Camping De Mosterdpot

Camping De Mosterdpot
7,9

7 tips over Camping De Mosterdpot

Fam Hopmans, 9-3-2015
ligt midden in de natuur in de omgeving kun je overal vissen
van Ommen, 14-8-2013
mooie omgeving,slot loevestein dichtbij,met pondje naar G"chem en lekker winkelen en terrasje pakken.
A.v.d.Wijk, 7-7-2013
Let op!! Op zondag varen niet alle pondjes dus hou op zondagen waneer je gaat fietsen daar rekening mee want dan loop je de kans dat je veel meer kilometers moet fietsen dan wat gepland was.

JJ, 5-5-2013
Met het pondje naar de overkant. Vissen (beetje illegaal) in de vestingwateren. Zwembad Cariba, lekker warm, mooie glijbaan.
jan, 8-9-2012
Rondje pontje is een fietsroute van 30/35 km waarbij je drie keer met de pont oversteekt. Heel erg leuk. (zie kaart fietsknooppunten-netwerk)
hoefakker, 25-8-2012
misschien kunnen de wat oudere caravans volgend jaar wat meer uit het zicht dat zal de camping een beter aanzicht geven.

gezina muurling, 30-7-2012

mooie omgeving,vissen,zwemmen,wandelen en fietsen,

het stadje is historisch en leuk te bezichtigen,