Vakantiepark De Bergen

• 8.2Onderkomen

Zoover silver Award 2019

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

Vakantiepark De Bergen ligt in Noord-Brabant. Dit is een leuk vakantiepark voor de kleintjes dankzij de grote binnen- en buitenspeeltuin. Zwemmen doe je hier in het natuurbad of speel een potje midgetgolf. In het weekend kun je ook ponyrijden. Met de animatie meedoen kan natuurlijk ook. Gelegen op een half uurtje rijden van Nijmegen.

Contact

560 reviews over Vakantiepark De Bergen

• 9Yvonne Elemans24-09-2020

Fijne camping

We hadden een voorseizoen plaats geboekt,maar deze al snel omgeboekt naar een heel seizoen. We hebben een super mooie plek aan het water .En voor volgend jaar al weer geboekt ,Camping is zeer netjes ,schoon ,mooie binnen en buiten speeltuin. Zeer vriendelijk personeel. Alleen jammer dat als de bouwvak vakantie voorbij is er haast niks meer te doen is op de camping. Mss dat dit te maken heeft met de Corona ? Dit is ook ons enige min puntje Voor ons mag het de camping van het jaar zijn 👌🏻 Daarom zeggen we ook tot volgend jaar

• 8Onderkomen

Geachte Yvonne Elemens,

Wat een mooie review om te lezen. Fijn om te horen dat het zo bevallen is en volgend jaar weer als seizoeners bij ons komen staan! Na het hoogseizoen dan neemt de drukte behoorlijk af, vandaar dat de openingstijden en de activiteiten ook veranderen.

Tot volgend jaar.

• 6Bakker22-09-2020

Stacaravans stellen teleur, kids voorzieningen top

Het is een ruim opgezet park met een prachtige speeltuin voor kinderen. De speeltuin ligt mooi in een bos, met veel ruimte eromheen. De binnenspeeltuin is ook mooi. Wij waren er in september. Het park was daardoor bijna leeg. Wij verbleven in een Colour sta caravan. Nadeel van deze stacaravans is dat er grote meubels staan in een kleine ruimte. Daarnaast zitten er geen muggenhorren in de ramen, waardoor je snachts een paar keer muggen aan het vangen bent en je niet de ramen open kunt zetten. Was blij om weer thuis te zijn na een week slapenloze nachten. De badkamer is klein en rook niet fris. De faciliteiten zijn buiten het hoogseizoen blijkbaar 90% van de tijd gesloten. Dit was ons niet opgevallen tijdens het boeken. De supermarkt/restaurant verkoopt geen vegetarische producten helaas. De omgeving is mooi. Ik weet niet hoe het park is wanneer het hoogseizoen en volgeboekt is. Dat lijkt mij een nachtmerrie.

• 4Eetgelegenheden
    • 4Onderkomen

Team Vakantiepark De Bergen, Eigenaar, 28-09-2020

Geachte familie Bakker, Bedankt voor uw feedback en fijn om te lezen dat jullie het een mooi park vonden. Wij zullen uw opmerkingen bespreken in het teamoverleg. Wat betreft de vele muggen, dit is nog niet eerder een probleem geweest tijdens het seizoen en gaan zeker bekijken of horren mogelijk zijn in de chalets.

Gereisd met jonge kinderen in september 2020

• 8Jolanda19-09-2020

Prettige vakantie gehad

Wij zaten in de colour villa en die waren netjes, schoon en ruim en had ook luxe van een vaatwasser. Ik miste wel sfeer verlichting. met een enkel schemerlampje zou dit al verholpen zijn. Maar het was goed toeven in de villa en ook het park was netjes en schoon.

• 8Onderkomen

Beste Jolanda,

Bedankt voor deze mooie review en uw tip. Dit zullen wij meenemen in ons team overleg.

• 8Bob19-09-2020

Het vakantie park is een mooi onderhouden park. Wat meteen opviel was de vriendelijke ontvangst aan de receptie. Het luxe chalet was van alle comfort voorzien en in Aug geplaatst. Helaas was er geen enkel restaurant of snack gelegenheid geopend. Het meertje is netjes ,met genoeg zon plaatsen en strandje. Wanroy ligt vlakbij en heeft genoeg mogelijkheden om te eten en een grote supermarkt. Kortom een fijn verblijf.

• 5Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

Geachte Bob,

Hartelijk dank voor het schrijven dan deze review. Het doet ons goed om te horen dat u een prettig verblijf heeft gehad. Het klopt dat in het laagseizoen ons restaurant, de supermarkt en cafetaria andere openingstijden heeft dan in het hoogseizoen. Hopelijk is dit geen belemmering geweest.

Gereisd met vrienden in september 2020

• 10Diana13-09-2020

De kinderen willen graag terug!

Mooi verzorgde accomodatie, en ook het park was netjes en goed verzorgd! Mooie speeltuin, ook voor grotere kinderen!

Beste Diana,

Wat een mooie review om te lezen, onze dank daarvoor.

Gereisd met oudere kinderen in september 2020

• 8Hester Kampherbeek12-09-2020

prachtige fietsroutes zo vanaf de camping.

Wij zaten in een prachtige nieuwe chalet Carre met overkapping. Mooi ruim en gezellige inrichting. Wij zaten hier van 4 t/m 11 september. Wat jammer was, was dat de chalets helemaal achter op de camping stonden. Ook was er binnen geen gezellige verlichting. Hele velle lampen. Dus als u vanaf eind augustus gaat even wat gezellige waxinelichtjes meenemen. Wat ook erg vervelend was, waren de vele muggen die er elke avond in onze slaapkamer zaten. Er zitten helaas geen horren voor de ramen, met als gevolg dat we savonds voor dat we gingen slapen wel 20 tot 25 muggen eerst dood moesten slaan. Ondanks dat we altijd de deur en raam potdicht hielden. Verder was bijna alles dicht omdat er zo goed als geen gasten meer waren. Daarom vond ik het ook zo belachelijk dat bezoek €7,50 moesten betalen voor de faciliteiten van het park. Ook € 15,00 voor een week Wi-Fi vind ik ook teveel. Maar toch een fijn vakantie gehad. Aanrader

• 7Activiteiten
    • 9Onderkomen

Geachte Hester Kampherbeek,

Hartelijk dank voor uw review. Wat leuk dat jullie in onze nieuwe chalet verbleven hebben. We vinden het fijn dat u tips geeft, dit zullen wij meenemen in ons teamoverleg.

Betreft de muggenklacht, hier zijn wij van op de hoogte. Dit is voor ons ook het eerste jaar dat niet alleen gasten maar ook muggen zo van onze camping genieten.. Horren zijn dan zeker niet overbodig.

• 8Laura11-09-2020

Leuk voor de kids, levendige camping

De kinderen hebben zich goed vermaakt in de binnen en buitenspeeltuin en het bijgelegen elektrocross. Enorm drukke en volle camping, mede ook door de manier van aanleggen waardoor iedereen hetzelfde pad bewandelen moet naar de activiteiten. De plaatsen zijn niet autoluw, iedereen houdt zijn auto naast de caravan, waar eigenlijk weinig plek voor is. Geen privacy tussen camping plaatsen. Afgemeten plekjes op de basis velden. De luxere velden zijn wel een stuk ruimer. Veel geluid van bepaalde camping gasten maar ook van naastgelegen park. Sanitair is netjes. Nadeel is dat de douche werkt met een kaartje die je moet opwaarderen bij de receptie als hij leeg is. Als de kids hun kaartje verliezen is het hele douchebudget voor de week weg. De camping doet er veel aan alles netjes te houden. Toen er een grote drol in het meertje dreef, werd dit direct door de heren opgeruimd. Ook prullenbakken worden op tijd geleegd.

Geachte Laura,

Bedankt voor uw positieve maar ook kritische feedback. We hebben inderdaad veel variabele in kampeerplaatsen. Dit kan verschillen in grote, privacy, zon inval, drukte etc. Men kan naar eigen wens kiezen wat het best bij hem of haar past.

We begrijpen uw inzicht over de douchepasjes. Gelukkig kunt u al op voorhand meer punten er op zetten en kost dit niet zo veel!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 10Berends11-09-2020

Super aanrader

Mooie ruime camping, douches en toilet ruimtes werden goed schoon gehouden. Veel vermaak voor de kids. Prachtige grote buitenspeeltuinen met een zwemplas. Binnen ook genoeg vertier. We hebben het erg leuk gehad.

Geachte Berends,

Bedankt dat u uw positieve bevindingen via deze weg kenbaar maakt. We zullen uw complimenten betreft de schoonmaak doorgeven aan ons HHD team. Fijn om te horen dat jullie het als een prettig verblijf ervaren hebben.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 10Jeroen Komen10-09-2020

misschien wel de mooiste camping in NL!

We hadden te kort tijd om aan alle activiteiten deel te nemen. Wat een geweldige camping, speeltuin, crossbaan en nog veeeel meer in 1!

• 10Eetgelegenheden

Geachte Jeroen Komen,

Ontzettend bedankt voor deze mooie review. Wat een prachtig compliment.

Hopelijk mogen we u nog een keer ontvangen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 10Wilma Draad10-09-2020

Fantastisch vakantie gehad

Best wel n grote camping. Grote kampeer plaatsen

• 10Eetgelegenheden

Geachte Wilma Draad,

Hartelijk dank voor uw mooie score.

Gereisd met partner in juli 2020

Vakantiepark De Bergen info