Camping Landgoed Ottermeerhoeve

56 reviews over Camping Landgoed Ottermeerhoeve in het Nederlands

Heerlijke groene camping

Minne
7-7-2016

Zalige camping als je met kinderen tot een jaar of 11 bent. Zonder kinderen trouwens ongetwijfeld ook ;-).

Heel ruim van opzet, mooi groen, het natuurterrein is prachtig aangelegd. Wij hadden een van de lofts aan het ven gehuurd, wat een luxe manier van kamperen zo! Vanaf de veranda konden we onze dochters van 7 af en aan zien rennen. Het ven in en uit, spelen met de skelters, dan weer naar de trampolines of ze kwamen voorbij op t vlot. Zo kom je zelf ook helemaal ontspannen terug....

Dikke aanrader!

Fantastische plek prachtig in het groen gelegen!

Marcel en Anneke
27-6-2016

Wij vonden het een heerlijke plek met ruime plaatsen, leuke speeltoestellen voor de kids. Het meer is prachtig met een idyllisch strandje. Gezellig die kwakende kikkers. Mooie bloemen bij het toilet en gezellige lampionnen. Elke avonds een kampvuur. Zeker een plek om terug te gaan!

Hoewel koud Pinksteren heel fijn verblijf.

Fam. Sol -de Mooij
22-5-2016

Prachtig gelegen groene camping. Ruime plaatsen met mooi uitzicht. Leuke en afwisselende activiteiten: creatief, sportief, zoals paardrijden. Zeker voor kinderen in de leeftijd van zes tot en met twaalf jaar is deze camping een walhalla, door zwemven, eilandje in het midden, kanomogelijkheden, vele trampolines en skelters. Hartelijke ontvangst, enthousiaste campinghouders. Goede atmosfeer, leuke medecampinggasten ontmoet. Luxe van iedere ochtend verse broodjes en heerlijke koeken van de plaatselijke bakker.

Een mooi kampeerterrein waar je kunt genieten van alle facetten van natuurkamperen. Een eigen plek zonder zicht op anderen of een veldje waar je met elkaar kunt staan. Het is er allemaal. Voor kinderen een waar speel en zwemparadijs. Mooie sauna met een duik in het eigen ven. Bijzonder ingericht sanitair en aandacht voor details. Kortom een camping die je niet zomaar kunt vergelijken met anderen en waar je de natuur echt kunt ervaren.

Paradijs op aarde

De Wit
19-5-2016

Ik en mijn vriend hebben een bijzondere tijd doorgebracht op het fraaie Landgoed Ottermeerhoeve.

De camping ligt in een prachtige omgeving met een bos om te wandelen, paarden met veulens, een prachtig natuurlijke zwemven, mooie bloemen overal. Wij stonden aan het zwemven...wat een paradijs en geweldige zonsondergang.

Paardrijden op natural horsemanship was een bijzondere ervaring.

Voor de extra ontspanning kan je deel nemen aan gratis yoga lessen en met koeler weer konden we van de houtgestookte sauna genieten met blik op het ven en aansluitende afkoeling.

Op mij heeft de camping een heel liefdevol indruk gemaakt met mooi spelmogelijkheden voor de kinderen, een mooi natuurlijk ingericht sanitair waar de zwaluwen hun nestjes in gemaakt hebben.

Deze camping is echt een aanrader voor een vakantie met de hele familie of zoals wij romantisch samen.

Top camping, snel voor de zomer bijgeboekt !

Familie van Vliet
17-5-2016

Zo wat zijn wij opgeladen na een heerlijk Hemelvaart weekend.

Geweldig ....het zwemven met zandstrand, de kano s, kabelbaan en de sfeer. Heel erg hebben de kinderen genoten van al dit en alle vriendjes die ze hebben ontmoet.

Heel veel fijne andere gasten waar een gesprek makkelijk verloopt en diepgang mogelijk is.

Wij hebben allemaal genoten van de yoga, de creativiteit, boogschieten en het paardrijden.

Pizzabakken op het kampvuur met een groot deel van de gasten was lekker en verbindend - gezellig.

Sanitair is helemaal goed, afwassen met een schitterend uitzicht op de natuur is geniaal. Natuurstenen was kommen op een boomstamblad, zwaluwen die in en uit vliegen, heerlijk. Landgoed Ottermeer heeft een eigen wandelbos met natuurven.

We hebben snel bijgeboekt voor de zomervakantie en zien er nu al naar uit.

Echt een aanrader.

paradijselijk

jaap van suchtelen
15-5-2016

Vanaf Hemelvaartsdag kampeerden wij 3 dagen met onze kleinkinderen (9 en 11) op de Ottermeerhoeve. Zelden hebben we een paradijselijker camping meegemaakt - de kinderen vonden dat ook. Alles is met liefde opgebouwd en ingedeeld, kennelijk vanuit veel inlevingsvermogen in wat kinderen (en volwassenen) leuk vinden. (vanuit de formule "niks hoeft, alles kan"). De kinderen vonden alle uitdaging in elkaar, de trampolines, de skelters, de zwem/knoeiplas, de vuurtjesstookplaats en de paarden. Terrein prachtig aangelegd met zelfs in deze drukke week ruime plekken. Ik zie dat een paar mederecensenten wat zurig rapporteerden over voorzieningen en sanitair, maar wij bewonderden juist de mooie natuurstenen wasbakken en ontwerpdetails tot aan de pleerolhouders toe. (een en ander is trouwens nog in opbouw, en als we kamperen willen we juist geen hotelsfeer ervaren)

Een aanrader!

samenmaken we een heerlijke vakantie

Sandra
17-3-2016

Heerlijk een moment om tot jezelf te komen. Het is heerlijk om mijn kinderen te zien spelen en ontdekken. Er is voor alle leeftijden wat te doen. De activiteiten op de camping zijn gericht op elkaar te ontmoeten. Samen maken we de vakantie compleet. Er is ruimte om activiteiten te ondernemen. Ik vind het heel leuk als mensen die net als ik op de camping kamperen een workshop of andere activiteit organiseren. Zo ontstaan er afwisselende weken en een verbondenheid. Als je je hier aan wilt onttrekken is dat ook helemaal o.k. Je kunt je goed terug trekken om b.v een boekje te lezen op de grote privé plekken. Het samen pizza bakken of eten blijft voor mij een topmoment in de week. Heerlijk al die verschillende pannetjes waaruit je mag proeven. De zwaluwnestjes in het sanitair vind ik zo bijzonder. Elke keer als ik daar ben hoop ik een glimp van de jonge diertjes te kunnen zien. De volwassen diertjes vliegen af en aan.

Super camping, top gastvrijheid, heerlijk zwemven,

familie Paulusma
30-1-2016

Als je zin heb in een vakantie met allerlei leuke verbindende activiteiten, houdt van 20 hectare groot natuurlandgoed, zwemmen in het grote ven, zonnen op het zandstrand, gewoon luieren terwijl je kinderen met hun vriendjes spelen dan is Ottermeerhoeve een topkeus. De eigenaren met hun volwassen kinderen organiseren yoga, samen eten, pizza bakken, ponyrijden, beachvolleybal enz. De plekken zijn zeer ruim, heel stille plekjes, je kan in de boomgaard of zoals wij met onze de Waard tent direct aan het ven staan. In het grote zwemven kan je de kano s gebruiken, er is een kabelbaan, touwbrug. Bij slecht weer kan de sauna gestookt worden voor wie zin heeft. Sanitair is heel sfeervol en wordt 3 x per dag schoongemaakt.

onze dochters genoten van alle activteiten vooral het paardrijden.

s avonds de ondergaande zon en heerlijk mijmeren. Overdag een lekkere levendigheid van alle kinderen.

Heel leuk is de openheid van veel gasten, je hebt zo een kwalitatief gesprek.

De omgeving is heel mooi, veel fietspaden en veel natuur.

Dit niet meer

Mopreis
30-7-2015

Leuke camping voor kinderen in een supermooie omgeving. Boodschappen doen in België, wandelen in de omgeving.

Helaas zijn de voorgaande recensies waar.

De camping is zo duur omdat in het hoogseizoen de 'activiteiten' inbegrepen zijn. Voor wie niet in hoger sferen verkeert en gewoon wil kamperen een belachelijk bedrag. Zo duur heb ik op een vijfsterren camping met alle faciliteiten nog nooit gekampeerd.

Geen supermarkt, vieze toiletten. Een toiletgebouw voor veel gasten. Geen eetgelegenheid.

Eigenaresse ging het vooral om het geld.

Frans, eigenaar, 2-2-2016

beste Familie Mopreis,

wat spijtig dat u geen goede ervaring had tijdens uw verblijf.

Als u met uw klacht naar ons toe had gekomen tijdens uw verblijf hadden we hier iets aan kunnen doen.

De toiletten worden 3 x per dag schoongemaakt/ nagelopen.

We zijn constant bezig om ons bedrijf te verbeteren en nemen uw feedback mee hierin.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Landgoed Ottermeerhoeve in Wouwse Plantage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Landgoed Ottermeerhoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.