Camping Boszicht

NederlandNoord-BrabantWilbertoord

We hebben een aantal aanbieders voor Camping Boszicht voor je op een rij gezet:

9.4FenomenaalScore uit 190 reviews
+20/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.4FenomenaalScore uit 190 reviews
  • 9.4Staat v/h sanitair

Meer camping infoTonen op kaart

Contact

191 Reviews over Boszicht

• 10Janneke Kleinhoonte van os03-11-2021

Geweldig!

AL weer voor het derde jaar een paar weken op de camping bij John en Riet gestaan. Het was weer zoals van ouds. Heerlijke plek bij de vijver, super schoon sanitair, er is aan jong en oud gedacht. Voor senioren zoals wij, is dit ook een heerlijke camping. Er is veel speelgelegenheid voor kinderen, maar ook rustige gedeeltes. Wij raden deze camping dan ook van harte aan!

• 9Fam. Van Meersbergen24-08-2021

Geweldige ervaring!

Beste Riet, Wat een fantastische ervaring hebben wij gehad met het verblijf op jullie camping. De kindjes hebben van elke seconde genoten die ze er aanwezig waren. De kleinste was in tranen toen ze hoorde dat we naar huis gingen. Jullie hebben een top camping, zeer gastvrij, super gemoedelijke warme sfeer, net sanitair en wat een geweldig speelgoed waar de kids gebruik van kunnen/mogen maken. Het voeren van de diertjes is hetgeen waar de kids maar niet over uitgepraat raken. Terwijl de oudste er de eerste dagen angst voor had. Liep hij nu vooraan ;). Het was nogmaals een geweldige ervaring en je ziet ons zeker snel weer eens verschijnen. Bedankt lieve Riet voor alles.

• 9henk potgieter24-08-2021

Perfect

11 dagen op deze prachtige camping gestaan.Een paradijs voor de wat kleinere kinderen. Sanitair super schoon. De eigenaren zijn zeer behulpzaam en vriendelijk.De omgeving is mooi om te fietsen en wandelen. Internet werkt perfect, netflix kijken is dan ook geen probleem. Kortom een aanrader.

• 10Henny en Diny Boers23-08-2021

Een terugkomertje

Een oase van rust en ruimte. Alles wordt, inclusief sanitair, perfect onderhouden. Ruime speelgelegenheid voor kinderen. Prachtige omgeving. Een topcamping

• 9Familie de Vries18-08-2021

Goed verzorgde camping met veel speelgoed :)

Heerlijke verblijf, in het bijzonder voor onze kinderen. Dankzij het vele speelgoed hebben zij zich geen moment verveeld. Met name de persoonlijke benadering van Riet zorgt er voor dat je je snel thuis voelt. Ga zo door!

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Angelique Martin Buck10-08-2021

Hele mooie fijne camping in mooie omgeving

Zeer ruime fijne plaatsen. Heel schoon sanitair en vriendelijke gastvrije mensen. Er waren dit jaar alleen wel veel vliegen maar verder top camping direct aan mooi natuurgebied waar je heerlijk met de hond kunt wandelen. Komen zeker nog een keer terug

• 7gerardtruus10-08-2021

Leuke groene camping

onze video. https://youtu.be/BipOEfL36zMveel vliegen en elke dag veel lawaai van de straaljagers van Volkel.Leuk voor kinderen met grote zandbak en speelgoed alhoewel ze ook wel bijna je voortent inrijden. Schoon sanitair en vriendelijke eigenaars.Mooie omgeving om te wandelen, overkant van de weg natuurgebied Molenheide.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Ina Stammes10-08-2021

Geweldige en superschone camping.

Wat een mooie camping is dit!We hebben vanuit camping Boszicht het Maas en Peelliniepad gelopen,een rondje van Cuijk naar Cuijk van 122 km.Het is een heel mooi gebied en prachtig om te fietsen.Alles is tip top voor elkaar en Riet is een geweldige campingbeheerster met oog voor alles!Hartelijke groet : Jaap en Ina Stammes

• 9Arie Ernst10-08-2021

Heerlijk, wat een rust.

Het is een voortreffelijk onderhouden camping met keurig/schoon sanitair.Heel vriendelijke en behulpzame eigenaren.

• 10Hans en Jolanda Fruyt van Hertog10-08-2021

Fantastisch! Wij voelen ons thuis!

Een heerlijke camping,wij hebben nu een seizoensplek en dat bevalt prima!Een ruime kampeerplaats,schoon sanitair,zeer vriendelijke eigenaren en fantastische wifi.wij kijken alweer uit naar het volgende seizoen!

Camping Boszicht info

Camping informatie