Géén boekingskosten

Meer appartement info

20 Reviews over De Landschotse Hoeve

• 10Linda Snijders10-08-2021

Fantastisch!

Geweldig om mee te maken.Je wordt geweldig ontvangen door de familie. Iedereen is even aardig en vriendelijk.Wij hadden Wit Holland gereserveerd en het ontbreekt je werkelijk aan niets. Alles is aanwezig voor een fantastisch weekend weg. De mensen zijn erg goed voor hun dieren en dat kan ik alleen maar fantastisch vinden.Wij komen zeker weer terug!

• 10Hans en Hilde09-08-2021

Fantastisch verblijf!

Wat een mooi appartement met vele extra' s. Ook nog een grote afgesloten tuin. De gastvrijheid was geweldig.

• 10Lianne01-05-2021

Heerlijke vakantie gehad

Wij hebben een super fijne week gehad met onze 2 kinderen (3 en bijna 7 jaar). Wij zaten in het grotere appartement op de befaamde grond. Het is van alle gemakken voorzien en lekker ruim. Wij hadden geluk met het mooie weer en de kinderen hebben daardoor fijn in de speeltuin van de gezamenlijke tuin kunnen spelen. Wij zijn ontzettend gastvrij ontvangen en waren (zonder enige verwachtingen) heel erg welkom om te kijken in de stallen en bij het melken. Echt een aanrader.

• 9Eefje01-03-2021

Heerlijk!

Een heerlijk appartement op een boerderij. We hadden het grote appartement beneden. Het was heel ruim, met een eigen tuin en van alle gemakken voorzien. Zeer schoon en comfortabel. De boer was heel enthousiast, behulpzaam en gastvrij. De kinderen mochten meehelpen met de kalfjes en het rapen van de eieren. We hebben heel wat verse eitjes en verse melk gedronken en gegeten!Op 50 meter van de boerderij loop je zo het prachtige bos- en heidegebied in.Echt een aanrader!

• 10johan van stiphout04-01-2021

fantastisch

voor de 4x daar op vakantie geweest,geweldige rustige locatie midden op de landerijen met natuur gebied t.o. accommodatie,mooi en schoon appartement alles aanwezig,vriendelijke mensen,voor ons voelt het elk jaar weer als thuis komen,ook onze honden genieten vol op v d natuur

• 9Fam Spithout03-01-2021

Super verblijf

Zeer fijne oud en nieuw beleefd, omgeving is fantastich om te wandelen en te genieten van de natuur. Appartement is leuk ingericht en zeer schoon. De eigenaren zijn zeer vriendelijk en op de boerderij mag je overal kijken en je krijgt enthousiaste uitleg van hoe en wat.Het is super bevallen en komen voor de 3e keer terug

• 5D. Cobben02-01-2021

Afschuwelijk

Het huisje was op zich oké, maar de reactie van de eigenaren niet. Wij hebben rond de 45 vliegen en kevers kapot gemaakt in 1 dag. Wij zijn na 1 dag weg gegaan vanwege die beesten. Mijn partner kreeg 's nachts een kever over zijn lijf. De verhuurders zouden met mij contact opnemen. Bel je ze, dan nemen ze niet op. Krijg je een mail met dat ze niet over gaan tot restitutie. Onze kerst was verpest. Zeer onvriendelijke mensen.

• 9Renske Maarschalkerweerd17-08-2020

Top locatie!

Alles aanwezig wat je maar kan wensen, vrijheid op de boerderij (je kan overal lopen wanneer je maar wil) met ook nog eens een grote tuin; fantastisch!

• 10Henry Hessels05-05-2020

Geweldig wat een fijne plaats

We zijn van 06-01-2020 t/m 19-03-2020 In Jullie mooie huis mogen wonen Wat zijn we blij geweest dat onze keuze op jullie mooie woning is gevallen. En wat zijn jullie fijne warme mensen . niets is te veel en alles kan. .De gehele beneden verdieping is aangepast aan minder valide mensen.Ruim licht en prima fijne bedden en meubilair. Fijne omgeving en een prachtig boeren bedrijf waar ze met veel plezier en toewijding over vertellen . Bedankt lieve mensen .en wie weet tot ooit jullie hebben een plaats in ons hart

• 9Sanne van Bladel - Janssen17-09-2019

Mooi aangepast appartement incl koeien :)

Mooi en goed verzorgd appartement! Zeer geschikt voor mindervaliden en aanvullende aanpassingen / faciliteiten zijn in overleg mogelijk. Super leuke en mooie locatie, op een levendige / actieve melkveehouderij; Je mocht overal kijken en evt meehelpen.! Omgeving biedt ook voldoende activiteiten.

Appartement De Landschotse Hoeve info

• CafeNiet beschikbaar