Camping Boszicht

68 reviews over Camping Boszicht in het Nederlands

Helemaal te Gek!

Ineke en Hans
22-6-2018

Een heerlijke camping voor jong en oud, prachtige ligging, zeer enthousiaste beheerders, perfect sanitair. Echt een Aanrader!!

Aanrader!

A. Berkheij
19-6-2018

Camping Boszicht is een geweldige camping! John en Riet zijn zeer betrokken en enthousiaste eigenaren. Wij komen al 5 jaar met veel plezier naar deze camping. Het sanitair is schoon, er is genoeg speelgoed (skelters, fietsen, trampolines, klimtoestel) voor de kinderen en het dieren voeren is ieder ochtend erg leuk. Een aantal dagen per week worden er activiteiten georganiseerd, een poppenkast, buikschuiven, broodjesbakken e.a. Kortom om een fijne camping om steeds weer terug te komen.

Mooie camping, zeker een bezoekje waard!

Arie Stevens
19-6-2018

Het is een mooie rustige camping, met leuke veldjes welke goed zijn onderhouden.

Bij regenval loopt het water snel weg dus geen natte voeten. Het sanitair is netjes en goed onderhouden. Jammer dat er op een nabij gelegen voetbalveld, 2 weekenden achtereen, een feest werd gehouden waarvan de muziek tot op de camping te horen was. Tevens was het naar huis gaande publiek wat luidruchtig midden in de nacht. Voor de kinderen is het een geweldig plek om te zijn, groot speelveld trampolines en veel fietsjes en karren om mee te spelen, een grote weide met diverse dieren waar ze onder begeleiding mogen kijken en kroelen.

In de ochtend even wat lawaai van de opstijgende F16 vliegtuigen van de nabij gelegen vliegbasis Volkel, maar dat is maar heel even en een mooi om te zien.

Een hele leuke camping!

Heleen
    18-6-2018

Heel vriendelijke ontvangst. Ook leuk contact met de eigenaren tijdens ons verblijf.

Keurig onderhouden sanitair en lekker veel speelmogelijkheden voor de kinderen.

Vast ook veel te zien en te doen in de buurt, maar onze kleinkinderen waren dit

weekend niet mee te krijgen. Goed teken!

Geweldige camping

Petra
    16-6-2018

Super leuke gezellige camping. Een paradijs voor kinderen met de diertjes de vele fietsjes, skelters enz.. Mooi schoon sanitair gebouw en super lieve eigenaren.

Een zeer gastvrije kindvriendelijke camping

Roel van Oers
    6-6-2018

De gastvrijheid van Riet en John was weer hartverwarmend. Dat is niet veranderd, ondanks dat de camping gegroeid is. De grote speeltuin midden op het terrein is echt fantastisch voor kleine kinderen. Het verzorgen van de dieren iedere ochtend samen met Riet is een feestje voor de kinderen. Een ideale kampeerplek om regelmatig te komen, zelfs nu we geen kleine kinderen meer hebben (de kinderen, inmiddels rond de 20 jaar oud, kwamen ook weer graag langs).

A Dijkhuizen
    4-6-2018

Leuke camping.

Ideaal voor gezinnen met kinderen.

De eigenaren zijn ook aardige mensen.

Het is een fantastische camping om terug te komen.

Lia en Piet Happel
    30-5-2018

We hadden een schitterende grote plek. Leuk veldje met leuke campingbewoners.

Riet en John zijn zeer gastvrij en doen er alles aan om het iedereen naar de zin te maken. Iedere dag is er wel een activiteit, vooral voor de kinderen. Het blijft bewonderenswaardig, dat Riet iedere morgen met de kinderen de dieren gaat voeren. Ook het sanitair is altijd keurig schoon.

Marijn van Lisdonk
    29-5-2018

Wij hebben een heel aangename week gehad op de camping en omgeving. Hemelvaartweekend gezellig druk met veel kinderen die zich heel goed konden vermaken. Daarna een paar rustige dagen omdat de schoolvakantie voorbij was. Heel schoon sanitair. Heel vriendelijke eigenaars welke altijd klaar stonden voor goede adviezen.

superfijne camping !

annelies
    29-5-2018

fijne camping, goede sfeer,

leuk dat je s avonds een vuurkorf kunt huren !

luxe dat je s morgens (na bestelling) vers gebakken broodjes op kunt halen bij de receptie...

net en schoon sanitair,

voor kinderen genoeg te doen met heeeeel veel fietsjes, skelters, tractors, kinderboerderij, voetbalveld, pingpongspel enz..

de camping wordt gerund door lieve en hardwerkende eigenaren.

We hebben een aantal aanbieders voor Boszicht voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boszicht in Wilbertoord, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boszicht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Boszicht scoort een 9.07 uit 10 op basis van 68 reviews.