Camping Landgoed Ottermeerhoeve

Camping Landgoed Ottermeerhoeve
7,9

10 tips over Camping Landgoed Ottermeerhoeve

Mariska, 28-6-2015
De plekken rond de speeltuin zijn erg leuk voor hele kleine kinderen.
Joost, 7-11-2014
Vergeet je strand en zwemspullen niet, de zwemvijver is geweldig!
Joost, 6-11-2014
Vergeet je zwem- en strandspullen niet! De zwemvijver is heerlijk.

M.Dijkers, 7-8-2014

- zorg voor een klantvriendelijke houding tov je gasten

- verlaag je prijs naar je kwaliteit, dit is natuurkampeerterreinonwaardig

- verbeter je sanitair en breidt het uit naar de andere kant

M.Dijkers, 7-8-2014

-Prijs drastisch omlaag voor hoogseizoen

- sanitair aan venkant plaatsen, al waren het maar twee toiletten en een waterpunt

- houding tov klant verbeteren, een camping runnen is een dienstbaar beroep

Josse de Voogd, 25-4-2014

Voor de omgeving beter fietsen dan wandelen. Camping ligt op Brabantse Zandgronden, maar ook de Zeeuwse strandjes aan de Oosterschelde zijn dichtbij, half uurtje. En meeste campings in Zeeland zijn erg strak, clean en burgerlijk, dus dit is mooi alternatief.

Tip voor eigenaar: op termijn sanitair naar meer centrale plek, of extra klein toilethokje.

A. te Kiefte, 19-8-2013
Boodschappen doen in Esse bij Carrefour, er is ook een Blokker, Zeeman, apotheek, dierenarts. Je kan heerlijke zoete broodjes bestellen op de camping, erg goede bakker, ook andere dingen te koop/te bestellen zoals groentes etc.
A. te Kiefte, 18-8-2013
Boodschappen doen dichtbij bij de Carrefour in Essen, in Essen zit ook een Blokker, Zeeman, apotheek, avondwinkel, dierenarts etc
fam poland, 5-8-2012

boodschapjes doen in belgie op een paar minuten rijden

kinderen kunnen lopen naar het dorpje om een ijsje te kopen

eventueel zwembad De Stok (binnen en buiten) in roosendaal op 10 min rijden

Prachtig wandelgebied op het grensgebied met allerlei wandelroutes van verschillende afstanden (voor 2 euro te koop bij bezoekercentrum in Kalmhout)

ebeb, 22-5-2012
het sanitair is niet geweldig, er worrd aan gewerkt!