Hotel NH Waalwijk

• Animatie
Meer hotelinfo

167 reviews over Hotel NH Waalwijk

• 9Arnold12-08-2019

Top hotel! Zeer vriendelijk personeel en zeer gastvrij Wij hadden een probleempje met het bed werd gelijk een oplossing aangereikt Ontbijt was zeer goed Gaan zeker nog een keer

• 9Marion20-07-2019

Perfect hotel!

Super locatie om te overnachten met je gezin als je bijvoorbeeld naar de Efteling gaat. Alles perfect, nette kamer met 2 persoons bed en stapelbed, prima badkamer. Medewerkers zijn echt super gastvrij! Echt een aanrader! De bedden waren wel heel hard, maar voor 1 nachtje prima. Het ontbijtbuffet was geweldig!

• 9Miranda Noijen06-04-2019

Geweldig!

Bij touroperator per ongeluk 1 persoonkamer geboekt, meteen geannuleerd maar kreeg geen geld terug. Een bijzonder vriendelijke jongeman (Jeroen) bij t NH hotel Waalwijk heeft toch geregeld dat we t geld direct terug hebben gekregen! Verders mooie kamer en heerlijk ontbijt. Alle personeelsleden zeer vriendelijk!!

• 6Karin Weber28-01-2019

Prima hotel

Vriendelijk personeel en redelijk ruime kamer met een ligbad,wél erg jammer dat er geen waterkoker en minibar inzat,vd rest heerlijk genoten!😊

• 2018
    9Jes18-10-2018

Geweldig

Super hotel, wij hadden een familiekamer, was netjes en schoon, vriendelijk personeel, heel kindvriendelijk. Ontbijt was heerlijk, veel verse producten. Wij zijn zeer tevreden en komen zeker terug. Ideaal om te combineren met een dagje uit in de omgeving.

• 10E Lindenbergh24-09-2018

Heerlijk hotel, echt een aanrader!

Wat een geweldig hotel met gunstig Efteling-arrangement! Lekker dicht bij de Efteling, het hotel is heerlijk rustig en de kamers prima. Het personeel is zeer kindvriendelijk en voor mijn jarige zoon was de hotelkamer feestelijk versierd en voorzien van chips en limonade. De kinderen kunnen leuke opdrachten doen en mogen (wanneer je ontbijt of diner afneemt) helpen in de keuken of het ontbijt met schortje aan serveren. Ontbijt heerlijk en luxe, restaurant gezellig en het eten lekker. Echt een super verblijf gehad!

• 8Sjoerd29-08-2018

Een aanrader voor iedereen

Gekozen voor NH ivm bezoek Efteling en de centrale ligging van het hotel. Bij aankomst heel vriendelijk ontvangen en hoewel wij in de ochtend alvast incheckten konden wij alvast de kant in omdat deze al schoongemaakt was. Hierna naar Efteling gegaan ivm open tot 23.00 uur. Personeel heel vriendelijk, ontbijt is zeer goed, diverse soorten verse broodjes, vers fruit, sappen maar ook voor de kinderen die hun eigen pannenkoek kunnen versieren. Grill ig Kaatsheuvel (tapas en a la carte) is op 10 minuten loopafstand zeker een aanrader. Het restaurant van het hotel zelf is ook goed. Wij komen zeker weten terug hier. Ook Duitstsers en Belgen weten dit hotel te vinden voor zij naar de Efteling gaan, maar hier hebben wij geen enkele last van gehad. S avonds is het stil in de gangen.

• 10van den berge27-08-2018

schick de friemel

Een prima hotel kamers diner ontbijt top , en een mooi Efteling aressement voor 2 dagen die de prijs dik waard was

Met vrienden

• 4Roberto2418-06-2018

Slechte service

Het hotel ziet er verzorgd uit met ruime parkeer mogelijkheden. Wij hadden juist voor NH hotels gekozen vanwege de betrouwbare naam. Op het eerste gezicht een prima gezin's kamer met stapelbed. Het was nogal warm en het raam moest open, er ontbreekt een airco op de kamer wat niet bevorderlijk was voor de kinderen. Tevens verbleef tijdens dat weekend een groep Ierse jongeren welke voor veel geluidshinder zorgden, denk hierbij aan rennen door de gangen, voetbalen op het buiten terrein ( erg fijn als je raam open moet blijven ivm warmte). Wij hadden ons beklaag gedaan dezelfde avond, tja we kunnen er weinig aan doen. Bij het uitchecken wederom ons beklaag gedaan, zelfde antwoord ontvangen. Bij thuis komst nog contact gezocht met NH met al onze opmerkingen, nooit geen reactie terug ontvangen. Voor ons nooit meer dit hotel!

• 10Nanda08-04-2018

Gastvrij en mooi hotel

NH hotel waalwijk is een zeer prettig en gastvrij hotel. Het begon al bij de reservering afdeling (Yvonne) meedenkend en niets was teveel. We vierden de 70e verjaardag van opa met 10 familieleden. Daar waren ze attent in. Daarnaast vierde onze zoon ook zijn verjaardag dit weekend en ook daar alle aandacht voor. De kamers zijn ruim netjes en schoon. Het ontbijt was heerlijk. Dit hotel biedt een leuke combinatie aan de Drunense Duinen en de Efteling

Met vrienden

15 tips over Hotel NH Waalwijk

• w&b, 01-01-2012

voor mensen die De Eftelling of Den Bosch willen bezoeken.

• elzenhof, 27-10-2013

Het hotel is erg handig als je een bezoek brengt aan de Efteling, het ligt op 3 minuten afstand met de auto.

• Lisette, 21-11-2013

Het is een fijn hotel om te verblijven als je zelf dingen gaat ondernemen, want in het hotel heb je voorderest niet heel veel te beleven. Ga een dagje naar de efteling!

Grieks/turks restaurant in Waalwijk Imroz is ook erg aan te raden, je bent er zo met de auto of openbaar vervoer! Imroz is tevens ook verkrijgbaar op vakantieveilingen.nl waar je nog goedkoper kan dineren in dit restaurant. Het keuze 3-gangendiner kost €18,00 per persoon, en is zeker de moeite waard!

2 vragen over Hotel NH Waalwijk

• Peter, 20-02-2016

Efteling lopen?

Is het te doen om naar de Efteling te lopen, en hoe lang

• Marian, 12-12-2013

Weet iemand of er Wifi aanwezig is in het hotel?

stolk, 28-07-2014

Ja er is gratis Wifi

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Lunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen