Vakantiepark
8,1

• Activiteiten8,4
  • Onderkomen8,0

Vakantiepark De Bergen ligt in Noord-Brabant. Dit is een leuk vakantiepark voor de kleintjes dankzij de grote binnen- en buitenspeeltuin. Zwemmen doe je hier in het natuurbad of speel een potje midgetgolf. In het weekend kun je ook ponyrijden. Met de animatie meedoen kan natuurlijk ook. Gelegen op een half uurtje rijden van Nijmegen.

396 reviews over Vakantiepark De Bergen in het Nederlands

super tijd gehad !

peeters,
15-4-2019
  • Onderkomen9

geweldige tijd gehad met de kinderen .lekker een weekje genoten .Park ziet er netjes uit . Een geweldig park voor de kinderen. Onze kids willen zeker terug.

Gereisd met jonge kinderen in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuk park. vooral met jonge kinderen!

Karine,
30-10-2018
  • Onderkomen7
  • Onderkomen7
  • Activiteiten7

Heel leuk park met jonge kinderen. Super leuke binnen speeltuin en een enorme (goed onderhouden) buitenspeeltuin. Alleen jammer dat daar geen honden mogen komen, wij konden dus niet met ons gezin naar de speeltuin (de hond mag/wil je immers ook niet alleen in het huisje laten). De afstand die je af moet leggen vanaf de colour villa naar de binnenspeeltuin/buitenspeeltuin/receptie is voor de kinderen wel groot, dus een fiets/step/buggy is aan te raden. Misschien goed om te vermelden dat ponyrijden alleen in het weekend is, dit was bij ons niet bekend en was een teleurstelling voor onze meiden.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018
Team Vakantiepark de Bergen, Eigenaar, 7-11-2018

Beste Karine,

Graag willen wij u bedanken voor uw beoordeling en het delen van uw persoonlijke ervaringen. Voor de veiligheid van de spelende kinderen in de buitenspeeltuin worden er inderdaad geen honden toegelaten. Wel hebben dit voorjaar een prachtige hondenspeeltuin gebouwd waar uw hond vrij kan en mag rondlopen. Hopelijk mogen wij u in de toekomst nogmaals verwelkomen en kunt u ontdekken hoe geweldig onze hondenspeeltuin is.

Team Vakantiepark de Bergen

Fantastisch! Hier moet je zijn geweest!

Familie Engel,
20-8-2018
  • Onderkomen10
  • Onderkomen10
  • Activiteiten9

Wij staan al ruim 5 jaar op de camping en zijn nog steeds super tevreden. Elk jaar worden en dingen vernieuwd. De buitenspeeltuin, binnenspeeltuin, midgetgolf en het natuur bad zijn geweldig het aller leukste is de animatie! Elke week, tijdens vakanties, hebben ze een leuk en gevuld programma voor iedereen. Deze camping is echt een aanrader voor gezinnen met kinderen.

Team Vakantiepark de Bergen, Eigenaar, 24-8-2018

Beste familie Engel,

Wat een mooie beoordeling, mijn dank hiervoor en ik zal uw complimenten richten het animatieteam zeker aan hun doorgeven.

Met vriendelijk groet,

Super!

Mw. Vd Klift,
20-8-2018
  • Activiteiten8
  • Activiteiten8

We hebben echt een heerlijke vakantie gehad. Wij geven een 8 zodat er nog verbeterpunten aangescherpt kunnen worden. Zwem meer geweldig, m'n zoon is wel 1000x van de glijbaan afgeweest hahaha. Speeltuinen zowel binnen als buiten super! Op het terras kan echt aan gewerkt worden. Ze konden de drukte echt niet aan. En elke keer apart afrekenen kansloos. Lieve behulpzame mensen in de kruidenier. Er was maar 1 probleem bij aankomt. Als alleenstaande kwam ik aan met 2 auto's en hulp...dus om te helpen met mijn tent. Er mocht maar 1 auto op het terrein (beide auto's vol spullen). (Had best even gekund want waren maar 4 plekken bezet). Daarbij aangegeven dat er mensen mij gingen helpen....moesten ze €5 pp betalen!!! Kom je een dagje op bezoek dan snap ik dat, maar om ff te helpen.. Ik heb er nog een mail over gestuurd, maar helaas geen antwoord op gekregen. Voor m'n zoon van 5 was het fantastisch 😍

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Heerlijk!!

Avr,
18-8-2018
  • Activiteiten9

Een tipi tent. Kinderen vonden het de leukste vakantie ooit. Ruimte beneden in de tent was voldoende. Slaapgedeelte wat krap, maar voor te slapen prima. Alles wat je nodig hebt is in de tipi aanwezig. Handig gebruik gemaakt van de ruimtes. Genoeg vermaak op het park voor alle leeftijden. Kinderen kunnen lekker kind zijn!! Wij hebben er van genoten.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Ondanks lekkage toch een leuke week gehad.

Martine,
18-8-2018
  • Onderkomen2
  • Onderkomen2
  • Activiteiten7

Het park zelf is echt super leuk! Helaas hadden wij slechte accomodatie. Gedateerd en eigenlijk niet geschikt voor verhuur.

Super

Marloes,
17-8-2018
  • Activiteiten7

Heel leuk park, ruim opgezet en overal speelgelegenheid! Helaas werd ik in het restaurant continu over het hoofd gezien(miss omdat ik alleen was) en moest ik zelf naar de bar om alles te bestellen.. Gezinnen en groepen waren vaak meteen aan de beurt! Ook toen mijn zoontje(5) aan de bar zat om wat te vragen lieten ze iedereen voor... Dat was echt jammer..

Beste Marloes,

Hartelijk dank dat u tijd genomen heeft om ons park te beoordelen. Mijn excuses dat u niet naar verwachting bent geholpen in de horeca, vooral voor uw zoontje van 5 jaar kan dit natuurlijk heel vervelend zijn. Hopelijk mogen wij u toch nog een keer verwelkomen op Vakantiepark de Bergen om te laten zien dat het beter kan.

Team Vakantiepark de Bergen

Heerlijke week met blije kinderen.

Hijdra,
16-8-2018
  • Onderkomen6
  • Activiteiten6
  • Onderkomen6
  • Activiteiten6

Het park is mooi en ruim opgezet. Het zwem meer en de grote buiten speeltuin is fantastisch. Als je achteraan op de camping zit zoals wij zaten in de villa chalet, of de tipi tent dan is het 10 minuten lopen naar voren. Naar de camping winkel, speeltuin of restaurant. Handig om te weten als je met jonge kinderen gaat. De horeca laat wel wat steken vallen. Lang wachten, bestelling die niet goed doorkomt, en als je binnen zit te eten moet je na je bestelling meteen afrekenen. Dus als je tijdens je hoofdgerecht nog iets wil drinken moet je met je spareribs druipende vingers je portomonee opzoeken....... Hele vreemde gang van zaken vonden wij dit. Bediening doet zijn best, zeker. Maar organisatorisch valt hier nog wel eea te verbeteren.

Beste Hijdra,

Hartelijk dank dat u tijd genomen heeft om ons park te beoordelen. Goed om te lezen dat u onze zwemvijver en buitenspeeltuin als fantastisch heeft ervaren.
Tevens wil ik u bedanken voor uw feedback betreft de horeca, we zullen dit zeker meenemen in het eerst volgende managementgesprek. Hopelijk mogen wij u in de toekomst nogmaals verwelkomen.

Team Vakantiepark de Bergen

boven verwachting was het veblijf

T van der Wal,
15-8-2018
  • Activiteiten9

Bij aankomst een schone, ruime chalet, netjes voor elkaar! Het park is kindvriendelijk, leuke ,enthousiaste medewerkers die plezier aan hun werk hebben, je als gast altijd willen helpen en goede service bied bij problemen. Al met was het super!!

Beste T van der Wal,

Wat een super beoordeling, mijn dank hiervoor en ik zal dit zeker terugkoppelen aan het team. Hopelijk mogen wij u nogmaals verwelkomen op Vakantiepark de bergen.

Met vriendelijk groet,

Top camping

Joke,
14-8-2018
  • Activiteiten7

We hadden een comfort plek achter aan de camping zodat we niet te dichtbij het water zaten ivm kleine kinderen. Een fiets is dan echt nodig om bij de faciliteiten te komen. Met kleine kinderen 15min lopen. We waren hier op voorbereid en vonden het geen probleem. De plek was erg ruim en genoeg schaduw en zon plekken. Wel jammer dat de animatieauto ons veld oversloeg. We hoorden hem 's ochtends in de verte. Het winkeltje had alles wat we nodig hadden en vriendelijk personeel. zoals eerder gelezen heeft de snackbar en restaurant een vreemde werkwijze (per bestelling bakken en bij de binnenspeeltuin 1 tafel per keer bedienen) waardoor je lang moest wachten en er regelmatig iets mis ging. Wij konden hier wel om lachen en zagen dat dat het personeel hard werkte en vriendelijk en behulpzaam reageerde. De plas was heerlijk om te zwemmen en genoeg schaduw. De binnenspeeltuin was geweldig. Elke dag wel even gespeeld. Kortom top camping!

Beste Joke,

Graag willen wij u bedanken voor uw beoordeling en het delen van uw persoonlijke ervaringen. Ik zal uw bevindingen zeker gaan bespreken binnen het team. Hopelijk mogen wij u in de toekomst nogmaals verwelkomen.

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• ZwembadBuitenzwembad

• Overige servicesWasserette

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Bergen in Wanroij, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Bergen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.