Hotel NH Waalwijk ****

Weer vandaag5°-3°

157 reviews over Hotel NH Waalwijk in het Nederlands

Super de prima

scheffer, 26-12-2017

Heel goed hotel, gastvrij met een warme chocomel bij het inchecken, mooie ruime kamers, en lekker ligbad. We zijn er met de kerstdagen en het ontbijt buffet was super verzorgd, complimenten voor al het personeel. Bedden liggen lekker. Efteling is 5 minuutjes met de taxi voor een euro of 7.

Als er 1 minpuntje zou zijn dan is het de verlichting, je kan bijna niet lezen in bed of bad. We komen zeker weer terug.

rustig gelegen mooi hotel

Capoen, 28-8-2017

vriendelijk personeel,goed uitgebreid ontbijt,geen lawaai van buiten,dicht bij efteling.

- kamers zijn aan vernieuwing toe,handleiding waterkoker,geen airco

tip:mss voor mensen die naar efteling willen een shuttle bus of fietsen in prijs bijzetten.

Leuk hotel

Fam. Tanke, 7-1-2017

Dit hotel wederom met een Efteling arrangement geboekt. Was weer prima, kamer met een extra bed voor het kind erbij. Omdat we op 2e kerstdag aankwamen hebben we gelijk een kerstdiner erbij geboekt en dat was heerlijk, konden kiezen uit een 3/4 gangen diner of a la carte en eventueel een buffet voor het kind. Maar die vond de satespies van de kaart nog net zo lekker, zo niet de lekkerste die hij gehad had hihi. De ober kwam nog wel netjes vragen, omdat ie geen toetje had besteld, of hij dat alsnog wilde doen of dat ie misschien een paar bolletjes ijs wilde en dan met muts versieren zoals de wat kleineren. Gezien zijn leeftijd (12) vond de ober het een beetje lastig maar kind deed leuk mee hihi. Ontbijt was prima. We wilden eerst lopend naar de Efteling maar later toch maar met de auto gedaan, na een hele dag daar lopen is het ook wel fijn niet nog weer lopend naar het hotel te hoeven, het is trouwens wel prima te doen hoor, als je achter het hotel wegloopt, kan je via een fietspad.

We hebben een aantal aanbieders voor NH Waalwijk voor je op een rij gezet:

Mooi hotel vlak bij efteling

Linda, 6-11-2016

Mooi nh hotel, vlak bij snelweg en efteling. Leuke combi deal met hotel en efteling ticket. Met 4 volwassenen op de familie kamer (met mooie ruime badkamer) gaat goed, alleen spiralen van stapelbed kraken vreselijk. Goed ontbijt! Enige minpunt was dat kamer 11 vlak aan de ontvangshal ligt en dat de schoonmaakster daar 's morgens nog voor 7u start met stofzuigen. Jammer om in een weekend zonder de kids toch voor dag en dauw gewekt te worden....door een stofzuiger.

Goed hotel

Marco Braam, 30-10-2016

Ivb een bezoek aan de Efteling dit hotel geboekt het hotel ligt naast de snelweg waar je overigens geen last van hebt

Zaterdagochend vroeg ontbeten wat super is heerlijk brood,broodbeleg enz nette service wat een minpuntje is er rijd vlakbij het hotel een bus naar de Efteling maar er is vanuit het hotel geen voetpad dus met gevaar voor eigen leven op het fietspad en rotonde over naar bushalte

Vandaag zondag de 30 oktober Helaas een zeer slecht service als je met 5 personen een ontbijtzaal rund zou ik het op prijs stellen dat tafels opgeruimd zijn en dat we niet 10 min moeten wachten tot iemand het idee heeft om de de tafels maar eens op te ruimen om 10 uur was alles op eieren moest aangevuld worden net zo als anderen dingen

Gewoon super

Westra, 23-10-2016

Geweldig Efteling arrangement, echt binnen 5 minuten in het park . Ontbijt heerlijk kamer prima vriendelijk personeel.

Super!

Martine, 27-9-2016

Fijn hotel, op 5 auto minuten vanaf de Efteling. Hotel ziet er keurig uit, evenals de kamers. In de kamer prima bedden en een fijn bad. Het eten in de brasserie was goed en het ontbijtbuffet was heerlijk en uitgebreid. Een aanrader!

Aanrader!

jwweijtmans, 29-8-2016

Wij waren met onze 2 kids (7 & 12 ) 2 nachten in dit hotel ook omdat het ideaal te combineren is met een bezoek aan de Efteling! Zeer vriendelijk personeel, leuk dat ze de kids een opdrachtenboekje geven vooral de jongste vond dit geweldig! Heerlijk gegeten, lekker geslapen kortom een aanrader!

Enige minpuntje is dat de kamers geen airco hebben dus met zomerse temperaturen zweten, maar tip neem een ventilator mee lost het minpuntje op.

Zeker een aanrader

Tim, 16-8-2016

Tof hotel dat op loopafstand ligt van de Efteling en op 5 minuten met bus/auto. Onthaal was fijn en voelde als thuiskomen ondanks dat dit de eerste keer was in het hotel. Restaurant zat voor 85% vol op de avond dat wij er gingen eten en dit eten smaakt overigens meer dan goed. Kamer en bedden zijn meer dan goed enige minpunt is dat er geen wc borstel aanwezig is en bij ons de wc knop haperde. Na 1 keer te vragen werd dit laatste direct opgelost.

Ligging van het hotel is goed, als je lopend gaat ga je eigenlijk achter het terrein langs het politiebureau en de Shell. Als je uit je raam kijkt zie je een prachtige binnentuin! Wij komen hier zeker terug en tov een Efteling hotel is dit voor ons voor herhaling vatbaar!

Uitstekend hotel, een aanrader!

Mootje, 13-8-2016

Met onze kinderen van 5 en 9 hier een nacht op de familiekamer doorgebracht.

Zeer aardige ontvangst bij de receptie en kindvriendelijk bediening in het restaurant/bistro. Regelmatig met de kinderen naar een hotel geweest maar heb nog nooit zo'n kind vriendelijk hotel meegemaakt als dit. Bij binnenkomst krijgen de kinderen een boekje waar ze stickers in kunnen verzamelen door opdrachtjes te doen, deze stickers krijgen ze van de medewerkers. Na inleveren van het boekje krijgen ze een mooi cadeautje. Kamer en sanitair keurig, enig puntje van kritiek is het behang op de badkamer, dit zit er niet overal even mooi meer op.

Prima bedden en daardoor heerlijk geslapen.

Bij het restaurant zit een speelkamer, helaas wisten wij dit tijdens ons verblijf niet.

Ook is er een speeltuintje buiten, deze is goed afgezet, zodat je rustig wat kan drinken bar of op het terras.

Ontbijt uitstekend, nog nooit zo gevarieerd aanbod gehad, voor ieder wat wils.

Er is bij het ontbijt een apart hoekje gereserveerd voor de kinderen, met oa. fristi, chocomel en wat zoetigheden. Wij komen hier zeker nog eens terug.

Perfect voor een overnachting icm. de Efteling, en een stuk goedkoper tov. een eftelinghotel.

We hebben een aantal aanbieders voor NH Waalwijk voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel NH Waalwijk in Waalwijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel NH Waalwijk zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel NH Waalwijk scoort een 8.26 uit 10 op basis van 157 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: