Hotel Mauritz

Hotel Mauritz
9,1

6 reviews over Hotel Mauritz in het Nederlands

Willemstad is een vestingstad waar vele mooie culturele dingen te zien en dan is het heerlijk om te gaan eten en drinken in Salon restaurant Mauritz die in dezelfde stijl is dit mooie plaatsje zelf is ingericht en waar het eten verrukkelijk is en je kunt daarna aan de overkant van de straat een heerlijke nachtrust hebben in het bijbehorende hotel waar de kamers mooi, schoon en van alle gemakken voorzien zijn. Een echte aanrader als je in Willemstad bent of om eens lekker te eten of om lekker te eten en te blijven slapen.

GEWELDIG!

anouska
20-7-2017

Alles was goed, meer dan uitstekend. Goed eten, uiterst vriendelijke bediening en nette kamers.

Wat een geweldig hotel met super restaurant

Petet van Zujjlen
20-9-2016

Wij hebben er één nacht geslapen en s'avonds gegeten in het restaurant. Sfeer in restaurant is heel romantisch oud engels.

We hebben een aantal aanbieders voor Mauritz voor je op een rij gezet:

Genoten van culinair arrangement!

Marianne en Bart
3-7-2016

Heerlijk gegeten 4 gangen diner met wijn arrangement en daarna heerlijk geslapen in fijne hotelkamer. Ontbijt was ook perfect. Super leuke entourage.

Heerlijk hotel

Bert
4-9-2015

Keurige ontvangst, nette en zeer schone kamer. Ontbijt is prima en wordt aan tafel geserveerd, dus geen buffet. Wij vonden dit een heerlijk hotel en komen zeker nog eens terug.

frascati word mauritz

Yvonnevansaase
9-2-2015

Hotel Mauritz met restaurant frascati is een geweldig leuk hotel.

Prachtige grote kamers. Heerlijk persoonlijk ontbijt. Niet zo onpersoonlijk buffet. Het restaurant is wat prijzig. Maar personeel heel vriendelijk en eten voortreffelijk.

We hebben een aantal aanbieders voor Mauritz voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mauritz in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mauritz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.