Camping Landgoed Ottermeerhoeve

Camping Landgoed Ottermeerhoeve
7,9

56 reviews over Camping Landgoed Ottermeerhoeve in het Nederlands

Nu was het echt de laatste keer

katrin,
24-9-2017

ons vorig bezoek aan de Ottermeerhoeve was matig oké. Maar dichtbij (niet onbelangrijk als je maar 2 dagen de tijd hebt) en, toegegeven, een leuk natuurterrein. Dat je veel te veel betaalt voor wat je krijgt, dat de eigenaars overal lak aan hebben, klanten op de tweede plaats komen en dat een opmerking van de hand gedaan wordt alsof je een oude zeur bent, namen we er dan maar bij.

Dus opnieuw geboekt dit jaar.

Maar op een lege camping 7€ moeten bij betalen omdat je al om 14h00 aankomt, geen warm water voor de afwas, receptie die niet bereikbaar is, .... terrein dat ondanks dat het nu toch al enkele dagen terug droog was, niet gemaaid is ..., de Yurts en caravans op het terrein die eruit zien alsof ze al 20 jaar geleden klaar waren voor het schroot .... dat was de druppel.

Voor ons is het dus een Nooit meer! En als ik de andere recensies hier zo lees, zijn er wel heel wat mensen die er negatieve ervaringen hebben.

Tip aan de eigenaar: behandel je klanten met respect, zorg dat je terrein in orde is of maak er een meewerkcamping van en laat je prijzen zakken! Zonde want het terrein op zich is prachtig en er is zeker iets van te maken. Als je je handen uit ge mouwen steekt.

Heerlijke camping!

Smits,
20-9-2017

Een heerlijke camping waar echt voor ieder wat wils te doen is, of waar je heerlijk kunt 'niksen'. Deze kleinschalige camping is met veel aandacht en liefde opgebouwd, dat zie (en voel) je. Echt een familiebedrijf waar ieder zo zijn aandeel heeft in 1 van de leuke workshops, yoga, paardrijden en dat voelt heel warm en persoonlijk. De mooiste afwasplek ever, uitkijkend over het weiland met de paarden, een prachtig ven (wat voor kinderen 1 groot walhalla is), vaak kampvuurtjes (met pizza bakken, heel gezellig) en ook nog een stuk bos waar je heerlijk aan het ven (zonder kinderen ;-)) kunt zitten.

Ik vond het sanitair juist prachtig, en ook waardeer ik het dat het donker is op deze NATUURcamping, waar de zwaluwen je begroeten als je op het toilet zit. De plekken zijn ruim opgezet en de andere gasten vond ik over het algemeen ook heel relaxed en open. Toen ik er was, was ook net het compost toilet bij het Ven klaar, dus dat was fijn. Ik ga hier zeker vaker naartoe!

Tot rust gekomen

Liesbeth,
6-9-2017

Een heerlijke camping, groen, grote plekken en heel veel speelgelegenheid voor kinderen. We hebben supergenoten en hebben onze dochter van 2,5 zo gelukkig gezien op de glijbaan, klimhuisje, skelters en trampolines.

Voor ons wel een vrij hoog 'hippie-gehalte': yoga, mantrazingen, kennismaking met de natuur (op blote voeten, zodat je echt contact hebt met moeder aarde). Maar het staat iedereen vrij om daar wel of niet aan mee te doen. Kampvuur 's avonds met broodbakken en pizzabakken was leuk!

Toiletgebouwen lagen wel vrij ver van de campingplekken, dat was een klein nadeeltje. Ook zijn de looppaden 's avonds slecht verlicht, een zaklamp of mobiele telefoon met verlichting is echt nodig!

Maar alles bij elkaar hebben we echt een fantastische week gehad op de camping. We zijn helemaal tot rust gekomen en raden deze camping absoluut aan! En wij gaan zeker nog weer terug!!

hoge pieken diepe dalen

familie,
2-8-2017

Een bijzonder weekend. Ik boekte samen met mijn dochter van 11 en haar vriendinnetje het paardenweekend zoals op de website omschreven. Een weekend vol paardenplezier, waarbij alles in het weekend in het teken van paarden zou staan met een gezamenlijke maaltijd op zaterdag avond. Bij aankomst gaven we aan enorm zin te hebben in het paarden -weekend, waarop de eigenaressen aangaf dat het paardenweekend niet door ging. Er waren niet genoeg aanmeldingen..... Wat ongelooflijk jammer dat ze ons niet vooraf had ingelicht. De kinderen waren teleurgesteld. Wij kwamen echt voor dat speciale weekend. Daarnaast hadden wij de vaders van de kinderen thuis gelaten ondanks Vaderdag en bleek er over de camping 3 hele grote groepen te staan met vaders en kinderen in verband met vaderdag. De groepen 1 van 12 en 2 van 60 (schoolklassen met kinderen/ en een kerkgemeenschap) gaven tot savonds laat en smorgens vroeg behoorlijk wat herrie. Deze grote groepen had ik niet verwacht voor een natuur camping. Ter compensatie van de paardenweekend heb ik voor de 2 meiden een priveles gekocht van een uur, dit heeft de eigenaressen heel liefde vol en breed opgepakt, ze is veel langer met de meiden bezig geweest. De camping is erg mooi, het meer heerlijk de opzet fijn, en we hadden prachtig weer.

De eigenaressen had moeite erkenning te geven op onze teleurstelling, wat mij verbaasd, we hadden immers echt anders geboekt. Ze gaf mij het gevoel dat ik er niet zo over mocht zeuren, en het het leven meer moest nemen zoals het kwam. Dat vond ik niet helemaal eerlijk, ik had immers wat anders gekocht, en ja ook genoten. Het is heel zen maar ook een zakelijke overeenkomst waarbij ik ook gewoon veel moest betalen. De eigenaressen laat je regelmatig even wachten zij bepaald de tijd en het tempo, hierin moet in onderstaande ook gelijk geven dat heeft iets arrogant... Toch hebben wij het fijn gehad, op een bijzondere camping.

Leuke plek maar te duur.

Hans,
22-7-2017

Op fietsvakantie kwamen we (2 fietsers op ebikes) langs deze camping. Een mooie groene kampeerplek. 23 euro moest we betalen en daarmee werd het de duurste camping tijdens onze vakantie. Omdat het druk was bij de receptie moesten we lang wachten voor de plek werd aangewezen. 3 euro betalen voor electriciteit om de ebikes op te laden.... (kosten opladen 2 ebikes ongeveer 20 eurocent....). En ondertussen vond mw. de beheerder ebikes eigenlijk onsportief.....

Tsja....

Tips:

- Je kunt natuurlijk zeggen zoek zelf je plekje uit.... zeker als er plek genoeg is

- bedenk iets voor het opladen van ebikes

- laat kritiek achterwege, daar zit een kampeerder niet op te wachten.

- denk eens na over de prijs/kwaliteit verhouding

Voor gezinnen met kinderen is dit volgens mij eén van de leukste campings van Nederland. Prachtig aangelegd met veel fruitbomen en doorkijkjes, niet te netjes maar ook niet te ruig, niet te hip maar zeker niet oubollig. Het vennetje met genoeg kano's en ander spul (incl. kabelbaan) om jong en oud zich mee te laten vermaken is heerlijk in de zomer, er zijn paarden om te poetsen en op te rijden, trampolines, kampvuur, yoga, soms een geïmproviseerde waterglijbaan en een superhartelijke ontvangst. Het terrein is ruim en wordt allesbehalve volgepropt. Enig minpuntje dat ik kan bedenken is de lange wandeling naar het sanitair.

Geweldige camping

Wouter Goudswaard,
22-5-2017

Camping de Ottermeerhoeve is een prachtige groene camping, erg mooi opgezet, veel groen, prachtig meer met kano's, ruime plekken en veel zon. We waren met 3 gezinnen met jonge kinderen (0-7) en stonden bij de glijbaan in de buurt, de kinderen konden heerlijk spelen en wij als ouders konden ook heerlijk genieten vanuit de stoel :-) Het meer is erg leuk, lekker gezwommen en gevaren met de kinderen.' s avonds kampvuur gemaakt en brood gebakken. Sanitair is prima. Echt een aanrader!

p.s. Jaap, als je niet bekend bent met het begrip 'groene camping' ga dan gewoon naar zo'n massa camping met animatie en een plastic badhuis om de zoveel meter... of stel je verwachtingen bij en geniet van deze camping

Prima plek met zwemwater en dieren.

Eigenaresse wil zelfs geld voor een tafel rekenen of voor een bijzettentje. Naast dat je al voor de plek en extra personen betaald. Sanitair is superver weg en oud. Prijs-kwaliteitverhouding is totaal uit verhouding. Veel te duur! Veel te veel gezeur waardoor de vakantiepret wordt verstoord.

Frans, eigenaar, 17-5-2017

Beste Hr Jaap,

jammer dat u het totaal niet naar uw zin hebt gehad, gezien de door u gekozen waardering cijfer 3.

Wij zetten ons altijd in om ieder een fijne vakantie tijd te bieden !

Zoals u hebt kunnen zien kampeert u op een 20 hectare natuurschoon landgoed met een wonderschoon zwemven. Gratis gebruik v 8 skelters, 3 trampolines, kano s in het ven. 11 hectare eigen bos, nog 2 natuurvennen, prachtige weilanden met paarden en kamperen op grootte plaatsen. Een terrein met een ongekende variatie aan (Ver)gezichten, en bijzondere plekjes. De aanschaf, het onderhoud en beheer is zeer omvangrijk ook qua kosten. De door u betaalde nachttarief is zeker in verhouding tot al deze schoonheid en al het in de prijs inbegrepen diensten.

Het sanitair wordt juist gewaardeerd om de Houten boomstambladen met natuurstenen kommen, het kunstwerk van onze bevriende internationale schilder en de unieke sfeer.

Ja de picknick tafels zijn te huur, dus als u die zo inneemt zonder ons dit te vragen......

met vriendelijke groet

Frans en Yvonne

Topcamping, ik kom terug!

Martine
12-9-2016

Echt zo'n leuke camping. We waren met z'n tienen en hadden een super leuke tijd. We werden heel hartelijk ontvangen en alles wat we vroegen werd geregeld. We voelden ons heel welkom. Het zwemven, indeling van de camping, sfeer, omgeving, ... is de MAX! Echt een topper!

Bijzonder terrein. Met oog voor detail. Afwassen met uitzicht. Toilet en douches in stijl. Wel erg weinig als de camping vol staat. Ruime plekken met natuur tussenschot. Wel dicht op elkaar. Toiletten waren voor ons erg ver lopen. Zou best 'n gebouw bij zwemvijver in de buurt mogen zijn. Camping is zeer kindvriendelijk. Helaas wordt stilte na 22 uur niet nageleefd. Gillende kinderen tot 0.00. Leuke maar zeer prijzige ervaring

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Landgoed Ottermeerhoeve in Wouwse Plantage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Landgoed Ottermeerhoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.