Hotel Landgoed Huize Bergen

Hotel Landgoed Huize Bergen

7.8Goed

Nederland, Noord-Brabant, Vught

7.8Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Landgoed Huize Bergen voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

82 reviews over Hotel Landgoed Huize Bergen

• 9Inge Toonen02-01-2020

Zeer mooie locatie met professioneel personeel. Mooi gebouw, de luxe kamers zijn prima en het eten is heerlijk. Wij hadden via voordeeluitjes geboekt, kregen zomaar een luxe kamer ipv een standaard. Zeer mooi met regendouche en koffie/thee. Wij hadden een arrangement met 3 gangen en ontbijt. Was allebei zeer goed. Heerlijk gegeten en goede bediening. Ook mochten we ontbijten tot half 1 en uitchecken om 13 uur. Wij denken ivm oudjaarsnacht, konden we uitslapen. Wij voelden ons heerlijk verwend door dit alles.

Hubèrt van den Heuvel, operations manager, manager, 05-02-2020

Geachte mevrouw Toonen, bedankt voor het delen van uw ervaring met Landgoed Huize Bergen na uw verblijf op ons landgoed. Wat fijn om te mogen lezen dat u zo van het verblijf, de locatie, het ontbijt en het diner hebt genoten. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen wanneer u de regio weer bezoekt.

Hartelijke groet,

Hubèrt van den Heuvel operations manager

Gereisd met partner in december 2019

• 2019
    4De Maertelaere25-12-2019

Ons zien ze er niet meer terug!!

Foto's zijn mooier dan het in werkelijkheid is. Wij kregen een kamer buiten het hoofdgebouw, deze waren erg klein en verouderd. Bedden waren helemaal doorgezakt en hier en daar spinnenwebben. Het ontbijt was ok maar dat was ook alles.

Hubèrt van den Heuvel, operations manager, manager, 05-02-2020

Geachte heer/mevrouw De Maertelaere, bedankt dat u de tijd hebt genomen om uw ervaring hier te delen. Onze excuses dat uw verblijf niet naar verwachting is geweest. Ik bespreek uw opmerkingen met mijn team zodat wij onze producten en services kunnen blijven verbeteren. Wanneer er nog vragen of opmerkingen zijn dan mag u altijd met mij contact op nemen zodat ik u persoonlijk te woord kan staan.

Hubèrt van den Heuvel

• 5Nicky van der Boon06-11-2019

Wat een geluidsoverlast!!!!!

Afgelopen zaterdag ( 2-11-2019 ) gelogeerd bij Huize Bergen . Een verrassing voor mijn vriend voor zijn verjaardag. Wat een geluidsoverlast!!!! Door een groep dronken jongeren die over de gang liepen te schreeuwen van 2.00 - 5.00 wakker gelegen. Zo jammer dat wat een mooi en bijzonder weekend had moeten worden op deze manier moest verlopen.....

Marc van den Broek, directeur, manager, 12-11-2019

Geachte mevrouw Van der Boon, bedankt voor het delen van deze review. Mijn excuses voor het feit dat u geluidsoverlast heeft ervaren van andere gasten. Wat ontzettend vervelend dat hierdoor uw verblijf niet is verlopen zoals verwacht.

Mocht u verder nog vragen of opmerkingen hebben dan mag u altijd met mij contact opnemen zodat ik u persoonlijk te woord kan staan.

Gereisd met partner in november 2019

• 6Lien06-10-2019

Niet meer

Tijdens een scholingsweekend besloten te overnachten. Vrijdagnacht last gehad van geluid van de airco vanaf buitenaf met een luide brom en zaterdagavond/nacht bleek er een feest te zijn. Helaas hiervan ook aardig wat geluidsoverlast in de kamer vanwege het enkelglas van de ramen m. Pas om 00.00 uur werd het geluid van de aanwezige band met allerlei Nederlands talig meezingnummers minder. Niet erg fijn als je weer vroeg op moet voor een nieuwe scholingdag. Voor de rust kom ik in ieder geval niet meer terug.

Marc van den Broek, directeur, manager, 22-10-2019

Geachte Lien, bedankt voor het delen van deze ervaring. Allereerst mijn excuses dat uw verblijf niet naar verwachting is verlopen. Op geluidsoverlast proberen wij altijd erg alert te zijn. Hier is iets mis gegaan. Ik heb deze opmerking genoteerd en probeer met mijn team onze producten en services te blijven verbeteren.

Mocht u verder nog vragen of opmerkingen hebben dan mag u altijd met mij contact opnemen.

Alleen gereisd in oktober 2019

• 9Y Hoog B Noppen30-08-2019

Een fijn hotel gaan hier nog eens heen.

Wij kregen een bon voor een hotelovernachting de keuze viel op dit hotel.We werden heel prettig ontvangen het personeel van receptie tot bediening verdiend een dikke 10.Het hoofdgebouw is sfeervol een genot om door heen te lopen en te kijken alles brandschoon.De lunch en het ontbijt waren uitstekend. Personeel liet de zalen zien en vertelde wat over de historie .Toen we gingen wandelen ging een vrouwelijk personeelslid nog snel 2 appeltjes halen voor onderweg. Het slaapgedeelte zit in de bijgebouwtjes iets verder van de hoofdlocatie 300 meter . We hadden en nette schone kamer fijne douche één raam en ligt in prachtige tuin van hieruit van alles te doen in de omgeving

Marc van den Broek, directeur, manager, 22-10-2019

Geachte Y Hoog en B Noppen, bedankt voor het delen van deze ervaring na uw verblijf bij Landgoed Huize Bergen. Wat fijn te mogen lezen dat u zo heeft genoten van het hotel, het landgoed en de vriendelijkheid van ons team en leuk dat u hier zo uitgebreid over vertelt.

Ik hoop u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen wanneer u de regio weer bezoekt. Meld u uzelf aan voor onze nieuwsbrief via de website, dan blijft u op de hoogte van nieuwe arrangementen.

• 8Jeanne07-08-2019

We komen heel graag terug.

Wij hebben genoten van het prachtige huis en het park . Het ontbijt en diner waren voortreffelijk. Het kamermeisje moet alleen wat mee haar best doen (grote stofwolken onder het bed). Heel vriendelijk personeel.

Marc van den Broek, directeur, manager, 22-10-2019

Geachte mevrouw Jeanne, bedankt voor het delen van deze ervaring na jullie verblijf op Landgoed Huize Bergen. Wat fijn te mogen lezen dat u heeft genoten. De opmerking over de hotelkamer heb ik genoteerd en wordt zeker besproken. Ik hoop u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

• 10Andre van der Velden17-07-2019

geweldig Hotel

Wij verbleven 12/13/juli in de volgende kamer Botanica mooie frise kamer met badkamer alles er op en er aan en heel erg schoon, Een een prima restaurant met wel heel erg vriendelijk personeel dit viel heel erg op.(al het personeel was vriendelijk maar in het restaurant viel het ons erg op). Prima eten in het restaurant goed op smaak. Ook het ontbijt was prima in orde en erg lekker allemaal. Met andere woorden een top verblijf

Kim Geurts, Communicatiemanager, manager, 22-07-2019

Geachte heer Van der Velden, bedankt voor deze prachtige review. Wij waarderen deze complimenten enorm. Fijn te mogen lezen dat de vriendelijkheid van ons team u extra goed is bijgebleven. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Gereisd met partner in juli 2019

• 6Anita Van aarle22-05-2019

Jammer

Ligging geweldig maar luxe kamers was niks aparts ...het eten was belachelijk ..1hap en op ..kortom nooit meer

Marc van den Broek, directeur, manager, 19-06-2019

Geachte mevrouw Van Aarle, bedankt voor het delen van uw ervaring met Landgoed Huize Bergen. Mijn oprechte excuses dat met name het diner niet naar verwachting is geweest. Uw opmerkingen worden zeer gewaardeerd en neem ik mee om samen met mijn team onze services te verbeteren.

• 9John Veraa22-05-2019

Geweldig

Landgoed Huize Bergen ligt heel mooi in een prachtig park. Het heeft vriendelijk personeel, lekkere bedden en heerlijk eten. Een mooie locatie om hiervandaan prachtige fietsroutes te starten. En hou je van winkelen, Den Bosch ligt op fietsafstand. Echt een aanrader.

Marc van den Broek, directeur, manager, 27-05-2019

Geachte John Veraa, bedankt voor het delen van uw ervaring met Landgoed Huize Bergen hier op Zoover. Bedankt voor deze mooie complimenten over de locatie, het eten en ons team. Wij hopen u vaker te mogen verwelkomen wanneer u regio Vught / Den Bosch weer bezoekt.

• 9Mw.Verschueren14-05-2019

Heerlijk

Uitstekende bedden in het Koetshuis. Kamer niet groot, maar hele sfeervolle ambiance. Attent personeel. Verwennerij.

Marc van den Broek, directeur, manager, 15-05-2019

Geachte Mw.Verschueren, bedankt voor het delen van uw ervaring na uw verblijf bij Landgoed Huize Bergen. Fijn te mogen lezen dat u de gastvrijheid van het team zo waardeert en het verblijf als een verwennerij hebt ervaren. Hopelijk mogen wij u nogmaals verwelkomen op ons landgoed wanneer u regio Vught / Den Bosch bezoekt.

3 tips over Hotel Landgoed Huize Bergen

• BellaNiek, 07-07-2012

Omdat je in het restaurant gedwongen werd een drie-gangen diner te nemen, zijn we gaan luchen in het centrum van Den Bosch. Daar heb je genoeg restaurantje. Het hotel heeft geen kamers in het hoofdgebouw. Daar kun je alleen inchecken en eten. De kamer zijn verspreid over een paar gebouwen met vogelnamen. Het lijkt meer op een camping dan een hotel. We vonden dit erg vreemd en we zijn deze constructie ook nergens tegengekomen. In de kamers heb je ook geen koelkast en telefoon.

• Joost, 27-11-2017

Landgoed Huize Bergen ligt op loopafstand van centrum Vught. Een idyllisch dorpje met diversiteit aan winkels, bijzondere cultuurhistorische bezienswaardigheden en genoeg natuur in de directe omgeving. Indrukwekkend is een bezoek aan Monument Kamp Vught. Het loont zeker om even te kijken naar de eigen arrangementen van dit hotel voor overnachting in combinatie met een heerlijk diner in het prachtige landhuis.

• K. Geurts, 26-07-2017

Op 200 meter afstand vindt u Park Reeburg. Tussen 1822 en 1825 door Baron van Rijckevorsel en zijn broer aangelegd. Het buitengoed is een korte tijd eigendom geweest van Koning Willem III. In 1947 is het park overgegaan in handen van de Gemeente Vught om verkaveling van het gebied te voorkomen. Het park bestaat eigenlijk uit twee parken: het Raadhuispark en het Reeburgpark. Om beide parken te verbinden is in 1993 het houten bruggetje gemaakt.

1 vraag over Hotel Landgoed Huize Bergen

• senden Arno , 14-07-2017

Hallo

Wij hebben een vraag is een kleine hond ook welkom ?

groeten Arno

Kim, 26-07-2017

Beste Arno, bedankt voor uw vraag. Helaas hebben wij geen melding ontvangen vanuit Zoover waardoor we niet tijdig hebben kunnen antwoorden. Excuses. Het is bij ons niet toegestaan om (kleine) huisdieren mee te nemen tijdens uw verblijf. Hopelijk is uw vraag zo voldoende beantwoord anders mag u ten aller tijde met ons contact op nemen via het centrale telefoonnummer of e-mailadres.

Hartelijke groet, namens team Landgoed Huize Bergen Kim

Hotel Landgoed Huize Bergen info