Vakantiepark Dierenbos

• 6.5Onderkomen
  • 7.3Eetgelegenheden

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

Op Vakantiepark Libema Dierenbos kun je met het hele gezin plezier beleven. Er is ontzettend veel te doen voor de kinderen, zoals het safaripark, het zwembad, animatiespelletjes en verschillende speeltuinen. De huisjes zijn wat aan de krappe kant, maar je bent toch vooral buiten. De Efteling en Dierenrijk Nuenen zijn ook dichtbij.

Contact

1461 reviews over Vakantiepark Dierenbos

• 7Neeltje25-07-2020

Leuke kampeerveldjes!

We hebben hier ander halve week gekampeerd met twee dochters van 11 en 13 jaar. Mooie kampeerveldjes met groen onderhouden gras. Animatie is vooral gericht op jongere kinderen. Zwemmen: Binnen zwembad was een dag van te voren te reserveren voor 1 uurtje zwemmen ivm Corona maatregelen. Onze eerste vakantie week was dit goed te doen, in de tweede week was het vol op de camping en lukte het niet altijd nog een plekje in het binnenbad te bemachtigen. Buitenbad en zwemplas waren altijd toegankelijk en was lekker zwemmen. Toiletgebouw: Er waren extra toilet/douchewagens geplaatst, erg fijn! De eerste week was het goed schoon. De twee week was het door de drukte niet bij te houden met de geplande poetsbeurten. Melding van gemaakt bij de receptie, actie direct uitgezet. Winkel: elke morgen verse broodjes, niet duur. Niet heel groot maar alles wat je nodig hebt voor een kleine boodschap.

Prima vakantie gehad!

• 6Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden

Beste Neeltje,

Bedankt voor jouw uitgebreide review! Door de ervaring van onze gasten kunnen wij de dienstverlening blijven verbeteren.

Goed te horen dat u een prima vakantie heeft gehad, wellicht dan tot een volgende keer!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 6Fam Martinus24-07-2020

.........

Ligging van het park is leuk, huisje van eekhoorn 4 zit onder de schimmel. Was niet goed schoon gemaakt, overal dode vliegjes. Bestekbak vies, binnen zwembad is te klein. Mag wel wat groter en leuker aangekleed worden!!

Buiten groot water, (zwem vijver) en normaal zwembad buiten. Diertjes op het park altijd leuk 😁 genoeg activiteiten.

We wilde terug komen maar in staat van het huisje hebben we ons bedacht.

• 9Activiteiten

Beste familie Martinus,

Bedankt voor uw review. Wij hopen dat uw opmerkingen over de schoonmaak tijdens uw verblijf zijn opgelost en dat u van een schone, frisse accommodatie heeft kunnen genieten!

Mocht u contact met ons willen, vraag ik u dit per mail of telefonisch te doen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 6Diana20-07-2020

Leuk park

Toen we aankwamen schrok ik enorm van onze gerestylede bungalow Damhert. Het is eigenlijk een oud hok met wat nieuwe meubels erin. Toilet stonk naar urine en ons huisje was echt niet schoon. Receptie gebeld en na 20 minuten stond er een schoonmaakster. De schoonmaakster dweilt de vloer met 5 spuitjes schoonmaakmiddel op de dweil en dweilt hier het huis mee. Dus je moet geen smet vrees hebben. Wij hadden een huis met een Hottub alleen valt het mij ontzettend tegen dat er geen loop pad van het huisje naar de hottub is. Als je eruit gaat sta je in de prut/modder. De prijs en kwaliteit verhouding wat het huis betreft is zeker niet reeel. Een opberg kast in de badkamer kan ook geen kwaad. Het park zelf is ontzettend leuk en schoon. Super leuk met de dieren. Animatie is ook erg leuk. De werkwijze van het park is wat ouderwets. Zou handiger zijn als het dingen via de app kan reserveer etc. Park ligt wel fijn voor uitjes.

• 6Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 6Onderkomen

Beste Diana,

Allereerst excuses voor deze late reactie op uw review. Wat enorm vervelend te lezen dat we op meerdere punten niet aan de verwachtingen hebben kunnen voldoen.

Omdat ik niet terug kan zien waar u heeft verbleven en wat uw reservering is geweest, hoop ik dat we reeds contact met u hebben gehad hierover!

U mag altijd telefonisch of per mail contact met ons opnemen indien gewenst.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 9TDL04-07-2020

GEWELDIG!

Dierenbos is een echt gezinspark, je krijgt een vakantiegevoel als je aan komt rijden. Het is er gezellig druk, mensen zitten op het terras, bowlen of midgetgolf etc. Park geeft een leuke indruk door het bosgebied en straalt rust uit. Restaurant bowling receptie heeft een goede uitstraling en ziet er schoon en verzorgd uit. Dieren en speeltuin terras erg mooi en geliefd bij kindjes. Voldoende parkeerplaatsen en een fijne wandel en fiets gebied in en om het park. Accomodatie is geRestyled, super mooi en modern. De algemene indruk van de accommodaties is goed, gezellig, vakantie gevoel. We hadden een mooi groot huis 6 pers. Bedden zijn erg goed en ruime kamers. We misten nachtkastjes. Huiskamer sfeervol en comfortabel, buiten voldoende stoelen en degelijk en 3parasol voeten ook erg fijn om parasol te verplaatsen. Lekker eten, mooi zwembad maar niet voor de allerkleinsten. We zouden zeker nog eens terug gaan. Mooi park en accomodaties!

• 9Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

Beste,

Bedankt voor deze uitgebreide review! Wat fijn dat wij een goede indruk bij u hebben achter gelaten en dat u heeft genoten.

Wij hopen u nogmaals te mogen ontvangen!

• 8Irma02-07-2020

Helemaal top, een aanrader!

Een mooie camping en voorzien van alle facciliteiten. Ook erg geschikt voor mensen met kleine kinderen! Voor stellen ook prima, voor jong en oud!! Alles wat je nodig hebt, is aanwezig. Wij komen hier al jaren, met onze eigen caravan. Met de huisjes, chalets, tenten hebben we geen ervaring, maar ziet er wel goed uit aan buitenkant.

Beste Irma,

Bedankt voor jouw review! Wat goed te lezen dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad op Dierenbos.

Wellicht weer tot volgend jaar!

Gereisd met partner in juni 2020

• 7Marloes27-06-2020

Prima, maar kan beter

Wij zijn afgelopen week een midweek in het dierenbos geweest. We hebben een leuke week gehad. Het park heeft een ideale ligging en de parkpas is fijn. Het personeel op het park is vriendelijk en behulpzaam. Zwembad niet gebruikt, het meertje buiten was leuk evenals de dieren in het park. Een minpunt vond ik het huisje. Het was niet echt goed schoon. De vloer was gewoon vies, waardoor onze kleine na 1x kruipen zwarte knieën en benen had. En met buiten 30 graden was het binnen net een sauna ('s avonds bij slapen kregen we het niet koeler dan 34 graden). Binnen was het echt niet ingericht op kleine kinderen, dus we hebben zelf e.e.a. verbouwd. Qua prijs/kwaliteit verhouding vond ik het tegenvallen, daarom een wat lager cijfer. Tip voor jonge kinderen: als we opnieuw konden kiezen hadden we een huisje met omheining gekozen. Dat scheelt een hoop erachteraan lopen. Tip 2: ga naar de kamelenmelkerij op 6 minuten met de auto. Was erg leuk!

• 7Eetgelegenheden
    • 5Onderkomen

• 8Jennifer Spruijt27-06-2020

Heerlijk verblijf met ons gezin!

Ruim opgezet, overzichtelijk en groen park met diverse dierenweides/ speeltuintjes verspreid over het terrein en top zwemvijver (door het goede weer geen gebruik gemaakt van het binnenzwembad). Met de attractiepas zijn wij naar Beekse Bergen en Speelland geweest, erg leuke extra. Wij verbleven in een gerestylde cottage fazant (nummer 10), prima ingericht en prettig vrij gelegen. Erg vriendelijk personeel. Aanrader!

• 9Hugo Moreels23-06-2020

fantastische vakantie

ik heb genoten van de natuur en het park op zichzelf alleen jammer dat we 's morgens vroeg gewekt werden door hondengeblaf van andere verblijvers

• 9Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

• 6Sanne18-06-2020

Heerlijke camping maar kan zoveel beter worden

Wij komen er al jaren. Het is een prettige camping, maar je mist de passie van eigenaren. Een familiecamping waar jongeren die naar een festival gingen op het veld werden geplaatst, een ander vakantiepark aansluitend op het veld waar ze 5 dagen in de week aan het bouwen waren. Bij een incident 's nachts niemand te bereiken, uiteindelijk de politie moeten bellen. Een nieuw sanitair gebouw waarvan je blij zou moeten worden, maar alles zit nu in 1 grote ruimte dus soms sta je in de stank te douchen en je kunt zelf de temperatuur niet instellen. Gebouw is echt geen vooruitgang. Het zwembad binnen is heerlijk. En wij komen vooral terug voor de gezelligheid op het veld. Plekken zijn ruim. Er is nog super veel winst te behalen als er eigenaren zouden zijn die aanwezig zijn en hun personeel aansturen en motiveren. Een recreatieteam meer organiseert voor 12+ en 18+ Dan kan het echt een geweldige camping worden.

• 3Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2019

• 2019
    9Ftv15-12-2019

Goede prijs-kwaliteit.

Mooi park, alles rond thema dieren. Huisjes zijn schoon, niet enorm luxe maar alles zit erin. Verlichting in het park laat te wensen over. Kan zeer donker worden, ondanks de reeds bestaande verlichting. Verlichting geeft simpel weg te weinig verlichting. Dit is niet enkel tussen de huisjes maar zeker op de hoofdweg over het terrein. Zeker hier verwacht je goede en veilige verlichting.

• 5Activiteiten
    • 9Onderkomen

Celine, 1e medewerkster Front Office, 18-12-2019

Beste Ftv,

Hartelijk dank voor jullie review en de feedback omtrent de verlichting. Op deze manier kunnen wij leren van jullie ervaringen en waar mogelijk de dienstverlening aanpassen. Graag tot een volgende keer!

Alleen gereisd in november 2019

Vakantiepark Dierenbos info