Vakantiepark Libema Vakantiepark Dierenbos **

WebsiteLink naar website

Weer vandaag4°-5°

• Activiteiten8,1
  • Onderkomen7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Libema Vakantiepark Dierenbos voor je op een rij gezet:

1326 reviews over Vakantiepark Libema Vakantiepark Dierenbos in het Nederlands

De kinderen hebben een leuke tijd gehad !

Hukic-Boenders, 2-1-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen6

Best wel voorzien van regenlaarzen en een zaklamp ! Onze chalet lag in het midden van een grasveld. Mocht het droog zijn geweest super maar nu net iets anders...Het personeel was super-vriendelijk. het onderhoud van het chalet kon beter maar wij zijn van het principe dat je krijgt waarvoor je betaald dus we mogen eigenlijk niet klagen !

Geweldig

Susanne Dielissen, 17-12-2017
  • Onderkomen9

Wij vonden het super. Mooie accomodatie, helemaal compleet. We zaten in het alpaca huisje, geweldig voor de kids.

Alle dagen zwemmen, bowlen enz.

magnifiek

Marthe, 26-11-2017
  • Onderkomen8

Heb een prima verblijf gehad in een huisje op het park. Park is met de auto goed te bereiken en bijvoorbeeld Den Bosch is dan een kattensprong. Mooi park, prima accommodatie en zeer vriendelijk en toegankelijk personeel. Kom vast nog eens - alleen en/of samen met andere mensen terug :)

Super voor kleine kinderen

Jorg, 13-11-2017
  • Onderkomen8

De kinderen hebben zich hier super geamuseerd!

Top personeel en onderhouden park!

Zeker aan te raden aan gezinnen met jonge kids

Geweldige vakantie gehad in een mooie villa!

Bianca de Vassy, 7-11-2017
  • Onderkomen8

De attractiepas is geweldig! leuke uitjes die je zelf kan inplannen wanneer het je past.

Nooit meer

DEBBIE, 5-11-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen2

Wat een verschrikking. Wanneer je op t park aankomt lijkt t okay. Je wordt vriendelijk maar erg rommelig/chaotisch geholpen. Daarnaast is de prijs binnen 1 jaar verhoogd van 99 euro incl ontbijt naar 148 euro excl ontbijt zonder dat er iets veranderd is. 2 nachten.

De studio was niet kraakschoon en rook muf, schimmelig. Bovendien was t er bloedheet. Dus gelijk deur en voordeur open. De kussens zijn mager gevuld, dus minimaal 2 nodig voor steun. De verwarming kan niet helemaal uit, dus t blijft warm. Het bed is waardeloos, het lijken net badkuipen, met als gevolg dat je doodmoe en met pijn in je spieren je studio uitgewaggeld komt

Fasciliteiten op t park stellen weinig voor. Winkel is voor de helft leeg en schreeuwend duur. Bowlingbaal ziet er leuk uit, maar geen gebruik van gemaakt. Binnenzwembad is erg klein. Leuk voor kleuters.

Dan het resraurant. We hadden tevoren gereserveerd omdat we wisten dat t druk zou worden. 2,5 uur gewacht

Leuk park, verouderde onverzorgde huisjes

p b, 4-11-2017
  • Onderkomen2

Al 3 jaar naar Dierenbos geweest.

Attractiepas is top, zeker voor de kids.

Park is groot, logeren tussen de dieren is leuk en mooie speeltuinen.

Bowling is wat oud maar super voor de kids.

Wij logeerden terug in een Damhert huisje, nummer 1.

Dit jaar was een ramp....

Verouderde huisjes

Zetel was kapot aan 1 kant (dit werd tijdens ons verblijf nooit hersteld)

Huisje rook erg muf bij aankomst, bedden hadden een zweetgeur en toilet stonk.

We hebben bij aankomst ook meteen zelf een afwas moeten doen van de borden, bestek, glazen,...alles was super vies van de vorige bezoekers! Controle hiervan hadden ze dus niet gedaan...

Het slechtste jaar ooit...

De poetsdame heeft wel 2 nieuwe matrassen gegeven en wc verfrisser gezet....maar onze mening veranderde niet hierdoor...

Dringend tijd aan vernieuwing en meer controle bij schoonmaak.

Dit 2 x doorgegeven aan receptie, enkel wat we te horen kregen was dat ze het gingen noteren en doorgeven..meer niet...

Twijfelen of we hier nog terug komen.....

Keuze variatie restaurant

jaargast, 24-10-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Wij vinden het erg jammer dat het concept van het restaurant veranderd is. Voorheen was er nog een ruime keuze uit de verschillende menu's en nu is het alleen maar hamburger gerelateerd. Ook het 12-uurtje, onze favoriet is verdwenen. Voorheen dus stukken beters en meer keuze als op dit moment. Hopelijk wordt dit ooit weer uitgebreid.
Pien van Riel, Manager Receptie en Huish Dienst, Manager Front Office en Huishoudelijke Dienst, 27-10-2017

Beste jaargast,

Hartelijk dank voor uw reactie op Zoover.

We vinden het jammer dat de nieuwe kaart niet geheel naar wens is.

We zullen uw opmerkingen meenemen in de verbeteringen en hopelijk kunnen we u in de toekomst interesseren om nog eens te komen eten!

Met gastvriendelijke groet,

Heerlijke herfstvakantie beleefd

Robert, 21-10-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

Goed bereikbaar vakantiepark in de buurt van Den Bosch. Aangenaam verrast door de (kind)vriendelijke ontvangst, de leuke voorzieningen (en uitgebreide animatie in de herfstvakantie). Vakantiehuisje goed onderhouden en schoon. We hadden het type Fazant gehuurd, geschakelde bungalows. Ik zou me kunnen voorstellen dat je in de zomer niet veel privacy hebt op je terrasje maar verder veel waar voor je geld. De Attractiepas die je erbij krijgt is handig en voordelig om bijvoorbeeld naar Safaripark Beekse Bergen of het tropisch zwembad Sportiom in Den Bosch te bezoeken, zo vaak als je wilt. Had een elektrische auto bij me, helaas geen laadpunten op dit park, hopelijk wordt dat nog toekomstbestendig gemaakt ;-)
Pien van Riel, Manager Receptie en Huish Dienst, Manager Front Office en Huishoudelijke Dienst, 23-10-2017

Beste Robert,

Goede tip omtrent de oplaadpunten voor elektrische auto's. Tot op heden was er helaas nog niet genoeg vraag naar, maar we gaan uw tip nu zeker meenemen! Verder zijn we blij om te lezen dat het een heerlijke herfstvakantie is geweest voor jullie. Hopelijk komt u nog eens terug!

leuk klein park

Maril, 21-10-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

Leuk klein park. Veel (gratis) animatie de hele dag door. Attractiepas is ook ideaal. Hebben we veel gebruik van gemaakt. Enige echte minpunt was de bedden. Waren net een trampoline en de dekbedden te dik.
Pien, Manager Front Office en Huishoudelijke Dienst, 23-10-2017

Beste Maril,

Hartelijk dank voor uw reactie!

Leuk om te lezen dat het zo leuk is geweest! Kunt u ons misschien nog laten weten in welke accommodatie u verbleef? Dan kunnen we daar de bedden vervangen. We hopen u nog eens terug te zien!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Libema Vakantiepark Dierenbos in Vinkel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Libema Vakantiepark Dierenbos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Libema Vakantiepark Dierenbos scoort een 7.98 uit 10 op basis van 1332 reviews.