Vakantiepark Libema Vakantiepark Dierenbos

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag24°16°
Vakantiepark Libema Vakantiepark Dierenbos

• Activiteiten8,1
  • Onderkomen7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Libema Vakantiepark Dierenbos voor je op een rij gezet:

1360 reviews over Vakantiepark Libema Vakantiepark Dierenbos in het Nederlands

Leuk park

van Berkel
12-8-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen6

Het is een park wat leuk is voor jonge kinderen. Sanitair wordt goed en regelmatig schoon gemaakt.

• Onderkomen7

Heerlijke vakantie gehad met veel zwemgelegenheden, helaas bijna een week eerder moeten vertrekken vanwege zware griep bij onze dochter. EHBO was erg behulpzaam en vriendelijk.

Wel bijzonder dat de receptie niets met eerder uitchecken doet, want onze plek had wellicht nog verhuurd kunnen worden.

Helaas geen attractiepas als je met een tent of caravan komt, wel gratis naar het sportion zwembad, maar daar hebben wij helaas geen gebruik van kunnen maken wegens eerder vertrek.

Plattegrond moet wel aangepast worden, want wij hadden een veldje met speeltoestel aangevraagd en hiervoor betaald, maar op ons veldje was niets. Geld wel netjes teruggekeken bij de receptie, maar bleek dat zij de camping niet echt kennen, maar uitgaan van de plattegrond.

Paar min/ verbeterpuntjes, maar kan de camping zeker aanraden 👍

Pien van Riel, Manager Front Office, Manager Front Office en Huishoudelijke Dienst, 13-8-2018

Hallo Jacqueline,

We gaan jullie verbeterpunten zeker meenemen voor het nieuw seizoen. Wat vervelend dat de plattegrond niet helemaal klopt! Dit gaan we laten aanpassen. Hopelijk is jullie dochter inmiddels weer helemaal opgeknapt!

Wie weet zien we jullie nog een keer terug!

Met gastvriendelijke groet,

Fantastisch erg naar ons zin gehad!

Lysanne De Graaff
11-8-2018
  • Onderkomen8

Super vakantie gehad! Hele goede service en vriendelijk personeel! Veel geweldig leuke faciliteiten en erg genoten van de attractiepas! Zeker een aanrader!!!

Hallo Lysanne,

Enorm bedankt voor jullie mooie complimenten!

Wie weet tot een volgende keer!

Goed vermaakt

Miranda
10-8-2018
  • Onderkomen7

Wij zaten in het huisje Das. Op eerste gezicht zag het huisje er netjes uit en was de plek, tegenover een speeltuin, ook super. Minpunten: Jammer genoeg was de doucheruimte niet helemaal schoon en zat er veel schimmel op de tegels. Verbeterpunt! Ook het beddengoed rook naar zweet, niet erg fris. Het zwembad ging op een dag dat het 36 graden was gewoon om stipt 11 uur pas los. En was ook erg klein. Binnenzwembad ook verouderd en klein. Pluspunten: We konden al optijd in het huisje. Erg leuk dat er een vijver bij zit! Leuke overzichtelijke speeltuinen. Vriendelijk personeel en lekker eten. Campingsupermarkt & wasserette ook altijd goed. Pannen, borden, schaaltjes.. Vanalles was aanwezig én netjes. De attractiepas ook leuk! Was trouwens misschien nog wel meer verrast door het dierenrijk (ondanks de waterval aan regen en onweer) dan de Beekse bergen.

Hoi Miranda,

Vervelend dat de accommodatie niet geheel naar wens was. Hebben jullie dit nog gemeld bij de receptie na aankomst?

Fijn om te lezen dat het verder wel naar wens is geweest! We gaan jullie opmerkingen omtrent het buitenzwembad bespreken met collega's.

Goed om te lezen dat jullie flink gebruik hebben gemaakt van de attractiepas!

Wie weet tot een volgende keer. Met gastvriendelijke groet,

misschien wel weer een keer

marcel
9-8-2018
  • Activiteiten6

Vooruit een plekje geboekt

We kregen netjes de slagboom pasje en de zwembad pasjes thuis gestuurd

We konden daardoor ook meteen doorrijden bij aankomst

Dat is helemaal top geen wacht tijd

Mooie grote velden

Stroom .water.afvoer prima

Wat ons tegen viel is dat er veel vaste plekken zijn die niet op de plattegrond staan

En ook niet vermeld zijn bij mijn weten

De vele vaste gasten rijden veel heen en weer vooral al heel vroeg naar hun werk lijkt het wel

Ook vond ik dat het sanitair slecht gecontroleerd werd ,Kranen stuk en douche koppen lek

Wij kregen helemaal niks mee van het animatie team ,Ze komen niet over de campingvelden of zo

Hallo Marcel,

Mooi dat jullie de spullen in goede orde hebben ontvangen op voorhand. Scheelt inderdaad veel tijd en kun je gewoon lekker doorrijden.

De vaste plekken op de jaarcamping staan inderdaad niet op de standaard plattegrond vermeld, daar hebben we een aparte plattegrond van gemaakt. Maar goed idee om dit misschien te delen met onze gasten!

Ga de technische dienst het sanitair laten nakijken, want dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn.

Met gastvriendelijke groet,

Leuk park voor samen of met familie

Jeroen de Waal
4-8-2018
  • Onderkomen9

Heel leuk park. Vooral voor de kinderen.

Vriendelijke medewerkers en voldoende entertainment. Supermarkt en friettent waren ook prima.

Wij zaten in een studio Vlinder. Klein maar knus. Goede bedden en het was mooi schoon.

De attractiepas is ook super, zodat je gratis naar een 7tal parken kan gaan.

Binnenzwembad is wel wat klein maar met de attractiepas kan je gratis naar het subtropisch zwembad in Sportiom.

Aanrader!

Hallo Jeroen,

Dankjewel voor de mooie complimenten! Onze studio's zijn inderdaad redelijk klein, zeker als jullie meerdere nachten zijn verbleven. Wie weet een volgende keer in een andere accommodatie.

Met gastvriendelijke groet,

Leuke camping vooral voor de wat jongere kinderen

Peter Popping
31-7-2018
  • Activiteiten7

Erg gezellige mensen ontmoet op het veld. Ruime staanplaatsen en voorzieningen. Sanitair prima maar wel wat weinig als de camping volstaat. Zwembad wat ouders maar prima, zwemvijver is ook lekker.

Hallo Peter,

Bedankt voor je review!

Wat goed om te lezen dat jullie gezellige mensen hebben ontmoet op het veld!

Wie weet zien we jullie nog eens terug.

Met gastvriendelijke groet,

Zeker voor herhaling vatbaar.

Pascal
27-7-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Erg leuk vakantie park om met de kinderen naar toe te gaan. Met de activiteitenpas leuke dingen in de buurt kunnen doen zoals bv Beekse bergen. Huisjes waren prima qua inrichting en ook schoon, enige minpuntje was dat er geen rookmelder hing. Zwembad was klein maar groot genoeg om lekker te zwemmen en afkoeling te zoeken. Het restaurant was ook prima, lekker eten voor betaalbare prijzen. (25 euro voor een voor/hoofd/nagerecht). Bij het restaurant was ook de receptie, bowling baan en kinderspeelhoek. Personeel was zeer vriendelijk. Enige minpuntje hier was dat er geen Airco was of iets anders om het wat luchtiger te maken. Niet aangenaam voor de gasten en kan me ook niet voorstellen voor het personeel.

Al met al een prima midweekje vakantie gehad daar, komen er zeker nog eens terug.

Pien van Riel, Manager Front Office, Manager Front Office en Huishoudelijke Dienst, 30-7-2018

Hallo Pascal,

Zo te lezen hebben jullie een leuke vakantie gehad!!

Kan me voorstellen dat het zeker gewenst zou zijn om wat verkoeling te zoeken in het hoofdgebouw. Geloof me, het hele personeel denkt er ook zo over ;-)

Wie weet komt deze nog in de toekomst. Maar we hopen stiekem ook dat we de 38 graden niet meer gaan halen.

Leuk dat jullie nog eens terug willen komen!! Graag tot ziens

Geweldig weekend gehad met kinderen en kleinkindre

Joop en Ria
25-7-2018
  • Onderkomen9

Studio Vlinder een knus onderkomen, geen kook gelegenheid maar wel gelegenheid voor koffie en the welke voor de eerste start klaar stond.alleen jammer dat er geen raam open kan. Een ventilator was met deze extreme hitte wel gewenst misschien iets voor de verhuur ? Vorig jaar ook geweest en nu weer toevallig de zelfde studio.

Volgend jaar weer ?

Hoi Joop en Ria,

Kan me voorstellen dat met deze hitte een ventilator gewenst zou zijn. Helaas hebben wij deze niet ter leen, maar wij gaan deze tip zeker meenemen!

Leuk dat jullie misschien volgend jaar weer terug komen.

Graag tot dan!!

Super leuke camping!

Nicole Janssen - van Boxtel
14-7-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Super leuke camping. Veel te doen voor de kinderen. De kinderanimatie mag wel wat leuker en met meer variatie. Het zwembad is iets minder (klein) maar met de campingpas kun je naar het Sportiom in 's Hertogenbosch.

Al 3 of 4 jaar bij Dierenbos met de caravan op vakantie geweest en we gaan dit jaar (2018) weer. Erg veel zin in!

Pien van Riel, Manager Front Office, Manager Front Office en Huishoudelijke Dienst, 18-7-2018

Hallo Nicole,

Bedankt voor je leuke reactie!

Goed om te lezen dat jullie opnieuw terug komen.

Dit jaar hebben we weer wat nieuwe activiteiten op het animatie programma staan!

Tot snel!

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Libema Vakantiepark Dierenbos in Vinkel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Libema Vakantiepark Dierenbos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Libema Vakantiepark Dierenbos scoort een 7.99 uit 10 op basis van 1358 reviews.