Weer vandaag4°-3°

57 reviews over Camping Landgoed Ottermeerhoeve in het Nederlands

Heerlijk verblijf gehad, erg ontspannen

JC van der Plas,
10-1-2019

Super mooie camping, heel natuurlijk en goed georganiseerd

Schitterend!

Anne-Fleur,
17-5-2018

Dit is echt kamperen! Prachtige natuurlijke omgeving met fruitbomen. Op de camping is een ven met strandje waar je kan zwemmen, spelen, kanoen . Hartelijke familie die zorgt dat je je thuisvoelt. De kinderen hebben er alles om zich de hele dag te vermaken. Het filmpje op de site is niets teveel gezegd, het is er schitterend!!

Geweldige Plek!

Eric,
10-5-2018

Geweldige plek, ontvangst is super, en we voelen ons onmiddellijk thuis. De plekken zijn ruim en er is van alles te doen voor de kids (zijn ze er nog wel?) zodat er flink kan worden geluierd. De paarden - en de huispoes - maken het boerderijgevoel compleet. Wij komen volgend weekend terug! PS. Je kunt hier op het terrein in een ven zwemmen, wat wil je nog meer?

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Totale rust in de natuur

Sofie,
14-12-2017

Al bij aankomst hoorden we een van de paarden hinniken, een geluid dat door merg en been gaat, prachtig idyllische sfeer om bij thuis te komen. De hele sfeer en omgeving geeft een gevoel waar je in kunt en mag weg zakken. Een weekend op deze camping heeft mij de rust gegeven die ik zo erg nodig had. Heerlijk toffe uitbaaters met hun hart op de juiste plaats.

Mijn eerste gedachte bij het voelen van de omgeving: "hier ga je mij vaker zien!"

Wat een energie

Niels Schouteden,
12-12-2017

Heerlijke grond om tot rust te komen, te herbronnen, energie te vinden. Prachtig mooie omgeving, ruimte en een heerlijk ven. En wat een lieve gastfamilie!

Thuiskomen in de natuur

Silke,
12-12-2017

De Ottermeerhoeve is perfect geschikt voor iedereen die even weg wil van de vele prikkels van de stad. De eigenaars wonen er al jaren en leven met veel liefde op hun terrein. Er worden tal van activiteiten georganiseerd. Een verblijf in de Ottermeerhoeve is een beetje back to basic, maar dat is net wat ik graag heb. Er is mogelijkheid tot sauna met een plons in een meertje nadien, heerlijk! De dieren (paarden, hond, kat) die aanwezig zijn maken het geheel nog idyllischer. Aanrader!

Onthaasting Puur

Coen - Andreas - Claudia - Nicolas,
24-11-2017

Prachtige omgeving en een schitterend alternatief voor de steeds rumoerigere, drukke stad.

De camping wordt bestierd door een enthousiaste familie die je alle ruimte geeft het verblijf zo in te vullen zoals jezelf wilt. Je kunt meestal kiezen waar je wilt staan. Althans zo ervaar ik het sinds dat wij er voor de eerste keer kwamen in 2010:

- Bij het Ven staan waar het rustig is en je kunt genieten van stilte, s' morgens vroeg in een nog stiller ven plonzen en overdag een boek te lezen voor de tent

- Op de speelweide staan waar je iedere avond vuurtje kunt stoken en de kinderen direct uit hun tent op de trampoline kunnen springen

- Dichtbij de accommodatie een plaatsje zoeken zodat de weg naar de toilet niet zo lang is,

- In de pipowagen of in een huisje voor wat meer luxe midden in de natuur.

Natuurlijk heeft iedere plaats zijn eigen nadeeltjes, maar voor ons onbelangrijk want we hebben VAKANTIE en dus TIJD. De prijzen zijn iets hoger dan elders, maar de plaatsen zeer ruim opgezet en de was accommodatie dik in orde. ( altijd warm water... )

Ook in 2018 kunnen Frans en Yvonne ons verwachten!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Stukje paradijs op aarde

Barbara,
22-11-2017

Wij komen al een paar jaar op het landgoed Ottermeerhoeve en zijn vanaf de eerste dag verliefd op de camping en de prachtige omgeving. De eigenaren Frans en Yvonne hebben een fantastische plek gecreeerd: heerlijk groen, ruime plekken en een fantastische energie waar je snel tot rust komt. Het vakantiegevoel begint al als je het terrein op rijdt. Voor sommige mensen is het even schakelen maar wij vinden het geweldig dat er geen auto's over het terrein rijden. Je kunt je spullen in één van de bolderkarren leggen. Dit is prettig zeker met kleine kinderen. Het terrein is overzichtelijk waardoor wij onze dochter met een gerust gevoel kunnen laten spelen. Het is leuk hoe de kids genieten van de natuur: broodjes bakken bij het kampvuur, zwemmen in het ven (heerlijk schoon water), skelteren en paarden verzorgen. Daarnaast worden er leuke activiteiten georganiseerd. Onze dochter voelt zich helemaal thuis op Ottermeer en het is leuk dat er elk keer weer veel bekende gezichten zijn. Als je van rust en natuur houdt dan is dit echt een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Perenfestijn

Eva,
16-10-2017

Het was heerlijk rustig dankzij het laagseizoen en wij werden super goed in de watten gelegd door de eigenaars: we mochten van de dochter van de eigenaars mee in de sauna terwijl ze die eigenlijk had gereserveerd met haar vriendenkliek, we kregen een volle zak heerlijke peren mee naar huis en zijn in vakantiemodus terug naar huis gereden. Ik vond het een prachtige plek en heel inspirerend. Zwaluwnestjes in de sanitaire blok en s'nachts een mooie sterrenhemel omdat er niet veel belichting is. het water mocht nog ietsjes warmer voor mijn part.Ik kom zeker nog eens terug!

Gereisd met vrienden in oktober 2017

Een sprookje in Nederland om te mogen verblijven.

Astrid vd Staaij,
12-10-2017

Heerlijk genoten, van alle gemakken voorzien. Zeer complete accomodaties (we verbleven in de pipowagen) alles wat je kon bedenken was aanwezig. Idyllisch plekje in Nederland. Fijne eigenaren.

Precies wat je verwacht van een Natuurcamping. Ga er graag terug met kleine /grote kinderen !

Gereisd met vrienden in september 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Landgoed Ottermeerhoeve in Wouwse Plantage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Landgoed Ottermeerhoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.