Vakantiepark Vakantiepark Bospark De Bikkels

7.3Goed

• 6.7Onderkomen
  • 6.1Activiteiten
  • 6.7Eetgelegenheden

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantiepark Bospark De Bikkels voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Kinderopvang
Meer vakantiepark info

Pagina doet het niet?

833 reviews over Vakantiepark Vakantiepark Bospark De Bikkels

• 8Monique25-05-2020

We komen zeker nog eens terug.

Lekker rustig park in een heel mooi gebied waar je geweldig kunt wandelen en fietsen. Onze accommodatie was erg netjes en goed schoongemaakt. Na het melden van een probleem was er binnen een paar uur iemand ter plaatse om dit te verhelpen. Op het moment dat wij er waren was er door corona niet veel te doen op het park en was ook alles dicht maar dit wisten wij van te voren.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2020

• 6Riet17-03-2020

Lekker basic!

Gewoon basic maar rustig op dat moment. Niet zo schoon helaas.

• 4Activiteiten
    • 3Eetgelegenheden
    • 5Onderkomen

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 26-03-2020

Bedankt voor je beoordeling, Riet! Het park ligt schitterend middenin de bossen, zoals je aangeeft is het een park zonder toeters en bellen. Wat vervelend om te lezen dat je accommodatie niet goed schoon was, dit hoort zeker wel schoon te zijn. Heb je het bij de receptie aangegeven ?

Wij gaan zeker met je opmerking aan de slag, zodat we hier iets aan kunnen doen!

Graag tot een volgend verblijf op één van onze parken!

Groetjes, Annemarie

Gereisd met vrienden in maart 2020

• 2019
    7w diepenhorst29-03-2019

we gaan zeker weer

het is er pretig en rustig

• 6Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

Alleen gereisd in april 2018

• 9Danielle07-01-2019

Geweldige vakantie gehad!

Geweldige vakantie gehad op dit mooie park. De huisjes zijn gedateerd maar verder prima. Een geweldig park om even tot rust te komen, hopelijk gaat organisatie snel weer verder met de verhuur

• 7Onderkomen
    • 1Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden

Gereisd met partner in december 2018

• 4A.M.04-01-2019

Fijne vakantie in gedateerd, vuil huisje.

Fijne vakantie gehad, dat was niet dankzij het huisje. De ligging was goed, alleen was het er vuil. Gedateerd en kwam de rook naar binnen van de open haard. ( ja, de schuif stond na veel wrikken gewoon open) Als je ging douchen bleef het water niet in het douchegedeelte, waardoor de badkamer niet alleen nat, maar ook spekglad werd. De vloer in de woonkamer was dat al zonder dat daar water opstond. De bedden vonden we goed. Alleen als je in je bed lag en naar boven keek, zag je de spinnenwebben langs het plafond dansen. Ook de vitrage was echt zwart ipv wit. Kortom alles was vuil en smoezelig. Zo jammer.

• 1Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
    • 5Onderkomen

Gereisd met vrienden in januari 2019

• 2018
    8Rolinda26-10-2018

Goede vakantie gehad

Mooie omgeving, vriendelijke medewerkers. Rustig park met veel speeltuintjes en leuke animatie. 6-persoons Chalet was ruim en alles functioneerde naar behoren.

• 6Eetgelegenheden

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 23-11-2018

Bedankt voor je reactie! Er is genoeg te beleven voor kinderen inderdaad. Daarnaast is het een mooie locatie om tot rust te komen! Leuk om te lezen dat jullie dat ook zo hebben ervaren!

We hopen jullie graag terug te zien op één van onze parken!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

• 9Jan Verhorevoort22-10-2018

Fantastisch!!

Het is een park met een prachtige ligging; het is omgeven door bossen met mooie, goed onderhouden wandelpaden, waar het voor mens en dier leuk is om fijne wandelingen te maken. De service van het personeel van dit park is ongekend: horeca, bediening, receptie, kids club, iedereen doet zijn, haar, uiterste best om de bezoekers van dit park een zo aangenaam mogelijke vakantie te bezorgen.

• 9Eetgelegenheden

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 23-11-2018

Bedankt voor de recensie! Geweldig om te horen dat je zo hebt genoten! We doen allemaal erg ons best en dan is het fijn om dat terug te horen! We zullen dit doorgeven!

Graag tot ziens!

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 6Robert Schutrups20-10-2018

Pas na renovatie komen wij hier terug

Meerdere parken van Roompot bezocht de laatste jaren, dit park moet hoognodig worden gerenoveerd(stenen huisjes). Bij aankomst in huisje 83 was het huisje niet schoongemaakt!! Na excuses werd dit meteen recht gezet, ze waren het vergeten. Alles ademt jaren 70 uit, overal zie je dat het versleten is, deurkrukken, sloten, radiatoren verroest, het is gewoon versleten. Radiatoren werkten alleen in de huiskamer, na klacht is dit niet opgelost. Douchen dus in een koude ruimte. Badkamer zat veel schimmel op de badrand, na klacht werd dit opnieuw gekit. Er schoot een sifon los, dus natte vloer. Regelschuif van open haard zat ineens vast , rook naar binnen! Technische dienst was alle keren overigens snel ter plaatse. Beste management, jullie hebben een park op een prachtige locatie, neem jullie verantwoordelijkheid en renoveer of vervang deze stenen huisjes, dit is zoals het nu is niet Roompotwaardig. Bedden vonden wij overigens prima.

• 7Activiteiten
    • 4Onderkomen

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 23-11-2018

Bedankt voor de review! Gelukkig is ter plaatse snel gereageerd. Excuses voor het ongemak! We zullen de benoemde verbeterpunten doorgeven aan het parkmanagement, zodat we onze service kunnen verbeteren!

Graag te ziens!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

• 8stan hompe15-10-2018

Voor herhaling vatbaar

Gedateerde bungalow maar prima in orde. Lag midden in de bossen van het park. De verlichting in de avonduren is minimaal. De horeca heeft een prima menu die smaakvol is. De omgeving van Vlierden is geweldig voor een knooppuntenroute. Minpuntje. Voor een hond betaal je per dag € 5,- en schoonmaakkosten € 65,-, dit lijkt mij vrij overdreven, de schoonmaak is dan verplicht !

• 8Eetgelegenheden

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 23-11-2018

Bedankt voor je bericht! Leuk om te lezen dat jullie het voor herhaling vatbaar vinden!

We zien jullie graag terug op één van onze parken!

Gereisd met partner in oktober 2018

• 5Keijzer15-10-2018

Nooit meer

Park is mooi. Chalet wat wij hadden was vies. Lag heel veel kruimels op de grond en in badkamer en wc lag in de hoeken vuesigheid. Bank liet aan zijkant los. Overal vliegen in het chalet. Bedden waren laag, maar zijn wel goed. Plafond mag wel eens gewit worden en van binnen mag het ook wel eens opgedate worden. Voor mij geen bospark de Bikkels meer.

• 4Onderkomen

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 23-11-2018

Bedankt voor je reactie! Jammer dat het niet geheel naar wens is geweest. Hebben jullie dit bij aankomst ook aangegeven bij de parkreceptie. Die zijn altijd bereid om ter plaatse te kijken naar oplossingen.

We hopen jullie graag terug te zien op één van onze parken!

Gereisd met partner in oktober 2018

Vakantiepark Vakantiepark Bospark De Bikkels info