Camping Landgoed Ottermeerhoeve

Weer vandaag2°-2°
Camping Landgoed Ottermeerhoeve
7,9

3 reviews over Camping Landgoed Ottermeerhoeve in het Nederlands

Leuke plek maar te duur.

Hans,
22-7-2017

Op fietsvakantie kwamen we (2 fietsers op ebikes) langs deze camping. Een mooie groene kampeerplek. 23 euro moest we betalen en daarmee werd het de duurste camping tijdens onze vakantie. Omdat het druk was bij de receptie moesten we lang wachten voor de plek werd aangewezen. 3 euro betalen voor electriciteit om de ebikes op te laden.... (kosten opladen 2 ebikes ongeveer 20 eurocent....). En ondertussen vond mw. de beheerder ebikes eigenlijk onsportief.....

Tsja....

Tips:

- Je kunt natuurlijk zeggen zoek zelf je plekje uit.... zeker als er plek genoeg is

- bedenk iets voor het opladen van ebikes

- laat kritiek achterwege, daar zit een kampeerder niet op te wachten.

- denk eens na over de prijs/kwaliteit verhouding

Paradijs op aarde

De Wit
19-5-2016

Ik en mijn vriend hebben een bijzondere tijd doorgebracht op het fraaie Landgoed Ottermeerhoeve.

De camping ligt in een prachtige omgeving met een bos om te wandelen, paarden met veulens, een prachtig natuurlijke zwemven, mooie bloemen overal. Wij stonden aan het zwemven...wat een paradijs en geweldige zonsondergang.

Paardrijden op natural horsemanship was een bijzondere ervaring.

Voor de extra ontspanning kan je deel nemen aan gratis yoga lessen en met koeler weer konden we van de houtgestookte sauna genieten met blik op het ven en aansluitende afkoeling.

Op mij heeft de camping een heel liefdevol indruk gemaakt met mooi spelmogelijkheden voor de kinderen, een mooi natuurlijk ingericht sanitair waar de zwaluwen hun nestjes in gemaakt hebben.

Deze camping is echt een aanrader voor een vakantie met de hele familie of zoals wij romantisch samen.

unieke heel bijzondere plek

Elke Buitenhek
2-1-2011

Voor ons is Ottermeer al vele jaren een unieke plek om 3 of 4 weken te genieten van natuurschoon, rust, urenlang fietsen in de omgeving(ook België) dichtbij met de trein voor een klein bedragje naar alle plaatsen in België, met de kleinkinderen genieten van de vele speelgelegenheden, het zwemven en de dieren, sinds ca. 8 jaar nooit meer op een andere camping geweest en wij hebben de laatste 35 jaar vele campings in Nederland, Duitsland, Frankrijk en het oosten bezocht. Je kunt heerlijk eten in Essen op een steenworp afstand en je boodschappen doen. De royale campeerplaatsen zijn prachtig, voor iemand met groene vingers die houdt van planten en vogels is het een eldorado. De zure opmerking over het sanitair slaat nergens op, het is er schoon en er staan altijd verse bleomen overal, eenvoudig maar prima. Het äfwashok voldoet ook ruimschoots aan de verwachtingen. Meer kan ik er niet over zeggen. Wij gaan dit jaar weer en verheugen ons erop, terwijl wij thuis ook heel groen wonen. Jan&Elke

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Landgoed Ottermeerhoeve in Wouwse Plantage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Landgoed Ottermeerhoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.