Camping De Knotwilg

Weer vandaag7°-1°
8,6

Laatste review

Mooie plek, prachtig uitzicht heerlijke omgeving en super vriendelijke eigenaren. Ook de kinderen vonden het heerlijk hier. Zijn goed tot rust gekomen.

5 reviews over Camping De Knotwilg in het Nederlands

Hele mooie ruime plekken, geweldig uitzicht, rust en zeer vriendelijke eigenaren.

Kamperen zoals wij dat graag doen: midden in de natuur. Keurig sanitair.

Rust en een mooi uitzicht

Jan Emond
15-11-2014

Rust en een mooi uitzicht

Samen met mijn vrouw Alie op vakantie op natuurcamping de Knotwilg. We zouden er ongeveer twee dagen blijven, het werden 17 dagen. De camping ligt in de polder de Noordwaard en tegen het natuurgebied de Biesbosch aan.

Polder:

De Noordwaard wordt momenteel ontpolderd, indrukwekkend om te zien wat daar allemaal bij komt kijken, hierdoor lopen een aantal fietsroutes niet meer exact zoals aangeven op fietskaarten maar het blijft de moeite waard om van nabij de ontpoldering te aanschouwen.

Biesbosch:

Er zijn veel soorten vogels te zien o.a. de Zeearend, die hebben wij niet gezien, maar de bever hebben wij, na een poosje wachten aan de waterkant, in het echt van nabij gezien.

Camping:

De beheerders Brigitte en Sjaak zijn aardig en behulpzaam en kunnen het nodige vertellen over de omgeving. Er zijn goede douches en het sanitair is schoon.

We hebben een wolkbreuk meegemaakt 70 mm in 6 uur en er was nagenoeg geen plas te bekennen.

Vr.gr. Jan en Alie Emond

heerlijk rust!

l gerritsen
13-8-2014

Prachtige camping. rustig, midden in de natuur.

Voor lange wandelingen, kanoën, of heerlijk op de vuurplek zitten.

Geen supermarkt of andere winkel in de buurt, heerlijk!

idylische plek

Marianne Verdurme
27-7-2013

heel mooie plaats aan het water, omringd door natuur. Super sympathieke eigenaars. Fantastisch sanitair. Veel te doen en te zien in de omgeving. Wij komen zeker terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Knotwilg in Werkendam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Knotwilg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.