Géén boekingskosten

Camping Boszicht

NederlandNoord-BrabantWilbertoord

We hebben de beste aanbieders voor Camping Boszicht voor je op een rij gezet:

9.3FenomenaalScore uit 199 reviews

Meer camping info

200 Reviews over Boszicht

• 8Karin Buitenhuis03-08-2022

Geweldig

Heerlijke rustige camping. Mooi uitzicht op de bossen en weilanden. Mooie omgeving om te fietsen. Goed sanitair. Persoonlijk contact met eigenaar. Ze komen steeds vragen of alles naar wens is. We komen zeker nog een keertje terug.

• 9Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden
  • 10Henny en Diny02-08-2022

Een camping om terug te komen

Rustige camping voor oudere, unieke speel camping voor kinderen
    Prachtig en vooral schoon sanitair Mooie camping om als uitvalsbasis voor mooie fietstochten te gebruiken Gastvrije en toegankelijke eigenaren

• 10Eetgelegenheden
  • 8Smeets16-07-2022

Heel leuk vriendenweekend gehad.

Erg kindvriendelijke camping. We stonden op het veld met de grote speeltuin voor onze caravan. We hebben onze kinderen nauwelijks bij de caravan gezien. Er staan tientallen fietsen, skelters, tractors etc waarop de kinderen kunnen fietsen en mee kunnen spelen. De eigenaren zijn super aardig en niks was te gek voor ze. Als de kinderen s'avonds mee hielpen om de fietsjes netjes terug te zetten kregen ze een lolly. Je kan daar een kar met een vuurkorf erop en hout huren. Super gezellig. Sanitair is schoon. Ze hebben ook familie douches en baby badjes, dus erg handig met kleine kinderen. Kortom een leuke, niet al te grote maar erg kindvriendelijke camping waar genoeg te doen is voor kinderen onder de 10 jaar.

• 10Hans16-07-2022

Fantastische camping voor jonge kinderen

Wij hebben met Hemelvaart en een week in juni met onze kinderen van 0 en 2 gekampeerd bij John en Riet. Wat een fantastische tijd hebben we beleefd! Een ideale camping voor kleine kinderen omdat de camping autovrij is en je kampeert met zicht op de speeltuin. Het prachtige schone sanitair en de gastvrijheid van Riet maken de vakantie compleet! Zeker een aanrader.

• 9Ria en Arie Meijerman13-07-2022

Evenals voorgaande jaren weer fantastisch.

We hebben weer een geweldige vakantie gevierd op camping Boszicht te Wilbertoord. Ieder jaar weer worden we ontzettend gastvrij welkom geheten. Riet en John weer ontzettend veel dank voor de gastvrijheid en tot de volgende keer!

• 8Eetgelegenheden
  • 10Dennis15-06-2022

Serene rust

Met 2 zoons heerlijk een mannenweekendje genoten. Riet en John zijn super vriendelijk en toegankelijk. De camping ligt tegen het bos en is slim ingedeeld met veel groen. De kinderen hadden veel te spelen en er waren tal van apparaten met wielen bij de speeltuin, de keuzes waren lastig;-)

Het sanitair was heerlijk schoon, nog nooit zo schoon op een camping getroffen. Wij komen hier zeker terug!

• 10Eetgelegenheden
  • 7Fam. Doorn17-05-2022

Even lekker een paar dagen erop uit

We hebben 5 dagen genoten van de camping,de omgeving en het mooie weer. We hadden de ruime en schone chalet gehuurd, echt fijne dagen gehad. Volgend jaar gaan we weer maar dan met eigen caravan.

• 1Eetgelegenheden
  • 9Judith Van dam14-05-2022

Super vakantie!

We hebben genoten van een weekje met de kinderen op deze camping. De kinderen hebben zich ontzettend goed vermaakt en Riet en John organiseren van alles om de vakantie nog leuker te maken. Alles was netjes en schoon. Voor ons volgend jaar weer!

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Hanneke en Rene & kids14-05-2022

Heerlijke camping voor de kids en voor ons

Eind april/begin mei tijdens de meivakantie hebben we 5 dagen op camping Boszicht gestaan. Heerlijke camping voor de kinderen (onze kinderen zijn 8 en 9 jaar), met aantal speeltoestellen, trampoline en veel fietsen, skelters, driewielers en natuurlijk de dieren die gevoerd en geaaid konden worden. Ruime plekken, schoon sanitair. Hadden ook geluk met het zonnetje en dat er geitjes geboren werden. Camping zou ik zeker aanraden met kinderen in leeftijd 0-12 jaar.

• 10Janneke Kleinhoonte van os03-11-2021

Geweldig!

AL weer voor het derde jaar een paar weken op de camping bij John en Riet gestaan. Het was weer zoals van ouds. Heerlijke plek bij de vijver, super schoon sanitair, er is aan jong en oud gedacht. Voor senioren zoals wij, is dit ook een heerlijke camping. Er is veel speelgelegenheid voor kinderen, maar ook rustige gedeeltes. Wij raden deze camping dan ook van harte aan!

Camping Boszicht info

Camping-informatie