Camping Bovensluis

• 4Staat v/h sanitair
  • 5.2Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping infoTonen op kaart

53 Reviews over Bovensluis

• 1Dries10-08-2021

Slecht

Te smerig en oplichters op kantoor

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 5Dinie09-08-2021

Hier gaan wij zeker nooit meer heen helaas.

Slechte camping! Slecht onderhouden, zeker het sanitair was niet schoon, geen zeep, niks om je handen te drogen en erg verouderd.Overwegend stacaravans met arbeidsmigranten.Het hele terrein was erg slecht onderhouden.Toch nog iets positiefs? We hadden een mooi zicht op de visvijver, plekje aan het water.

• 5Eetgelegenheden
  • 5Peter de Vree01-07-2021

Niet meer doen

Camping word opgeheven overal lege rommelige plekjes die erg blubber zijn

• 5Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 8Jolanda27-07-2020

Heerlijke plek

We hadden een heerlijke plek aan het water. Lekker vissen vanuit je tent en volop mogelijkheden om te fietsen en wandelen. Er zijn veel leuke plaatsjes in de omgeving om te bezoeken, zoals Willemstad, Klundert, Bergen op Zoom, de designer outlet in Roosendaal en het natuureiland Tiengemeten. Vanwege corona zijn we dit jaar in eigen land gebleven, maar in deze mooie omgeving hadden we toch het gevoel echt helemaal weg te zijn.

• 7Staat v/h sanitair
  • 3Joos26-07-2020

Nooit meer!!

Absoluut geen camping voor kampeerders. Camping bestaat 90% uit stacaravans/ huisjes etc... en een klein grasveldje her en der om te kamperen. Het is echt ons kent ons. Over het algemeen allemaal wel heel vriendelijk. Maar je krijgt niet echt het gevoel dat je welkom bent. Sanitair gebouw is erg ver lopen en had niet het idee dat het regelmatig schoon werd gemaakt. Veel luidruchtige jeugd die tot laat door gaan. Erg jammer allemaal... dus voor ons absoluut niet voor herhaling vatbaar!!

• 6Eetgelegenheden
  • 9De Visheumeu’s17-05-2020

Heerlijk visweekend

Een trekkershut direct aan visrijk water dat is geweldig voor een groep amateur vissers zoals wij. Hutten zijn degelijk met goede bedden en nette keuken en sanitair. We hebben genoten van de natuur om ons heen en van elkaar. Voordeel van de trekkerhutten is dat je alle ramen tegen elkaar op kunt zetten voor goede ventilatie. Dit was soms nodig. We werden goed geholpen door de dames achter de balie ze hebben ons het gevoel gegeven dat de vakantie direct was begonnen. Erg prettig. Graag komen wij weer terug voor mini visvakantie. Heerlijk!

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Bertina08-11-2019

We verbleven met ons gezin op de camping. We hebben de kinderen nauwelijks gezien. Die hadden het uitstekend naar hun zin op de camping...zwemmen, spelen in de speeltuin en ze hebben leuke dingen gedaan met de animatie. Wij zijn daardoor heerlijk tot rust gekomen. Ook het personeel is harstikke aardig. Vooral de meiden bij de receptie. Wij komen hier zeker nog een keer terug!

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 2Henk16-10-2019

Nooit meer

Bizar slechte camping sta caravans zijn slecht onderhouden alles lekt. Zeer onvriendelijke receptie. En proberen je dubbel te laten betalen.

• 2Eetgelegenheden
  • 8Jos Uuldriks30-05-2019

Zeker voor herhaling vatbaar!

Blokhut gereserveerd, zag er netjes uit. Bedden waren goed en vriendelijk te woord gestaan bij de receptie. Prima restaurant en speeltuin voor de kinderen.

Mooi uitgangspunt om de rest van de omgeving te ontdekken.

• 8Staat v/h sanitair
  • 6Marieke van Laarhoven-Verhoeven06-05-2019

Voor ons geen herhaling helaas.

De plaats voor onze camper was prachtig, groot, goed verzorgd en aan het water.Het contact via de mail en de ontvangst was prima. De uitbaatster van het restaurant op het terrein is erg vriendelijk en het restaurant oogt erg mooi. Ik vond de vaste staanplekken er erg verzorgd uitzien. Toch was er iets tijdens ons verblijf dat we niet prettig vonden. Ondanks dat het meivakantie was , waren er bijna geen gasten. Het was er zo stil,..We moesten best ver lopen naar de sanitaire voorzieningen. Ook daar was het doodstil. We misten een gezellige warme sfeer. Op het terrein tegenover ons verbleven arbeidsmigranten. Ook zij maken gebruik van deze camping. Zij zijn gevestigd om het restaurant heen.

• 7Staat v/h sanitair

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar