Vakantiepark Den Beerschen Bak (gesloten)

Vakantiepark
Vakantiepark Den Beerschen Bak (gesloten)
8,5

• Onvoldoende: 1 - 5

Uitstekende keuze!

Rien
30-10-2015

Grootouders, ouders, kinderen van 1 tot 13; 12 persoonshuis: voortreffelijk! Inventaris van prima kwaliteit, ruim voldoende toilet- en badfaciliteiten, mooie ligging. Speeltuin goed onderhouden. Mooie omgeving, leuke dorpjes, attente receptie. Geen pretpark, maar de omgeving biedt genoeg! Aanrader!

Fijne vakantiebungalow

Fam van Dongen
30-10-2015

Fijne herfstvakantie gehad op dit kleinschalige bungalowpark. Nette en verzorgde bungalow, alles wat nodig is voor een week was aanwezig. Heerlijk gewandeld en gefietst in de omgeving. Een goed adresje is de Bockenreijder (+- 4KM).

geweldig rustig

Aline Jansen
23-8-2015

Het park ligt heerlijk rustig, inrichting is zeer goed, bedden prima, prachtig zwembad. Ieder huisje heeft veel eigen tuin, goed voor kinderen om in te spelen. De ontvangst was zeer hartelijk, we komen zeker, als het kan dit jaar nog, terug !

Heerlijk weekje

Nel Kaandorp
8-8-2015

Het park is kleinschalig, daardoor is het heel rustig op het park. wij hadden een 12 persoonshuis met een flinke tuin. Daar konden we heerlijk badminton spelen, voetballen, rennen en in het zonnetje liggen. het huis was ruim opgezet met voldoende ruimte voor iedereen. De kleine kinderen konden naar hartenlust rennen in de gang. De speeltuin was ruim en overzichtelijk vooral voor jonge kinderen ideaal. Het zwembad was goed afgesloten zodat jonge kinderen niet eruit konden lopen. Het hele park straalde rust uit. Kortom een heerlijk vakantieverblijf in een mooie omgeving.

Heerlijke vakanie

J. Willemsen
14-7-2015

Nette bungalow, alles wat nodig was is aanwezig. Wij hadden een rond huisje met een grote tuin voor de kinderen en veel plek voor een opblaasbadje, wat fijn was met het warme weer. Ook het zwembad hebben we veel gebruikt, ziet er mooi uit en het park en zwembad worden goed onderhouden. Pannenkoeken bij De Brouwerij in Baarschot is leuk met kinderen, groot terras met speeltuin. Beekse Bergen was ook dichtbij en kaartjes hiervoor zijn te koop op het park, maar als je nog Jumbo-kaarten hebt krijg je meer korting.

Een pracht accommodatie

Gerdie
13-1-2015

Wij zijn hier een weekend geweest en hebben genoten ! Het huisje is zeer ruim opgezet. fantastisch uitzicht. We zijn zeer klantvriendelijk ontvangen en er werd goed mee gedacht met onze wensen.

Toffe vakantie

koffie135
    10-1-2015

Klein vakantiepark met nette bungalows, alles verzorgd en proper. Vriendelijke beheerders. De huisjes zijn vrij gelegen, met eigen terras en tuin. Volop plezante uitstapjes te maken in de omgeving, ook Tilburg en Eindhoven zijn niet ver. Wij komen graag terug.

Heerlijk vakantiehuis

J. de Vleut
    5-1-2015

Wij huurden grote vakantiehuis met 3 gezinnen voor de feestdagen. Leuk huis met ronde vormen, kamers ruim en schoon. Ideaal adres voor jaarwisseling met onze hond vanwege rust en nauwelijks vuurwerk. Mooie omgeving. Op park zelf geen animatie of kantine.

Goed adres

henneman
      10-12-2014

Goed adres voor wandelvakantie. Aangesloten op knooppuntennetwerk van de Kempen. Fijne bungalow met open haard, verzorgd en netjes. Fraai park, ruim opgezet. Direct toegang tot bos met de hond. Aanrader voor degenen die rust en natuur willen.

Viezig

L. Blom
        5-12-2014

Omgeving prachtig, park netjes, inboedel ruim compleet.

Vond wel het huisje erg viezig, vloer vies, vaatwasser stonk verrot, badkamers smoezelig en stof onder de bedden.

En de naberekening voor de stookkosten was voor een weekendje 48 euro terwijl zelfs de openhaard nog aan is geweest. Kan te gek ook.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Den Beerschen Bak (gesloten) in Westelbeers, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Den Beerschen Bak (gesloten) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Den Beerschen Bak (gesloten) scoort een 8.53 uit 10 op basis van 62 reviews.