Weer vandaag1°-5°
9,5

31 reviews over Hotel De Lamperse Hei in het Nederlands

Geweldig Brabantse gastvrijheid en gezelligheid!

Luc Peeters,
24-2-2018

Mat en Miriam doen er alles aan om het iedereen naar de zin te maken. Alles kan en mag en niets is te veel. Nu al voor de 3e keer een 2 daagse vergadering met overnachting en het wordt alleen maar beter!

Gereisd met vrienden in februari 2018

De boerderij in een luxe jasje beleven.

Elenita,
25-9-2017

Brabantse gezelligheid, genieten van het leven op en om de boerderij in een mooie accomadatie.Met een zeer gastvrije gastvrouw en gastheer. We voelde ons er echt thuis. Voor alles was er een oplossing. Mooie open keuken, van alle gemakken voorzien, waar je gezellig kunt eten. Goed verzorgd ontbijt. Mooi verzorgde kamers met heerlijke douche. Ontmoetingsruimte met ontspanningsmogelijkheden. Heerlijk buitenverblijf met overkapping en mogelijkheid voor een kampvuur. Ik zeg in 1 woord, geweldig

Gereisd met vrienden in september 2017

Echte aanrader!

verblijf bij Lamperse hei,
3-9-2017

Ontzettend mooi bedrijf waar je altijd weer gastvrij ontvangen worden, wij komen hier elk jaar weer terug samen met ons paard.

Ook het paard word goed verzorgd, heeft een mooie ruime box en mag ook in het land lopen.

Tip neem een koeltas mee, ze hebben een hele leuke boerenwinkel waar ze heerlijk vlees verkopen van hun eigen wagyu koeien.

Gereisd met vrienden in juni 2017

De leukste boertel om te slapen

Danielle,
25-6-2017

Hele leuke en mooie plek om te slapen. Geen min puntje kan je hier over zeggen. Wat een gastvrijheid en gezelligheid. Een echte aanrader.

Gereisd anders in juni 2017

voor herhaling vatbaar

Jack,
2-5-2017

erg gastvrij, allemaal goed verzorgd.

Gereisd alleenreizend in mei 2017

Perfect

Hella Kerkhof-Althuizen
12-1-2016

Overnachten in een landelijke omgeving. Heerlijk stil. Met alle luxe die je verwacht van een hotel. Fijne kamer met douche en toilet. Heerlijk lux ontbijt. Echt perfect!

Gereisd met partner in januari 2016

Geweldig gastvrije midweek.

Hendrik
22-7-2015

Via via terecht gekomen bij deze boertel. Ik kom hier helemaal tot mijn rust en vind het hier dan ook fantastisch. Miriam en Mat zijn zeer vriendelijk en we hoeven maar iets te vragen en het wordt geregeld.

We kunnen bij de koeien kijken en bij de geitjes. Lekker op de trampoline springen (ja met mijn leeftijd doe ik dit nog steeds) en bbq' en.

Ik kan het iedereen aanraden die even lekker er tussenuit wil en op het platte land wil verblijven.

Gereisd met vrienden in juli 2015

heerlijke plek

Simon
22-7-2015

Heerlijk landelijk gelegen boertel. Mooie omgeving zeer vriendelijk ontvangst van zowel Mart als Miriam. Mooie omgeving om te wandelen en fiets gewoon een top verblijf mogen ontvangen nette kamers met goede bedden.

Gereisd met partner in juli 2015

heerlijk relaxed vertoeven op de boerderij

sabrina benjamins
22-7-2015

Mooie omgeving alles super schoon en netjes voor elkaar. Erg gastvrije eigenaren. Uden is in de buurt en erg leuk om te winkelen.

Super!

José
22-7-2015

Zeeeeer gastvrij, alle rust hier. Heerlijk op de boerderij met toch luxe. Paardjes, geitjes, koeien, fijn wandelen en goede accomodatie mogelijkheden. Wij hadden een appartement waar we zelfs op de koeien uitkekeken. Aanrader voor rust, natuur en brabantse gezelligheid en gastvrijheid.

Gereisd met partner in juli 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Lamperse Hei in Wanroij, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Lamperse Hei zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.