Camping Gieben

• 8Eetgelegenheden

Meer camping info

6 reviews over Camping Gieben

• 9Yvon07-09-2020

Heerlijk relaxte sfeer en belangrijk voor jong en oud om te proeven aan het boeren leven. Voor de 3e keer verbleven op deze mini camping. Boer Jan heeft hart voor zijn bedrijf en gasten. Bedankt weer! Koeien melken, vuurkorf, skelters en nog meer.

Gereisd met oudere kinderen in september 2020

• 2019
    8D.27-04-2019

Genoten

We hebben een heerlijk weekend gehad met onze kinderen van 1 en 3. Ze hebben genoten van de speeltoestellen, de zandbak, de koeien, de kalfjes en van het spelen in het hooi. Onze hond heeft het ook fijn gehad en wij zelf natuurlijk ook! De plekken zijn mooi, en de familie Gieben is erg gastvrij en vriendelijk, hoe hard ze ook werken op de boerderij en camping, er is altijd tijd voor een praatje. Wij komen zeker terug.

• 8Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• Oude reviews

10Fam van de ven30-07-2016

Geweldige tijd gehad.

Aanrader! de kids vermaken zich hier de hele dag. Schommelen, trampoline, spelen in de hooiberg, met kalfjes kroelen, de koeien binnen halen, boer jan helpen met melken, de hele dag op een skelter over het terrein scheuren. Twee goede douches, en nette wc's. Rust en gemoedelijk. Niks is te gek en bijna alles mag. Voor ons geen grote massale campings meer!

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 8Lia28-08-2015

Geweldig

Het was Super op de camping bij Boer Jan en zijn gezin. Ik was daar samen met mijn 2 jongens van 2,5 en 5 jaar. Ze hebben zich de hele dag vermaakt. Op de eerste dag vielen we met de neus in de boter ,er werd een kalf je geboren met de keizersnee!!

'S avonds hebben de jongens mee gemolken en de kalfjes gevoerd.

Ook samen met boer Jan het Haspel mogen verzetten.

Het waren 4 leuke dagen echt een aan rader

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 8Jelle de Vries11-08-2015

Boer Jan, een begrip op zichzelf

Waar kan je nog spelen in het stro, helpen met melken, meerijden op een tractor of misschien zelfs de geboorte van een kalfje mee maken, met andere woorden: genieten van het boerderij leven?

Bij Boer Jan!

Je voelt je direct welkom op deze (mini)camping wanneer Boer Jan je naar je kampeerplaats begeleid. Op de camping staan 2 trampolines, 2 speeltoestellen, een zandbak en een tiental grote skelters, waar zelfs de volwassen kinderen gretig gebruik van maken.

De stallen met koeien staan altijd open en de kinderen kunnen daar in alle vrijheid rond spelen, helpen en de kalfjes aaien. Twee maal daags worden de koeien gemolken en ook hier mag worden meegeholpen met het naar binnen drijven of het melken zelf.

Het sanitair (2 douches, 2 wc's en 1 urinoir) is eenvoudig maar over het algemeen goed schoon en toch voldoende.

Wij waren er nu voor de 2e keer en komen zeker nog een keer terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 9familie Jongejan17-06-2011

super voor alle leeftijden

deze camping op de boerderij van de familie Gieben is echt een aanrader: helpen met melken, kalfjes eten geven of meerijden op de trekker. Het kan allemaal! in het midden van het kampeerveld staat een groot speeltoestel en er zijn twee trampolines aanwezig. er kan een vuurkorf gehuurd worden voor de wat minder warme avonden. kortom een super camping voor alle leeftijden

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011