Camping Rakelbos

Laatste review

Een aanrader

Tonnie,
2-9-2018

Leuke familiecamping , veel te doen voor jong en oud.

De camping heeft alle ingrediënten voor een ontspannen en leuke vakantie.

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Speeltuin

92 reviews over Camping Rakelbos in het Nederlands

Een aanrader

Tonnie,
2-9-2018

Leuke familiecamping , veel te doen voor jong en oud.

De camping heeft alle ingrediënten voor een ontspannen en leuke vakantie.

Deze camping is toppie!! Ze organiseren veel voor kinderen maar ook voor de ouders. Een aantal activiteiten zijn bv. Sterrenslag, bingo, whipout, duitse bierproeverij, kids bivak, outdoor cinema en ga zo maar door en dit alles mede mogelijk gemaakt door het recreatieteam en de vele vrijwilligers. Verder is het een zeer schone en groene camping. Als er iets kan je altijd terecht bij de receptie waar ze altijd hun best doen tot een oplossing te komen. Er wordt gezegd dat hier tokkies staan, maar na 3 jaar ben ik deze niet tegen gekomen. Elk mens is verschillend en doet het op zijn of haar manier... maar om nu hier te spuien met negatieve uitingen vind ik onterecht! Ga voortaan naar de receptie en kom tot een oplossing.

Fantastische camping

Petro,

Mooie camping en gastvrij

topper

Jan Groos,
24-7-2018

Ik heb net 2 reviews gelezen waar ik van schrok, moet ik toch even kwijt ik denk dat die mensen niets gewend zijn, dit is gewoon een topcamping personeel EN vrijwilligers lopen zich de naad uit de broek om de gasten het naar de zin te maken, en als je dan zulke ervaringen gaat delen dan heb je geen verstand van kamperen en moet je gewoon naar Turkije gaan voor een paar centen en je lekker leeg laten melken.

Super!

Carin,
24-7-2018

Mooie camping met veel activiteiten in het hoogseizoen die door het team van vaste gasten georganiseerd worden. Daardoor kunnen er in het hoogseizoen ook wat meer geluiden klinken. Maar daar wordt door de eigenaar goed op gehandeld.

Er zijn veel kinderen op de camping van alle leeftijden en er is voor ieder wat wils.oa Leuk strandje ,tokkelbaantje ,voetbalarena, voetbalmuur ,zwembad ,maar vooral de trampolines zijn populair.

Wij zijn er met onze toer caravan een seizoen gaan staan en we vonden het zo leuk dat we nu een vaste stacaravan hebben gekocht. Wij ervaren een positieve sfeer en onderlinge gezelligheid.

Toppie

Bianca,
24-7-2018

Leuke gezellige camping. Veel te doen ook voor de kleintjes.

Sanitair is niet altijd even schoon, maar dat ligt vooral aan de mensen zelf die hier gebruik van maken. Thuis moet je zelf de wc schoonmaken wanneer deze vies is, dat kan hier ook prima, haal er even de borstel door (die staat er bij)!

Ja er is soms later op de avond muziek, voor de 1 fijn voor de ander minder fijn. Wil je dit absoluut niet? Ga dan lekker in een hutje op de hei zitten. Het is een FAMILIEcamping :-)

Grof taalgebruik word overal gebruikt, zeer zeker niet alleen op de camping.

Wij hebben het super naar onze zin!

Fantastisch mooie camping

Monique van Dorp,
24-7-2018

Ik lees hier op hier dat de camping slecht is!!veel herrie en ga zo maar door.

Nou dit heb ik niet zo ervaren. Heb 6 jaar op deze camping gestaan en heb intussen al.3 keer een chalet gehuurd.

Een camping is er voor jong en oud en met klachten kan je altijd naar de altijd vriendelijke eigenaren toe.

De camping is erg mooi aangelegd en er is van alles te doen voor jong en oud.

Dr camping is schoon en er word goed zicht op gehouden dat de mensen zich gedragen.

Het is in mijn ogen en in vele met mij een top camping

Heerlijk ontspannen...

Miranda Schijvens-Groos,
24-7-2018

Vanaf maart hebben wij een stacaravan op camping Rakelbos.

Vanaf dag 1 voelde het aan als een warm bad. Hulp aan alle kanten, vriendelijke buren.

Wij zijn als gezin best op ons zelf maar daar is ook ruimte voor, niks word opgedrongen.

We hebben 3 dochters van 9, 14 en 17 en voor alle 3 is er meer dan voldoende te doen.

Een super Animatie team dat zich vrijwillig inzet om het de kinderen en volwassenen naar de zin te maken.

Natuurlijk word er muziek gedraaid, het is geen natuurcamlimg. Maar mijn ervaring is dat wanneer je ergens last van hebt hier naar geluisterd word.

Zo kan iedereen vakantie vieren, van jong tot oud.

fantastisch

Annelies Karten,

Wij hebben 3 jaar op de camping een stacaravan gehad en het was geweldig

Heerlijke jaren gehad

Ed hoek,
24-7-2018

Heb er 22 jaar gestaan al mijn kinderen zijn daar groot geworden 4 stuks super camping met heel veel aandacht voor kinderen elk seizoen volop animaties voor elke leeftijd gewoon top ook voor de ouderen 👊😄

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Rakelbos in Westelbeers, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Rakelbos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.