Vakantiepark Libema Vakantiepark Dierenbos

7,7

• Onderkomen7,3
  • Activiteiten7,9

Omschrijving
Op Vakantiepark Libema Dierenbos kun je met het hele gezin plezier beleven. Er is ontzettend veel te doen voor de kinderen, zoals het safaripark, het zwembad, animatiespelletjes en verschillende speeltuinen. De huisjes zijn wat aan de krappe kant, maar je bent toch vooral buiten. De Efteling en Dierenrijk Nuenen zijn ook dichtbij.

We hebben een aantal aanbieders voor Libema Vakantiepark Dierenbos voor je op een rij gezet:

1373 reviews over Vakantiepark Libema Vakantiepark Dierenbos in het Nederlands

Een mooi verblijf met de hele familie

Guus en Riet,
5-11-2018
  • Activiteiten9

Dierenbos in Vinkel is een prachtig en goed geoutilleerd vakantiepark voor gezinnen met kinderen. Er is veel vertier, en het park is goed onderhouden. Ook de openbare voorzieningen zijn schoon.

We hebben genoten!

Cindy De Kinder,
2-11-2018
  • Activiteiten8

Het park biedt alles wat nodig is om een fantastische vakantie te beleven: huisjes in een mooie omgeving, voorzien van alle basisbenodigdheden. De shuttlebus of de struisvogelexpress zorgde ervoor dat je niet steeds de auto naar het safaripark moest nemen. Het personeel was bovendien zeer vriendelijk! We kwamen helemaal tot rust tijdens deze vakantie en hebben echt genoten met ons gezin!

Pien van Riel, Operationeel Manager, Operationeel Manager, 5-11-2018

Beste Cindy,

Hartelijk dank voor je review.

Aan je reactie te zien zijn jullie waarschijnlijk op de Beekse Bergen geweest.

Kan dat kloppen?

Want helaas hebben wij geen treintje richting het Safaripark.

NOOIT MEER

Sem,
1-11-2018
  • Onderkomen1
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1
  • Activiteiten1

Nooit meer.Nog nooit zo'n smerig vieze bungalow gehad.Een en al schimmel.

Bungalow Das 6 stinkt naar de schimmel, Laag schimmel onder de koelkastdeur.Bungalows zijn vochtig waardoor er schimmel ontstaat en bij de ene bungalow uit dat zich meer dan de ander,ben de volgende dag van chalet gewisseld(nr.13).De Chalets zijn gedateerd, de bedden lijken alsof ze elk moment uitelkaar kunnen vallen, matrassen van lik me vestje. Bungalow Das 6 zou nooit verhuurd mogen worden met al die schimmel,lijkt me niet goed voor je gezondheid en die van je kinderen.Zwembad is klein, zwemvijver met speelmogelijkheden erom heen is leuk voor de kids. Animatie team is SLECHT.Nee voor de prijs die jullie vragen is het zeker niet waard.

Pien van Riel, Operationeel Manager, Operationeel Manager, 5-11-2018

Beste Sem,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om jullie mening met ons te delen!

Zouden jullie reactie kunnen opnemen met ons via receptie@dierenbos.nl?

Want verneem graag jullie uitgebreide verslag.

Alvast bedankt!

Direct boeken

Aanrader, mooi park en vele faciliteiten.

Robert Wolters,
26-10-2018
  • Activiteiten9

Vriendelijk personeel, veel aanbod op park zelf en een gratis entreepas voor de parken in de buurt.

Fijn park voor korte vakanties.

Bert,
16-10-2018

Goed onderhouden park leuk voor kinderen restaurant is niet meer wat het 2jaar terug was, verniew aub het menu. Voor jaarplaats recreanten wordt te weinig gedaan. Medewerkers zijn over het algemeen zeer vriendelijk. Kampeervelden zijn goed bereikbaar en ingedeeld.

Eindconclusie, een leuk park om te verblijven dank enkele tekortkomingen.

Pien van Riel, Operationeel Manager, Operationeel Manager, 25-10-2018

Beste Bert,

Bedankt voor je reactie.

In het najaar zal het menu gedeeltelijk worden aangepast. Hopelijk is het dan meer naar ieders wens.

Het animatieprogramma van Dierenbos is ook voor onze jaargasten, tijdens de weekenden en vakantie periodes is er een leuk programma!

Hopelijk tot een volgende keer!

Vergane glorie

Marjolein,
      15-10-2018
      • Onderkomen2
      • Activiteiten7
      • Onderkomen2
      • Activiteiten7

Wij hadden in augustus luxe huisje damhert (nmr 16) gehuurd met een hottub. Wij waren eerder geweest en vonden toen huisje damhert niet voldoen. Helaas dachten wij dat een luxe huisje damhert luxer zou zijn. Het was echter het zelfde aftandse huisje met de zelfde verschrikkelijke bedden en het zelfde verschrikkelijke interieur met als enige extra een hottub. De hottub rook naar vis.Ook jammer was dat er geen stenen pad is van het huisje naar de hottub. Omdat het huisje in de schaduw staat ligt er geen gras en is de grond alleen maar blubber en eikels. Mijn advies zou zijn om die huisjes met de grond gelijk te maken en nieuwe te bouwen. Hier is namelijk geen eer meer aan te behalen. Het is echt een schande dat zij daar meer dan €1500 euro per week voor durven te vragen. Luxe huisje? ik zou adviseren naar andere vakantie parken kijken om te zien wat zij voor deze prijs bieden. Het is echt jammer want het is verder een leuke camping.

Pien van Riel, Operationeel Manager, Operationeel Manager, 25-10-2018

Hallo Marjolein,

Bedankt dat jullie nog de tijd hebben genomen om jullie mening online te delen!

Jammer dat de accommodatie niet geheel naar wens is geweest.

We gaan jullie opmerkingen meenemen. Hopelijk kunnen we wat verbeteringen maken in de accommodatie.

Heerlijke vakantie gehad!

Alice,
      13-10-2018
      • Activiteiten6
      • Activiteiten6

De eerste paar weken van de zomervakantie doorgebracht in de geweldige luxe pauw lodge tent. Werkelijk alles aanwezig in de accommodatie incl goed 2 pers bed en heerlijke douche. Vanaf de veranda binnen 2 stappen in het meertje, lekker met de hitte! Vanaf de veranda goed de kids in de gaten kunnen houden bij de speeltoestellen op het strandje zonder zelf overal naar mee te moeten. Goed restaurant aanwezig met prima prijs/kwaliteit verhouding. Druk animatie programma. Hoewel het animatieteam op zich hartstikke vriendelijk en enthousiast was liet men bij de uitvoering vd activiteiten wel de nodige steken vallen, waardoor kinderen vaak snel weer afhaakten (bv op het moment dat de activiteit moet starten moet men nog doornemen wat precies de bedoeling is en moeten alle kids daar op wachten. Daardoor na een uur pas 1 spelletje gedaan etc). Iets meer voorwerk is gewenst...al met al een heerlijke vakantie in een heerlijke tent gehad!

Pien van Riel, Operationeel Manager, Operationeel Manager, 17-10-2018

Beste Alice,

Bedankt voor je mooie reactie!

Wij geen jullie opmerking intern zeker delen, bedankt hiervoor.

Hopelijk zien we jullie nog eens terug op ons park!

Aanrader

Rob,
      8-10-2018
      • Onderkomen9
      • Onderkomen9
      • Activiteiten8

Het hele park was mooi en netjes en in het restaurant heb ik heerlijk gegeten, voor kinderen ook echt heel erg aan te raden! Er zijn namelijk veel speeltuinen, en je kan er midgetgolfen, bowlen en er zijn nog vis mogelijkheden TOP! Er is ook een mooi zwembad, met een leuke glijbaan, als je graag naar een zwembad wilt met meer glijbanen en wat groter is, dan kan je gratis met je attractiepas naar Sportiom in Den Bosch, of naar Golfbad Oss. Allebei geweest en was ook geweldig. Op het park een supermarkt kan je normale boodschappen doen als je echt naar een grotere supermarkt wil is die er ook nog wel in de buurt. Ik ben niet de hele week op het park gebleven wat echt aan te raden is Efteling dat is een leuk pretpark, Dierenrijk Nuenen en Safaripark Beekse Bergen dat zijn uitjes om aan te raden en vooral met kinderen ook al vond ik het Rob (23) Ook nog heel erg leuk. Kortom een leuk park en er zijn ook leuke dieren, echt aan te raden!

Pien van Riel, Operationeel Manager, Operationeel Manager, 17-10-2018

Beste Rob,

Wat leuk om te lezen dat het zo leuk is geweest!

We zien jullie graag nog eens terug!

fantastisch

Rita Heater-Boerma,
      17-9-2018
      • Activiteiten10
      • Activiteiten10
      • Onderkomen10

Wij en onze dochter en schoonzoon en hun twee kinderen van 4 en 2 jaar hebben ons zeer goed vermaakt, Het safaripark, speelland en de speeltuintjes op de camping en het zwembad bij Afrikadorp, het was allemaal heel leuk, Personeel was heel behulpzaam en vriendelijk. Heel fijn.

Pien van Riel, Manager Front Office, Operationeel Manager, 24-9-2018

Beste Rita,

Bedankt voor je reactie!

Kan het zijn dat jullie op Vakantiepark Beekse Bergen zijn geweest i.p.v. Vakantiepark Dierenbos?

Want wij hebben geen Afrikadorp waar het zwembad zit.

Volgend jaar opnieuw !!

Janssens Annelies,
      14-9-2018
      • Activiteiten9

Het feit dat we hier 2x jaar een midweek boeken, en dit al voor jaren zegt eigenlijk voldoende 😉

Voor mij is dit op en top vakantie op slechts een uurtje van huis.

De omgeving, de rust, de inkom bij het Dierenpark 👍🏻👍🏻👍🏻

Enige minpuntje is misschien dat de jungalow voor 6 personen te klein is....

Wij zijn maar met zijn 2 en dan gaat het natuurlijk perfect.

Pien van Riel, Manager Front Office, Manager Front Office en Huishoudelijke Dienst, 24-9-2018

Beste Annelies Janssens,

Wat gaaf om te lezen dat jullie al 2 keer zijn geweest!

Hopelijk zien we jullie dan nog eens terug bij ons.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Libema Vakantiepark Dierenbos in Vinkel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Libema Vakantiepark Dierenbos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.