Camping Landgoed Ottermeerhoeve

Weer vandaag2°-2°
Camping Landgoed Ottermeerhoeve
7,9

9 reviews over Camping Landgoed Ottermeerhoeve in het Nederlands

Totale rust in de natuur

Sofie,
14-12-2017

Al bij aankomst hoorden we een van de paarden hinniken, een geluid dat door merg en been gaat, prachtig idyllische sfeer om bij thuis te komen. De hele sfeer en omgeving geeft een gevoel waar je in kunt en mag weg zakken. Een weekend op deze camping heeft mij de rust gegeven die ik zo erg nodig had. Heerlijk toffe uitbaaters met hun hart op de juiste plaats.

Mijn eerste gedachte bij het voelen van de omgeving: "hier ga je mij vaker zien!"

Wat een energie

Niels Schouteden,
12-12-2017

Heerlijke grond om tot rust te komen, te herbronnen, energie te vinden. Prachtig mooie omgeving, ruimte en een heerlijk ven. En wat een lieve gastfamilie!

Thuiskomen in de natuur

Silke,
12-12-2017

De Ottermeerhoeve is perfect geschikt voor iedereen die even weg wil van de vele prikkels van de stad. De eigenaars wonen er al jaren en leven met veel liefde op hun terrein. Er worden tal van activiteiten georganiseerd. Een verblijf in de Ottermeerhoeve is een beetje back to basic, maar dat is net wat ik graag heb. Er is mogelijkheid tot sauna met een plons in een meertje nadien, heerlijk! De dieren (paarden, hond, kat) die aanwezig zijn maken het geheel nog idyllischer. Aanrader!

Perenfestijn

Eva,
16-10-2017

Het was heerlijk rustig dankzij het laagseizoen en wij werden super goed in de watten gelegd door de eigenaars: we mochten van de dochter van de eigenaars mee in de sauna terwijl ze die eigenlijk had gereserveerd met haar vriendenkliek, we kregen een volle zak heerlijke peren mee naar huis en zijn in vakantiemodus terug naar huis gereden. Ik vond het een prachtige plek en heel inspirerend. Zwaluwnestjes in de sanitaire blok en s'nachts een mooie sterrenhemel omdat er niet veel belichting is. het water mocht nog ietsjes warmer voor mijn part.Ik kom zeker nog eens terug!

Een sprookje in Nederland om te mogen verblijven.

Astrid vd Staaij,
12-10-2017

Heerlijk genoten, van alle gemakken voorzien. Zeer complete accomodaties (we verbleven in de pipowagen) alles wat je kon bedenken was aanwezig. Idyllisch plekje in Nederland. Fijne eigenaren.

Precies wat je verwacht van een Natuurcamping. Ga er graag terug met kleine /grote kinderen !

Mooie rustige idyllische plek, maar.....

Ronny,
24-9-2017

Er wordt geen service geboden, te weinig sanitair voor de hoeveelheid plekken, de eigenaars vinden precies dat ze het paradijs verhuren, maar er wordt eigenlijk weinig echt gedaan voor de klant. Bij aankomst is er wel ergens iemand die je aanspreekt en zegt: " er komt zo iemand bij jou..." En dan verschijnt er niemand... De eigenaars en hun kinderen (??) hebben het veel te druk met het zweverige hippie gehalte van de plek.

Voor alles wordt extra gerekend, wij vinden het te duur voor wat geboden wordt.

We zijn er twee maal geweest, hadden de eerste keer al zo iets van "de bio-hype wordt hier gewoon uitgemolken"... De tweede maal was het eigenlijk nog erger. Geen warm water voor de afwas, rommel en vuil tussen de gebouwen,... Alles wordt zo wat op zijn beloop gelaten. Te nat geweest om gras te rijden, receptie gesloten want we willen tijdens het bio-dansen niet gestoord worden,... Je krijgt telkens wel een reden te horen waarom iets niet kan of niet in orde is gebracht...

Onze eerste korte vakantie daar wilde een vriendinnetje van onze zoon paardrijden. Dit meisje heeft (net als onze zoon) duidelijk zichtbaar een beperking (mentaal) en ook officiële erkenning hiervoor. Toch moest ze volle prijs betalen, omdat de Paardebegeleidster "het gevoel" had dat ze een volwassen normaal persoon was... Hun gevoel wordt meestal uit economische beweegredenen bepaald. Alles moet geld opbrengen. Als je een picknicktafel wil gebruiken, rekenen ze daar geld voor aan...

We bleven de tweede keer één nacht, maar omdat de groep twee nachten bleef zijn we later blijven hangen en waren we niet op de middag van de plek, 7€ extra...

Toegegeven dat men dit op voorhand duidelijk had aangegeven.

Pinnen kan niet, alles handje contantje...

Mensen die zelf vol zijn van het hippie leven zullen het wellicht een fijne plek vinden. Dat is het trouwens ook... Een heel mooi domein. Misschien houden wij teveel van structuur en begrijpen we deze levenswijze niet... We voelen ons beter op andere mooie plekken!

De mentaliteit van de uitbaters valt ons tegen. Ze geven het gevoel dat enkel emotionele wellness telt en uit de paradijselijke omgeving zoveel mogelijk munt willen slaan.

Verder willen ze volgens mij zo weinig mogelijk de handen uit de mouwen steken om het mooie terrein als volwaardige camping uit te baten. Ze zijn eerder met filosofische irrealiteit bezig.

Men vraag 33€/nacht voor een camper en twee personen. Dat is heel duur in vergelijking met andere campings. Hele grote mooie plekken, mooi terrein, maar we gaan niet meer terug denken we...

Frans en Yvonne, eigenaar, 10-10-2017

Beste heer Bruintje Beer,

Jammer dat uw verblijf niet aan uw verwachting heeft voldaan, jammer dat u dat niet rechtsreeks aan ons heeft gemeld. Uw kwalificering over zweverigheid laten we graag geheel bij U. De Yoga s morgens wordt hoog gewaardeerd door onze gasten bieden wij vrijblijvend aan en Yoga kan een antwoord zijn op ons veelal jachtige drukke bestaan. Dank dat u het terrein omschrijft als een Paradijs, dit wordt door onze gasten ook zo ervaren. Het onderhoud van dit Paradijs is meer dan een dagtaak en .......onze Passie. Ook blijven we verbeteren en zal iedere bezoeker volgend jaar weer vernieuwingen waarnemen. Met vriendelijke groet Frans en Yvonne

Nu was het echt de laatste keer

katrin,
24-9-2017

ons vorig bezoek aan de Ottermeerhoeve was matig oké. Maar dichtbij (niet onbelangrijk als je maar 2 dagen de tijd hebt) en, toegegeven, een leuk natuurterrein. Dat je veel te veel betaalt voor wat je krijgt, dat de eigenaars overal lak aan hebben, klanten op de tweede plaats komen en dat een opmerking van de hand gedaan wordt alsof je een oude zeur bent, namen we er dan maar bij.

Dus opnieuw geboekt dit jaar.

Maar op een lege camping 7€ moeten bij betalen omdat je al om 14h00 aankomt, geen warm water voor de afwas, receptie die niet bereikbaar is, .... terrein dat ondanks dat het nu toch al enkele dagen terug droog was, niet gemaaid is ..., de Yurts en caravans op het terrein die eruit zien alsof ze al 20 jaar geleden klaar waren voor het schroot .... dat was de druppel.

Voor ons is het dus een Nooit meer! En als ik de andere recensies hier zo lees, zijn er wel heel wat mensen die er negatieve ervaringen hebben.

Tip aan de eigenaar: behandel je klanten met respect, zorg dat je terrein in orde is of maak er een meewerkcamping van en laat je prijzen zakken! Zonde want het terrein op zich is prachtig en er is zeker iets van te maken. Als je je handen uit ge mouwen steekt.

Topcamping, ik kom terug!

Martine
12-9-2016

Echt zo'n leuke camping. We waren met z'n tienen en hadden een super leuke tijd. We werden heel hartelijk ontvangen en alles wat we vroegen werd geregeld. We voelden ons heel welkom. Het zwemven, indeling van de camping, sfeer, omgeving, ... is de MAX! Echt een topper!

Een mooi kampeerterrein waar je kunt genieten van alle facetten van natuurkamperen. Een eigen plek zonder zicht op anderen of een veldje waar je met elkaar kunt staan. Het is er allemaal. Voor kinderen een waar speel en zwemparadijs. Mooie sauna met een duik in het eigen ven. Bijzonder ingericht sanitair en aandacht voor details. Kortom een camping die je niet zomaar kunt vergelijken met anderen en waar je de natuur echt kunt ervaren.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Landgoed Ottermeerhoeve in Wouwse Plantage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Landgoed Ottermeerhoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.