Bed & Breakfast De Braambloesem

9.5FenomenaalScore uit 8 reviews
+3/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.5FenomenaalScore uit 8 reviews

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast infoTonen op kaart

8 Reviews over De Braambloesem

• 9Jan de Waal04-06-2016

Rustieke plek in bosrijke omgeving.

Keurig net B&B met zeer vriendelijk echtpaar. Alles keurig verzorgd. Kamers met mooi sanitair en fijne bedden. Wandelrijke omgeving en vele fietsroutes. Kortom goed en keurig verzorgd. Aanrader als je van rust houdt.

• 10Margreet23-04-2012

vind ik leuk

Een 10 voor alles! Gewoon een hele goede keuze, als je hier geweest bent, dan kom je zeker terug.

• 10Jos29-08-2011

Zeer gastvrij.Mooie kamer met goede bedden en je eigen badkamer. Alles erg schoon en gezellig.Een geweldig ontbijt in de serre gehad. Mede door de gastvrije ontvangst van Hans en Els voelden we ons erg welkom.

• 10B.Oetewaal09-06-2011

Ze zijn zeer gastvrij, erg netjes

De bedden zijn er geweldig mooie kamers met aparte douche met inloop douche wat net nieuw is. Ontbijt uitstekend. Hans & Els zijn zeer vriendelijk. Een rustige omgeving mooi plek om te fietsen.

• 10G. Boer05-06-2011

super, fantastisch,

Zeer lieve mensen, Je wordt goed ontvangen zijn erg gastvrij. eten is echt lekker je krijgt meer dan in een hotel bij je ontbijt De bedden zijn heerlijk de slaapkamers zijn schoon. De omgeving is ook mooi en tegelijke tijd ook rustig.

• 9Andrew McKinstry29-04-2011

Nice

Very friendly and helpful..made us feel at home Also a very nice atmosphere. We would go back again.

• 8Lena De Troch en Marcel van den Boom10-03-2011

Brabantse gastvrijheid!

Gastvrij ontvangst, gemoedelijk, vriendelijk, lief. Fijne plek om te gaan fietsen en wandelen!

• 10Mw. Fokke02-03-2011

Zeker meerdere keren bezoek waard !!!

Najaar 2009 genoten van een zeer mooie schone en..nieuwe kamer met 2 aparte box-springbedden die wel tegen elkaar stonden.. Badkamer met inloopdouche; geheel nieuw en heel modern betegeld.. Hans en Els zijn als gast-gezin zeer vriendelijk; we mochten na aankomst zo aanschuiven .. Eetgedeelte qua ontbijt erg gezellig hoekje in de serre.. Je mocht fietsen lenen, buiten roken (binnen =niet toegestaan..) en kregen we goede tips qua eetgelegenheden zeer nabij.. Ontbijt; eitje hoe je het wilde en allerlei heerlijk brood/beleg met verse koffie en thee.. Kortom, dit uiterst vriendelijke gezin bezoeken we graag nog een keer en is de prijs zeker meer dan waard !!

Bed & Breakfast De Braambloesem info

• Huishoudelijke apparatuurTV