Hotel Van der Valk ‘s-Hertogenbosch-Vught

Hotel Van der Valk ‘s-Hertogenbosch-Vught
8,2

40 tips over Hotel Van der Valk ‘s-Hertogenbosch-Vught

Toos111, 10-1-2016
Ga naar het museum kamp Vught naast de p.i.
Henk, 9-7-2015
Vraag taxi via receptie aan.
Chantal van Esch , 14-4-2015
Als je graag den Bosch beter wilt leren kennen of gewoon er even lekker tussenuit zou wikken zou ik het hotel zeker aanbevelen.

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk ‘s-Hertogenbosch-Vught voor je op een rij gezet:

Roel, 13-4-2015
Garden Suite, met jacuzzi
Rene van IJzendoorn, 9-4-2015
Binnen 5 minuten sta je midden in het stadscentrum van ´s-Hertogenbosch. Top!
Marloes, 8-4-2015
Als je een comfortpluskamer reserveert dan heb je koffie en thee op de kamer en een tweepersoonsbed. Het hotel heeft ook een taxideal, voor 5 euro in de stad

Gerard en Petra, 5-10-2014
Den Bosch, de Binnendieze, kamp Vught.
Jan Vermeir, 24-8-2014
Met de trein naar den bosch,gratis parkeren aan station vught.Met bootje varen op de binnendieze,prachtig om eens te zien en met uitleg van gids.
jonker, 12-6-2014
fietsen slechte staat kleine wielen je kan beter ergens anders fietsen bestellen
Maarten van Rooijen, 12-5-2014

Pak de bus naar het centrum (lijn 68, 69 en 140 stoppen voor de zijkant van het hotel). Gaan elk kwartier en duurt nog geen 5 minuten.

Parking achter wordt 's nachts afgesloten.

Heerlijk lunchen bij 073!