Hotel Van der Valk ‘s-Hertogenbosch-Vught

Hotel Van der Valk ‘s-Hertogenbosch-Vught

7.5Goed

Nederland, Noord-Brabant, Vught

7.5Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk ‘s-Hertogenbosch-Vught voor je op een rij gezet:

• Sauna

987 reviews over Hotel Van der Valk ‘s-Hertogenbosch-Vught

• 2019
    9Ton Niessen10-11-2019

Super geslaagd

9 november een fantastische avond beleeft met vrienden tijdens de wildmenue avond.Zeer goed verzorgd en ook de pianist speelde passende muziek en personeel was echt gemeend klantvriendelijk

Gereisd met vrienden in november 2019

• 9Hans Smit03-11-2019

geweldig

Het verblijf hier in dit prima hotel is onze zeer goed bevallen, zeer vriendelijk personeel, prima kamer, we voelden ons hier zeer welkom

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Joke Sertons16-10-2019

Heb met een vriendin 16 oktober bij u gegeten. Werden erg prettig bediend door Lotte. Professioneel en vriendelijk. We hebben ook heerlijk gegeten.

Met vriendelijke groet,

Joke Sertons

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 9kurt17-04-2019

zalig

prima hotel ...vriendelijk personeel

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Revenich Fred08-04-2019

Een geweldige vakantie gehad, voor herhaling

Samen met mijn partner hebben we een mooi verblijf gehad. Heerlijk kunnen fietsen. Een goede uitvalhoek, vlakbij den Bosch, mooie natuur om te fietsen en je we hebben er lekker gewinkeld. Hotel was uitstekend, 2x een 3 gangendiner gehad, en daarna heerlijk relaxen in de pianobar. Omdat mijn vrouw invalide is, was dit een uitstekende vakantie. Alleen jammer dat je langs buiten naar de kamer moet, maar gelukkig hadden we goed weer.

Gereisd met partner in september 2018

• 9Joost Van Haaren31-03-2019

Tevreden

Keurig Hotel & Gastvriendelijke Bediening, Eten was allemaal tip top in orde zowel ontbijt als avondmaal, Een echt luxe hotel, De kamers zijn erg netjes behalve de bedden, erg zacht en uitlegen, De douche netjes behalve het douchegordijn helaas.

Voorderest een aanrader om heen te gaan

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 6Melissa24-02-2019

Niet voor herhaling vatbaar

Bij aankomst in het hotel ingecheckt bij de receptie. De kamer was om 11.30 al klaar, wat heeft fijn was. Eenmaal aangekomen bij de kamer ( gebouw c) hadden we het verkeerde sleutelpasje. Dit is opgelost door housekeeping die gelukkig op onze verdieping aan het werk was. Het was namelijk een flink stuk lopen naar de receptje. We kregen bij het inchecken 2 sleutels van e-bikes. Deze waren niet aanwezig in de stalling. Weer terug naar de receptie en toen kregen we 2 gewone fietsen. We kregen verder geen informatie over de fietsen dus gingen we er vanuit dat dat voor 24h was. Bij uit check blijkt de deze de avond er voor al hadden moeten inleveren. Receptioniste vroeg niet om de sleutels bij uit check en toen we vriendelijk vroegen of we de fiets nog 2 uurtjes mochten gebruiken was dit absoluut niet mogelijk. Niet gastvriendelijk, als we niks gezegd hadden had niemand deze fietsen gemist.

Gereisd met vrienden in februari 2019

• 5Anoniem10-02-2019

Gemiddeld hotel

Oud van der valk hotel. Personeel is vriendelijk. Restaurant gemiddeld. Hotel kamers en hotel zeer gedateerd. Renovatie zou geen kwaad kunnen. Schimmel in de badkamer, oude bedoeling. We hebben geboekt bij van der valk zelf. Nooit doen!!!! Via de website van touroperator veel goedkoper. Nu 169 euro betaald zonder ontbijt terwijl je op de website van touroperator 94 voor 2 personen betaald incl ontbijt. Gevraagd aan de receptie hoe dit kan. Maar de dame kon geen goed antwoord op geven. Verder wel vriendelijk geholpen. De ligging van het hotel is wel perfect. Maar dringend advies ga investeren in moderne kamers, frisse badkamers etc.

Gereisd met partner in februari 2019

• 1T. Trouwborst31-01-2019

Nooit meer.

Voor mijn verjaardag een hotelnacht cadeau gekregen, door de gevers direct betaald. Wij wilden graag op een andere datum, eerst kon dat niet en toen toch met bijbetaling van 48 euro. De kamer koste toen totaal € 180,50, abnormaal hoog en dat je bij moest betalen. Klacht ingediend en als antwoord dat het een geste van ze was dat het verzet kon worden in het halfvolle hotel. In december een voucher gekocht bij Van der Valk voor 2 nachten met ontbijt voor € 109,-. Het gevoel dat ik eigenlijk heb dat ik ben opgelicht in dit zeer klantonvriendelijk hotel en de arrogante afhandeling van mijn klacht. In dit hotel zal ik nooit meer komen. Zal ze waarschijnlijk een zorg zijn zoals ze met gasten omgaan.

Gereisd met partner in januari 2019

• 2018
    10Patricia02-12-2018

Top verblijf!

We hadden een 3-daags arrangement en logeerden in een luxe kamer met balkon voorzien van een boxspring ,frigo en koffie of thee op de kamer,luxe badkamer met douche en ligbad.Goed gelegen even buiten stad.Den Bosch is een waar shopping paradijs maar ook de kathedraal is een bezoekje meer dan waard.

Gereisd met partner in november 2018

Hotel Van der Valk ‘s-Hertogenbosch-Vught info