Vakantiepark Libema Vakantiepark Dierenbos

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag24°13°
Vakantiepark Libema Vakantiepark Dierenbos

• Activiteiten8,1
  • Onderkomen7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Libema Vakantiepark Dierenbos voor je op een rij gezet:

1330 reviews over Vakantiepark Libema Vakantiepark Dierenbos in het Nederlands

Prima verblijf met wat punten van kritiek

Fam vader, 12-5-2018
  • Onderkomen5

Opzich een prima verblijf gehad. Kinderen hebben zich uitstekend vermaakt.

Toch wel enkele kritische puntjes.

- Het veld was wel een beetje een knollenveld (matig gemaaid en een hoop molshopen.

- Sanitair was af en toe matig schoon gemaakt. Snap dat men het ook schandalig snel kan vervuilende maar tekenend was een platgeslagen mug die 2 dagen zat vastgeplakt op het schaamschot.

- Groot onderhoud aan de omgeving van de zwemvijver. Veel kranen en tractoren dus. Omdat dit niet afgezet (en aangekondigd) was gaf dit in combinatie met van nature nieuwsgierige kinderen onveilige situaties. Ook gewoon overlast natuurlijk.

- De animatie zag er niet van dien aard uit dat de kinderen de behoefte kregen om er aan deel te nemen

Pien van Riel, Manager Front Office, Manager Front Office en Huishoudelijke Dienst, 16-5-2018

Beste Fam. Vader,

Fijn dat u de tijd heeft genomen om uw mening met ons te delen! Blij dat de kinderen zich goed hebben vermaakt!

Onze excuses voor de situatie aan de zwemvijver, dit hadden we inderdaad anders moeten aanpakken. Ben blij dat u dit alsnog een keer noemt.

Uw reactie omtrent de animatie en huishoudelijke dienst zullen wij met hen bespreken.

Hopelijk zien we u nog eens terug op ons park!

Geweldig Genoten!

Charlie, 11-4-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Wij verbleven met 11 dames in de groepsboederij. Een prachtige boederij sfeervol ingericht en voorzien van goede bedden. Het is alleen jammer dat er boven maar 1 piepklein badkamertje is en geen toilet. Beneden is er echter 1 hele ruime badkamer grensend aan 1 slaapkamer. De tuin met overkapte schuur en hottub maakte het helemaal af. Veel privacy en heerlijk buiten vertoeven. Wij hebben het super gehad!!

Beste Henkster10,

Wat leuk om te lezen dat jullie met een club dames hier een weekend zijn geweest!

Kan begrijpen dat het niet geheel handig is dat er alleen een kleine badkamer is boven. Ben blij dat u dat op deze manier ook nog hebt genoemd.

Hartelijk dank voor uw mooie cijfer en wie weet tot ziens!

Brabantse gastvrijheid in de natuur.

Arthur Roos, 10-3-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen8

Vakantiepark Dierenbos heeft alle faciliteiten van een groot park met de sfeer en de charme van een klein park. Met de verschillende speeltuinen, de vele dieren (hertjes, geittjes, kippen, alpaca's etc.), het zwembad, de bowlingbaan en de midgetgolfbaan is het ideaal voor kinderen. Je overnacht feitelijk op een enorme kinderboerderij. En overal waar je komt is het personeel vriendelijk en gastvrij. Je voelt jezelf oprecht welkom. En dan krijg je ook nog een keer een attractiepas voor een gratis bezoek aan 7 attractieparken waaronde de Beekse Bergen, het Sportiom en Dierenrijk.

Animatie? Eerder leger sergant!

Jansen, 9-3-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen1

2 jaar geleden bij vrienden op bezoek geweest. Toen erg leuk. Restaurant heerlijk kunnen eten veel keus. Zij hadden een eigen kampeerplaats dus niet veel op aan te merken alleen de toiletruimtes die een stuk schoner kunnen. Het zwembad waar je WEL in kon zwemmen en het animatie (team) 2 personen grotere volle man en kleiner getint meisje die ontzettend leuk met de kinderen waren. In tegen stelling tot ons eigen verblijf dit jaar. Restaurant beperkt weinig keuze voor de kinderen. Huisje geboekt erg Vies, rook muf, zag er uitgeleefd uit, ook aangegeven!!! Maar dan over het zwembad niet te spreken en het animatie team Meer dan Teleurstellend. Betalen voor knutsel werkjes. Puntje op de i mijn kinderen die huilend terug komen met het verhaal geduwd te zijn en geschreeuw tegen ze door mevrouw. Wij komen nooit meer terug met dank aan mevrouw van animatie.

De kinderen hebben een leuke tijd gehad !

Hukic-Boenders, 2-1-2018
  • Onderkomen6

Best wel voorzien van regenlaarzen en een zaklamp ! Onze chalet lag in het midden van een grasveld. Mocht het droog zijn geweest super maar nu net iets anders...Het personeel was super-vriendelijk. het onderhoud van het chalet kon beter maar wij zijn van het principe dat je krijgt waarvoor je betaald dus we mogen eigenlijk niet klagen !

Geweldig

Susanne Dielissen, 17-12-2017
  • Onderkomen9

Wij vonden het super. Mooie accomodatie, helemaal compleet. We zaten in het alpaca huisje, geweldig voor de kids.

Alle dagen zwemmen, bowlen enz.

magnifiek

Marthe, 26-11-2017
  • Onderkomen8

Heb een prima verblijf gehad in een huisje op het park. Park is met de auto goed te bereiken en bijvoorbeeld Den Bosch is dan een kattensprong. Mooi park, prima accommodatie en zeer vriendelijk en toegankelijk personeel. Kom vast nog eens - alleen en/of samen met andere mensen terug :)

Super voor kleine kinderen

Jorg, 13-11-2017
  • Onderkomen8

De kinderen hebben zich hier super geamuseerd!

Top personeel en onderhouden park!

Zeker aan te raden aan gezinnen met jonge kids

Geweldige vakantie gehad in een mooie villa!

Bianca de Vassy, 7-11-2017
  • Onderkomen8

De attractiepas is geweldig! leuke uitjes die je zelf kan inplannen wanneer het je past.

Nooit meer

DEBBIE, 5-11-2017
  • Onderkomen2

Wat een verschrikking. Wanneer je op t park aankomt lijkt t okay. Je wordt vriendelijk maar erg rommelig/chaotisch geholpen. Daarnaast is de prijs binnen 1 jaar verhoogd van 99 euro incl ontbijt naar 148 euro excl ontbijt zonder dat er iets veranderd is. 2 nachten.

De studio was niet kraakschoon en rook muf, schimmelig. Bovendien was t er bloedheet. Dus gelijk deur en voordeur open. De kussens zijn mager gevuld, dus minimaal 2 nodig voor steun. De verwarming kan niet helemaal uit, dus t blijft warm. Het bed is waardeloos, het lijken net badkuipen, met als gevolg dat je doodmoe en met pijn in je spieren je studio uitgewaggeld komt

Fasciliteiten op t park stellen weinig voor. Winkel is voor de helft leeg en schreeuwend duur. Bowlingbaal ziet er leuk uit, maar geen gebruik van gemaakt. Binnenzwembad is erg klein. Leuk voor kleuters.

Dan het resraurant. We hadden tevoren gereserveerd omdat we wisten dat t druk zou worden. 2,5 uur gewacht

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Libema Vakantiepark Dierenbos in Vinkel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Libema Vakantiepark Dierenbos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Libema Vakantiepark Dierenbos scoort een 7.98 uit 10 op basis van 1336 reviews.