Camping Landgoed Ottermeerhoeve

Tonen op kaart

62 reviews over Camping Landgoed Ottermeerhoeve

• 9De Wit19-05-2016

Paradijs op aarde

Ik en mijn vriend hebben een bijzondere tijd doorgebracht op het fraaie Landgoed Ottermeerhoeve. De camping ligt in een prachtige omgeving met een bos om te wandelen, paarden met veulens, een prachtig natuurlijke zwemven, mooie bloemen overal. Wij stonden aan het zwemven...wat een paradijs en geweldige zonsondergang. Paardrijden op natural horsemanship was een bijzondere ervaring. Voor de extra ontspanning kan je deel nemen aan gratis yoga lessen en met koeler weer konden we van de houtgestookte sauna genieten met blik op het ven en aansluitende afkoeling. Op mij heeft de camping een heel liefdevol indruk gemaakt met mooi spelmogelijkheden voor de kinderen, een mooi natuurlijk ingericht sanitair waar de zwaluwen hun nestjes in gemaakt hebben. Deze camping is echt een aanrader voor een vakantie met de hele familie of zoals wij romantisch samen.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2016

• 10Familie van Vliet17-05-2016

Top camping, snel voor de zomer bijgeboekt !

Zo wat zijn wij opgeladen na een heerlijk Hemelvaart weekend. Geweldig ....het zwemven met zandstrand, de kano s, kabelbaan en de sfeer. Heel erg hebben de kinderen genoten van al dit en alle vriendjes die ze hebben ontmoet. Heel veel fijne andere gasten waar een gesprek makkelijk verloopt en diepgang mogelijk is. Wij hebben allemaal genoten van de yoga, de creativiteit, boogschieten en het paardrijden. Pizzabakken op het kampvuur met een groot deel van de gasten was lekker en verbindend - gezellig. Sanitair is helemaal goed, afwassen met een schitterend uitzicht op de natuur is geniaal. Natuurstenen was kommen op een boomstamblad, zwaluwen die in en uit vliegen, heerlijk. Landgoed Ottermeer heeft een eigen wandelbos met natuurven. We hebben snel bijgeboekt voor de zomervakantie en zien er nu al naar uit. Echt een aanrader.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

• 9jaap van suchtelen15-05-2016

paradijselijk

Vanaf Hemelvaartsdag kampeerden wij 3 dagen met onze kleinkinderen (9 en 11) op de Ottermeerhoeve. Zelden hebben we een paradijselijker camping meegemaakt - de kinderen vonden dat ook. Alles is met liefde opgebouwd en ingedeeld, kennelijk vanuit veel inlevingsvermogen in wat kinderen (en volwassenen) leuk vinden. (vanuit de formule "niks hoeft, alles kan"). De kinderen vonden alle uitdaging in elkaar, de trampolines, de skelters, de zwem/knoeiplas, de vuurtjesstookplaats en de paarden. Terrein prachtig aangelegd met zelfs in deze drukke week ruime plekken. Ik zie dat een paar mederecensenten wat zurig rapporteerden over voorzieningen en sanitair, maar wij bewonderden juist de mooie natuurstenen wasbakken en ontwerpdetails tot aan de pleerolhouders toe. (een en ander is trouwens nog in opbouw, en als we kamperen willen we juist geen hotelsfeer ervaren) Een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

• 9Sandra17-03-2016

samenmaken we een heerlijke vakantie

Heerlijk een moment om tot jezelf te komen. Het is heerlijk om mijn kinderen te zien spelen en ontdekken. Er is voor alle leeftijden wat te doen. De activiteiten op de camping zijn gericht op elkaar te ontmoeten. Samen maken we de vakantie compleet. Er is ruimte om activiteiten te ondernemen. Ik vind het heel leuk als mensen die net als ik op de camping kamperen een workshop of andere activiteit organiseren. Zo ontstaan er afwisselende weken en een verbondenheid. Als je je hier aan wilt onttrekken is dat ook helemaal o.k. Je kunt je goed terug trekken om b.v een boekje te lezen op de grote privé plekken. Het samen pizza bakken of eten blijft voor mij een topmoment in de week. Heerlijk al die verschillende pannetjes waaruit je mag proeven. De zwaluwnestjes in het sanitair vind ik zo bijzonder. Elke keer als ik daar ben hoop ik een glimp van de jonge diertjes te kunnen zien. De volwassen diertjes vliegen af en aan.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 9familie Paulusma30-01-2016

Super camping, top gastvrijheid, heerlijk zwemven,

Als je zin heb in een vakantie met allerlei leuke verbindende activiteiten, houdt van 20 hectare groot natuurlandgoed, zwemmen in het grote ven, zonnen op het zandstrand, gewoon luieren terwijl je kinderen met hun vriendjes spelen dan is Ottermeerhoeve een topkeus. De eigenaren met hun volwassen kinderen organiseren yoga, samen eten, pizza bakken, ponyrijden, beachvolleybal enz. De plekken zijn zeer ruim, heel stille plekjes, je kan in de boomgaard of zoals wij met onze de Waard tent direct aan het ven staan. In het grote zwemven kan je de kano s gebruiken, er is een kabelbaan, touwbrug. Bij slecht weer kan de sauna gestookt worden voor wie zin heeft. Sanitair is heel sfeervol en wordt 3 x per dag schoongemaakt. onze dochters genoten van alle activteiten vooral het paardrijden. s avonds de ondergaande zon en heerlijk mijmeren. Overdag een lekkere levendigheid van alle kinderen. Heel leuk is de openheid van veel gasten, je hebt zo een kwalitatief gesprek. De omgeving is heel mooi, veel fietspaden en veel natuur.

• 3Mopreis30-07-2015

Dit niet meer

Leuke camping voor kinderen in een supermooie omgeving. Boodschappen doen in België, wandelen in de omgeving. Helaas zijn de voorgaande recensies waar. De camping is zo duur omdat in het hoogseizoen de 'activiteiten' inbegrepen zijn. Voor wie niet in hoger sferen verkeert en gewoon wil kamperen een belachelijk bedrag. Zo duur heb ik op een vijfsterren camping met alle faciliteiten nog nooit gekampeerd. Geen supermarkt, vieze toiletten. Een toiletgebouw voor veel gasten. Geen eetgelegenheid. Eigenaresse ging het vooral om het geld.

• 1Staat v/h sanitair

Frans, eigenaar, 02-02-2016

beste Familie Mopreis,

wat spijtig dat u geen goede ervaring had tijdens uw verblijf. Als u met uw klacht naar ons toe had gekomen tijdens uw verblijf hadden we hier iets aan kunnen doen. De toiletten worden 3 x per dag schoongemaakt/ nagelopen. We zijn constant bezig om ons bedrijf te verbeteren en nemen uw feedback mee hierin.

• 6Evelien14-07-2015

plassen in de bosjes

Camping ottermeerhoeve is een gezellige sfeervolle natuurlijke camping met mooie tentplekken aan het zwemven. Dit zwemven ziet er mooi uit,helaas zit dit water wel vol waterplanten en bloedzuigers. Echt lekker zwemmen lukt niet. Kinderen kunnen er wel heerlijk spelen op de surfplanken en op de touwbrug en met de kabelbaan. Het grote nadeel vonden wij de kwaliteit van het sanitair. Het douchegedeelte is mooi en redelijk schoon. De toiletten zijn echter vies. Ook is één sanitair gebouw voor veel campinggasten te weinig en is het met name voor de kinderen te ver lopen. Plassen in de bosjes achter de tent dus!

• 4Staat v/h sanitair

Yvonne, eigenaar, 02-02-2016

beste familie, beste Evelien, jammer dat u een aantal minpunten hebt ervaren. Het toilet wordt 3 x per dag gereinigd ! Het zwemven heeft een natuurzone en een zwemzone. De Natuurzone met haar waterplanten zorgt dat het water schoon blijft. De enkele "bloedzuigers" zijn tandenloos en doen geen enkel kwaad aan mensen. Dus hierover hoeft u zich geen zorgen te maken. We blijven werken aan verbeteringen en nemen je opmerkingen mee hierin. Tot ziens Team landgoed Ottermeer

• 6Fam. Zonligt05-07-2015

Prachtige plek, slechte service

Wat een prachtige zwemven. Een leuke , kindvriendelijke camping met helaas slecht onderhouden sanitair, slecht geleid en veel te hoge prijs. Een natuurcamping waar twee nachten en een dag € 107,- kost (middenseizoen) mag je iets van verwachten zou je denken. De campingeigenaars lijken vooral zelf op vakantie en bezig met gezelligheid. Ook belangrijk maar als letterlijk de poep tegen de toiletbril geplakt zit hoort dit toch gezien te worden en niet na twee dagen nog steeds niet schoon gemaakt te zijn. Ook een grote groep met luide muziek en veel geschreeuw werd niet gecorrigeerd want het was tenslotte gezellig. Natuurcampings blijven onze favoriet maar deze ziet ons niet meer terug.

• 4Staat v/h sanitair

Yvonne en Frans, eigenaar, 02-02-2016

beste Pazonligt, wat jammer dat u geen goede ervaring had. Er was een groep die inderdaad door ons meerdere malen is aangesproken. Dat u daar last van had is absoluut NIET de bedoeling !! Betreft sanitair dat wordt 3 x per dag schoongemaakt/nagelopen, er gebeuren met kleine kinderen wel eens ongelukjes, helaas, maar ook zij leren zelfstandigheid zo. De door u genoemde prijs kan u vergelijken met diverse categorieën campings, echter waar vind u al deze faciliteiten en dan kleinschalig. in het laagseizoen staat u hier al vanaf 17 euro voor 2 personen per nacht. Uiteraard nemen we uw opmerkingen mee in het doorgaande verbeter proces van onze camping, tot ziens.

• 7Mariska28-06-2015

Mooie camping, helaas erg veel geluidsoverlast

Vanuit de drukke stad naar een natuurcamping om lekker uit te rusten. Tot onze spijt is dit niet gelukt. Een grote groep op het veld achter ons heeft tot 02.00 uur vannacht keiharde muziek gedraaid en voor enorm veel overlast gezorgd Ze waren te dronken om aan te spreken. Vanmorgen om 06.30 uur begonnen de eerste kinderen al weer te schreeuwen. Dit had ik nooit verwacht op een natuurcamping. Had ons even gewaarschuwd, hadden we ergens anders gaan staan. Jammer van de prachtige camping, super zwemwater en ( heel leuk ) gratis gebruik van skelters en kano's. Volgend jaar proberen we het nog een keer.

• 7Staat v/h sanitair

Frans en Yvonne, eigenaar, 02-02-2016

Beste camping gast,

jammer dat u overlast had van andere gasten. Dit is absoluut niet de bedoeling. Wij nemen uw review mee in ons doorgaande verbeteringen. Tot ziens

Gereisd met jonge kinderen in juni 2015

• 9Joost06-11-2014

Een stukje paradijs op aarde...

Deze zomer met onze kinderen gekampeerd op de Ottermeerhoeve. Mede op aanraden van een vriend. Een schot in de roos voor heel het gezin. Een prachtige plek op een on-Nederlands mooi natuurlandgoed. Sanitair met verse bloemen en in Oosterse sferen. Paarden, skelters, creatieve en sportieve workshops, met veel passie georganiseerd en gegeven door Frans, Yvonne en hun kinderen. Elke dag vers brood van de Belgische bakker. Je hoeft niet naar het buitenland om er echt uit te zijn.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

10 tips over Camping Landgoed Ottermeerhoeve

• Josse de Voogd, 25-04-2014

Voor de omgeving beter fietsen dan wandelen. Camping ligt op Brabantse Zandgronden, maar ook de Zeeuwse strandjes aan de Oosterschelde zijn dichtbij, half uurtje. En meeste campings in Zeeland zijn erg strak, clean en burgerlijk, dus dit is mooi alternatief. Tip voor eigenaar: op termijn sanitair naar meer centrale plek, of extra klein toilethokje.

• fam poland, 05-08-2012

boodschapjes doen in belgie op een paar minuten rijden kinderen kunnen lopen naar het dorpje om een ijsje te kopen eventueel zwembad De Stok (binnen en buiten) in roosendaal op 10 min rijden Prachtig wandelgebied op het grensgebied met allerlei wandelroutes van verschillende afstanden (voor 2 euro te koop bij bezoekercentrum in Kalmhout)

• A. te Kiefte, 18-08-2013

Boodschappen doen dichtbij bij de Carrefour in Essen, in Essen zit ook een Blokker, Zeeman, apotheek, avondwinkel, dierenarts etc

0 vragen over Camping Landgoed Ottermeerhoeve

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50