Hotel NH Waalwijk

Laatste review

Geweldig

Jes,
18-10-2018

Super hotel, wij hadden een familiekamer, was netjes en schoon, vriendelijk personeel, heel kindvriendelijk. Ontbijt was heerlijk, veel verse producten. Wij zijn zeer tevreden en komen zeker terug. Ideaal om te combineren met een dagje uit in de omgeving.

Kenmerken

163 reviews over Hotel NH Waalwijk in het Nederlands

Geweldig

Jes,
18-10-2018

Heerlijk hotel, echt een aanrader!

E Lindenbergh,
24-9-2018

Wat een geweldig hotel met gunstig Efteling-arrangement! Lekker dicht bij de Efteling, het hotel is heerlijk rustig en de kamers prima. Het personeel is zeer kindvriendelijk en voor mijn jarige zoon was de hotelkamer feestelijk versierd en voorzien van chips en limonade. De kinderen kunnen leuke opdrachten doen en mogen (wanneer je ontbijt of diner afneemt) helpen in de keuken of het ontbijt met schortje aan serveren. Ontbijt heerlijk en luxe, restaurant gezellig en het eten lekker. Echt een super verblijf gehad!

Een aanrader voor iedereen

Sjoerd,
29-8-2018

Gekozen voor NH ivm bezoek Efteling en de centrale ligging van het hotel. Bij aankomst heel vriendelijk ontvangen en hoewel wij in de ochtend alvast incheckten konden wij alvast de kant in omdat deze al schoongemaakt was. Hierna naar Efteling gegaan ivm open tot 23.00 uur. Personeel heel vriendelijk, ontbijt is zeer goed, diverse soorten verse broodjes, vers fruit, sappen maar ook voor de kinderen die hun eigen pannenkoek kunnen versieren. Grill ig Kaatsheuvel (tapas en a la carte) is op 10 minuten loopafstand zeker een aanrader. Het restaurant van het hotel zelf is ook goed. Wij komen zeker weten terug hier. Ook Duitstsers en Belgen weten dit hotel te vinden voor zij naar de Efteling gaan, maar hier hebben wij geen enkele last van gehad. S avonds is het stil in de gangen.

schick de friemel

van den berge,
27-8-2018

Een prima hotel kamers diner ontbijt top , en een mooi Efteling aressement voor 2 dagen die de prijs dik waard was

Slechte service

Roberto24,
18-6-2018

Het hotel ziet er verzorgd uit met ruime parkeer mogelijkheden. Wij hadden juist voor NH hotels gekozen vanwege de betrouwbare naam. Op het eerste gezicht een prima gezin's kamer met stapelbed. Het was nogal warm en het raam moest open, er ontbreekt een airco op de kamer wat niet bevorderlijk was voor de kinderen. Tevens verbleef tijdens dat weekend een groep Ierse jongeren welke voor veel geluidshinder zorgden, denk hierbij aan rennen door de gangen, voetbalen op het buiten terrein ( erg fijn als je raam open moet blijven ivm warmte). Wij hadden ons beklaag gedaan dezelfde avond, tja we kunnen er weinig aan doen. Bij het uitchecken wederom ons beklaag gedaan, zelfde antwoord ontvangen. Bij thuis komst nog contact gezocht met NH met al onze opmerkingen, nooit geen reactie terug ontvangen. Voor ons nooit meer dit hotel!

Gastvrij en mooi hotel

Nanda,
8-4-2018

NH hotel waalwijk is een zeer prettig en gastvrij hotel. Het begon al bij de reservering afdeling (Yvonne) meedenkend en niets was teveel. We vierden de 70e verjaardag van opa met 10 familieleden. Daar waren ze attent in. Daarnaast vierde onze zoon ook zijn verjaardag dit weekend en ook daar alle aandacht voor.

De kamers zijn ruim netjes en schoon.

Het ontbijt was heerlijk.

Dit hotel biedt een leuke combinatie aan de Drunense Duinen en de Efteling

Super de prima

scheffer,
26-12-2017

Heel goed hotel, gastvrij met een warme chocomel bij het inchecken, mooie ruime kamers, en lekker ligbad. We zijn er met de kerstdagen en het ontbijt buffet was super verzorgd, complimenten voor al het personeel. Bedden liggen lekker. Efteling is 5 minuutjes met de taxi voor een euro of 7.

Als er 1 minpuntje zou zijn dan is het de verlichting, je kan bijna niet lezen in bed of bad. We komen zeker weer terug.

rustig gelegen mooi hotel

Capoen,
28-8-2017

vriendelijk personeel,goed uitgebreid ontbijt,geen lawaai van buiten,dicht bij efteling.

- kamers zijn aan vernieuwing toe,handleiding waterkoker,geen airco

tip:mss voor mensen die naar efteling willen een shuttle bus of fietsen in prijs bijzetten.

Leuk hotel

Fam. Tanke,
7-1-2017

Dit hotel wederom met een Efteling arrangement geboekt. Was weer prima, kamer met een extra bed voor het kind erbij. Omdat we op 2e kerstdag aankwamen hebben we gelijk een kerstdiner erbij geboekt en dat was heerlijk, konden kiezen uit een 3/4 gangen diner of a la carte en eventueel een buffet voor het kind. Maar die vond de satespies van de kaart nog net zo lekker, zo niet de lekkerste die hij gehad had hihi. De ober kwam nog wel netjes vragen, omdat ie geen toetje had besteld, of hij dat alsnog wilde doen of dat ie misschien een paar bolletjes ijs wilde en dan met muts versieren zoals de wat kleineren. Gezien zijn leeftijd (12) vond de ober het een beetje lastig maar kind deed leuk mee hihi. Ontbijt was prima. We wilden eerst lopend naar de Efteling maar later toch maar met de auto gedaan, na een hele dag daar lopen is het ook wel fijn niet nog weer lopend naar het hotel te hoeven, het is trouwens wel prima te doen hoor, als je achter het hotel wegloopt, kan je via een fietspad.

Mooi hotel vlak bij efteling

Linda
6-11-2016

Mooi nh hotel, vlak bij snelweg en efteling. Leuke combi deal met hotel en efteling ticket. Met 4 volwassenen op de familie kamer (met mooie ruime badkamer) gaat goed, alleen spiralen van stapelbed kraken vreselijk. Goed ontbijt! Enige minpunt was dat kamer 11 vlak aan de ontvangshal ligt en dat de schoonmaakster daar 's morgens nog voor 7u start met stofzuigen. Jammer om in een weekend zonder de kids toch voor dag en dauw gewekt te worden....door een stofzuiger.

We hebben een aantal aanbieders voor NH Waalwijk voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel NH Waalwijk in Waalwijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel NH Waalwijk zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.