Tijdelijk €25 aanbetaling

De Bergen

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark De Bergen voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 675 reviews

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Vakantiepark De Bergen ligt in Noord-Brabant. Dit is een leuk vakantiepark voor de kleintjes dankzij de grote binnen- en buitenspeeltuin. Zwemmen doe je hier in het natuurbad of speel een potje midgetgolf. In het weekend kun je ook ponyrijden. Met de animatie meedoen kan natuurlijk ook. Gelegen op een half uurtje rijden van Nijmegen.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

675 Reviews over De Bergen

• 7Mariska20-01-2023

Prima,maar mistte gezelligheid op het veldje.

We waren voor de eerste keer aan het camperen met ons gezin op het veld Vink. Wat wij alleen erg jammer vonden dat we op een veld stonden (te grote van een voetbalveld) dat er heel veel seizoensplaatsen waren waardoor we de eerst week met ongeveer 3 tenten stonden. Wat het erg ongezellig maakte. Het sanitair was prima, we kregen bandjes om te douchen, maar bij het ene sanitair kon je gewoon op het knopje drukken en hoefde je deze dus niet te gebruiken en dus langer douchen. Animatie was erg enthousiast, werd genoeg georganiseerd. Onze kinderen hebben genoten. Het meertje was perfect aangezien het lekker warm was. Horeca was ook prima geregeld. De binnenspeeltuin was ook leuk, wel verplicht om sokken te dragen, goed voor de hygiëne maar lastig ivm slippers en dus wordt dat vaak vergeten 🙈

• 2Onderkomen
  • 8Patrick G.01-11-2022

Lokatie prima. Vanaf sep. is het een stalling.

Wij zijn nu drie keer op De Bergen in de naseizoen geweest. Omgeving en rust zijn prima. Maar het feit, dat bij het laatste WC huis vanaf eind september de dames WC en douches gezamelijk gebruikt moeten worden en het minuten duurd tot dat warm water te krijgen is vinden wij niet prettig en water verspilling. Ook zijn de binnenspeeltuin en cafetaria vaak dicht. Ondanks de nabijheid van de Duitse grens wordt er ook in de herfstvakantie niet rekening met de Duitse kinderen in de speeltuin en animatie gehouden. Wij denken erover na in 2023 niet meer te komen.

Groet Patrick

• 10Onderkomen
    • 6Eetgelegenheden

Eigenaar, 19-12-2022

Beste Patrick,

Hartelijk dank voor het schrijven van deze review en het mooie cijfer. Fijn om te horen dat jullie hier al meerdere malen zijn geweest in het naseizoen en het naar jullie zin hebben gehad. Helaas heeft heel Nederland momenteel te maken met personeelstekorten en hebben wij daardoor, met pijn in ons hart, moeten besluiten om de openingstijden van onze horeca helaas in te korten dit jaar. Tevens hebben ook wij te maken met de enorm hoge energieprijzen en daardoor ervoor gekozen om in het naseizoen 1 van de 4 sanitair gebouwen te combineren als gezamenlijk gebruik. Wij hopen jullie weer te mogen verwelkomen op ons park in 2023.

Team Vakantiepark De Bergen

• 8Kasia26-09-2022

Fantastisch !

Een aanrader! We waren hier een weekend met vrienden, een mooie omgeving, buiten het seizoen, rust, stilte. Niemand stoorde elkaar. Volgend jaar komen we zeker terug!

• 8Activiteiten

Eigenaar, 02-10-2022

Beste Kasia,

Hartelijk dank voor het schrijven van een review! Wij vinden het heel fijn om te lezen dat u heeft genoten van een fijn verblijf op ons vakantiepark.

Wij verwelkomen u graag komend seizoen op ons vakantiepark!

• 9M. Gerrits29-08-2022

Fijne gezinscamping

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad deze zomer. De kinderen hebben genoten van de binnenspeeltuin, de buitenspeeltuin en het strandbad. Alles is netjes onderhouden. Er is genoeg animatie met leuke activiteiten. Veldjes zijn gezellig. Bij de receptie zijn ze vriendelijk, je wordt netjes te woord gestaan. Er is een supermarkt, friettent en restaurant (helaas minder vaak open door personeelstekort, maar dit is momenteel overal). Sanitair is prima. Wij komen volgend jaar zeker terug!

• 10Onderkomen

Beste M. Gerrits,

Hartelijk dank voor het geven van dit prachtige cijfer! Wij zijn blij te horen dat u van een leuke vakantie heeft genoten met uw gezin. Wat leuk dat u en uw gezin de voornemens hebben om volgend jaar weer terug te komen! Wij verwelkomen u graag nogmaals op ons park.

• 9Twanny27-08-2022

Leuke camping voor kleine kinderen

Zowel binnen- als buitenspeeltuin zijn fantastisch voor de leeftijd tot 10 ongeveer. Leuke activiteiten met animatie zowel sochtends, smiddags als savonds. Elektrocross hebben mijn 2 oudste zonen 2x gedaan. Vonden ze geweldig en ook nog eens voor een leuke prijs. Meer is geweldig, fijn water en wordt pas heel geleidelijk dieper. Nu 3x geweest in verschillende accomodaties (tipitent, torenvalk, carre) maar carre is ons het beste bevallen (net wat ruimer, luxer, goede bedden, overkapping) Jammer dat de sfeer niet zo was als voor de corona (als het daar aan ligt) horeca beperkt open, geen gezellig vol terras, doucheput zat vol vieze lange zwarte haren waardoor water niet wegstroomde, dat hebben we zelf schoon gemaakt en een jongen van de supermarkt vroeg of wij de badeend wilde afrekenen?? Die had mijn zoontje van 2 gepakt en heb ik meteen terug gelegd omdat hij deze niet mocht hebben. Dat vond ik wel zo onbeschoft dat hij dat vroeg..

Beste Twanny,

Hartelijk dank voor het geven van dit prachtige cijfer! Wij vinden het heel fijn om te horen dat uw kinderen met veel plezier gebruik hebben gemaakt van alle faciliteiten die we voor kinderen hebben. Wat leuk om te horen dat u al meerdere malen op ons vakantiepark bent geweest en ook in verschillende accommodaties heeft genoten. Onze villa carre's zijn de nieuwste accommodaties bij ons op het park, en we vinden het fijn om te horen dat deze uw goed zijn bevallen.

Helaas heeft heel Nederland momenteel te maken met personeelstekorten, en hebben wij hebben daardoor met pijn in ons hart moeten besluiten om de openingstijden van onze horeca helaas te korten dit jaar.

Hopelijk mogen we u en uw gezin wederom verwelkomen in 2023.

• 7Arno Kuijer26-08-2022

Park met potentie

Mensen bij receptie en restaurant heel erg vriendelijk en efficiënt. Ruim opgezet park met een mooie zwemplas. Tipi veldje erg mooi / gezellig ingericht.

Buiten speeltuin fantastisch

Hygiëne / comfort tipi tent was redelijk.

Waarom dan als titel een park met potentie. De sfeer op het park is niet wat ik mij voorstel bij een camping. Op veel plaatsen heb je het gevoel dat je in een volkswijk bent, wat prima is als je daarvan houdt.

Het hele park is afgezet met hekwerk van prikkeldraad, wat ten koste gaat van de uitstraling.

• 7Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden

Beste Arno Kuijer,

Hartelijk dank voor het schrijven van een review. Wij vinden het heel fijn om te lezen dat u heeft genoten van een fijn verblijf op ons vakantiepark. Wij waarderen het enorm dat u ons beschrijft als een park met potentie, wij zullen uw tips van harte meenemen voor het aankomende seizoen!

• 7Jeanne Kandelaars24-08-2022

Leuk park

Voor de kleintjes is het n leuk park.Voor de kinderen boven de 12 jaar zou n leuk chil hok met wat muziek leuk zijn.Beetje nieuwe dingen toevoegen zodat park aantrekkelijk blijft voor jong en oud.

• 7Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

Beste Jeanne Kandelaars,

Hartelijk dank voor het schrijven van een review! Bedankt voor uw tip, en wij zullen deze meenemen voor ons nieuwe seizoen.

• 8Claudia23-08-2022

Fijne vakantie gehad

Een leuke camping met een fijne ligging, een mooi strandbad en veel vermaak voor de kinderen. Ruim opgezette kampeerplekken. Helaas door personeelsgebrek haast geen gebruik kunnen maken van restaurant/terras. Sanitair werd 3x per dag schoon gemaakt. Deze had wel wat ruimer opgezet mogen worden, zodat wachttijden voor het douchen lager zouden zijn. Dit hebben wij opgelost door op andere (gekke) tijden te gaan douchen als het rustig was. Al met al een leuke vakantie gehad.

• 9Onderkomen
    • 3Eetgelegenheden

Beste Claudia,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review voor ons te schrijven! Wij vinden het fijn om te lezen dat u te spreken bent over ons park en er voor uw kinderen meer dan genoeg vermaak is op ons vakantiepark! Zoals bekend heeft heel Nederland momenteel te maken met personeelstekorten, en hebben wij hebben met pijn in ons hart moeten besluiten om de openingstijden van onze horeca helaas te korten dit jaar.

Wij vinden het fijn om te lezen dat u en uw gezin een fijne vakantie bij ons hebben genoten.

• 6R21-08-2022

Leuk, maar eenmalig.

Het park is leuk, bij slecht weer kan je naar de binnen speeltuin met kinderen tot 13 jaar. Met mooi weer lekker naar buiten in de buiten speeltuin of heerlijk zwemmen in het zwem meer. De electro cross is ook goed bevallen. Min punten zijn de slechte hygiëne van het sanitair. Oranje voegen van zeep resten en rooster die onder het stof zitten waar je onder doucht. Verder is de animatie tot 13 haar super. Ben je ouder is er helemaal niks te doen. Jeugdhonk die alleen 's middags open is. Dat vind ik een gemiste kans. Verder is het een idee om wat meer naar de seizoensplekken te kijken. Deze denken de baas te zijn en proberen alles te bepalen. De nodige feesten tot laat. Vooral op veld Uil. Wel jammer want legt toch een bepaalde sfeer op het veld.

• 6Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden

Eigenaar, 27-08-2022

Beste R,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen voor het schrijven van deze review. Helaas heeft u niet alles positief mogen ervaren, onze excuses hiervoor. Wat betreft de overlast die u ervaren heeft van de seizoeners, vinden wij zeer teleurstellende om dit te lezen. Wij controleren elke avond en nacht op overlast en worden deze seizoeners aangesproken door de beveiliging. Mochten ze zich dan niet willen conformeren aan ons beleid, krijgen ze een officiële waarschuwing en vervalt hun recht op een seizoenplaats. Helaas hadden wij net als heel nederland een personeel te kort en vandaar het strandpaviljoen (jeugdhonk) alleen in de middag open kon. Tijdens het seizoen 2023 gaan wij ervanuit dat we dan ook in de avonduren het strandpaviljoen voor jong en oud we kunnen openen. Hopelijk mogen we u en uw gezin wederom verwelkomen in 2023.

• 9Angela17-08-2022

Een echte aanrader

Mooie, grote camping met ruime plaatsen en leuke, diverse accommodaties. Grote buiten- en binnenspeeltuin, midgetgolf, visvijver, iedere dag animatie, een zwemplas waar je rondom heerlijk in het zand/gras kunt liggen. Restaurant met terras waar je lekker kunt eten en drinken. Kortom.....een echte aanrader.

• 8Activiteiten

Beste Angela,

Hartelijk dank voor het geven van dit prachtige cijfer! Wij vinden het heel fijn om te horen dat u zo heeft genoten van uw verblijf op ons vakantiepark.

Vakantiepark De Bergen info

Camping-informatie