Gezellige kleinschalige camping waar je meer dan welkom bent. Ook paarden zijn hier welkom. Met name voor mensen met kinderen is dit geweldig. Je kan een plekje vlak langs de paardenwei krijgen.

In de directe omgeving zijn heerlijke bossen waar je volop kunt wandelen of fietsen. Voor wie wil winkelen is Roosendaal in de directe omgeving, een gezellige stad met ruime keuze aan winkels en eetgelegenheden.

Kortom een uitstekende camping keuze.

een aanrader!!

Sven Walraven
12-10-2016

Een zeer goede camping in een verrassende omgeving!

Net sanitair, gratis wifi, buiten wat zon heeft een kampeerder niet meer nodig.

Kortom een aanrader!

Top! Ook voor trekkers met e-bike

annieboone
4-5-2016

Tentplek waar ook de fiets opgeladen kon worden, en deze kon ook overdekt gestald. Boer Christ: zeer vriendelijke en behulpzame beheerder.

Alles wordt heel goed onderhouden. Mooi en schoon sanitair! Wasmachine en centrifuge aanwezig. Zeer comfortabele huiskamer / slechtweervoorziening met mogelijkheid tot potje koken en aldaar nuttigen, e.v. koelkast gebruiken, gezellige zithoek, info. materiaal en boeken om te lezen.

En een heerlijk rustige camping!

Ik kan niets bedenken wat ik niet goed vond.

Top! 2x in zomer 2015

Uitmuntend!

Fam. Van Camp
9-11-2015

Een perfecte plaats om er eens lekker tussenuit te zijn. Zelfs tijdens de winter. Uitstekend sanitair, mooie grasvelden lekker dicht bij de paardjes. En een zeer gastvrij paar heten je welkom.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Schouwke in Wouwse Plantage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Schouwke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.