Camping De Mosterdpot

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Wij komen hier heel graag nog heel lang terug

Annelies
5-7-2018

Heerlijke no nonsense camping met ontzettend lieve en gastvrije beheerders die altijd voor je klaar staan. Wij komen hier al heel lang en komen hier elke keer weer "thuis" .

Voor mensen die het achteraf te duur vinden en daarover klagen de volgende tip... Alle tarieven zijn te vinden op de website, je kunt je dus van te voren oriënteren,

als het je niet bevalt zoek dan een andere camping. Deze 2 hardwerkende mensen verdienen alle lof.

Jan en Agnes, wij vinden het fantastisch bij jullie!

fijne rustige camping met lieve beheerders

Marietje en Chris
25-6-2018

Fijne rustige camping

met hele behulpzame en lieve beheerders

het was weer reuze fijn

De beste camping om op adem te komen

Marja Bakker
9-6-2018

Rust, prachtige natuur, vriendelijkheid, en vooral genieten

fantastich

marike van elst
5-6-2018

heerlijke camping heb genoten van de eenvoud en de omgeving en het lekkere eten

Tegenvaller

GF.
23-5-2018

Ligging perfect, dicht bij het stadje en aan de rivier. Verschrikkelijk toiletgebouw, niet goed schoon, stinkt en slechte staat.

Zeer goed

Niek
16-5-2018

Altijd erg gezellig, vriendelijke mensen en lekker eten. Tegenwoordig mogelijk op te pinnen in het paviljoen "eet & café de mosterpot"

Mooie omgeving

Franka
11-9-2017

Deze camping ligt op een geweldige plek. Vlak aan de waal... Je loopt zo naar Woudrichem en met een bootje naar slot loevestijn.

De camping zelf ok. Sanitair was schoon maar misschien aan vernieuwing toe. Er was wat onduidelijkheid over de prijs. Kregen op de camping een andere prijs dan per mail werd gezegd. In de mail waren toeristen belasting en milieu heffing niet genoemd. Opnieuw naar de prijs gekeken en wat gecorrigeerd. Ondanks dat vonden we het nog steeds prijzig voor deze camping

Er is geen pinautomaat aanwezig. Misschien iets voor de toekomst.

Verder werden we goed geholpen. Kwamen later aan maar was geen probleem. Dus service verder goed.

Hartstikke leuk !

Krijn
13-8-2017

Zeer vriendelijke ontvangst door de behulpzame beheerders Agnes en Jan. Toiletgebouw word netjes bijgehouden. Activiteiten die worden georganiseerd zijn leuk. Camping ligt heel mooi aan de rivier, stadje Woudrichem is heel mooi, fietsen is daar erg fijn en leuk met de vele pontjes. Zwemmen in de rivier was fijn maar ga niet verder dan de ballenlijn voor de veiligheid. Prima camping voor een leuke vakantie in eigen land !

Warme, rustige familiecamping

Fam. De Langen
9-8-2017

Er zijn veel vaste staanders ( i.v.m vereniging) ze werken allen hard om de camping netjes en gezellig te houden. De camping is gelegen in een prachtige omgeving (woudrichem, gorichem, pontjes, kasteel, forten, fietsen). Sanitair wordt tegenwoordig goed schoongehouden. Ruime plekken. Regels worden goed gehandhaafd en dat is fijn. We komen zeker nog een keertje terug.

We gaan graag weer

Wsv
13-6-2017

Camping de.mosterdpot heeft een fantastisch team! Deze mensen zijn pas op deze camping begonnen en zijn ongelooflijk aardig en ze werken hard. .we zijn met een groep van 40 personen gekomen en we voelde ons zeer welkom..er is hard gewerkt om ons een onvergetelijk weekend te geven en dat is meer dan gelukt..altijd een glimlach en niets is onmogelijk. .we hebben 2 avonden heerlijk gegeten uit eigen keuken.

( Zelfs een ontbijt met de 40pers) en is uit onze groep niets anders dan gereageerd met complimenten!! Team mosterdpot...bedankt..wij zijn meer dan tevreden..ga zo door!! We komen graag weer!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Mosterdpot in Woudrichem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Mosterdpot zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Mosterdpot scoort een 8.09 uit 10 op basis van 75 reviews.