Vakantiepark De Bergen

• Activiteiten8,2
  • Onderkomen7,9

23 tips over Vakantiepark De Bergen

Fam. Renkens, 20-7-2015
vernieuwde cafetaria, fietsverhuur op de camping wat heel erg prettig was.
AngelineGubbels, 21-6-2015
Erg leuk voor gezinnen met kinderen!
Fam. Peters, 26-4-2015
Was een top weekend voor de kids

We hebben een aantal aanbieders voor De Bergen voor je op een rij gezet:

Marlies, 21-4-2015
Super locatie voor gezin met kids.
Chantal Leijten, 18-8-2014
Maak vers eten ipv diepvries en neem een goede manager aan voor in het restaurant. Zorg dat het personeel alle openingstijden kent en ook wat meer weet te vertellen over de activiteiten.
hsq.verdonk, 17-8-2014
Het park is behoorlijk gedateerd, en er is veel achterstallig onderhoud. Stroom zou inclusief moeten zijn, en geen 0,40 per Kwh, boven hetgeen inclusief is. Afval zou inclusief moeten zijn op de prijs, en niet per gele vuilniszak a 1,50. In de omgeving is weinig tot niks te beleven.Wanroij centrum is 3 km van de camping af en heeft 1 supermarkt, 1 friettent (die wel goed is, en waar je snel geholpen wordt) en 1 chinees.Dus ook weinig vertier te vinden, en al helemaal geen winkeltjes/terrassen.

Julianne, 13-8-2014
Het is echt een ons-kent-ons camping met bijna alleen maar gasten uit Brabant. Voor ons Amersfoorters geen probleem, gezellig sfeertje, maar ik zou niet te veel aan het begin van de camping gaan staan
Kim Guleij, 9-8-2014
Het is een groot park, een fiets oid is best prettig dan!
L. van Griensven, 9-8-2014
Wat meer investeren in personeel vooral in aantal. Als 2 mensen de frituur moeten runnen, je daardoor 45 minuten moet wachten op 3 softijsjes en deze dan ook nog korrelig zijn is dat erg jammer. Kinderen (jonger dan de aangegeven 8 jaar) bezeren zich aan de skelters en anderen komen niet aan de beurt....(geen toezicht). Ook de roeiboten zijn versleten en zonder toezicht. Verder het animatieprogramma professioneler maken. Daar kan heel wat winst in gemaakt worden... en de chalets opknappen
Claudia, 5-8-2014
Het is een zeer grote camping, let daarom bij het boeken op de ligging van de accommodatie / kampeerplek of neem een fiets mee.

We hebben een aantal aanbieders voor De Bergen voor je op een rij gezet: