Camping Landgoed Ottermeerhoeve

Review geschreven door Barbara

Stukje paradijs op aarde

Barbara,
22-11-2017

Wij komen al een paar jaar op het landgoed Ottermeerhoeve en zijn vanaf de eerste dag verliefd op de camping en de prachtige omgeving. De eigenaren Frans en Yvonne hebben een fantastische plek gecreeerd: heerlijk groen, ruime plekken en een fantastische energie waar je snel tot rust komt. Het vakantiegevoel begint al als je het terrein op rijdt. Voor sommige mensen is het even schakelen maar wij vinden het geweldig dat er geen auto's over het terrein rijden. Je kunt je spullen in één van de bolderkarren leggen. Dit is prettig zeker met kleine kinderen. Het terrein is overzichtelijk waardoor wij onze dochter met een gerust gevoel kunnen laten spelen. Het is leuk hoe de kids genieten van de natuur: broodjes bakken bij het kampvuur, zwemmen in het ven (heerlijk schoon water), skelteren en paarden verzorgen. Daarnaast worden er leuke activiteiten georganiseerd. Onze dochter voelt zich helemaal thuis op Ottermeer en het is leuk dat er elk keer weer veel bekende gezichten zijn. Als je van rust en natuur houdt dan is dit echt een aanrader.