Hotel Van der Valk ‘s-Hertogenbosch-Vught

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag22°8°
Hotel Van der Valk ‘s-Hertogenbosch-Vught
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk ‘s-Hertogenbosch-Vught voor je op een rij gezet:

947 reviews over Hotel Van der Valk ‘s-Hertogenbosch-Vught in het Nederlands

Fantastisch, liefste receptioniste

Asbroek, 14-4-2018

Wij hebben het eftelingarrangement geboekt. De entree kaarten werden na betaling direct gemaild, zodat we gelijk de eerste dag in de efteling konden. Het was een prachtige kamer, super schoon en modern en netjes ingericht.

Gegeten in het restaurant, dit was ook vlot en erg lekker en vriendelijk personeel. Ontbijt was ook geweldig.

Bij thuiskomst bleek helaas onze dochter's knuffel nog onder de dekens verstopt te liggen. Na een goeie verzorging van de houskeeping en een fantastische zoektocht van de allerliefste receptioniste wordt hij weer naar huis verzonden. Al met al een super verblijf gehad en echt genoten.

Prachtige Suite !

Justa, 25-1-2018

Prachtige suite ! Mooie grote badkamer , goed bed, lekkere stoelen en grote tv. Tv mag misschien iets lager hangen, erg ver omhoog kijken vanuit de zit stoelen. Koelkast , koffiezetapparaat en waterkoker aanwezig. Genoeg handdoeken! Ook de douche is heerlijk. Gegeten in het restaurant, prima te doen, hotel ziet er verder mooi uit.

Schoonmaken mag beter, hing achter het gordijn over de verwarming nog een handdoek van de vorige bezoekers ?? en lag eten tussen de stoel, wat je dus vind als je geld er tussen laat vallen en dit probeert te zoeken. Fijn als je dan chips tegenkomt van iemand anders. Verder was het wel hygiënisch maar kan nauwkeuriger !

Goede ligging!

Manouk, 8-1-2018

Dit hotel heeft voldoende parkeergelegenheid. Het ontbijt is prima en ook de medewerkers die ons geholpen hebben waren vriendelijk.

Onze hotelkamer bevond zich in een bijgebouw waardoor je een eind moest lopen naar het restaurant of het ontbijt. Dit vonden wij echt wel een minpunt.

We zaten in een comfortkamer en deze was heerlijk ruim! Totdat je de deur van de badkamer open deed en je naar het toilet toe moest. Deze was weggestopt in een hoekje waardoor je tegen de muur aan moest zitten als je op de wc zat. Niet zo fris....

Verder heeft het hotel een hele goede ligging. Je zit zo in Den Bosch, Eindhoven of Tilburg.

Comfortkamer geen meerwaarde

Ien, 30-10-2017

Comfortkamer (7,50 pp) beloofde uitzicht op de vijver. Wij zaten echter op een hoek. Zicht werd gedeeltelijk weggenomen door beton. Ander extraatjes waren Pringles en...door vd Vlak 'zelf-gezuiverd' water in plastic flesjes. Gewoon met de hand gevuld door housekeeping en niet verzegeld.. Niet hygienisch want je weet niet wie of wat er aan die flesjes zat, en plastic willen we juist minder in het milieu. Nog wat kleine minpuntjes: geen leeslampje naast je bed, geen bodylotion en conditioner, wat in de meeste vd Valks, ook zonder comfortkamer, wel geleverd wordt. Vrouwelijke ontbijtkok weet het verschil niet tussen omelet en roerei, waardoor ik een onsmakelijk ogende 'rommelet' op mn bord kreeg. Niet aan het diner gewaagd. Baliepersoneel zeer vriendelijk. Goede snelle busverbinding naar de leuke stad Den Bosch waar je tevens overal leuke eettentjes treft.

Lekkere bedden en goed eten

Hendrik, 29-9-2017

Wij hebben een mindere ervaring opgedaan in het restaurant van het hotel.

Met de lunch duurde het erg lang voordat we geholpen werden.

een jonge dame van de bediening nam de bestelling op en vroeg hoe ik mijn hamburger wilde.

Medium zei ik en ik kreeg een dubbeldoorbakken burger.

Ze hebben het wel goed opgelost door een gratis drankje te geven voor zowel de wachttijd als de droge burger.

De kamer was ruim en een goede badkamer met aparte ruime douche.

Alleen jammer dat we geen kamer konden krijgen met een tweepersoonsbed.

Dat mag wel een standaard worden i.p.v. 2 eenpersoonsbedden of een keuze mogelijkheid.

Verder topje geholpen.

Mooie ruime kamers

Rob, 28-9-2017

Kamers zijn mooi en schoon met goede bedden en fijne badkamer met bad.

Een nadeel is dat je naar buiten moet om te eten en bij slecht weer niet prettig.

Heb je een kamer dicht bij de centrale ingang op de begane grond de hele avond hard dicht vallende deur van gasten die ook naar de bovenste etage moeten.

Het diner is goed maar dan moet je niet zoals bij ons gebeurde achter in de

zaal gezet worden op afstand van 1 meter van een deur waar personeel door

loopt en de deur telkens met een klap dicht valt dan heb je gauw gegeten.

Had het diner 3 dagen er voor al besproken!

In de keuken weten ze niet het verschil tussen friet en gebakken aardappelen

De gebakken aardappelen zien er in vorm anders uit maar ze smaken naar friet.

Ze worden niet in boter gebakken zoals het hoort.

Het ontbijt is geweldig zo uitgebreid dat maken we zelden mee.

Taxi service naar Den Bosch 5 euro en als je met een ander stel gaat 2.50 euro

fijn geregeld.

Altijd goed!

Heily, 4-8-2017

Bij Van der Valk weet je wat je kunt verwachten: Een prima kamer, schoon, goed werkende douches en een prima bed. De hotelgastvrijheid kan iets beter, maar over het algemeen hebben wij een prettig verblijf gehad. En het ontbijt is super!

Enige minpunt: wij hadden een kamer in een van de verste gangen. Het was best een stuk lopen voor we weer bij de receptie waren!

Dichtbij centrum Den Bosch.

fantastisch

hsmeenk, 20-5-2017

Prachtig hotel, wel veel gangetjes.

Niet rolstoelviendelijk

Super relaxed!

Sonja MIngels, 7-5-2017

We hebben heerlijk genoten van een kopje cappucino met iets lekkers in de lounge. Geholpen door de goedlachse Nikki.

Netjes, maar zeker toe aan renovering!

Paul de Groot, 27-4-2017

Het eten is lekker.

De kamer is netjes, maar zeer gehorig! De föhn op de badkamer maakt een oorverdovend lawaai. Je hoort je medegasten die naast je verblijven bijna letterlijk wat ze tegen elkaar zeggen. Deuren vallen hard in het slot. Maakt veel kabaal.

Het personeel bij de receptie is zeer zakelijk in de benadering. Een welkom heten is er niet bij en bij je vertrek wordt er niets gevraagd over hoe je verblijf was. Zelfs geen 'tot ziens" kon er vanaf.

Bediening in het restaurent was daarentegen wel vriendelijk.

Geen hotel om te relaxen op je kamer.

Meer voor zakelijke overnachtigingen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk ‘s-Hertogenbosch-Vught in Vught, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk ‘s-Hertogenbosch-Vught zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Van der Valk ‘s-Hertogenbosch-Vught scoort een 8.16 uit 10 op basis van 972 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: