Géén boekingskosten

• 6.4Eetgelegenheden

Meer camping info

73 Reviews over Landgoed Ottermeerhoeve

• 8Pieter23-07-2022

Mooie natuurlijke en creatieve camping

Leuke en gezellige kleinschalige camping met veel respect voor de natuur en dieren. Mooie en hele ruime kampeerplekken.

Als je wil kan je aan diverse creative workshops deelnemen, voor kinderen en volwassenen. (Geen animatieteam nivo).

2x p.wk kan je heerlijk biologisch eten in het restaurant in de buitenlucht (deels overdekt). Leuk zwemmeer voor een verfrissende duik!

• 7Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 9Angelina07-06-2022

Een paradijs

Dit jaar voor de tweede keer met Hemelvaart en Pinksteren gekampeerd op Landgoed Ottermeer. Wat een fantastische plek! Aangelegd met zoveel liefde en aandacht voor de natuur, grote kampeerplekken, heerlijk zwemmeer, afwassen met uitzicht op de moestuin, kippen en paarden. De kampeerkosten zijn aan de hoge kant, maar meteen begrijpelijk als je ziet hoeveel (gratis) activiteiten er zijn voor ouders, kids en samen: ijsbad, yoga, verbonden ademhalen, dansen, theater, pijl en boog maken, paardenworkshop, soep maken van wat je in de natuur vindt enz. Leuke bistro met live muziek, pianoconcert in de avond, jammen bij het ontbijt. Biologisch afbreekbare producten gebruiken is wel belangrijk aangezien het water weer wordt hergebruikt (dus goede reden). Een camping waar mensen met een open mind, hart en zonder haast zich zeker heel fijn voelen!

• 9Eetgelegenheden
  • 4Alie29-05-2022

Heel veel regels

Het is een mooie locatie, veel gras en bomen, mooi vennetje. MAAR voor een camping die zegt te staan voor vrijheid en een community gevoel, zijn er achterlijk veel regels. Nog nooit zoiets meegemaakt. En de toon waarop deze regels verkondigd worden, gaf ons het gevoel direct om te draaien en weg te gaan, en dat hadden we ook beter kunnen doen. Het werd er niet beter op; zelfs kinderen op de camping hoorden wij zeggen: mag je nou wel of niet springen op de trampoline? Overal waren regels. We werden geboden een foto te maken van het reglement en we moesten onze toiletartikelen laten zien of ze wel biologisch afbreekbaar waren. Dat alles zonder ook maar een glimlach. We voelden ons alles behalve welkom. Het sanitair was ook niet bepaald fris te noemen, ja de temperatuur van de douche die was wel fris. Echt jammer want aan de plek ligt het niet.

• 5Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden
  • 5Anoniem06-09-2021

Bijzonder

De camping ziet er netjes uit en er wordt erg veel rekening gehouden met de natuur en het milieu. Dit wordt ook van de campinggasten verwacht. We wilden als trekkers hier 2 nachten staan, maar we werden na 1 nacht weggestuurd. Dit hadden we nog nooit meegemaakt. Voor trekkers hebben ze niet een trekkerstarief.

• 6Staat v/h sanitair
  • 8Familie van Zaane28-08-2021

Fijn zwemmeer, apart publiek

Fijn zwemmeer, goede pingpongtafel.

Hoog gehalte klankschaal en yogabroek, daar moet je van houden (of in ieder geval tegen kunnen).

Op onze plek op de voorste velden 2 hele dagen in gejengel van reeks workshops en jamsessies met karmische harp, esoterische gitaar en chakraal gezang gezeten.

Bonte avond op vrijdag duurt lang en is luidruchtig dus oordoppen mee (ook handig bij bovenstaand gejengel).

• 7Staat v/h sanitair
  • 4Fam. Bezemer24-08-2021

Nooit meer!

We moesten 3 uur wachten op een tractor die onze caravan op de plek zetten. De eigenaren zijn wat vreemd. Ze houden de boel streng in de gaten en bemoeien zich met alles wat je doet. De camping is onwijs van de regeltjes en bij iets te hard praten na 22:00 is er al gezeik. Gezelligheid kennen die droeftoeters daar niet. Sanitair is gewoon ruk. Nog nooit zoiets meegemaakt. Je moet ervan houden, dat “groene gedoe”. Wij vonden het niks. Paardrijlessen vol/niet. Ze onthouden niks, receptie niet open, traagheid bij de koffie bar en broodjes ophalen is tenenkrommend slecht geregeld. Hoe moeilijk kan het zijn. Regeltjes, betutteling, traagheid, gezeik, gedoe. Is wat je krijgt als je hier op vakantie gaat.

• 5Staat v/h sanitair
  • 3Looman23-08-2021

Mooie camping maar hoop gedoetjes

Opzich een mooie camping hoor, alles klopt. Maar het is me een gedoe van regeltjes en geneuzel waar je gek van word. Denk aan dit, je mag niet dat. En als de eigenaren al niet komen betuttelen dan zijn het je campingburen wel. Aparte types met ieder hun eigen idealen. Klagen over geluidsoverlast om 16:00 's middags, maar wel je kind 's morgens om 7:00 los laten gaan op de trampoline. Onze dochter is gek op paardrijden, maar dat heeft ze niet kunnen doen, dat was erg jammer, zij heeft zich overigens prima vermaakt hoor want er was genoeg te doen voor de kinderen. Daar lag het ook niet aan. Nee. Het zijn de wat vreemde eigenaren die de stempel drukken op je bezoek. Sanitair is genderneutraal, tsja ben ik ook niet zo van. Toiletten en douches waren ok, maar zeker niet modern en fris. Nee, voor ons niet weer deze camping. Brrrrrrrr

• 2Staat v/h sanitair
  • 10Stijn12-08-2021

Ongekende plek

Een paradijs in Nederland. Er wordt hard gewerkt door het team vanuit een zelf bewuste en milieu bewuste visie en gasten worden hiermee geïnspireerd. De prachtige natuur, de muziekavonden, fijne yoga, de verfijnde biologische keuken, zijn slechts voorbeelden van het Ottermeerse geheel. Voor eenieder die openstaat om geïnspireerd te worden om anders in het leven te staan, zou ik Ottermeer aanraden. Zo niet, blijf vooral weg!

• 9jaap21-10-2020

Paradijs voor ouder en kind

Vanaf Hemelvaartsdag kampeerden wij 3 dagen met onze kleinkinderen (9 en 11) op de Ottermeerhoeve. Zelden hebben we een paradijselijker camping meegemaakt - de kinderen vonden dat ook. Alles is met liefde opgebouwd en ingedeeld, kennelijk vanuit veel inlevingsvermogen in wat kinderen (en volwassenen) leuk vinden. (vanuit de formule "niks hoeft, alles kan"). De kinderen vonden alle uitdaging in elkaar, de trampolines, de skelters, de zwem/knoeiplas, de vuurtjesstookplaats en de paarden. Terrein prachtig aangelegd met zelfs in deze drukke week ruime plekken. Ik zie dat een paar mederecensenten wat zurig rapporteerden over voorzieningen en sanitair, maar wij bewonderden juist de mooie natuurstenen wasbakken en ontwerpdetails tot aan de pleerolhouders toe. (een en ander is in opbouw, en als we kamperen willen we juist geen hotelsfeer ervaren) Een aanrader!

• 5Maste30-08-2020

Dominante op geld beluste eigrnaren

Toen wij aankwamen wilden we meteen paatdrijlessen bespreken, ondanks het adverteren daarmee, zat t al vol. Dit kan echt niet. Wij kwamen voor 80% voor die lessen. Het argument was, we zijn te druk met voorbereiden van het festival voor volgende week. Schandalig.

• 4Staat v/h sanitair

Camping Landgoed Ottermeerhoeve info