Luxe hotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag25°7°
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Landgoed Huize Bergen voor je op een rij gezet:

69 reviews over Hotel Landgoed Huize Bergen in het Nederlands

drie heerlijke dagen beleefd in dit hotel

Guido Nicasie,
18-3-2019

mooi landgoed met prachtig terras aangenaam restaurant met lekker 3 gangen menu,spijtig van de slaapkamers heel klein en mini badkamer

Gereisd met partner in september 2018

wij vonden het super fantastisch

Jacobien Woortman,
22-1-2019

even een weekendje er tussen uit, we hebben genoten. Het hoofdgebouw was erg mooi. Personeel erg aardig. en vooral behulpzaam. Wij kregen nog de tip om een wandeling te maken bij "de ijzereman"(het weer zat mee) heerlijke wandeling gemaakt rondom het water (5km)

Gereisd met partner in januari 2019

Aandachtspunt

Marjan van der Heijden,
27-12-2018

We hadden een kerstarrangement geboekt. We hebben genoten van ons verblijf. Het landhuis was prachtig versierd. Onze kamers in Botanica waren zeer prettig. Enige minpunt was dat we het gedurende het hele kerstdiner erg koud hebben gehad. Onze tafel stond in de 'kinderkamer' bij een raam. De muur daaromheen was ijskoud. Later op de avond, nadat we hier een opmerking over hadden gemaakt, werd er een heater neergezet. Dit was natuurlijk fijn. Echter zou het prettig zijn als er toch iets meer aandacht aan wordt besteed. Het probleem bleek bekend te zijn, ook in andere kamers. Mogelijk is een andere manier van verwarmen mogelijk. Als je het koud hebt dan kun je niet volledig ontspannen genieten van een kerstdiner maar denk je aldoor aan de kou.

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

Kan beter hoor!

Sarah,
16-12-2018

Kamers in diverse bijgebouwen. Vond de tweepers.kamer niet zo schoon. Er was niet de te nuttigen op de kamer. Geen koffie geen thee. 2pers.kamer €110

Gereisd met partner in december 2018

Heerlijk

B & N,
20-11-2018

Het landgoed is rustig gelegen in Vught en een ideale uitvalsbasis voor een bezoek aan bijv. kamp Vught en Den Bosch. Zeer sfeervol met fijne voorzieningen.

Gereisd met partner in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Optimale klantbeleving!

Michael Rave,
30-10-2018

Hier werken mensen die zorgen voor een optimale ervaring. Bij aankomst kregen wij een upgrade. In de kamer troffen wij een fles gekoelde Prosecco aan. De kamer was uitmuntend, het diner en ontbijt subliem en de medewerkers uitermate keurig en vriendelijk!

Gereisd met partner in oktober 2018
Huub Vossen, operations manager, manager, 6-11-2018

Geachte heer Rave, wat ontzettend fijn te mogen lezen dat u zo van uw verblijf heeft genoten. Wij waarderen de complimenten enorm en ik ga deze met veel plezier overbrengen op het team. Hopelijk mogen wij u in de toekomst nogmaals verwelkomen op ons landgoed.

rustig en fantastich

Johan en Jenny,
8-8-2018

statig landgoed gelegen in mooi park met super leuk terras / hebben genoten van het heerlijk ontbijt en avondeten / personeel zeer hulpvaardig en vriendelijk / pluim voor het ganse team van a tot z / kamer in gebouw botancia super (enkel gemis van frigo met dit warme weer) mooie fietsroutes met knooppunt bijna aan hotel

Gereisd met partner in augustus 2018
Huub Vossen, operations manager, manager, 9-8-2018

Geachte Johan en Jenny, bedankt dat jullie de tijd hebben willen nemen om jullie ervaring hier te delen. En wat een mooie woorden. Wij waarderen de complimenten aan ons team enorm. De hittegolf van afgelopen weken blijft een uitdaging maar wij nemen uw tips en opmerkingen zeker mee om onze producten en services te verbeteren. Hopelijk mag ik u in de toekomst nogmaals verwelkomen.

Lucia,
24-7-2018

We hebben een fantastisch verblijf gehad. Alles tot in de puntjes verzorgd. Chapeau

Gereisd met partner in juli 2018
Huub Vossen, operations manager, manager, 30-7-2018

Geachte mevrouw Lucia, bedankt voor het delen van uw ervaring en fijn dat u zo heeft genoten van uw verblijf. Wij hopen u vaker te mogen verwelkomen op ons landgoed.

hartelijke groet,

fantastisch

Loes,
20-7-2018

Superlocatie! Zeker bij het prachtige weer, een prachtig park, veel bankjes, heerlijke terrassen. Diner op dag aankomst (Culinair arr via touroperator) verrassend en echt goed. Prachtige uitvalsbasis voor wandelingen en fietstochten. Tip voor verblijf: map met wandelingen/fietstochten zodat je lekker kunt bladeren en bij de receptie de gewenste tocht tegen kopieer-/folderkosten kunt verkrijgen.

Badkamer van standaard 2p kamer creatief, kon niet kleiner ;-) Lekkere douche.

Prachtige oude villa en in stijl ingerichte hotelkamer.

Gereisd met partner in juli 2018
Huub Vossen, operations manager, manager, 23-7-2018

Geachte Loes, bedankt voor deze enthousiaste review. Fijn te mogen vernemen dat u zo ontzettend heeft genoten. Bedankt voor de tips, ik ga samen met mijn team aan de slag om onze services verder te verbeteren. Hopelijk mogen wij u in de toekomst nogmaals verwelkomen. Op onze website kunt u uzelf aanmelden voor onze nieuwsbrief, zo blijft u op de hoogte van exclusieve voordelen en de nieuwste arrangementen.

Graag tot ziens bij Landgoed Huize Bergen.

Vorstelijk

Inge,
10-7-2018

Wij hebben een heerlijk verblijf gehad bij Landgoed Huize Bergen. We hebben overnacht in een Entresol kamer in de Botanica. In deze kamer heb je helemaal het idee van het echt weg zijn omdat het bed zich OP de Entresol bevindt. Bij Landgoed Huize Bergen hebben we gebruik gemaakt van een 3-gangen diner. Wat een heerlijke gerechten hebben wij mogen proeven en de moelleux was precies zoals hij hoort te zijn. Door al het personeel werden we vriendelijk begroet en voelden we ons echt welkom. De volgende ochtend genoten van het ontbijt met volop keuze. Persoonlijk wel erg fan van alle zoetigheden waar we van konden genieten. We komen nog graag een keer terug.

Gereisd met partner in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Huub Vossen, operations manager, manager, 12-7-2018

Geachte Inge, bedankt voor deze leuke en uitgebreide review. Wij waarderen het enorm dat u hiervoor de tijd hebt willen nemen. Wij zijn vereerd met deze 10 en hopen jullie in de toekomst zeker nogmaals te mogen verwelkomen.

• De staf spreektEngels, Nederlands

• Overige servicesHanddoeken(service), Krant

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Landgoed Huize Bergen in Vught, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Landgoed Huize Bergen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.