Camping Landgoed Ottermeerhoeve

1 review over Camping Landgoed Ottermeerhoeve in het Nederlands

Heerlijke camping!

Smits,
20-9-2017

Een heerlijke camping waar echt voor ieder wat wils te doen is, of waar je heerlijk kunt 'niksen'. Deze kleinschalige camping is met veel aandacht en liefde opgebouwd, dat zie (en voel) je. Echt een familiebedrijf waar ieder zo zijn aandeel heeft in 1 van de leuke workshops, yoga, paardrijden en dat voelt heel warm en persoonlijk. De mooiste afwasplek ever, uitkijkend over het weiland met de paarden, een prachtig ven (wat voor kinderen 1 groot walhalla is), vaak kampvuurtjes (met pizza bakken, heel gezellig) en ook nog een stuk bos waar je heerlijk aan het ven (zonder kinderen ;-)) kunt zitten.

Ik vond het sanitair juist prachtig, en ook waardeer ik het dat het donker is op deze NATUURcamping, waar de zwaluwen je begroeten als je op het toilet zit. De plekken zijn ruim opgezet en de andere gasten vond ik over het algemeen ook heel relaxed en open. Toen ik er was, was ook net het compost toilet bij het Ven klaar, dus dat was fijn. Ik ga hier zeker vaker naartoe!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Landgoed Ottermeerhoeve in Wouwse Plantage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Landgoed Ottermeerhoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.