Géén boekingskosten

• 9.3Ruimte

Vakantiehuis info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

68 Reviews over Schooteindhoeve

• 10Merel & Patrick16-09-2022

Fantastisch!!!

Wauw!!Wat een leuke verrassende plek!! Ontvangst was leuk met koffie en een heerlijke koek, lekker buiten gekookt, in de hottub gezeten, gezwommen en in de avond lekker met sfeer verlichting buiten gezeten. De unieke gipsy wagen was romantische en van alle gemakken voorzien! Hanneke en haar gezin zijn fijne en warme mensen! Voelde ons thuis vanaf het eerste moment. Wil je iets aparts en unieks dan moet je hier een keer geweest zijn! Hanneke bedankt voor alles het was fantastisch!!

Liefs Patrick & Merel 😘 ( de feestbeesten 🥳 )

• 9Sheila Bijtenhoorn22-08-2022

Niet twijfelen maar boeken!

Nondeju dat waren machtig mooie dagen op de Schooteindhoeve! We waren heel benieuwd maar het heeft onze verwachtingen overstegen. Prachtige authentieke wagen, van alle gemakken voorzien, waarin de creativiteit van Hanneke goed terug te zien is. Bij aankomst kregen we, naast koffie en koek, uitgebreid info over van alles en in de koelkast stond een lekkere fles rosé koud. (ook nog verwend met verse melk). Omringd door moestuin en weiland mochten we genieten van de schaapjes, kippen en koeien vanaf het buitenzitje onder de hooimijt. Het leek wel of we in Frankrijk zaten. Ook heerlijk om na een warme dag sightseeing een duik in het zwembad te kunnen nemen Op onze laatste ochtend nog een interessante rondleiding gehad. Twee nachten waren eigenlijk veel tekort om van dit idyllische plekje met gastvrije lieve eigenaars te kunnen genieten Wij komen zeker nog eens terug.

• 9Simone Zaagman09-08-2022

Echt een aanrader!!

We hebben ontzettend genoten van de mooie, rustige locatie en bovenal van de gastvrijheid van familie Verberne. Onze dagen op Schooteindhoeve voelde echt als thuiskomen omdat we ons zo prettig en welkom voelde. Daarnaast is het zwembad heerlijk in de zomer en geeft de inrichting/decoratie een unieke sfeer. Voor alle leeftijden een hele leuke plek om te bezoeken als je even weg uit de stad wil. Supermarkten en alles wat je nodig hebt op een paar minuten rijden.

• 9Natuur
  • 10Bart Voet31-07-2022

Hele mooie en warme plek.

We hebben heel erg genoten van de rust en de woonwagen, het buiten koken en het zwembad en de gastvrijheid en verhalen van Hanneke. We hebben mooie wandelingen gemaakt en bezochten het bijzondere oorlogsmuseumpje van haar zoon Wils. Mooie zomerdagen met ons gezin.

• 10Fam Sewradj19-07-2022

Wat een lieve, mooie plek

Wat een heerlijkheid! De gastvrijheid, de omgeving, het bedrijf, de leuke gesprekken, wij komen volgend jaar weer! ❤️

• 10José14-06-2022

Superkleurrijk verblijf in gipsywagen

Wat een prachtige plek!! Eerst uitermate vriendelijk welkom geheten met koffie en wat lekkers. Gelijk ook veel info over de mogelijkheden in de omgeving gekregen. De wagen is klein, maar fijn. Vol verrassende elementen en een goed bed en goede douche. Koken hebben we buiten onder het afdak van de oude hooiberg gedaan. De rondleiding op het actieve melkvee bedrijf was super interessant, ik mocht zelfs met boer Peter mee om te zien hoe er gemolken wordt. Gastvrouw/ boerin Hanneke bracht ook nog een keer kakelverse eitjes van de eigen kippen. Elke dag genoten we van de vele vogels die we hoorden en af en toe werd dat afgewisseld met geloei van de koeien. De omgeving is landelijk, heerlijk om te wandelen. De stad Helmond vonden we ook prachtig, met name het kasteel. Schooteindhoeve is een echte aanrader wat ons betreft.

• 9Anne Rodenburg13-06-2022

Heerlijk

Een pareltje! Gastvrij, een prachtig plekje en 's morgens een verse fles melk zo van de koe!

• 9Natuur
  • 10Frank04-05-2022

Een fantastische belevenis.

Het verblijf op de Schooteindhoeve was een verjaardagscadeau voor mijn vriendin; een schot in de roos. De authentieke woonwagen is erg sfeervol en goed ingericht. De douche was heerlijk, net zoals het bed. Alhoewel het nog geen zomer was hebben we ook veel buiten op het mooie terras gezeten. Als toetje de hottub, bijna 3 uur in gebadderd, met uitzicht op spelende lammetjes, badend in sfeerverlichting; geweldig. Ook mooi was de rondleiding met Hanneke, een mooi (melkvee)bedrijf met veel dieren en natuurlijk een lieve gastvrouw waarvoor geen moeite teveel is om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Heerlijk gegeten in de omgeving en direct aanbevolen bij vrienden, met of zonder kinderen. Een perfect weekend !

• 10Miranda19-04-2022

Fantastisch!!

We hebben een heerlijk verblijf gehad afgelopen weekend bij Hanneke en haar partner Peter. Een fantastische plek met veel zorg en liefde onderhouden. Hanneke is zeer gastvrij en wil de gasten het erg naar hun zin maken. De kleine dingetjes doet ze op haar eigen manier ontzettend leuk! De gipsy wagen is van alle gemakken voorzien maar ook buiten is het een ware paradijs! Genoten vd natuur, mooie mountainbike route gefietst en neergestreken op een lokaal terras. Genoten vd hottub die ouderwets opgestookt moet worden en ondertussen een rondleiding op de boerderij. Wat een feestje was dat. Ik kan het iedereen aanraden en gun het Hanneke en Peter enorm. Ontzettende lieverds! Succes met jullie fantastische plek en we komen graag nog eens terug. Hartelijke groet Esther & Miranda

• 10Suzanne de Boer18-01-2022

Fantastisch, warm verblijf

Wat een heerlijk verblijf; de gezellige gipsywagen (geweldig ingericht en super netjes met een heerlijk bed en douche), het boerenerf, de hottub; in 1 woord fantastisch. Ontzettend gastvrij, hartverwarmend en je voelt je zo welkom. Een plek om tot rust te komen en te genieten van de natuur. Dit was ons 1e bezoek maar er gaan er nog vele volgen!

Vakantiehuis Schooteindhoeve info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Schooteindseweg 24, 5756 PG