Hotel Waalwijk ****

Weer vandaag3°-3°

114 reviews over Hotel Waalwijk in het Nederlands

Prima

Henk, 18-2-2018

Prima personeel kamer prima alleen miste wc borstel

Gastvrij

Donald, 18-2-2018

We hebben een efteling arragement genomen. Leuk dat jullie dat hebben! We hebben heerlijk geslapen en een heerlijk ontbijt.

prima verblijf, zou zo weer terug gaan

dhr. baltussen, 22-1-2018

goede eten, vriendelijke bediening, lekker bed en douche

Lawaaierig!

Jaimy, 5-1-2018

Het personeel wat ons hielp bij aankomst was vriendelijk en de kamer was schoon ma niet 4 sterren waardig (heel oud). We waren met een baby van 8 maanden en met een baby bedje op de kamer was de kamer erg klein.

Het geen waar we ons het meest aan hebben gestoord was het lawaai er zat een gezin in de kamer naast ons welke om half 11 in de avond binnen kwamen we hebben de wandeling over de gang de toiletbezoekjes en de gesprekken op de andere kamer duidelijk kunnen horen niet iets voor een 4 sterren hotel daar verwacht je het toch wat minder lawaaierig ook onze zoon van 8 maanden is meerdere malen wakker geworden van alle geluiden dus niet echt kunnen genieten van een beetje rust ! Ik zou hier dan ook nooit meer terug komen ! Heb voor hetzelfde geld een hotel van keten met mooiere kamers en geen of weinig lawaai

Zeker wel als ik daar in de buurt moet zijn

Jan, 11-11-2017

Voor de prijs een goed hotel, goed ontbijt niet uitgebreid maar voldoende, kamer simpel maar schoon. Enige nadeel wat wij ondervonden er was een feest in de woonwijk dit begon om 7uur en duurde tot zeker 2uur s'nachts maar hier kon het hotel niets aandoen. Lekker dicht bij de stad 5 minuten lopen maar.

prima hotel

Erwin, 15-10-2017

Na wat wisselende recensies te hebben gelezen kunnen wij alleen maar zeggen dat dit hotel ons prima bevallen is. Ruime kamer, schoon, goed onderhouden. Meer dan voldoende keus bij het ontbijt. De bedden waren prima, de kamer was wel wat warm, maar dat toch liever dan te koud (ooit hebben we in een ander hotel met jassen aan in de ontbijtzaal gezeten, dat was echt geen pretje). Gratis parkeren op het eigen terrein van het hotel. Vriendelijke en behulpzame medewerkers. Kortom: een prima hotel, wat ons betreft een aanrader.

Prima voor de Efteling

Cheriel, 17-8-2017

Het blijkt een vier sterren hotel te zijn maar qua inrichting van de kamer lijkt het er niet op. Verder is het erg warm en gehorig. Om half 8 's ochtends hoor je de housekeeping met deuren en karretjes lopen, niet echt relaxed als het vakantie is en je uit wilt slapen.

Tot slot liggen de bedden wel heel lekker. Voor 1 keer is het hotel oké, maar voor de de rust en luxe zou ik het niet weer doen.

Erg oude inrichting. Geen 4 sterren waard.

Anoniem, 13-8-2017

We hebben dit hotel geboekt omdat het dicht bij de Efteling ligt. Efteling goed bereikbaar met de bus vanuit hier.

Hotel is geen 4 sterren waard. Kamers erg oude inrichting. Op de kamer was het erg warm. Hygiëne was goed. Ontbijt mag uitgebreider voor een 4 sterren hotel.

Het is wel gehorig, maar hier geen last van gehad. Bedden zijn goed.

voor herhaling vatbaar

Albert en Corry, 14-7-2017

Prima hotel

Schone kamer, prima bedden, schoon sanitair. prima douche en een heerlijk ontbijt

Lawaaiig

Ligging

Niet goed:

Lawaaiig

We hebben een aantal aanbieders voor Waalwijk voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Waalwijk in Waalwijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Waalwijk zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Waalwijk scoort een 6.83 uit 10 op basis van 114 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: