Camping De Mosterdpot **

Weer vandaag5°-4°

68 reviews over Camping De Mosterdpot in het Nederlands

Mooie omgeving

Franka, 11-9-2017

Deze camping ligt op een geweldige plek. Vlak aan de waal... Je loopt zo naar Woudrichem en met een bootje naar slot loevestijn.

De camping zelf ok. Sanitair was schoon maar misschien aan vernieuwing toe. Er was wat onduidelijkheid over de prijs. Kregen op de camping een andere prijs dan per mail werd gezegd. In de mail waren toeristen belasting en milieu heffing niet genoemd. Opnieuw naar de prijs gekeken en wat gecorrigeerd. Ondanks dat vonden we het nog steeds prijzig voor deze camping

Er is geen pinautomaat aanwezig. Misschien iets voor de toekomst.

Verder werden we goed geholpen. Kwamen later aan maar was geen probleem. Dus service verder goed.

Hartstikke leuk !

Krijn, 13-8-2017

Zeer vriendelijke ontvangst door de behulpzame beheerders Agnes en Jan. Toiletgebouw word netjes bijgehouden. Activiteiten die worden georganiseerd zijn leuk. Camping ligt heel mooi aan de rivier, stadje Woudrichem is heel mooi, fietsen is daar erg fijn en leuk met de vele pontjes. Zwemmen in de rivier was fijn maar ga niet verder dan de ballenlijn voor de veiligheid. Prima camping voor een leuke vakantie in eigen land !

Warme, rustige familiecamping

Fam. De Langen, 9-8-2017

Er zijn veel vaste staanders ( i.v.m vereniging) ze werken allen hard om de camping netjes en gezellig te houden. De camping is gelegen in een prachtige omgeving (woudrichem, gorichem, pontjes, kasteel, forten, fietsen). Sanitair wordt tegenwoordig goed schoongehouden. Ruime plekken. Regels worden goed gehandhaafd en dat is fijn. We komen zeker nog een keertje terug.

We gaan graag weer

Wsv, 13-6-2017

Camping de.mosterdpot heeft een fantastisch team! Deze mensen zijn pas op deze camping begonnen en zijn ongelooflijk aardig en ze werken hard. .we zijn met een groep van 40 personen gekomen en we voelde ons zeer welkom..er is hard gewerkt om ons een onvergetelijk weekend te geven en dat is meer dan gelukt..altijd een glimlach en niets is onmogelijk. .we hebben 2 avonden heerlijk gegeten uit eigen keuken.

( Zelfs een ontbijt met de 40pers) en is uit onze groep niets anders dan gereageerd met complimenten!! Team mosterdpot...bedankt..wij zijn meer dan tevreden..ga zo door!! We komen graag weer!

Leuke knusse camping in een mooi gebied

Hj.satink, 12-6-2017

Ruime plaats , gezellige kantine en mooie omgeving en zeker een hele goede keuken het eten daar is Top

Een 2 sterren camping met 4 sterren tarieven

Zwerver11, 21-5-2017

De lokatie is perfect; de camping ligt tegen het stadje Woudrichem aan,... bruggetje over en je bent in de stad. De helft van de camping is gevuld met vaste gasten, de andere helft is voor passanten.

Vanaf de camping kun je het land van Maas en Waal verkennen per boot, fiets en te voet.... er is voldoende te zien en beleven. Een aanrader is slot Loevestein waar naast een fantastische belevenis ook nog eens voor de kinderen van alles te beleven is met de speciale sleutel die je krijgt als je het Kasteel betreed.

De staat van de camping is enigzins gedateerd; onderhoud aan terrein en toiletgebouw gebeurd met 'de Franse slag', tijdens onze aanwezigheid van zaterdagochtend tot zondagmiddag geen onderhoud aan toiletgebouw, de overige dagen redelijk al waren de douche putjes (dames en heren) 3 dagen niet gereinigd.

Eerlijkheid gebied te zeggen dat je dit ook van een 2-sterren camping mag verwachten, maar ..... de prijzen die gehanteerd worden zijn die van een 4 sterren camping waardoor je toch door een andere bril kijkt; een overnachting met caravan en 2 personen en stroom kost je (buiten het seizoen of feestdagen) 21,50 euro waarnaast je nog 2 euro toeristenbelasting pp betaald en 0.50 euro milieuheffing pp ?? Als je daarnaast de wifi (0,50 euro per dag met een downloadsnelheid van 3 MB) en douchen (0,50 euro pp) bij optelt kost een nachtje 26,00 euro. ( een 4 sterren camping in Spanje kost 19 euro alles inclusief)

Jan en Agnes, de toeristenbelasting 2017 van de Gemeente Woudrichem is 1,18 euro pp per nacht en milieu heffing is niet opgelegd door de Gemeente. 2 personen moeten bij de Mosterdpot 5 euro afrekenen voor Gemeentelijke belastingen waar de Gemeente maar 2,36 euro rekent, de rest (2,64 euro) vloeit dus in het sta-geld??

De onvoldoende voor kindvriendelijkheid en hygiëne komt doordat vele vaste bewoners achter caravans plassen en kinderen spelen overal op de camping....dus..??

Leuke camping

Mandy, 12-5-2017

Ligt in een prachtige omgeving met veel wandelmogelijkheden, leuk voor de hond die overigens mee mag. Receptie is heel vriendelijk. Leuke speeltuinen voor de kinderen. Geen campingwinkel maar er is een supermarkt op 10 min afstand. Houdt er rekening mee dat alles op zondag dicht is :(

Kort samengevat: Leuk, vriendelijk en mooi!

Mooie Plaatsen

Arjo en Wilma, 9-5-2017

Fijne camping . Rustig en gemoedelijk . Alleen het sanitair is niet meer van deze tijd . Te weinig wastafels en wc s

Voor herhaling vatbaar

Wolter en Yvonne, 8-5-2017

Een rustige camping met veel wandel en fiets mogelijkheden in de directe omgeving. Prima camping, met vriendelijke beheerders. Het sanitair is wat gedateerd maar wel goed schoon. In het weekeind is er vertier in de kantine voor jong en oud.

Geweldig!

Piet en Francien, 22-9-2016

Wat een fijne, gemoedelijke Camping. Zeer vriendelijke ontvangst door Agnes en Jan. We zijn hier nu een paar keer geweest en krijgen er geen genoeg van. Volgend jaar weer!!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Mosterdpot in Woudrichem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Mosterdpot zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Mosterdpot scoort een 8.15 uit 10 op basis van 69 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: