Camping Landgoed Ottermeerhoeve

35 reviews over Camping Landgoed Ottermeerhoeve in het Nederlands

Schitterend!

Anne-Fleur,
17-5-2018

Dit is echt kamperen! Prachtige natuurlijke omgeving met fruitbomen. Op de camping is een ven met strandje waar je kan zwemmen, spelen, kanoen . Hartelijke familie die zorgt dat je je thuisvoelt. De kinderen hebben er alles om zich de hele dag te vermaken. Het filmpje op de site is niets teveel gezegd, het is er schitterend!!

Geweldige Plek!

Eric,
10-5-2018

Geweldige plek, ontvangst is super, en we voelen ons onmiddellijk thuis. De plekken zijn ruim en er is van alles te doen voor de kids (zijn ze er nog wel?) zodat er flink kan worden geluierd. De paarden - en de huispoes - maken het boerderijgevoel compleet. Wij komen volgend weekend terug! PS. Je kunt hier op het terrein in een ven zwemmen, wat wil je nog meer?

Onthaasting Puur

Coen - Andreas - Claudia - Nicolas,
24-11-2017

Prachtige omgeving en een schitterend alternatief voor de steeds rumoerigere, drukke stad.

De camping wordt bestierd door een enthousiaste familie die je alle ruimte geeft het verblijf zo in te vullen zoals jezelf wilt. Je kunt meestal kiezen waar je wilt staan. Althans zo ervaar ik het sinds dat wij er voor de eerste keer kwamen in 2010:

- Bij het Ven staan waar het rustig is en je kunt genieten van stilte, s' morgens vroeg in een nog stiller ven plonzen en overdag een boek te lezen voor de tent

- Op de speelweide staan waar je iedere avond vuurtje kunt stoken en de kinderen direct uit hun tent op de trampoline kunnen springen

- Dichtbij de accommodatie een plaatsje zoeken zodat de weg naar de toilet niet zo lang is,

- In de pipowagen of in een huisje voor wat meer luxe midden in de natuur.

Natuurlijk heeft iedere plaats zijn eigen nadeeltjes, maar voor ons onbelangrijk want we hebben VAKANTIE en dus TIJD. De prijzen zijn iets hoger dan elders, maar de plaatsen zeer ruim opgezet en de was accommodatie dik in orde. ( altijd warm water... )

Ook in 2018 kunnen Frans en Yvonne ons verwachten!

Tot rust gekomen

Liesbeth,
6-9-2017

Een heerlijke camping, groen, grote plekken en heel veel speelgelegenheid voor kinderen. We hebben supergenoten en hebben onze dochter van 2,5 zo gelukkig gezien op de glijbaan, klimhuisje, skelters en trampolines.

Voor ons wel een vrij hoog 'hippie-gehalte': yoga, mantrazingen, kennismaking met de natuur (op blote voeten, zodat je echt contact hebt met moeder aarde). Maar het staat iedereen vrij om daar wel of niet aan mee te doen. Kampvuur 's avonds met broodbakken en pizzabakken was leuk!

Toiletgebouwen lagen wel vrij ver van de campingplekken, dat was een klein nadeeltje. Ook zijn de looppaden 's avonds slecht verlicht, een zaklamp of mobiele telefoon met verlichting is echt nodig!

Maar alles bij elkaar hebben we echt een fantastische week gehad op de camping. We zijn helemaal tot rust gekomen en raden deze camping absoluut aan! En wij gaan zeker nog weer terug!!

hoge pieken diepe dalen

familie,
2-8-2017

Een bijzonder weekend. Ik boekte samen met mijn dochter van 11 en haar vriendinnetje het paardenweekend zoals op de website omschreven. Een weekend vol paardenplezier, waarbij alles in het weekend in het teken van paarden zou staan met een gezamenlijke maaltijd op zaterdag avond. Bij aankomst gaven we aan enorm zin te hebben in het paarden -weekend, waarop de eigenaressen aangaf dat het paardenweekend niet door ging. Er waren niet genoeg aanmeldingen..... Wat ongelooflijk jammer dat ze ons niet vooraf had ingelicht. De kinderen waren teleurgesteld. Wij kwamen echt voor dat speciale weekend. Daarnaast hadden wij de vaders van de kinderen thuis gelaten ondanks Vaderdag en bleek er over de camping 3 hele grote groepen te staan met vaders en kinderen in verband met vaderdag. De groepen 1 van 12 en 2 van 60 (schoolklassen met kinderen/ en een kerkgemeenschap) gaven tot savonds laat en smorgens vroeg behoorlijk wat herrie. Deze grote groepen had ik niet verwacht voor een natuur camping. Ter compensatie van de paardenweekend heb ik voor de 2 meiden een priveles gekocht van een uur, dit heeft de eigenaressen heel liefde vol en breed opgepakt, ze is veel langer met de meiden bezig geweest. De camping is erg mooi, het meer heerlijk de opzet fijn, en we hadden prachtig weer.

De eigenaressen had moeite erkenning te geven op onze teleurstelling, wat mij verbaasd, we hadden immers echt anders geboekt. Ze gaf mij het gevoel dat ik er niet zo over mocht zeuren, en het het leven meer moest nemen zoals het kwam. Dat vond ik niet helemaal eerlijk, ik had immers wat anders gekocht, en ja ook genoten. Het is heel zen maar ook een zakelijke overeenkomst waarbij ik ook gewoon veel moest betalen. De eigenaressen laat je regelmatig even wachten zij bepaald de tijd en het tempo, hierin moet in onderstaande ook gelijk geven dat heeft iets arrogant... Toch hebben wij het fijn gehad, op een bijzondere camping.

Voor gezinnen met kinderen is dit volgens mij eén van de leukste campings van Nederland. Prachtig aangelegd met veel fruitbomen en doorkijkjes, niet te netjes maar ook niet te ruig, niet te hip maar zeker niet oubollig. Het vennetje met genoeg kano's en ander spul (incl. kabelbaan) om jong en oud zich mee te laten vermaken is heerlijk in de zomer, er zijn paarden om te poetsen en op te rijden, trampolines, kampvuur, yoga, soms een geïmproviseerde waterglijbaan en een superhartelijke ontvangst. Het terrein is ruim en wordt allesbehalve volgepropt. Enig minpuntje dat ik kan bedenken is de lange wandeling naar het sanitair.

Geweldige camping

Wouter Goudswaard,
22-5-2017

Camping de Ottermeerhoeve is een prachtige groene camping, erg mooi opgezet, veel groen, prachtig meer met kano's, ruime plekken en veel zon. We waren met 3 gezinnen met jonge kinderen (0-7) en stonden bij de glijbaan in de buurt, de kinderen konden heerlijk spelen en wij als ouders konden ook heerlijk genieten vanuit de stoel :-) Het meer is erg leuk, lekker gezwommen en gevaren met de kinderen.' s avonds kampvuur gemaakt en brood gebakken. Sanitair is prima. Echt een aanrader!

p.s. Jaap, als je niet bekend bent met het begrip 'groene camping' ga dan gewoon naar zo'n massa camping met animatie en een plastic badhuis om de zoveel meter... of stel je verwachtingen bij en geniet van deze camping

Prima plek met zwemwater en dieren.

Eigenaresse wil zelfs geld voor een tafel rekenen of voor een bijzettentje. Naast dat je al voor de plek en extra personen betaald. Sanitair is superver weg en oud. Prijs-kwaliteitverhouding is totaal uit verhouding. Veel te duur! Veel te veel gezeur waardoor de vakantiepret wordt verstoord.

Frans, eigenaar, 17-5-2017

Beste Hr Jaap,

jammer dat u het totaal niet naar uw zin hebt gehad, gezien de door u gekozen waardering cijfer 3.

Wij zetten ons altijd in om ieder een fijne vakantie tijd te bieden !

Zoals u hebt kunnen zien kampeert u op een 20 hectare natuurschoon landgoed met een wonderschoon zwemven. Gratis gebruik v 8 skelters, 3 trampolines, kano s in het ven. 11 hectare eigen bos, nog 2 natuurvennen, prachtige weilanden met paarden en kamperen op grootte plaatsen. Een terrein met een ongekende variatie aan (Ver)gezichten, en bijzondere plekjes. De aanschaf, het onderhoud en beheer is zeer omvangrijk ook qua kosten. De door u betaalde nachttarief is zeker in verhouding tot al deze schoonheid en al het in de prijs inbegrepen diensten.

Het sanitair wordt juist gewaardeerd om de Houten boomstambladen met natuurstenen kommen, het kunstwerk van onze bevriende internationale schilder en de unieke sfeer.

Ja de picknick tafels zijn te huur, dus als u die zo inneemt zonder ons dit te vragen......

met vriendelijke groet

Frans en Yvonne

Bijzonder terrein. Met oog voor detail. Afwassen met uitzicht. Toilet en douches in stijl. Wel erg weinig als de camping vol staat. Ruime plekken met natuur tussenschot. Wel dicht op elkaar. Toiletten waren voor ons erg ver lopen. Zou best 'n gebouw bij zwemvijver in de buurt mogen zijn. Camping is zeer kindvriendelijk. Helaas wordt stilte na 22 uur niet nageleefd. Gillende kinderen tot 0.00. Leuke maar zeer prijzige ervaring

Heerlijke groene camping

Minne
7-7-2016

Zalige camping als je met kinderen tot een jaar of 11 bent. Zonder kinderen trouwens ongetwijfeld ook ;-).

Heel ruim van opzet, mooi groen, het natuurterrein is prachtig aangelegd. Wij hadden een van de lofts aan het ven gehuurd, wat een luxe manier van kamperen zo! Vanaf de veranda konden we onze dochters van 7 af en aan zien rennen. Het ven in en uit, spelen met de skelters, dan weer naar de trampolines of ze kwamen voorbij op t vlot. Zo kom je zelf ook helemaal ontspannen terug....

Dikke aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Landgoed Ottermeerhoeve in Wouwse Plantage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Landgoed Ottermeerhoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.