Hotel Waalwijk

122 reviews over Hotel Waalwijk in het Nederlands

Above average fantastisch

Annieen lau janse
10-6-2018

Heel prettig verblijf nette kamers ,prettige medewerkers.

Goed verzorgd hotel,eten en de bediening niks op aan te merken,mooie ligging, dicht bij de efteling heb geen minpunten kunnen vinden.

Ik vindt het niet 4 sterren waardig het is het allemaal net niet ontbijt kan zo bij de Lidl weg komen diner kleine stukjes vlees en groente en patat moet je er los bijbestellen de bedden zijn op en badkamer is aan vervanging toe lijkt allemaal mooi maar in het echt valt het zwaar tegen. En er zijn te weinig parkeerplekken bij het hotel kortom geen aanrader zullen hier zeker niet nog eens komen

Gastvrij

Folkers
31-3-2018

Zeer goede service tijdens het NK schaken. Zowel bij de boeking als het verblijf! Extra compliment en dank aan mevrouw Buket van de receptie voor het snel terugbellen de upgrade en het leveren van een extra set beddengoed En de vriendelijke glimlach! Eten in het restaurant is ook aan te bevelen!,

We hebben een aantal aanbieders voor Waalwijk voor je op een rij gezet:

Prettig hotel met vriendelijk personeel

AM Bouman
31-3-2018

Fijne kamer op de beganegrond aan een binnenplaatsje. Vriendelijk personeel in hotel en restaurant.

Een aanrader

Robbert Mollema
31-3-2018

Prettige bediening, nette kamers, relaxed in omgang met gasten

Een aanrader

Herman geenen
25-3-2018

Mooie lokatie fijn rustig schoon en vriendelijk htel meet heerlijk eten

Meer dan geweldig

Blamnckaert dirk
4-3-2018

Na 3 maanden in 7 landen te hebben vertoeft vooral met vele zoektochten in overnachtingen. Hotels , hostel. Jeugdherbergen. Of andere vormen cwa betalingen.

Is onze ervaring je heel vaak word gemanipuleerd in desinformatie via internet.

Cwa prijzen mijn bescheiden mening is dus als volgd. Is het hotel waalwijk in al zijn opzichten eerlijk economisch aantrekkelijk top proficiaat wereld klasse in zakelijke verwenning. Groeten de stem van de armoede!

Een aanrader!

Wim en Ria Theelen
25-2-2018

Vriendelijk personeel, goede bedden en prima ontbijt.

Prima

Henk
18-2-2018

Prima personeel kamer prima alleen miste wc borstel

Gastvrij

Donald
18-2-2018

We hebben een efteling arragement genomen. Leuk dat jullie dat hebben! We hebben heerlijk geslapen en een heerlijk ontbijt.

We hebben een aantal aanbieders voor Waalwijk voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Waalwijk in Waalwijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Waalwijk zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Waalwijk scoort een 6.99 uit 10 op basis van 122 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: