Vakantiehuis Groepsaccommodatie Den Heyerkant

Vakantiehuis Groepsaccommodatie Den Heyerkant

7.8Goed

Nederland, Noord-Brabant, Westerhoven

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Groepsaccommodatie Den Heyerkant?

7.8Goed

3 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Den Heyerkant

• 2019
      8frank31-10-2019

fantastische

goed verblijf mooi groot grasveld en het is zeer netjes

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• Oude reviews

5Tony30-07-2017

Oude inrichting, discussie over schoonmaakkosten

Ligging is aan een vrij drukke doorgaande weg. Binnenruimte is OK: grote huiskamer en keuken. Slaapverblijven zijn 5 kamers met stapelbedjes, nergens airco. Buiten is veel ruimte maar het is in feite een grasveld en een betonplaat met in elkaar gezakte oude picnictafels. Er is een schuurtje met aanvullend meubilair, maar dat zijn tafels en stoelen die de kringloop winkel niet meer wil. Groot grasveld, maar geen sfeer. Een paar bomen oid zou de boel opfleuren. Na afloop werd de borg minus 100 euro schoonmaak teruggestort. Terwijl ik de eigenaar er bij geroepen heb toen we vertrokken, om zo eventuele puntje in orde te kunnen maken. Maar door achteraf via een mailtje mede te delen dat het niet schoon was achtergelaten, is natuurlijk een goede methode om nog 100 euro extra te incasseren. Samengevat: Afgeleefde accomodatie. Advies is om vooraf eens te gaan kijken, en vooral goede afspraken te maken over de schoonmaak, sta erop dat je bij vertrek een inspectie ronde loopt met de eigenaar.

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 8Coen08-07-2011

Leuke groepsaccomodatie van alle gemakken voorzien

Met onze vriendengroep hebben we hier een weekend doorgebracht. De gezamlijke ruimte is ideaal met tafels, banken, TV en DVD. De gescheiden sanitaire ruimtes zijn ideaal, net als de keuken die volledig van keuken materieel is voorzien. Op de verdieping bevinden zich de slaapkamers met stapelbedden die goed sliepen. Aan het einde van het weekend hebben we de accomodatie schoongemaakt. Maar de borg kregen we niet terug terwijl wij het serieus goed hadden schoongemaakt. Jammer...... Buiten heb je uitgebreidde mogelijkheden om te spelen en te sporten (groot grasveld)

Gereisd met vrienden in januari 2010

Vakantiehuis Groepsaccommodatie Den Heyerkant info