We hebben een aantal aanbieders voor Waalwijk voor je op een rij gezet:

Reviews over Waalwijk

Meer dan verwacht

Rinus
    8-9-2016

We hadden verwacht een wat saaie, kleurloze stad aan te treffen maar tot onze verrassing had Waalwijk toch meer te bieden dan we hadden verwacht, hoewel het grootste deel van de stad een allegaartje is van allerlei bouwstijlen zijn er verspreid over de stad ook heel wat fraaie religieuze- en industriële monumenten te ontdekken zoals o.a. de prachtige St. Janskerk. Ook het plein rond het mooie raadhuis met trapgevel is bijzonder aardig en maakt een gezellige indruk met zijn vele terrasjes. Waalwijk heeft veel voorzieningen en een groot winkelaanbod en ligt dicht bij het Nat. Park Drunense- en Loonse Duinen en voor fietsers en wandelaars is het dan ook een ideale uitvalsbasis

Gereisd Met partner in september 2016

Zo zen !

carlens, Monique
    8-5-2013

Goede fietswegen, langs het water, in de bossen, langs piroreske straten, tussen de koeien en de de schapen (nu ook de lammetjes) en veel paarden bij de mooie grote boerderijen. In de juiste maanden zijn de heerlijke asperges ook 'n must. We gaan zeker nog eens terug!

Gereisd Met vrienden in mei 2013

Gezellige terrassen, leuke winkels en goed weer

Jarno
    27-5-2011

Ten eerste, Jeroen die in April 2009 hier is gekomen..

De terrassen zijn inderdaad in april nog vaak eerder dicht, kom een terug in de zomer. Dan zijn ze vaak tot in de late uurtjes geopent. Verder worden er echt wel dingen georganiseert.. Zoals: - SMAAK (voor culinaire mensen) Evenement met allerlei eet tentjes en proeverijen. - de 80 ( voor wandelaars) Groot evenement waar duizenden mensen betrokken bij zijn - fashion club (voor dans liefhebbers) Midden in het centrum! - Modestad (catwalk en allerlei evenementen) - Meezingfestijn (sinds dit jaar weer 2 x per jaar) - kermis met super mooie vuurwerk show - schoenenmuseum bezoeken - Piet Klerkx winkelen - RKC wedstrijden bijwonen En zo zijn er nog veel meer leuke dingen die je hier in Waalwijk kunt doen. Dus volgens mij valt het allemaal wel mee dat het saai is..

Gereisd Met vrienden in Sun Jan 01 1989 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

de moeite waard

jurgen dekkers
    1-9-2009

Ik ben diverse keren in waalwijk en omgeving geweest; voor mij is het een ideale mix met alle voorzieningen van een klein gemoedelijk stadje ( 1303 al stadsrechten) en alle rust van de loonse en drunenseduinen in het zuiden, mooie polder landschap in het noorden en dagrecreatie zoals de efteling in de nabijheid.

Gereisd Met partner in augustus 2009

Eetcafé is de plek waar je moet zijn

Bewoner
    8-8-2009

Alhoewel men in Waalwijk steeds meer aan het organiseren is, komt de stad niet echt tot leven. Het blijft een forensen-stad, waar qua cultuur eigenlijk weinig is te doen. De ligging is echter uitstekend. Een echte aanrader is eetcafé Kandinsky. Zij verstaan hun slogan "de kunst van het genieten" erg goed. Vriendelijk bediening en lekker eten! TOP!!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2009
Waalwijk scoort een 9,3 uit 10, op basis van 53 reviews