7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk ‘s-Hertogenbosch-Vught voor je op een rij gezet:

959 reviews over Hotel Van der Valk ‘s-Hertogenbosch-Vught in het Nederlands

zalig

kurt,
17-4-2019

prima hotel ...vriendelijk personeel

Gereisd met partner in juni 2018

Een geweldige vakantie gehad, voor herhaling

Revenich Fred,
8-4-2019

Samen met mijn partner hebben we een mooi verblijf gehad. Heerlijk kunnen fietsen. Een goede uitvalhoek, vlakbij den Bosch, mooie natuur om te fietsen en je we hebben er lekker gewinkeld. Hotel was uitstekend, 2x een 3 gangendiner gehad, en daarna heerlijk relaxen in de pianobar. Omdat mijn vrouw invalide is, was dit een uitstekende vakantie. Alleen jammer dat je langs buiten naar de kamer moet, maar gelukkig hadden we goed weer.

Gereisd met partner in september 2018

Tevreden

Joost Van Haaren,
31-3-2019

Keurig Hotel & Gastvriendelijke Bediening, Eten was allemaal tip top in orde zowel ontbijt als avondmaal, Een echt luxe hotel, De kamers zijn erg netjes behalve de bedden, erg zacht en uitlegen, De douche netjes behalve het douchegordijn helaas.

Voorderest een aanrader om heen te gaan

Gereisd met vrienden in maart 2019

Niet voor herhaling vatbaar

Melissa,
24-2-2019

Bij aankomst in het hotel ingecheckt bij de receptie. De kamer was om 11.30 al klaar, wat heeft fijn was. Eenmaal aangekomen bij de kamer ( gebouw c) hadden we het verkeerde sleutelpasje. Dit is opgelost door housekeeping die gelukkig op onze verdieping aan het werk was. Het was namelijk een flink stuk lopen naar de receptje. We kregen bij het inchecken 2 sleutels van e-bikes. Deze waren niet aanwezig in de stalling. Weer terug naar de receptie en toen kregen we 2 gewone fietsen. We kregen verder geen informatie over de fietsen dus gingen we er vanuit dat dat voor 24h was. Bij uit check blijkt de deze de avond er voor al hadden moeten inleveren. Receptioniste vroeg niet om de sleutels bij uit check en toen we vriendelijk vroegen of we de fiets nog 2 uurtjes mochten gebruiken was dit absoluut niet mogelijk. Niet gastvriendelijk, als we niks gezegd hadden had niemand deze fietsen gemist.

Gereisd met vrienden in februari 2019

Gemiddeld hotel

Anoniem,
10-2-2019

Oud van der valk hotel. Personeel is vriendelijk. Restaurant gemiddeld. Hotel kamers en hotel zeer gedateerd. Renovatie zou geen kwaad kunnen. Schimmel in de badkamer, oude bedoeling. We hebben geboekt bij van der valk zelf. Nooit doen!!!! Via de website van touroperator veel goedkoper. Nu 169 euro betaald zonder ontbijt terwijl je op de website van touroperator 94 voor 2 personen betaald incl ontbijt. Gevraagd aan de receptie hoe dit kan. Maar de dame kon geen goed antwoord op geven. Verder wel vriendelijk geholpen. De ligging van het hotel is wel perfect. Maar dringend advies ga investeren in moderne kamers, frisse badkamers etc.

Gereisd met partner in februari 2019

Nooit meer.

T. Trouwborst,
31-1-2019

Voor mijn verjaardag een hotelnacht cadeau gekregen, door de gevers direct betaald. Wij wilden graag op een andere datum, eerst kon dat niet en toen toch met bijbetaling van 48 euro. De kamer koste toen totaal € 180,50, abnormaal hoog en dat je bij moest betalen. Klacht ingediend en als antwoord dat het een geste van ze was dat het verzet kon worden in het halfvolle hotel. In december een voucher gekocht bij Van der Valk voor 2 nachten met ontbijt voor € 109,-. Het gevoel dat ik eigenlijk heb dat ik ben opgelicht in dit zeer klantonvriendelijk hotel en de arrogante afhandeling van mijn klacht. In dit hotel zal ik nooit meer komen. Zal ze waarschijnlijk een zorg zijn zoals ze met gasten omgaan.

Gereisd met partner in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Top verblijf!

Patricia,
2-12-2018

We hadden een 3-daags arrangement en logeerden in een luxe kamer met balkon voorzien van een boxspring ,frigo en koffie of thee op de kamer,luxe badkamer met douche en ligbad.Goed gelegen even buiten stad.Den Bosch is een waar shopping paradijs maar ook de kathedraal is een bezoekje meer dan waard.

Gereisd met partner in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goed hotel!

Roos,
1-12-2018

Prettig hotel met goed restaurant! Enige nadeel is dat de kamers best ver van receptie en restaurant zijn. Kamers zijn prachtig, bedden zijn goed.

Gereisd zakelijk in november 2018

Goede grote kamer. Schoon en goed bed. Ontbijt is perfect en vanaf dit hotel ben je gauw in Den Bosch, Eindhoven of Loonse en Druinense duinen.

Gereisd met partner in september 2018

Deze van der Valk nooit meer.

Bas,
12-10-2018

Hadden een mooie kamer en doucheruimte, alleen misten wij een koelkastje.Het ontbijt op zich was prima, maar de ontbijtzaal zelf was erg rommelig. Veel onafgeruimde tafels en te weinig personeel. Waren gedwongen om in het restaurant gedeelte te gaan zitten. Konden geen gebruik maken van de pianobar daar deze verhuurd was. Ook was het een vreemde gang van zaken dat de kamer niet werd schoongemaakt tijdens ons verblijf. Aan de deur hing een plastic zak met 1 handdoek en wat zakjes thee. Van der Valk onwaardig!!! Bij receptie werd ons mede gedeeld dat dit normaal was bij aanbiedingen. Hebben dit zelf nog nooit bij een van der Valk meegemaakt.

Gereisd met partner in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Direct boeken

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk ‘s-Hertogenbosch-Vught in Vught, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk ‘s-Hertogenbosch-Vught zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.