Vakantiepark Libema Vakantiepark Dierenbos

Kleine hotelsWebsiteLink naar websiteWeer vandaag16°7°
Vakantiepark Libema Vakantiepark Dierenbos

• Activiteiten8,1
  • Onderkomen7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Libema Vakantiepark Dierenbos voor je op een rij gezet:

1369 reviews over Vakantiepark Libema Vakantiepark Dierenbos in het Nederlands

Met jonge kinderen

Fijn park voor korte vakanties.

Bert
16-10-2018

Goed onderhouden park leuk voor kinderen restaurant is niet meer wat het 2jaar terug was, verniew aub het menu. Voor jaarplaats recreanten wordt te weinig gedaan. Medewerkers zijn over het algemeen zeer vriendelijk. Kampeervelden zijn goed bereikbaar en ingedeeld.

Eindconclusie, een leuk park om te verblijven dank enkele tekortkomingen.

Vergane glorie

Marjolein
        15-10-2018
        • Activiteiten7
        • Onderkomen2

Wij hadden in augustus luxe huisje damhert (nmr 16) gehuurd met een hottub. Wij waren eerder geweest en vonden toen huisje damhert niet voldoen. Helaas dachten wij dat een luxe huisje damhert luxer zou zijn. Het was echter het zelfde aftandse huisje met de zelfde verschrikkelijke bedden en het zelfde verschrikkelijke interieur met als enige extra een hottub. De hottub rook naar vis.Ook jammer was dat er geen stenen pad is van het huisje naar de hottub. Omdat het huisje in de schaduw staat ligt er geen gras en is de grond alleen maar blubber en eikels. Mijn advies zou zijn om die huisjes met de grond gelijk te maken en nieuwe te bouwen. Hier is namelijk geen eer meer aan te behalen. Het is echt een schande dat zij daar meer dan €1500 euro per week voor durven te vragen. Luxe huisje? ik zou adviseren naar andere vakantie parken kijken om te zien wat zij voor deze prijs bieden. Het is echt jammer want het is verder een leuke camping.

Heerlijke vakantie gehad!

Alice
        13-10-2018
        • Activiteiten6
        • Onderkomen10

De eerste paar weken van de zomervakantie doorgebracht in de geweldige luxe pauw lodge tent. Werkelijk alles aanwezig in de accommodatie incl goed 2 pers bed en heerlijke douche. Vanaf de veranda binnen 2 stappen in het meertje, lekker met de hitte! Vanaf de veranda goed de kids in de gaten kunnen houden bij de speeltoestellen op het strandje zonder zelf overal naar mee te moeten. Goed restaurant aanwezig met prima prijs/kwaliteit verhouding. Druk animatie programma. Hoewel het animatieteam op zich hartstikke vriendelijk en enthousiast was liet men bij de uitvoering vd activiteiten wel de nodige steken vallen, waardoor kinderen vaak snel weer afhaakten (bv op het moment dat de activiteit moet starten moet men nog doornemen wat precies de bedoeling is en moeten alle kids daar op wachten. Daardoor na een uur pas 1 spelletje gedaan etc). Iets meer voorwerk is gewenst...al met al een heerlijke vakantie in een heerlijke tent gehad!

Pien van Riel, Operationeel Manager, Operationeel Manager, 17-10-2018

Beste Alice,

Bedankt voor je mooie reactie!

Wij geen jullie opmerking intern zeker delen, bedankt hiervoor.

Hopelijk zien we jullie nog eens terug op ons park!

Aanrader

Rob
        8-10-2018
        • Activiteiten8
        • Onderkomen9

Het hele park was mooi en netjes en in het restaurant heb ik heerlijk gegeten, voor kinderen ook echt heel erg aan te raden! Er zijn namelijk veel speeltuinen, en je kan er midgetgolfen, bowlen en er zijn nog vis mogelijkheden TOP! Er is ook een mooi zwembad, met een leuke glijbaan, als je graag naar een zwembad wilt met meer glijbanen en wat groter is, dan kan je gratis met je attractiepas naar Sportiom in Den Bosch, of naar Golfbad Oss. Allebei geweest en was ook geweldig. Op het park een supermarkt kan je normale boodschappen doen als je echt naar een grotere supermarkt wil is die er ook nog wel in de buurt. Ik ben niet de hele week op het park gebleven wat echt aan te raden is Efteling dat is een leuk pretpark, Dierenrijk Nuenen en Safaripark Beekse Bergen dat zijn uitjes om aan te raden en vooral met kinderen ook al vond ik het Rob (23) Ook nog heel erg leuk. Kortom een leuk park en er zijn ook leuke dieren, echt aan te raden!

Pien van Riel, Operationeel Manager, Operationeel Manager, 17-10-2018

Beste Rob,

Wat leuk om te lezen dat het zo leuk is geweest!

We zien jullie graag nog eens terug!

fantastisch

Rita Heater-Boerma
        17-9-2018
        • Onderkomen10

Wij en onze dochter en schoonzoon en hun twee kinderen van 4 en 2 jaar hebben ons zeer goed vermaakt, Het safaripark, speelland en de speeltuintjes op de camping en het zwembad bij Afrikadorp, het was allemaal heel leuk, Personeel was heel behulpzaam en vriendelijk. Heel fijn.

Pien van Riel, Manager Front Office, Manager Front Office en Huishoudelijke Dienst, 24-9-2018

Beste Rita,

Bedankt voor je reactie!

Kan het zijn dat jullie op Vakantiepark Beekse Bergen zijn geweest i.p.v. Vakantiepark Dierenbos?

Want wij hebben geen Afrikadorp waar het zwembad zit.

Volgend jaar opnieuw !!

Janssens Annelies
        14-9-2018
        • Activiteiten9
        • Onderkomen8

Het feit dat we hier 2x jaar een midweek boeken, en dit al voor jaren zegt eigenlijk voldoende 😉

Voor mij is dit op en top vakantie op slechts een uurtje van huis.

De omgeving, de rust, de inkom bij het Dierenpark 👍🏻👍🏻👍🏻

Enige minpuntje is misschien dat de jungalow voor 6 personen te klein is....

Wij zijn maar met zijn 2 en dan gaat het natuurlijk perfect.

Beste Annelies Janssens,

Wat gaaf om te lezen dat jullie al 2 keer zijn geweest!

Hopelijk zien we jullie dan nog eens terug bij ons.

Met gastvriendelijke groet,

leuk, ooit nog wel een keer.

Remco
        11-9-2018
        • Activiteiten5
        • Onderkomen9

schone sanitair wat 3x per dag wordt schoongemaakt

leuke speeltuintjes met zand voor de allerkleinsten,

persoonlijk had ik het leuker gevonden als er op de veldjes ook glijbanen waren te vinden maar die waren er niet veel.

grote speeltuin bij het meer aan te raden

helaas veel staanplaatsen

in het naseizoen in onze ogen geen leuke kampeerplek reden:

zwembad kinderboerderij waarvoor we het park hadden geboekt door de weeks beperkt open. dit belemmerde ons in het echte vakantiegevoel, geen rekening hoeven houden met tijd. zwembad open van 10 tot 13 kinderboerderij open van 10 tot 13.

zoals op site aangegeven staat is er een supermarkt op het terrein, dit is alleen best een klein supermarktje dat we hier na 1 keer boodschappen doen al klaar mee waren. een goede supermarkt is er in berlicum te vinden.

atractiepas erg leuk. staanplaats leuk, leuke mensen. schoon sanitair maar er zijn zeker verbeter punten in onze ogen.

Beste Remco,

Bedankt dat jullie de tijd hebben gevonden om jullie mening met ons te delen.

In het laagseizoen zijn inderdaad onze faciliteiten beperkt geopend. We communiceren dit wel via onze website, maar misschien moeten dat nog beter communiceren. Hier gaan we zeker iets mee doen!

Wie weet tot een volgende keer!

• Activiteiten9
        • Onderkomen8

ik vond het goed en ben naar de safari geweest met de shutel bus maar terug naar het park ging er geen bus meer en moesten we lopen dat was zwaar

Beste FHG Jansen,

Zijn jullie op Vakantiepark Beekse Bergen geweest?

Want op ons park, Vakantiepark Dierenbos, hebben we helaas geen shuttle omdat de afstand best ver is naar het Safaripark.

Een fantastische week gehad

Inge Nijenhuis
        9-9-2018
        • Onderkomen10

Heel erg naar ons zin gehad, dagje naar Dierenrijk geweest, dit was nog mooier dan Beekse Bergen safaripark, bij Dierenrijk sta je meer tussen de dieren in en veel te beleven voor de kinderen.

Wij hadden de Luxe Lodgetent Pauw Plus, heel comfortabel en echt fijne bedden.

Zelfs het animatieteam was in de laatste week van de schoolvakanties nog actief, dit is erg prettig, dit is niet bij alle vakantie parken, daar stopt het gewoon de laatste week, hier dus niet, super.

Heel leuk vriendelijk park voor jong en oud.

Beste Inge,

Fijn om te lezen dat jullie een fijn verblijf hebben gehad!

Dierenrijk is inderdaad een gaaf park met het gevoel dat je echt tussen de dieren in staat.

Hopelijk zien we jullie nog eens terug.

Super

Familie Bekker
        8-9-2018
        • Onderkomen8

Wij hebben heerlijk gekampeerd op een luxe kampeerplaats met de caravan. Een erg leuk vakantiepark met een heel leuk animatieteam. Lekker natuurlijk gelegen en goeie faciliteiten op het park zelf aan supermarkt, restaurant etc. Wij komen hier zeker nog een keer terug met ons gezinnetje.

Hallo familie Bekker,

Hartelijk dank voor jullie mooie complimenten.

Leuk om te lezen dat jullie nog eens terug komen!

Graag tot ziens!

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Libema Vakantiepark Dierenbos in Vinkel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Libema Vakantiepark Dierenbos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.