Camping Landgoed Ottermeerhoeve

62 reviews over Camping Landgoed Ottermeerhoeve

• 2019
    9Lisa21-10-2019

Stukje paradijs zo dichtbij

In april zijn we voor de eerste keer op Landgoed Ottermeer geweest. De camping was net open. Mijn partner en mijn 7 jarige dochter hebben zo genoten dat we ondertussen ontelbare keren zijn terug geweest. En geen enkele keer teleurgesteld. Zwemmen in een natuurven. Ik moest even wennen als tropische en zwembad zwemmer maar eens de stap gezet was het zalig. Mijn dochter heeft geen zwemdag gemist tijdens elk verblijf. In de zomermaanden waren er ook tal van activiteiten van drummen, boogschieten, paardenactiviteit, wildplukken, pijl en boog maken, yoga om er maar een paar op te noemen. Soms is het zelfs moeilijk kiezen. Het is zalig om de kinderen echt te zien spelen in de natuur. Mijn dochter vraagt nooit achter een iPad als we daar zijn. Ik dacht altijd dat ik ver weg moest gaan om een vakantiegevoel te hebben Ottermeer, de gastvrije familie en heel leuke andere campinggasten hebben daar verandering in gebracht. Wat een stukje paradijs.

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 6Miel19-08-2019

Te alternatief

Natuurcamping, mooie gelegen. Leuk zwemven voor de kinderen. Zeer alternatief publiek, matig en niet zo fris sanitair. Voor ons een te hoog yoga, sjamaan en vega gehalte. In verhouding hele dure camping, vonden wij het niet waard.

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 2Sonja Wubben17-08-2019

Het trekkersveld is duur en achenebbes

Als fietser wordt je bij camping Ottermeer op een veldje gedumpt dat achter het afval ligt. Het uitzicht is miserabel, je kijkt op een paar vuile en verwaarloosde caravans, eigendom vd camping en bedoeld voor vrijwilliggers. Wij waren met 4 pers. allemaal 65+, hadden een reservering gemaakt. Desalniettemin word je als trekker op dat veld gestationeerd voor de som van € 52. De camping beschik wel over mooie velden, maar daar mag je alleen staat als je langer dan 1 nacht verblijft. Op de website lees je daar niets over. Wij zoeken de campings altijd zorgvuldig uit. Na een dag fietsen willen wij 's avonds van de rust en het uitzicht genieten.

Bij ons vertrek hebben we bij de leiding van de camping nog wel onze teleurstelling kenbaar gemaakt. Echter, zij was niet ontvankelijk daarvoor. Het enige wat ze wist te zeggen was dat wij een andere keer maar langer moeten blijven, zodat ook wij van de mooie camping kunnen genieten.

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 6Klaasje04-07-2019

Niet voor herhaling vatbaar

Aan de prijzige kant voor wat je krijgt. Ook vonden we het water niet echt fris. Een van de kinderen is ziek geworden na het zwemmen. Niet duidelijk of het daardoor komt, maar wel n vermoeden. Verder vonden we de eigenaresse niet echt vriendelijk en gastvrij

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 6Marleen Heidweiller01-07-2019

Wij gaan niet meer terug

Mooie camping met een leuk meertje voor de kids. Alleen jammer dat de eigenaresse erg onaardig en arrogant is. Om deze reden zullen wij hier niet meer terugkomen. Ook is er maar 1 sanitairgebouw dat een behoorlijk eind lopen is.

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 9JC van der Plas10-01-2019

Heerlijk verblijf gehad, erg ontspannen

Super mooie camping, heel natuurlijk en goed georganiseerd

• 2018
    10Anne-Fleur17-05-2018

Schitterend!

Dit is echt kamperen! Prachtige natuurlijke omgeving met fruitbomen. Op de camping is een ven met strandje waar je kan zwemmen, spelen, kanoen . Hartelijke familie die zorgt dat je je thuisvoelt. De kinderen hebben er alles om zich de hele dag te vermaken. Het filmpje op de site is niets teveel gezegd, het is er schitterend!!

• 9Eric10-05-2018

Geweldige Plek!

Geweldige plek, ontvangst is super, en we voelen ons onmiddellijk thuis. De plekken zijn ruim en er is van alles te doen voor de kids (zijn ze er nog wel?) zodat er flink kan worden geluierd. De paarden - en de huispoes - maken het boerderijgevoel compleet. Wij komen volgend weekend terug! PS. Je kunt hier op het terrein in een ven zwemmen, wat wil je nog meer?

• 10Staat v/h sanitair

• Oude reviews

9Sofie14-12-2017

Totale rust in de natuur

Al bij aankomst hoorden we een van de paarden hinniken, een geluid dat door merg en been gaat, prachtig idyllische sfeer om bij thuis te komen. De hele sfeer en omgeving geeft een gevoel waar je in kunt en mag weg zakken. Een weekend op deze camping heeft mij de rust gegeven die ik zo erg nodig had. Heerlijk toffe uitbaaters met hun hart op de juiste plaats. Mijn eerste gedachte bij het voelen van de omgeving: "hier ga je mij vaker zien!"

Gereisd met vrienden in december 2017

• 8Niels Schouteden12-12-2017

Wat een energie

Heerlijke grond om tot rust te komen, te herbronnen, energie te vinden. Prachtig mooie omgeving, ruimte en een heerlijk ven. En wat een lieve gastfamilie!

Gereisd met vrienden in december 2017

10 tips over Camping Landgoed Ottermeerhoeve

• Josse de Voogd, 25-04-2014

Voor de omgeving beter fietsen dan wandelen. Camping ligt op Brabantse Zandgronden, maar ook de Zeeuwse strandjes aan de Oosterschelde zijn dichtbij, half uurtje. En meeste campings in Zeeland zijn erg strak, clean en burgerlijk, dus dit is mooi alternatief. Tip voor eigenaar: op termijn sanitair naar meer centrale plek, of extra klein toilethokje.

• fam poland, 05-08-2012

boodschapjes doen in belgie op een paar minuten rijden kinderen kunnen lopen naar het dorpje om een ijsje te kopen eventueel zwembad De Stok (binnen en buiten) in roosendaal op 10 min rijden Prachtig wandelgebied op het grensgebied met allerlei wandelroutes van verschillende afstanden (voor 2 euro te koop bij bezoekercentrum in Kalmhout)

• A. te Kiefte, 18-08-2013

Boodschappen doen dichtbij bij de Carrefour in Essen, in Essen zit ook een Blokker, Zeeman, apotheek, avondwinkel, dierenarts etc

0 vragen over Camping Landgoed Ottermeerhoeve

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50