Camping De Mosterdpot

Camping De Mosterdpot

77 reviews over Camping De Mosterdpot in het Nederlands

Camping bij de rivier...topplek!

Marianne van den Weijer
17-9-2018

Wat een heerlijke plek is "De Mosterdpot" toch!

Lekker buiten, dichtbij de rivier en een monumentale dorpse omgeving met altijd weer mooie luchten!

Wij komen hier al jaren en zullen ook weer altijd terug komen op "De Mosterdpot" en zeker met de meer dan sympathieke beheerders Agnes en Jan!

Zij doen alles voor de campinggasten en laten je genieten op deze no nonsens camping.

Iedereen proberen ze het naar de zin te maken, de passant op de fiets voor 1 nachtje met een tentje of die gasten met een luxe camper!

Een hele club zeilers met 10 tentjes die komen overnachten of bijna 100 mountainbikers die De Mosterdpot aandoen, alles is bespreekbaar.

Wij vinden het jammer dat voor dit jaar het seizoen er weer opzit maar volgend jaar zijn wij weer van de partij dus Agnes en Jan, tot dan want wij boeken weer!!

we komen er al jaren en dat blijfen we doen

rene en gezin
11-8-2018

het is een rustige camping met een goede ontvangst door Agnes en jan deze zijn heel vriendelijk deze verdienen alle lof voor wat ze doen en we komen zeker weer terug

Fijne plek

Odilia
27-7-2018

Het is een hele leuke kleine camping.Agnes en Jan zijn zeer vriendelijk.Mooie campeerplaatsen.Het sanitair is was simpel maar kompleet.Wel zelf wc rol meenemen.Ik kom hier graag .Lekker dicht aan t water.

Wij komen hier heel graag nog heel lang terug

Annelies
5-7-2018

Heerlijke no nonsense camping met ontzettend lieve en gastvrije beheerders die altijd voor je klaar staan. Wij komen hier al heel lang en komen hier elke keer weer "thuis" .

Voor mensen die het achteraf te duur vinden en daarover klagen de volgende tip... Alle tarieven zijn te vinden op de website, je kunt je dus van te voren oriënteren,

als het je niet bevalt zoek dan een andere camping. Deze 2 hardwerkende mensen verdienen alle lof.

Jan en Agnes, wij vinden het fantastisch bij jullie!

fijne rustige camping met lieve beheerders

Marietje en Chris
25-6-2018

Fijne rustige camping

met hele behulpzame en lieve beheerders

het was weer reuze fijn

De beste camping om op adem te komen

Marja Bakker
9-6-2018

Rust, prachtige natuur, vriendelijkheid, en vooral genieten

fantastich

marike van elst
5-6-2018

heerlijke camping heb genoten van de eenvoud en de omgeving en het lekkere eten

Tegenvaller

GF.
23-5-2018

Ligging perfect, dicht bij het stadje en aan de rivier. Verschrikkelijk toiletgebouw, niet goed schoon, stinkt en slechte staat.

Zeer goed

Niek
16-5-2018

Altijd erg gezellig, vriendelijke mensen en lekker eten. Tegenwoordig mogelijk op te pinnen in het paviljoen "eet & café de mosterpot"

Mooie omgeving

Franka
11-9-2017

Deze camping ligt op een geweldige plek. Vlak aan de waal... Je loopt zo naar Woudrichem en met een bootje naar slot loevestijn.

De camping zelf ok. Sanitair was schoon maar misschien aan vernieuwing toe. Er was wat onduidelijkheid over de prijs. Kregen op de camping een andere prijs dan per mail werd gezegd. In de mail waren toeristen belasting en milieu heffing niet genoemd. Opnieuw naar de prijs gekeken en wat gecorrigeerd. Ondanks dat vonden we het nog steeds prijzig voor deze camping

Er is geen pinautomaat aanwezig. Misschien iets voor de toekomst.

Verder werden we goed geholpen. Kwamen later aan maar was geen probleem. Dus service verder goed.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Mosterdpot in Woudrichem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Mosterdpot zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.