Camping Landgoed Ottermeerhoeve

Review geschreven door Coen - Andreas - Claudia - Nicolas

Onthaasting Puur

Coen - Andreas - Claudia - Nicolas,
24-11-2017

Prachtige omgeving en een schitterend alternatief voor de steeds rumoerigere, drukke stad.

De camping wordt bestierd door een enthousiaste familie die je alle ruimte geeft het verblijf zo in te vullen zoals jezelf wilt. Je kunt meestal kiezen waar je wilt staan. Althans zo ervaar ik het sinds dat wij er voor de eerste keer kwamen in 2010:

- Bij het Ven staan waar het rustig is en je kunt genieten van stilte, s' morgens vroeg in een nog stiller ven plonzen en overdag een boek te lezen voor de tent

- Op de speelweide staan waar je iedere avond vuurtje kunt stoken en de kinderen direct uit hun tent op de trampoline kunnen springen

- Dichtbij de accommodatie een plaatsje zoeken zodat de weg naar de toilet niet zo lang is,

- In de pipowagen of in een huisje voor wat meer luxe midden in de natuur.

Natuurlijk heeft iedere plaats zijn eigen nadeeltjes, maar voor ons onbelangrijk want we hebben VAKANTIE en dus TIJD. De prijzen zijn iets hoger dan elders, maar de plaatsen zeer ruim opgezet en de was accommodatie dik in orde. ( altijd warm water... )

Ook in 2018 kunnen Frans en Yvonne ons verwachten!