Vakantiehuis Groepsaccommodatie Den Heyerkant

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Tony

Oude inrichting, discussie over schoonmaakkosten

Tony,
30-7-2017

Ligging is aan een vrij drukke doorgaande weg.

Binnenruimte is OK: grote huiskamer en keuken.

Slaapverblijven zijn 5 kamers met stapelbedjes, nergens airco.

Buiten is veel ruimte maar het is in feite een grasveld en een betonplaat met in elkaar gezakte oude picnictafels. Er is een schuurtje met aanvullend meubilair, maar dat zijn tafels en stoelen die de kringloop winkel niet meer wil. Groot grasveld, maar geen sfeer. Een paar bomen oid zou de boel opfleuren.

Na afloop werd de borg minus 100 euro schoonmaak teruggestort. Terwijl ik de eigenaar er bij geroepen heb toen we vertrokken, om zo eventuele puntje in orde te kunnen maken. Maar door achteraf via een mailtje mede te delen dat het niet schoon was achtergelaten, is natuurlijk een goede methode om nog 100 euro extra te incasseren.

Samengevat: Afgeleefde accomodatie. Advies is om vooraf eens te gaan kijken, en vooral goede afspraken te maken over de schoonmaak, sta erop dat je bij vertrek een inspectie ronde loopt met de eigenaar.