Vakantiepark Dierenbos

• 6.5Onderkomen
  • 7.3Eetgelegenheden

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

Op Vakantiepark Libema Dierenbos kun je met het hele gezin plezier beleven. Er is ontzettend veel te doen voor de kinderen, zoals het safaripark, het zwembad, animatiespelletjes en verschillende speeltuinen. De huisjes zijn wat aan de krappe kant, maar je bent toch vooral buiten. De Efteling en Dierenrijk Nuenen zijn ook dichtbij.

Contact

1461 reviews over Vakantiepark Dierenbos

• 4Albertine11-08-2020

Nooit meer

Sanitair vond ik echt heel smerig. Ze hadden nu extra hokjes geplaatst vanwege de Corona, maar dit was nog veel te weinig. Tijdens hittegolf buitenzwembad pas open na 12 uur, schoonmaken is pas op de dag, dus ineens pas om half 2 open, meertje vond ik echt vies. Zwembad binnen was redelijk geregeld met inschrijftijden, was wel fijn geweest als je daar niet een half uur voor in de rij moest staan. Buitenzwembad en meertje veel te druk. Ik zou mensen van buiten af niet toe staan in Corona tijd. Gaf echt een onveilig gevoel.

• 3Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden
    • 4Onderkomen

Beste Albertine,

Bedankt voor uw review en uw opmerkingen. Wij gaan deze intern oppakken en waar nodig een en ander aanpassen voor een volgend seizoen!

Hopelijk heeft u verder een fijn verblijf gehad en wellicht tot een volgende keer.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 9B.11-08-2020

Heerlijke vakantje

Huisje Das is erg netjes, mooie vernieuwde inrichting van o.a. Zuiver. Het huisje was ook schoon. Das ligt heel fijn gelegen bij een grote speeltuin! Het park zelf is ook netjes en verzorgd. Wij zagen bij aankomst een kapotte tuinstoel, gemeld bij de receptie en deze was binnen een halfuur vervangen. Onze kids (2 en 4) hebben zich geweldig vermaakt!

• 9Activiteiten
    • 10Onderkomen

Beste,

Bedankt voor deze mooie review. Wat goed te lezen dat jullie hebben genoten!

Wij hopen u dan ook nogmaals terug te zien!

• 4Faye10-08-2020

En echt dierenbos

Wij zijn van 7 augustus tot vandaag 10 augustus in het damhert huisje verbleven. Het huisje is mooi ingericht en groot! Schoon? Prima, maar de badkamer wordt slecht geventileerd en het keuken materiaal is door de vorige gasten vies terug gezet en dit is niet gecontroleerd door het schoonmaakteam. Buiten heb je een tuin tafel met stoelen wel jammer dat er geen tuinstoelkussens waren. Oh en let ook op dat je je eigen douche handdoeken moet meenemen! Ow en vlooienspel is handig! De dekens die op het bed liggen zaten vol met vlooien! Op het park heb je een zwemvijver, dat is eigenlijk de enige plek waar je goed kan afkoelen, kids kunnen spelen maar het meer is echt heeel smerig, en het stinkt. Onze kids hebben allemaal uitslag gekregen.. dus douche je kids goed af!

Dan naar het restaurant, personeel is vriendelijk. Maar Alles met het eten ging mis of er ontbrak wat.. Hier kunnen jullie echt nog wat aan verbeteren

• 1Eetgelegenheden
    • 6Onderkomen

Beste Faye,

Bedankt voor uw review, fijn dat u de tijd heeft genomen uw ervaringen kenbaar te maken. Zo kunnen wij blijven leren en waar nodig een en ander verbeteren.

Uw opmerkingen zijn doorgespeeld naar de juiste afdelingen en hierop wordt actie ondernomen.

Gereisd met vrienden in augustus 2020

• 9Henk joke08-08-2020

Geweldige camping

Door de corona minder activiteiten even je zelf aanpassen dan heb je geen probleem sanitaire werd goed bijgehouden

• 8Activiteiten

Beste Henk en Joke,

Bedankt voor jullie review!

Wellicht tot een volgende keer.

Gereisd met partner in juli 2020

• 8Daniëlle03-08-2020

Kindvriendelijk park

wij verbleven in een restyled bungalow "Fazant", deze was erg netjes en mooi ingericht. Overdag op het park genoeg te doen, zeker met mooi weer. S'avonds iets minder te beleven, bv een gamehal zou een leuke aanvulling zijn..

• 9Onderkomen

Beste Daniëlle,

Wat fijn dat u ons park positief heeft ervaren, bedankt voor uw review.

Wij staan voor alles open, dus ik ga uw opmerking zeker meenemen!

• 8Annemarie Phaff01-08-2020

Fantastische

Wij hebben net als vorig jaar 2 weken in de pauw tent gezeten en net als vorig jaar een super vakantie gehad. Ondanks een wknd met de zwarte vlag (houd in dat je het buiten meer niet mag gebruiken ivm zwemverbod) erg genoten. Tip aan het park voor het buiten zwembad gooi deze eerder open en later dan 18.00 uur in de avond dicht ivm mooie weer en toch wel heerlijk als je ook in de avond baantje kan trekken. Tip voor het animatie team ivm covid 19 zorg dat er er een reservering is voor bijvoorbeeld de bingo zodat het niet te druk is en teleurstelling te voorkomen bij de kids, dit was voor ons rede om toch uit de bingozaal te stappen ivm erge drukte. Tip voor de schoonmaak mag wel beter schoongemaakt worden we hebben op de tijd gelet en binnen 20 min waren ze klaar 🤔 ik ben zelf nog maar even aan de gang gegaan. Verder hebben wij heerlijk genoten en onze reservering voor volgend jaar staat weer vast!! Super tent, plek en park Gr fam Phaff

• 8Activiteiten
    • 9Onderkomen

Beste Annemarie,

Hartelijk dank voor uw fijne review! Wat goed te lezen dat u heeft genoten en dat u zelfs volgend jaar weer terug komt! Bedankt voor de tips over het buitenzwembad en het reserveren van activiteiten, zo kunnen wij ons blijven verbeteren. In deze tijd is het passen en meten hoe met een en ander om te gaan, ook wij leren hier weer van.

Heel graag tot volgend jaar!

• 5Fam. Castricum01-08-2020

Wat een tegenvaller!

Bij het boeken krijg je mooie foto's te zien van de gerestylde chalets de eekhoorn. Zag er mooi uit. Gereserveerd met een early fee (wat betekent dat je om 13:00 uur in je chalet kan. We hadden ook via de telefoon gevraagd naar de ligging van de chalet, aan het water bij de zwemvijver zoals op de afbeelding werd ons verteld. We hadden er zin in! We kwamen aan, niemand wist iets van een early fee, gelukkig had mijn man dat mailcontact bewaard, zodat we konden aantonen dat we dat geregeld hadden. Sorry, voor het ongemak, we sturen er nu iemand heen om schoon te maken etc. Balen, maar het is niet anders. We mochten de auto wel alvast bij de chalet zetten. De chalet lag niet aan de zwemvijver. Dit kon niet omgezet worden, omdat het vol was. Uiteindelijk konden we na 3 uur in de chalet, de doodgeslagen vliegen zaten nog op de muur, er lagen nog spullen van de vorige gasten in de kastjes, vloer smerig, in het niets leek dit op de foto's

• 5Eetgelegenheden
    • 4Onderkomen

• 7Schouten29-07-2020

Leuk vakantiepark

Een leuk park waar echt wel wat te doen is. Alleen jammer dat je maar 1x per week van het zwembad gebruik mag maken. voor kinderen ouder dan 12 jaar is er niet veel te beleven. Animatie richt zich vooral op kinderen tot 12 jaar. Aanrader is de attractiepas die heb je er al na een paar keer bezoek aan speelland en Beekse Bergen uit.

• 7Eetgelegenheden

Beste familie Schouten,

Bedankt voor de review. Vervelend dat u maar 1 keer gebruik heeft kunnen maken van het zwembad, gelukkig hebben we ook een buitenzwembad en een zwemvijver. Hopelijk heeft u daar optimaal gebruik van kunnen maken.

Onze animatie is inderdaad gericht op jonge kinderen, dit betekent uiteraard niet dat wij niks met uw opmerking gaan doen. Wellicht voor in de toekomst dat we het kunnen uitbreiden.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 7Fam Hopmans28-07-2020

Top camping

Hele nette service na overboeking kregen we een privé plek wel zonder cai maar ach . Minpunt is echt het vuilnis wat overvolle stinkende bakken teweeg brengt daar moeten ze echt iets mee doen .

• 4Eetgelegenheden

Beste familie Hopmans,

Bedankt voor uw review. Fijn te lezen, dat ondanks een overboeking u toch heeft kunnen verblijven.

Betreft het vuilnis, hier wordt aan gewerkt zodat gasten hier geen last van hebben.

Wellicht mogen wij u nogmaals ontvangen op Dierenbos.

• 6Fam Burghout26-07-2020

Op zich wel oké. Maar voor ons niet meer.

De camping op zich is goed. Ligging is prima en er is een hoop te doen voor de kinderen. Verder qua personeel lopen er enkele professionals rond. De rest oogt nogal amateuristisch. Je kan rustig anderhalf uur op het terras zitten zonder wat te drinken te krijgen. Dan moet je naar binnen lopen en is je tafel weg. Toen we op zondag de cafetaria belde voor wat patat duurde dit een uur voordat het klaar is. Kortom. Park is too. Maar zorg zelf voor je eten, want reserveren heeft geen enkele zin, en de snackbar doet een uur over een patatje.
    De eekhoorn huisjes zijn over het algemeen (mijn mening) slecht onderhouden. Deuren die klemmen of gewoon helemaal niet open gaan, schimmel, en veel splinters, kromme kapotte vloeren.

• 9Activiteiten
    • 2Eetgelegenheden
    • 6Onderkomen

Beste familie Burghout,

Hartelijk dank voor uw review. Vervelend te lezen dat tijdens uw verblijf niet alles soepel is verlopen. Uw opmerkingen zijn doorgespeeld naar de desbetreffende afdelingen en wij zullen dit gaan oppakken met hen. Zo kunnen wij onze dienstverlening blijven verbeteren!

Vakantiepark Dierenbos info

• BBQToegestaan