Camping Landgoed Ottermeerhoeve

Meer camping info
Tonen op kaart

62 reviews over Camping Landgoed Ottermeerhoeve

• 6Hans22-07-2017

Leuke plek maar te duur.

Op fietsvakantie kwamen we (2 fietsers op ebikes) langs deze camping. Een mooie groene kampeerplek. 23 euro moest we betalen en daarmee werd het de duurste camping tijdens onze vakantie. Omdat het druk was bij de receptie moesten we lang wachten voor de plek werd aangewezen. 3 euro betalen voor electriciteit om de ebikes op te laden.... (kosten opladen 2 ebikes ongeveer 20 eurocent....). En ondertussen vond mw. de beheerder ebikes eigenlijk onsportief..... Tsja.... Tips: - Je kunt natuurlijk zeggen zoek zelf je plekje uit.... zeker als er plek genoeg is - bedenk iets voor het opladen van ebikes - laat kritiek achterwege, daar zit een kampeerder niet op te wachten. - denk eens na over de prijs/kwaliteit verhouding

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2017

• 8Charlotte28-05-2017

Geweldige Idylle (mooi weer helpt natuurlijk mee)

Voor gezinnen met kinderen is dit volgens mij eén van de leukste campings van Nederland. Prachtig aangelegd met veel fruitbomen en doorkijkjes, niet te netjes maar ook niet te ruig, niet te hip maar zeker niet oubollig. Het vennetje met genoeg kano's en ander spul (incl. kabelbaan) om jong en oud zich mee te laten vermaken is heerlijk in de zomer, er zijn paarden om te poetsen en op te rijden, trampolines, kampvuur, yoga, soms een geïmproviseerde waterglijbaan en een superhartelijke ontvangst. Het terrein is ruim en wordt allesbehalve volgepropt. Enig minpuntje dat ik kan bedenken is de lange wandeling naar het sanitair.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

• 9Wouter Goudswaard22-05-2017

Geweldige camping

Camping de Ottermeerhoeve is een prachtige groene camping, erg mooi opgezet, veel groen, prachtig meer met kano's, ruime plekken en veel zon. We waren met 3 gezinnen met jonge kinderen (0-7) en stonden bij de glijbaan in de buurt, de kinderen konden heerlijk spelen en wij als ouders konden ook heerlijk genieten vanuit de stoel :-) Het meer is erg leuk, lekker gezwommen en gevaren met de kinderen.' s avonds kampvuur gemaakt en brood gebakken. Sanitair is prima. Echt een aanrader!

p.s. Jaap, als je niet bekend bent met het begrip 'groene camping' ga dan gewoon naar zo'n massa camping met animatie en een plastic badhuis om de zoveel meter... of stel je verwachtingen bij en geniet van deze camping

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

• 3Jaap01-05-2017

Mooie plek , vervelend en betuttelend beheer

Prima plek met zwemwater en dieren. Eigenaresse wil zelfs geld voor een tafel rekenen of voor een bijzettentje. Naast dat je al voor de plek en extra personen betaald. Sanitair is superver weg en oud. Prijs-kwaliteitverhouding is totaal uit verhouding. Veel te duur! Veel te veel gezeur waardoor de vakantiepret wordt verstoord.

• 2Staat v/h sanitair

Frans, eigenaar, 17-05-2017

Beste Hr Jaap, jammer dat u het totaal niet naar uw zin hebt gehad, gezien de door u gekozen waardering cijfer 3.
    Wij zetten ons altijd in om ieder een fijne vakantie tijd te bieden ! Zoals u hebt kunnen zien kampeert u op een 20 hectare natuurschoon landgoed met een wonderschoon zwemven. Gratis gebruik v 8 skelters, 3 trampolines, kano s in het ven. 11 hectare eigen bos, nog 2 natuurvennen, prachtige weilanden met paarden en kamperen op grootte plaatsen. Een terrein met een ongekende variatie aan (Ver)gezichten, en bijzondere plekjes. De aanschaf, het onderhoud en beheer is zeer omvangrijk ook qua kosten. De door u betaalde nachttarief is zeker in verhouding tot al deze schoonheid en al het in de prijs inbegrepen diensten. Het sanitair wordt juist gewaardeerd om de Houten boomstambladen met natuurstenen kommen, het kunstwerk van onze bevriende internationale schilder en de unieke sfeer. Ja de picknick tafels zijn te huur, dus als u die zo inneemt zonder ons dit te vragen...... met vriendelijke groet Frans en Yvonne

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

• 9Martine12-09-2016

Topcamping, ik kom terug!

Echt zo'n leuke camping. We waren met z'n tienen en hadden een super leuke tijd. We werden heel hartelijk ontvangen en alles wat we vroegen werd geregeld. We voelden ons heel welkom. Het zwemven, indeling van de camping, sfeer, omgeving, ... is de MAX! Echt een topper!

Gereisd met vrienden in september 2016

• 7Daan16-07-2016

Met aandacht voor natuur, dure camping.

Bijzonder terrein. Met oog voor detail. Afwassen met uitzicht. Toilet en douches in stijl. Wel erg weinig als de camping vol staat. Ruime plekken met natuur tussenschot. Wel dicht op elkaar. Toiletten waren voor ons erg ver lopen. Zou best 'n gebouw bij zwemvijver in de buurt mogen zijn. Camping is zeer kindvriendelijk. Helaas wordt stilte na 22 uur niet nageleefd. Gillende kinderen tot 0.00. Leuke maar zeer prijzige ervaring

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 9Minne07-07-2016

Heerlijke groene camping

Zalige camping als je met kinderen tot een jaar of 11 bent. Zonder kinderen trouwens ongetwijfeld ook ;-). Heel ruim van opzet, mooi groen, het natuurterrein is prachtig aangelegd. Wij hadden een van de lofts aan het ven gehuurd, wat een luxe manier van kamperen zo! Vanaf de veranda konden we onze dochters van 7 af en aan zien rennen. Het ven in en uit, spelen met de skelters, dan weer naar de trampolines of ze kwamen voorbij op t vlot. Zo kom je zelf ook helemaal ontspannen terug.... Dikke aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

• 9Marcel en Anneke27-06-2016

Fantastische plek prachtig in het groen gelegen!

Wij vonden het een heerlijke plek met ruime plaatsen, leuke speeltoestellen voor de kids. Het meer is prachtig met een idyllisch strandje. Gezellig die kwakende kikkers. Mooie bloemen bij het toilet en gezellige lampionnen. Elke avonds een kampvuur. Zeker een plek om terug te gaan!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

• 9Fam. Sol -de Mooij22-05-2016

Hoewel koud Pinksteren heel fijn verblijf.

Prachtig gelegen groene camping. Ruime plaatsen met mooi uitzicht. Leuke en afwisselende activiteiten: creatief, sportief, zoals paardrijden. Zeker voor kinderen in de leeftijd van zes tot en met twaalf jaar is deze camping een walhalla, door zwemven, eilandje in het midden, kanomogelijkheden, vele trampolines en skelters. Hartelijke ontvangst, enthousiaste campinghouders. Goede atmosfeer, leuke medecampinggasten ontmoet. Luxe van iedere ochtend verse broodjes en heerlijke koeken van de plaatselijke bakker.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

• 9David21-05-2016

Fraaie natuurcamping en lekker anders dan anders!

Een mooi kampeerterrein waar je kunt genieten van alle facetten van natuurkamperen. Een eigen plek zonder zicht op anderen of een veldje waar je met elkaar kunt staan. Het is er allemaal. Voor kinderen een waar speel en zwemparadijs. Mooie sauna met een duik in het eigen ven. Bijzonder ingericht sanitair en aandacht voor details. Kortom een camping die je niet zomaar kunt vergelijken met anderen en waar je de natuur echt kunt ervaren.

Gereisd met vrienden in mei 2016

10 tips over Camping Landgoed Ottermeerhoeve

• Josse de Voogd, 25-04-2014

Voor de omgeving beter fietsen dan wandelen. Camping ligt op Brabantse Zandgronden, maar ook de Zeeuwse strandjes aan de Oosterschelde zijn dichtbij, half uurtje. En meeste campings in Zeeland zijn erg strak, clean en burgerlijk, dus dit is mooi alternatief. Tip voor eigenaar: op termijn sanitair naar meer centrale plek, of extra klein toilethokje.

• fam poland, 05-08-2012

boodschapjes doen in belgie op een paar minuten rijden kinderen kunnen lopen naar het dorpje om een ijsje te kopen eventueel zwembad De Stok (binnen en buiten) in roosendaal op 10 min rijden Prachtig wandelgebied op het grensgebied met allerlei wandelroutes van verschillende afstanden (voor 2 euro te koop bij bezoekercentrum in Kalmhout)

• A. te Kiefte, 18-08-2013

Boodschappen doen dichtbij bij de Carrefour in Essen, in Essen zit ook een Blokker, Zeeman, apotheek, avondwinkel, dierenarts etc

0 vragen over Camping Landgoed Ottermeerhoeve

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50