Camping Boszicht

85 reviews over Camping Boszicht in het Nederlands

Niet verder zoeken gewoon Boeken, helemaal Top

Hans Tiggelman,
9-10-2018

Een hele leuke, gezellige,mooie, schone, camping, gelegen in een fantastische omgeving, zeer kindvriendelijk en betaalbaar, waar het alleen maar telt om de gasten het naar de zin te maken, onder de leiding van een zeer gemotiveerd, behulpzaam en vriendelijk echtpaar.

Geweldige vakantie

Ria Smits,
17-8-2018

Op camping Boszicht, ben je niet thuis maar je VOELT JE ER WEL THUIS!!! We komen met onze 2 kleinzonen al voor de vierde keer op deze camping. Als we vragen aan onze kleinzonen , waar zullen we dit jaar op vakantie gaan, roepen ze al: " naar Riet , want dan mogen we helpen om de beesten te voeren" . Het is een groot feest voor de kinderen en..... voor oma en opa. We genieten samen van de lieve gastvrijheid van Riet en John, de mooie grote zandbak met speeltuin, de mooie fietsen en skelters, de lieve beesten , de activiteiten en het sanitairgebouw wat elke dag weer blinkend schoon is. Riet en John krijgen van ons een gouden pluim . We hebben heerlijke , zonnige en gezellige dagen gehad. BEDANKT, tot de volgende keer, lieve groetjes van ons viertjes.

Een echte aanrader!!

Mieke,
9-8-2018

Geweldige camping!!

Kleinschalig, gastvrije eigenaren, veel speelmogelijkheden voor kinderen (trampolines, fietsjes/skelters, speeltuin, veel dieren om te verzorgen), schoon en mooi sanitair, ruime kampeerplaatsen.

Ik kom hier zeker terug, samen met mijn zoontje!

Een gezellige familiecamping!

Aj,
6-8-2018

Gezellige camping, zeer vriendelijke eigenaresse. Leuke activiteiten voor kinderen. De dieren zijn top, het voeren voor onze kinderen een feest. Schoon sanitair.

Wat een fijne camping

Fam van der Kooij,
4-8-2018

Ze snappen heel goed op deze camping wat gastvrijheid betekent. John en Riet doen er alles om het verblijf zo prettig mogelijk te maken. Onze dochter moest huilen toen we weggingen, dat zegt genoeg over hoe ze het naar haar zin heeft gehad. Vanwege het warme weer hadden we wel behoefte aan een zwemgelegenheid, daarvoor is de Kuilen op 5 km afstand een prima uitvalsbasis. Voor ouders met kleine kinderen is deze camping echt een aanrader!

Familie Waas,
1-8-2018

Twee weken gestaan met 3 kids onder de 3. Sanitair super schoon en netjes met fijn babybadje op stahoogte, ruime plaatsen, mooie speeltuin voor kinderen. Riet is echt een schat, kent meteen alle kindjes bij naam. Elke dag uitgebreid ritueel om de diertjes te voeren, en elke dag een leuke activiteit voor de kids. De tractors en auto’s op het terrein om mee te spelen waren echt een hit.

De enige kleine nadelen zijn dat er geen schaduw is in de speeltuin, wc-papier zelf meegenomen moet worden, warm water in de douche onder een timer zit (met name voor de familiedouche wat weinig tijd) maar dit is eigenlijk echt muggenziften bij deze camping. Ze zijn gastvrij, lief en vriendelijk, super kindvriendelijk, zeer schoon en mooi ruim van opzet! Dit jaar voor het eerst, maar zeker niet voor het laatst! Ga zo door :)

Goede camping met voldoende te doen in de regio

fam. Bollen,
28-7-2018

Uitermate hartelijke beheerders die echt nagedacht hebben over hun camping, de voorzieningen en de gewenste sfeer en daarvoor ook erg hun best doen . Onderhoud van sanitair wordt bijv. door de gastvrouw zelf gedaan zodat ze weet dat het goed gebeurt, ook de hoekjes. Voor kinderen een speel walhalla met goede fietsjes en veilige speeltoestellen en voor de ouderen ook plekken verder weg van de kindervreugd. Als de beloofde glasvezelverbinding in 2018 wordt gelegd en aangesloten en er wordt voldoende bandbreedte ingekocht dan is het helemaal perfect. Nu is toegang tot de (gratis) wifi behelpen. Kleinschalig, gemoedelijk, relaxed, secuur onderhouden en bijgehouden. Volkel is natuurlijk vlakbij maar het opstijgen en landen van de F16 jets is beperkt en soms ook nog spectaculair om te zien. Niet echt hinderlijk.

Heerlijke gastvrije camping voor kinderen.

Familie Smits,
21-7-2018

Prachtige camping voor onze kleinkinderen. Ze hebben zich heerlijk vermaakt. De kleindochter vond het zelfs leuker als de efteling en dat zegt genoeg. Meer als genoeg speelmateriaal , fietsjes en skelters voor elke leeftijd. En dan de dieren nog niet te vergeten, waarbij de kinderen elke morgen mochten helpen met voeren.

Heel ontspannen en gezellig

John den Boer,
4-7-2018

Goede voorzieningen, prettige sfeer.

Voorzieningen invaliden beter markeren.

Geweldig Gastvrij!

Arie en Joke Boon,
3-7-2018

Na een kort verblijf op Boszicht in 2016 en 2017 dit jaar voor het eerst van ons leven een voorseizoen geboekt op deze camping. Wat hebben we genoten! Door de geweldige ligging mooie fietst- en wandeltochten gemaakt. Kunnen genieten met de kleinkinderen van de leuke speelfaciliteiten. En bovenal ons weer super welkom gevoeld door de nooit aflatende gastvrijheid van eigenaren John en Riet.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boszicht in Wilbertoord, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boszicht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.