Vakantiehuis Groepsaccommodatie Den Heyerkant

5,4

Matig

2 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Den Heyerkant in het Nederlands

Met vrienden

Ligging is aan een vrij drukke doorgaande weg.

Binnenruimte is OK: grote huiskamer en keuken.

Slaapverblijven zijn 5 kamers met stapelbedjes, nergens airco.

Buiten is veel ruimte maar het is in feite een grasveld en een betonplaat met in elkaar gezakte oude picnictafels. Er is een schuurtje met aanvullend meubilair, maar dat zijn tafels en stoelen die de kringloop winkel niet meer wil. Groot grasveld, maar geen sfeer. Een paar bomen oid zou de boel opfleuren.

Na afloop werd de borg minus 100 euro schoonmaak teruggestort. Terwijl ik de eigenaar er bij geroepen heb toen we vertrokken, om zo eventuele puntje in orde te kunnen maken. Maar door achteraf via een mailtje mede te delen dat het niet schoon was achtergelaten, is natuurlijk een goede methode om nog 100 euro extra te incasseren.

Samengevat: Afgeleefde accomodatie. Advies is om vooraf eens te gaan kijken, en vooral goede afspraken te maken over de schoonmaak, sta erop dat je bij vertrek een inspectie ronde loopt met de eigenaar.

Met onze vriendengroep hebben we hier een weekend doorgebracht. De gezamlijke ruimte is ideaal met tafels, banken, TV en DVD. De gescheiden sanitaire ruimtes zijn ideaal, net als de keuken die volledig van keuken materieel is voorzien. Op de verdieping bevinden zich de slaapkamers met stapelbedden die goed sliepen.

Aan het einde van het weekend hebben we de accomodatie schoongemaakt. Maar de borg kregen we niet terug terwijl wij het serieus goed hadden schoongemaakt. Jammer......

Buiten heb je uitgebreidde mogelijkheden om te spelen en te sporten (groot grasveld)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Groepsaccommodatie Den Heyerkant in Westerhoven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Den Heyerkant zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.