Camping Landgoed Ottermeerhoeve

Review geschreven door Eva

Perenfestijn

Eva,
16-10-2017

Het was heerlijk rustig dankzij het laagseizoen en wij werden super goed in de watten gelegd door de eigenaars: we mochten van de dochter van de eigenaars mee in de sauna terwijl ze die eigenlijk had gereserveerd met haar vriendenkliek, we kregen een volle zak heerlijke peren mee naar huis en zijn in vakantiemodus terug naar huis gereden. Ik vond het een prachtige plek en heel inspirerend. Zwaluwnestjes in de sanitaire blok en s'nachts een mooie sterrenhemel omdat er niet veel belichting is. het water mocht nog ietsjes warmer voor mijn part.Ik kom zeker nog eens terug!