Camping Landgoed Ottermeerhoeve

56 reviews over Camping Landgoed Ottermeerhoeve in het Nederlands

plassen in de bosjes

Evelien
14-7-2015

Camping ottermeerhoeve is een gezellige sfeervolle natuurlijke camping met mooie tentplekken aan het zwemven. Dit zwemven ziet er mooi uit,helaas zit dit water wel vol waterplanten en bloedzuigers. Echt lekker zwemmen lukt niet. Kinderen kunnen er wel heerlijk spelen op de surfplanken en op de touwbrug en met de kabelbaan. Het grote nadeel vonden wij de kwaliteit van het sanitair. Het douchegedeelte is mooi en redelijk schoon. De toiletten zijn echter vies. Ook is één sanitair gebouw voor veel campinggasten te weinig en is het met name voor de kinderen te ver lopen. Plassen in de bosjes achter de tent dus!

Yvonne, eigenaar, 2-2-2016

beste familie, beste Evelien,

jammer dat u een aantal minpunten hebt ervaren.

Het toilet wordt 3 x per dag gereinigd !

Het zwemven heeft een natuurzone en een zwemzone.

De Natuurzone met haar waterplanten zorgt dat het water schoon blijft.

De enkele "bloedzuigers" zijn tandenloos en doen geen enkel kwaad aan mensen. Dus hierover hoeft u zich geen zorgen te maken.

We blijven werken aan verbeteringen en nemen je opmerkingen mee hierin.

Tot ziens Team landgoed Ottermeer

Prachtige plek, slechte service

Fam. Zonligt
5-7-2015

Wat een prachtige zwemven. Een leuke , kindvriendelijke camping met helaas slecht onderhouden sanitair, slecht geleid en veel te hoge prijs. Een natuurcamping waar twee nachten en een dag € 107,- kost (middenseizoen) mag je iets van verwachten zou je denken.

De campingeigenaars lijken vooral zelf op vakantie en bezig met gezelligheid. Ook belangrijk maar als letterlijk de poep tegen de toiletbril geplakt zit hoort dit toch gezien te worden en niet na twee dagen nog steeds niet schoon gemaakt te zijn.

Ook een grote groep met luide muziek en veel geschreeuw werd niet gecorrigeerd want het was tenslotte gezellig.

Natuurcampings blijven onze favoriet maar deze ziet ons niet meer terug.

Yvonne en Frans, eigenaar, 2-2-2016

beste Pazonligt,

wat jammer dat u geen goede ervaring had.

Er was een groep die inderdaad door ons meerdere malen is aangesproken.

Dat u daar last van had is absoluut NIET de bedoeling !!

Betreft sanitair dat wordt 3 x per dag schoongemaakt/nagelopen, er gebeuren met kleine kinderen wel eens ongelukjes, helaas, maar ook zij leren zelfstandigheid zo. De door u genoemde prijs kan u vergelijken met diverse categorieën campings, echter waar vind u al deze faciliteiten en dan kleinschalig. in het laagseizoen staat u hier al vanaf 17 euro voor 2 personen per nacht. Uiteraard nemen we uw opmerkingen mee in het doorgaande verbeter proces van onze camping, tot ziens.

Vanuit de drukke stad naar een natuurcamping om lekker uit te rusten. Tot onze spijt is dit niet gelukt. Een grote groep op het veld achter ons heeft tot 02.00 uur vannacht keiharde muziek gedraaid en voor enorm veel overlast gezorgd Ze waren te dronken om aan te spreken. Vanmorgen om 06.30 uur begonnen de eerste kinderen al weer te schreeuwen. Dit had ik nooit verwacht op een natuurcamping. Had ons even gewaarschuwd, hadden we ergens anders gaan staan.

Jammer van de prachtige camping, super zwemwater en

( heel leuk ) gratis gebruik van skelters en kano's. Volgend jaar proberen we het nog een keer.

Frans en Yvonne, eigenaar, 2-2-2016

Beste camping gast,

jammer dat u overlast had van andere gasten. Dit is absoluut niet de bedoeling.

Wij nemen uw review mee in ons doorgaande verbeteringen.

Tot ziens

Een stukje paradijs op aarde...

Joost
6-11-2014

Deze zomer met onze kinderen gekampeerd op de Ottermeerhoeve. Mede op aanraden van een vriend. Een schot in de roos voor heel het gezin. Een prachtige plek op een on-Nederlands mooi natuurlandgoed. Sanitair met verse bloemen en in Oosterse sferen. Paarden, skelters, creatieve en sportieve workshops, met veel passie georganiseerd en gegeven door Frans, Yvonne en hun kinderen. Elke dag vers brood van de Belgische bakker. Je hoeft niet naar het buitenland om er echt uit te zijn.

Afrader

M.Dijkers
7-8-2014

Absurd duur voor een best mooie, maar eenvoudige camping. Zo'n 50 euro per nacht. Dit zijn wij niet gewend van natuurkampeerterreinen. Toen we eerder dan vermeld weg wilde gaan, moesten we toch het hele bedrag betalen. Voor de niet gebruikte nachten zouden we dan een tegoedbon krijgen, maar dan wel buiten het seizoen. Dat hebben weer niet gedaan. We hebben spijt dat we, op aanraden van een kennis nog wel, er heen zijn gegaan en als zijn gegaan met vooruit betalen. Zo hebben we er 4 nachten voor 200 euro gestaan. Niet normaal! De pret was er gauw af, helemaal door de klantonvriendelijke, geldbeluste en starre houding van de campingeigenaresse.

Een paradijs....

Leonie, Ray en Tycho
2-8-2014

Wij zijn in mei dit jaar weer naar de Ottermeerhoeve geweest en wat is er hard gewerkt zeg. Weer vernieuwingen. Wij waren met een groot gezin, tieners en onze benjamin van vier! Allemaal hadden ze het geweldig. Vorig jaar zijn we ook geweest. het stomme is dat we vlak bij wonen maar als je op deze camping komt dan lijkt het klein Frankrijk wel. Kunstzinnig, prachtige bloemen, de camping zelf is prachtig, grote plekken, paarden die met hun pasgeboren veulens lopen te grazen in een heerlijk zonnetje. Ik ben in maart ernstig burn-out gegaan. Het was een gok of dit me in mei ging lukken. Maar we kwamen aan en er viel een heerlijke ontspannen rust over me heen, ik was weg en voelde me sinds lange tijd even geborgen. Schitterend sanitair, toen wij er waren werden ter plekke prachtige spiegels gemaakt van natuurlijk materiaal, echt in een woord super....zo is er maar een! ga zo door!

veel kinderen natuur en kneuterigheid

alinetekiefte
20-6-2014

het was weer heerlijk, erg druk met kinderen maar daarvan hebben we er zelf ook 2. We werden direct herkend en we voelden ons dit 2e jaar door de hartelijkheid al vaste gasten. Er is een nieuwe gezamenlijke ruimte en een afwasplek met uitzicht. En ja de prijs is behoorlijk maar dat hebben we er voor over: paarden, trampolines, leuke workshops die in de prijs begrepen zijn. Zeep en wc papier, schoon sanitair. Vrolijk boeltje met aanloophaan, de 2 poezen en naast de Quarterpaarden die er weer prachtig met veulens bij stonden de shetlandponys die regelmatig een kind meetrokken over het terrein. Kikkervisjes, salamandertjes vangen, kanoen en kabelbaan, heerlijke broodservice, boodschappen doen bij de Carrefour, bbq'en naast je tent en kampvuurtje bouwen, stukje wandelen over het grote terrein is ook heerlijk. Dus wederom: niet heen gaan als je voor deze prijs luxe verwacht want daarin zit het niet. De luxe zit in de natuur en de charme van het verbindende kneuterige.

Helemaal geweldig (idd als het bij je past)

Josse de Voogd
25-4-2014

Een bijzondere en mooie camping. Wij sliepen twee nachten in de Yurt. Echt het ultieme paradijs voor kinderen. Lekker ruig en natuurlijk, geen plastic schreeuwerig vermaak. Soms een schrammetje, maar ontzettend veel lol. Prachtig zwemven. Alles mooi aangelegd. Leuke eigenaren. De Yurt is super leuk en knus. Fijn autoloos. Creativiteit, improvisatie, natuur.

Het sanitair is in een oude schuur, maar is modern en schoon. Klachten hierover gaan denk ik meer over het 'image', dat dus bij je moet passen, dan dat het nou slecht was. Wel vond ik het ver lopen om te plassen vanaf de yurt, sanitair is helemaal vooraan in camping. Prijs was wat hoog, maar dat komt ook omdat we van de activiteiten nog geen gebruik maken (klein zoontje). Jammer van de directe omgeving was dat er niet echt een bos oid is om te wandelen, landgoed aan Belgische kant is niet vrij toegankelijk. Maar voor kinderen is het terrein ruim genoeg en super mooi. We komen graag terug als kids ouder zijn.

Fijne sfeer maar wel duur

Pinkster
13-4-2014

De ottenmeerhoeve is een kindevriendelijke camping waar een hele fijne relaxte sfeer heerst. Dit wordt ook uitgedragen door de eigenaren, die heel vriendelijk en relaxt zijn. Ik ben het dus met alle positieve reviews eens. Toch vonden wij het een erg prijzige camping als je kijkt wat je ervoor krijgt. Natuurlijk, er is gratis gebruik van skelters en spullen in het water. Maar het sanitair is erg basic, er is geen winkeltje voor wat boodschappen, en wij misten wel een kleine horeca gelegenheid : koffiedrinken of tenminste een ijsje kunnen halen. Voor dat soort dingen moet je allemaal het terrein af. In vergelijking met andere campngs waar je deze prijs betaalt ( 55 a 60 euro) en deze facilteiten er wel zijn, - soms zelfs met zwembaden erbij- is dat vind ik niet in verhouding met het geld wat je per nacht betaalt. Als je dit niet uitmaakt, en je wilt gewoon een fijne sfeer, dan is de ottenmeerhoeve zeker een goede keuze!

Opnieuw een geweldige vakantie gehad

martine_sloezarwij
25-8-2013

Dit jaar voor de tweede keer gekampeerd (14 dagen) op de Ottermeerhoeve en opnieuw een heerlijke vakantie gehad. Samen met mijn jongste zoon (10 jaar) heb ik meegedaan aan de kunstweek. Koper bewerken, beelden maken van gasbeton, tie die, action painting... Leuk voor jong en oud; echt een aanrader. Ondanks alle activiteiten is de camping niet druk maar heerst er een heel relaxte, gemoedelijke sfeer. De eigenaren zijn bijzonder gastvrij en betrokken. Voor meisjes die van paarden houden, is deze camping een walhalla. Mijn zoons hebben miet zoveel met paarden maar hebben zich geweldig vermaakt in het ven en op de trampoline. Pizzabakken bij het kampvuur en het zingen bij het kampvuur (met Jan en Judith) was erg leuk.

Het sanitair wordt overigens prima en grondig schoongehouden.

Grote kans dat wij volgend jaar toch weer ergens een weekje op deze camping boeken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Landgoed Ottermeerhoeve in Wouwse Plantage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Landgoed Ottermeerhoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.