Appartement Slapen met Kunst

Appartement Slapen met Kunst

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag25°12°

Plaats als eerst een review!

Nog geen reviews over Appartement Slapen met Kunst

Appartement info

• Check-outTot  11:00
  • Adults onlyJa

• Op het terreinBagageruimte, Tuin

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• AdresBernhardstraat 1A 5141 GK(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Slapen met Kunst in Waalwijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Slapen met Kunst zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.