Camping Landgoed Ottermeerhoeve

56 reviews over Camping Landgoed Ottermeerhoeve in het Nederlands

Schitterend!

Anne-Fleur,
17-5-2018

Dit is echt kamperen! Prachtige natuurlijke omgeving met fruitbomen. Op de camping is een ven met strandje waar je kan zwemmen, spelen, kanoen . Hartelijke familie die zorgt dat je je thuisvoelt. De kinderen hebben er alles om zich de hele dag te vermaken. Het filmpje op de site is niets teveel gezegd, het is er schitterend!!

Geweldige Plek!

Eric,
10-5-2018

Geweldige plek, ontvangst is super, en we voelen ons onmiddellijk thuis. De plekken zijn ruim en er is van alles te doen voor de kids (zijn ze er nog wel?) zodat er flink kan worden geluierd. De paarden - en de huispoes - maken het boerderijgevoel compleet. Wij komen volgend weekend terug! PS. Je kunt hier op het terrein in een ven zwemmen, wat wil je nog meer?

Totale rust in de natuur

Sofie,
14-12-2017

Al bij aankomst hoorden we een van de paarden hinniken, een geluid dat door merg en been gaat, prachtig idyllische sfeer om bij thuis te komen. De hele sfeer en omgeving geeft een gevoel waar je in kunt en mag weg zakken. Een weekend op deze camping heeft mij de rust gegeven die ik zo erg nodig had. Heerlijk toffe uitbaaters met hun hart op de juiste plaats.

Mijn eerste gedachte bij het voelen van de omgeving: "hier ga je mij vaker zien!"

Wat een energie

Niels Schouteden,
12-12-2017

Heerlijke grond om tot rust te komen, te herbronnen, energie te vinden. Prachtig mooie omgeving, ruimte en een heerlijk ven. En wat een lieve gastfamilie!

Thuiskomen in de natuur

Silke,
12-12-2017

De Ottermeerhoeve is perfect geschikt voor iedereen die even weg wil van de vele prikkels van de stad. De eigenaars wonen er al jaren en leven met veel liefde op hun terrein. Er worden tal van activiteiten georganiseerd. Een verblijf in de Ottermeerhoeve is een beetje back to basic, maar dat is net wat ik graag heb. Er is mogelijkheid tot sauna met een plons in een meertje nadien, heerlijk! De dieren (paarden, hond, kat) die aanwezig zijn maken het geheel nog idyllischer. Aanrader!

Onthaasting Puur

Coen - Andreas - Claudia - Nicolas,
24-11-2017

Prachtige omgeving en een schitterend alternatief voor de steeds rumoerigere, drukke stad.

De camping wordt bestierd door een enthousiaste familie die je alle ruimte geeft het verblijf zo in te vullen zoals jezelf wilt. Je kunt meestal kiezen waar je wilt staan. Althans zo ervaar ik het sinds dat wij er voor de eerste keer kwamen in 2010:

- Bij het Ven staan waar het rustig is en je kunt genieten van stilte, s' morgens vroeg in een nog stiller ven plonzen en overdag een boek te lezen voor de tent

- Op de speelweide staan waar je iedere avond vuurtje kunt stoken en de kinderen direct uit hun tent op de trampoline kunnen springen

- Dichtbij de accommodatie een plaatsje zoeken zodat de weg naar de toilet niet zo lang is,

- In de pipowagen of in een huisje voor wat meer luxe midden in de natuur.

Natuurlijk heeft iedere plaats zijn eigen nadeeltjes, maar voor ons onbelangrijk want we hebben VAKANTIE en dus TIJD. De prijzen zijn iets hoger dan elders, maar de plaatsen zeer ruim opgezet en de was accommodatie dik in orde. ( altijd warm water... )

Ook in 2018 kunnen Frans en Yvonne ons verwachten!

Stukje paradijs op aarde

Barbara,
22-11-2017

Wij komen al een paar jaar op het landgoed Ottermeerhoeve en zijn vanaf de eerste dag verliefd op de camping en de prachtige omgeving. De eigenaren Frans en Yvonne hebben een fantastische plek gecreeerd: heerlijk groen, ruime plekken en een fantastische energie waar je snel tot rust komt. Het vakantiegevoel begint al als je het terrein op rijdt. Voor sommige mensen is het even schakelen maar wij vinden het geweldig dat er geen auto's over het terrein rijden. Je kunt je spullen in één van de bolderkarren leggen. Dit is prettig zeker met kleine kinderen. Het terrein is overzichtelijk waardoor wij onze dochter met een gerust gevoel kunnen laten spelen. Het is leuk hoe de kids genieten van de natuur: broodjes bakken bij het kampvuur, zwemmen in het ven (heerlijk schoon water), skelteren en paarden verzorgen. Daarnaast worden er leuke activiteiten georganiseerd. Onze dochter voelt zich helemaal thuis op Ottermeer en het is leuk dat er elk keer weer veel bekende gezichten zijn. Als je van rust en natuur houdt dan is dit echt een aanrader.

Perenfestijn

Eva,
16-10-2017

Het was heerlijk rustig dankzij het laagseizoen en wij werden super goed in de watten gelegd door de eigenaars: we mochten van de dochter van de eigenaars mee in de sauna terwijl ze die eigenlijk had gereserveerd met haar vriendenkliek, we kregen een volle zak heerlijke peren mee naar huis en zijn in vakantiemodus terug naar huis gereden. Ik vond het een prachtige plek en heel inspirerend. Zwaluwnestjes in de sanitaire blok en s'nachts een mooie sterrenhemel omdat er niet veel belichting is. het water mocht nog ietsjes warmer voor mijn part.Ik kom zeker nog eens terug!

Een sprookje in Nederland om te mogen verblijven.

Astrid vd Staaij,
12-10-2017

Heerlijk genoten, van alle gemakken voorzien. Zeer complete accomodaties (we verbleven in de pipowagen) alles wat je kon bedenken was aanwezig. Idyllisch plekje in Nederland. Fijne eigenaren.

Precies wat je verwacht van een Natuurcamping. Ga er graag terug met kleine /grote kinderen !

Mooie rustige idyllische plek, maar.....

Ronny,
24-9-2017

Er wordt geen service geboden, te weinig sanitair voor de hoeveelheid plekken, de eigenaars vinden precies dat ze het paradijs verhuren, maar er wordt eigenlijk weinig echt gedaan voor de klant. Bij aankomst is er wel ergens iemand die je aanspreekt en zegt: " er komt zo iemand bij jou..." En dan verschijnt er niemand... De eigenaars en hun kinderen (??) hebben het veel te druk met het zweverige hippie gehalte van de plek.

Voor alles wordt extra gerekend, wij vinden het te duur voor wat geboden wordt.

We zijn er twee maal geweest, hadden de eerste keer al zo iets van "de bio-hype wordt hier gewoon uitgemolken"... De tweede maal was het eigenlijk nog erger. Geen warm water voor de afwas, rommel en vuil tussen de gebouwen,... Alles wordt zo wat op zijn beloop gelaten. Te nat geweest om gras te rijden, receptie gesloten want we willen tijdens het bio-dansen niet gestoord worden,... Je krijgt telkens wel een reden te horen waarom iets niet kan of niet in orde is gebracht...

Onze eerste korte vakantie daar wilde een vriendinnetje van onze zoon paardrijden. Dit meisje heeft (net als onze zoon) duidelijk zichtbaar een beperking (mentaal) en ook officiële erkenning hiervoor. Toch moest ze volle prijs betalen, omdat de Paardebegeleidster "het gevoel" had dat ze een volwassen normaal persoon was... Hun gevoel wordt meestal uit economische beweegredenen bepaald. Alles moet geld opbrengen. Als je een picknicktafel wil gebruiken, rekenen ze daar geld voor aan...

We bleven de tweede keer één nacht, maar omdat de groep twee nachten bleef zijn we later blijven hangen en waren we niet op de middag van de plek, 7€ extra...

Toegegeven dat men dit op voorhand duidelijk had aangegeven.

Pinnen kan niet, alles handje contantje...

Mensen die zelf vol zijn van het hippie leven zullen het wellicht een fijne plek vinden. Dat is het trouwens ook... Een heel mooi domein. Misschien houden wij teveel van structuur en begrijpen we deze levenswijze niet... We voelen ons beter op andere mooie plekken!

De mentaliteit van de uitbaters valt ons tegen. Ze geven het gevoel dat enkel emotionele wellness telt en uit de paradijselijke omgeving zoveel mogelijk munt willen slaan.

Verder willen ze volgens mij zo weinig mogelijk de handen uit de mouwen steken om het mooie terrein als volwaardige camping uit te baten. Ze zijn eerder met filosofische irrealiteit bezig.

Men vraag 33€/nacht voor een camper en twee personen. Dat is heel duur in vergelijking met andere campings. Hele grote mooie plekken, mooi terrein, maar we gaan niet meer terug denken we...

Frans en Yvonne, eigenaar, 10-10-2017

Beste heer Bruintje Beer,

Jammer dat uw verblijf niet aan uw verwachting heeft voldaan, jammer dat u dat niet rechtsreeks aan ons heeft gemeld. Uw kwalificering over zweverigheid laten we graag geheel bij U. De Yoga s morgens wordt hoog gewaardeerd door onze gasten bieden wij vrijblijvend aan en Yoga kan een antwoord zijn op ons veelal jachtige drukke bestaan. Dank dat u het terrein omschrijft als een Paradijs, dit wordt door onze gasten ook zo ervaren. Het onderhoud van dit Paradijs is meer dan een dagtaak en .......onze Passie. Ook blijven we verbeteren en zal iedere bezoeker volgend jaar weer vernieuwingen waarnemen. Met vriendelijke groet Frans en Yvonne

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Landgoed Ottermeerhoeve in Wouwse Plantage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Landgoed Ottermeerhoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.