Vakantiepark

29-3-2019
  • Activiteiten6
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

het is er pretig en rustig

Gereisd alleenreizend in april 2018

Geweldige vakantie gehad!

Danielle,
7-1-2019
  • Activiteiten1

Geweldige vakantie gehad op dit mooie park. De huisjes zijn gedateerd maar verder prima. Een geweldig park om even tot rust te komen, hopelijk gaat organisatie snel weer verder met de verhuur

Gereisd met partner in december 2018
  • Onderkomen5
  • Onderkomen5
  • Activiteiten1

Fijne vakantie gehad, dat was niet dankzij het huisje. De ligging was goed, alleen was het er vuil. Gedateerd en kwam de rook naar binnen van de open haard. ( ja, de schuif stond na veel wrikken gewoon open) Als je ging douchen bleef het water niet in het douchegedeelte, waardoor de badkamer niet alleen nat, maar ook spekglad werd. De vloer in de woonkamer was dat al zonder dat daar water opstond. De bedden vonden we goed. Alleen als je in je bed lag en naar boven keek, zag je de spinnenwebben langs het plafond dansen. Ook de vitrage was echt zwart ipv wit. Kortom alles was vuil en smoezelig. Zo jammer.

Gereisd met vrienden in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Nooit meer, keten heeft het hier flink verprutst

M.D. Reuser,
29-12-2018
  • Onderkomen1
  • Onderkomen1
  • Activiteiten1

Voor ons het enige uitje dit jaar, een weekje rond de jaarwisseling in Bospark de Bikkels. Samen met onze trouwe viervoeter. Bij binnenkomst werden we als eerste overvallen door de inrichting, marktplaats? kringloop? Na 1 overnachting heb ik al last van mijn rug. Er wordt duidelijk geen energie meer gestoken in het onderhouden van de huisjes, gezien de berichtgevingen omtrent die park. Als we goed om ons heen kijken zien we het ene na het andere mankement. Het zijn er tientallen van smerige plafondtegels tot loszittende contactdozen. Misschien vertrekken we straks weer naar huis, na 1 nacht.

Gereisd met partner in december 2018

Een aanrader

Fam. Engelaer,
22-11-2018
  • Onderkomen8

Rustig, gezellig vakantie park, leuk voor jonge kinderen en hun ouders

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Goede vakantie gehad

Rolinda,
26-10-2018
  • Activiteiten8

Mooie omgeving, vriendelijke medewerkers. Rustig park met veel speeltuintjes en leuke animatie. 6-persoons Chalet was ruim en alles functioneerde naar behoren.

Gereisd met jonge kinderen in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 23-11-2018

Bedankt voor je reactie! Er is genoeg te beleven voor kinderen inderdaad. Daarnaast is het een mooie locatie om tot rust te komen! Leuk om te lezen dat jullie dat ook zo hebben ervaren!

We hopen jullie graag terug te zien op één van onze parken!

Fantastisch!!

Jan Verhorevoort,
22-10-2018
  • Activiteiten8

Het is een park met een prachtige ligging; het is omgeven door bossen met mooie, goed onderhouden wandelpaden, waar het voor mens en dier leuk is om fijne wandelingen te maken. De service van het personeel van dit park is ongekend: horeca, bediening, receptie, kids club, iedereen doet zijn, haar, uiterste best om de bezoekers van dit park een zo aangenaam mogelijke vakantie te bezorgen.

Gereisd met vrienden in oktober 2018
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 23-11-2018

Bedankt voor de recensie! Geweldig om te horen dat je zo hebt genoten! We doen allemaal erg ons best en dan is het fijn om dat terug te horen! We zullen dit doorgeven!

Graag tot ziens!

Groetjes, Vera

Pas na renovatie komen wij hier terug

Robert Schutrups,
20-10-2018
  • Activiteiten7

Meerdere parken van Roompot bezocht de laatste jaren, dit park moet hoognodig worden gerenoveerd(stenen huisjes). Bij aankomst in huisje 83 was het huisje niet schoongemaakt!! Na excuses werd dit meteen recht gezet, ze waren het vergeten. Alles ademt jaren 70 uit, overal zie je dat het versleten is, deurkrukken, sloten, radiatoren verroest, het is gewoon versleten. Radiatoren werkten alleen in de huiskamer, na klacht is dit niet opgelost. Douchen dus in een koude ruimte. Badkamer zat veel schimmel op de badrand, na klacht werd dit opnieuw gekit. Er schoot een sifon los, dus natte vloer. Regelschuif van open haard zat ineens vast , rook naar binnen! Technische dienst was alle keren overigens snel ter plaatse. Beste management, jullie hebben een park op een prachtige locatie, neem jullie verantwoordelijkheid en renoveer of vervang deze stenen huisjes, dit is zoals het nu is niet Roompotwaardig. Bedden vonden wij overigens prima.

Gereisd met jonge kinderen in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 23-11-2018

Bedankt voor de review! Gelukkig is ter plaatse snel gereageerd. Excuses voor het ongemak! We zullen de benoemde verbeterpunten doorgeven aan het parkmanagement, zodat we onze service kunnen verbeteren!

Graag te ziens!

Voor herhaling vatbaar

stan hompe,
15-10-2018
  • Activiteiten8

Gedateerde bungalow maar prima in orde. Lag midden in de bossen van het park. De verlichting in de avonduren is minimaal. De horeca heeft een prima menu die smaakvol is. De omgeving van Vlierden is geweldig voor een knooppuntenroute. Minpuntje. Voor een hond betaal je per dag € 5,- en schoonmaakkosten € 65,-, dit lijkt mij vrij overdreven, de schoonmaak is dan verplicht !

Gereisd met partner in oktober 2018
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 23-11-2018

Bedankt voor je bericht! Leuk om te lezen dat jullie het voor herhaling vatbaar vinden!

We zien jullie graag terug op één van onze parken!

Nooit meer

Keijzer,
15-10-2018
  • Onderkomen4

Park is mooi. Chalet wat wij hadden was vies. Lag heel veel kruimels op de grond en in badkamer en wc lag in de hoeken vuesigheid. Bank liet aan zijkant los. Overal vliegen in het chalet. Bedden waren laag, maar zijn wel goed. Plafond mag wel eens gewit worden en van binnen mag het ook wel eens opgedate worden. Voor mij geen bospark de Bikkels meer.

Gereisd met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 23-11-2018

Bedankt voor je reactie! Jammer dat het niet geheel naar wens is geweest. Hebben jullie dit bij aankomst ook aangegeven bij de parkreceptie. Die zijn altijd bereid om ter plaatse te kijken naar oplossingen.

We hopen jullie graag terug te zien op één van onze parken!

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

• SportfaciliteitenAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Vakantiepark Bospark De Bikkels in Vlierden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Vakantiepark Bospark De Bikkels zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.