Vakantiepark Dierenbos

• 6.5Onderkomen
  • 7.3Eetgelegenheden

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

Op Vakantiepark Libema Dierenbos kun je met het hele gezin plezier beleven. Er is ontzettend veel te doen voor de kinderen, zoals het safaripark, het zwembad, animatiespelletjes en verschillende speeltuinen. De huisjes zijn wat aan de krappe kant, maar je bent toch vooral buiten. De Efteling en Dierenrijk Nuenen zijn ook dichtbij.

Contact

1461 reviews over Vakantiepark Dierenbos

• 4Dennis10-09-2020

Volgende keer een ander huisje

Bij aankomst troffen we een vieze accomodatie aan. Onze kleine van 1,5 kroop door het stof. Na een telefoontje kwam de schoonmaak het alsnog schoonmaken. Zij waren zelf geschokt over de staat van het huisje. Verder viel de accomodatie (Eekhoorn) wat tegen. Erg gehorig en vooral heel krap. Gelukkig viel het weer mee en konden we buiten zitten op een prachtige veranda. Qua facilteiten op het park zijn we erg tevreden. In het naseizoen is er voor de kinderen alleen in het weekend vermaak, maar op speciaal verzoek werd voor ons een meet en greet met de herten en geiten geregeld. Dit tot groot plezier van onze zoon. Het restaurant is klantvriendelijk en het eten van prima kwaliteit. Kortom, over de accomodatie en de schoonmaak waren we ontevreden en over de rest van het park prima tevreden.

• 5Activiteiten
    • 1Onderkomen

Celine, Senior 1e Medewerker Front Office, 22-09-2020

Beste Dennis,

Hartelijk dank voor uw review, fijn dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen aan ons kenbaar te maken. Zo kunnen we leren van uw ervaringen en waar mogelijk de dienstverlening aanpassen. We vinden het erg vervelend dat u de accommodatie op deze manier aangetroffen heeft, dit is uiteraard niet de manier waarop we onze bungalows willen verhuren.

Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaring en we hopen u in de toekomst nog eens te mogen begroeten op ons vakantiepark!

Gereisd met jonge kinderen in september 2020

• 7Robbert06-09-2020

Mooi huis en mooi park, slechte schoonmaak!

Eerste keer op dit park, blij verrast en voor ons top met kleine kinderen! We zaten in Vila Alpaca. Er was helaas ook erg veel mis:

-Bij aankomst lag er een kapotte staande lamp van binnen op het terras, samen met een deken. Gekke eerste aanblik voor ons. -Binnen een open stopcontact, je keek zo in de draden. Gelukkig wel op hoogte (kinderen), maar toch. -Gordijnen woonkamer hingen enkele haken los, rommelig. Zelf hersteld. -Eén rolgordijn woonkamer deed het helemaal niet meer, kon enkel nog dicht. -Vieze pan in de keukenlade, boter/jus/paneermeel zat er nog in. Vies als je dat zo weglegt, maar dus ook niet gezien door de schoonmakers. -Zilvervisjes in de badkamer en in ons bed. Ranzig! -Schimmel voegen badkuip. -In huis overal kruimels/zand, is echt geen stofzuiger door geweest.

Was dit op de 1e dag direct allemaal zichtbaar, dan had ik het meteen gemeld. Nu was het een opsomming en hebben we het zo gelaten. Verder genoten!

• 7Activiteiten

Beste Robbert,

Hartelijk dank voor jullie review en de feedback. We waarderen het enorm dat jullie de moeite hebben genomen om zowel de plus- als verbeterpunten kenbaar te maken. Op deze manier kunnen we onze dienstverlening waar nodig en waar mogelijk aanpassen. Vervelend om te horen dat jullie de accommodatie in deze staat aangetroffen hebben, dit is vanzelfsprekend niet de bedoeling. We gaan dit intern bespreken en gaan ermee aan de slag!

Nogmaals bedankt en graag tot een volgende keer!

Gereisd met jonge kinderen in september 2020

• 8Fam. De Jong.25-08-2020

Leuke vakantie met gezin en hond!

Genoten! Met caravan en 3 kids van 10, 7en 5 jr. Geweldig ruime plaats, schaduw! (Bever 92) Hittegolf en top weer gehad. - Toiletgebouw keurig en overdag continue bemand. - personeel vriendelijk/behulpzaam - complete winkel - Binnenbad klein maar niks gemist. - zwemvijver en speelgelegenheden leuk - buitenbad koud en veel zand/gras - toezicht bij de zwembaden erg goed! - Animatieprogram zag er leuk uit, geen gebruik van gemaakt.

Verbeterpunten; - we misten een bar/terras bij het zwembad - buitenbad kan leuker door plaatsen van waterglijbanen en schoner door douches of voetenbad voordat je erin gaat. - zwembaden kunnen (veel) beter corona proof gemaakt worden. Door bijv. alleen kids toe te laten, en eens per uur volw. (tenzij ze kind zonder diploma hebben) Op de ligweide zouden 1,5 m cirkels gezet kunnen worden. Binnenbad echt te druk!

Tips omgeving: Koekenbakker HeeswijkDinther Kanovaren bij kasteel Heeswijk Oss speeltuin Elkerlyk

Nog een aanvulling, speciaal voor hondenbezitters:

• Fijn dat er aparte kampeervelden zijn voor mensen met honden. Overal is er (terecht!) aanlijnplicht.
    • Tip: als je voorbij "Ree" loopt, staan er bordjes wandelbos. Dit is een leuk bosje waar ook een vijver is (niet de visvijver, meer een vennetje). Dat is een mooi plekje en onze hond heeft daar lekker kunnen zwemmen en rausen.

• In Oss is een park vlakbij speeltuin Elkerlyk en de kinderboerderij. Daar mogen honden loslopen en kunnen ze ook het water in.

• 6Onderkomen

Beste familie de Jong,

Graag tot een volgende keer!

Met gastvriendelijke groet,

Team Dierenbos

• 8Angela Swevels23-08-2020

Genoten van een TOPvakantie dichtbij huis

Een fijne kampeerplaats, heerlijk ruim tussen het groen aan een fijn veldje. Opzet van park is prima. Heerlijk binnen- en buitenzwembad maar ook een fijne zwemvijver. Sanitair gebouw erg mooi! Horeca op terras en in restaurant prima service; heel gastvrij en vriendelijk. Heerlijk eten en drinken op terras; ligt mooi aan de speeltuin en dierenweide. Genoten van een TOP vakantie dichtbij huis; voor herhaling vatbaar.

Beste Angela,

Hartelijk dank voor jullie review en de feedback, erg leuk om te lezen. Graag tot een volgende keer!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 6Kevin22-08-2020

Dubbel gevoel

Een prima camping met verschillende faciliteiten. Het personeel is vriendelijk. Helaas tijdens ons verblijf is vrouw, kinderen en oma ziek geworden van de verontreinigde zwemvijver. Eind juli was er een zwemverbod vanwege blauwalg, een dag later werd dit ingetrokken. Nu blijkt de zwemvijver toch niet veilig te zijn. Fijn dat er extra sanitair was, maar werd niet goed bijgehouden terwijl er continu schoonmakers liepen. Door de drukte was er geen plek om je auto met caravan te parkeren op de daarvoor bestemde plekken. Deze waren bezet door auto's van bezoekers.

• 6Onderkomen

Beste Kevin,

Hartelijk dank voor jullie review en de feedback. Op deze manier kunnen wij leren van jullie ervaringen en waar mogelijk de dienstverlening aanpassen. Vervelend om te horen dat een aantal van jullie ziek is geweest tijdens het verblijf, dit is natuurlijk niet wat we willen! Jammer om te horen dat het sanitair niet goed schoon was, we gaan dit bespreken met het schoonmaakteam.

Nogmaals bedankt voor de moeite die jullie hebben genomen om dit aan ons kenbaar te maken zodat we ermee aan de slag kunnen.

Hopelijk tot ziens!

• 7Philipsen17-08-2020

Prima park, maar het verslapt

Alweer de 3de keer dat wij op de deze camping gestaan hebben in de zomervakantie. Dit jaar viel op dat er geen controle meer was bij het buitenbad ook de zwemvijver (die nu gesloten is vanwege blauwalg, onze kids ziek..) is voor dagtoeristen vrij toegankelijk. Dit zorgde tijdens de hete dagen voor extreme drukte op de parkeerplaats. Gasten met een caravan werd het onmogelijk gemaakt te parkeren. Jammer dat zeker in Corona tijd geen strenger beleid gevoerd word, het was echt veel te druk ! Op de veldjes zelf is echt 0 controle dit was andere jaren beter. Iedereen kan erop, tentjes worden overal bijgeplaatst mensen overnachten zonder te betalen niemand die er iets van zegt. Vanuit libema moest het park personeel mondkapjes gaan dragen. Wel jammer dat ze verder de regels compleet negeren in de horeca word totaal niet gekeken naar het aantal gasten per tafel of de ruimte tussen de tafels. Alles kan en mag. Conclusie : volgend jaar elders..

• 7Activiteiten
    • 7Onderkomen

Celine, Senior 1e Medewerker Front Office, Senior 1e Medewerker Front Office, 21-09-2020

Beste familie Philipsen,

Hartelijk dank voor jullie review en de feedback. Op deze manier kunnen wij leren van jullie ervaringen en waar mogelijk de dienstverlening aanpassen. Vervelend om te horen dat de kinderen ziek waren, dit is natuurlijk niet wat we willen! Voor wat betreft de controle vinden we het erg jammer om te horen dat jullie dit zo ervaren hebben, we gaan de situatie intern bespreken en hier zeker mee aan de slag.

Nogmaals bedankt voor de moeite die jullie hebben genomen om dit aan ons kenbaar te maken, dit wordt enorm gewaardeerd.

• 8Mieke13-08-2020

Een heel fijn verblijf!!!

Wij zijn hier een weekje komen logeren in een luxe lodge tent en dit was echt in orde. We hadden de attractiepas meegeboekt en hebben hier gretig gebruik van gemaakt. Wij zaten 3 stappen verwijderd van de zwemvijver en onze 2 kindjes hebben hier heel veel plezier aan beleefd. Er was enkele avonden geluidsoverlast maar dit heeft het personeel goed en kordaat opgelost. Een luxe logde tent kunnen wij aan iedereen aanraden!

Beste Mieke,

Hartelijk dank voor uw review. Fijn dat u met uw gezin zo heeft genoten van uw verblijf en optimaal gebruik heeft gemaakt van de Attractiepas. Dat horen wij graag.

Wij hopen u nogmaals te mogen ontvangen!

• 6Anouk13-08-2020

Midweek in fazant

De huisjes fazant zijn redelijk schoon bij aankomst. Fijne ligging op het park, fazant 3 onder bomen en een beetje privacy door de heg. De service is goed, een kapotte prullenbak wordt direct gemaakt. Alle personeel is vriendelijk. De animatie wordt met veel enthousiasme gedaan, er mag alleen wel wat meer professionaliteit in komen. Zwembad binnen is prima, buiten zwembad is vies, zwemvijver ook, maar wel nodig om af te koelen. Een skelter huren is de moeite niet waard, fietsen erg zwaar

• 5Activiteiten

Beste Anouk,

Bedankt voor uw review. Fijn te lezen dat u over het algemeen een fijn verblijf heeft gehad!

Bedankt voor uw opmerkingen, deze gaan wij intern meenemen.

• 8Marthijn12-08-2020

Heerlijk

Verblijf was prima! Heerlijk rustig veldje en genoeg te doen voor de kinderen! Ook een ruim assortiment te vinden in de supermarkt. Het binnenbad was echter wel iets wat druk.( ook na vooraf reservering ivm Corona)

Beste Marthijn,

Bedankt voor jouw review, fijn dat u de tijd heeft genomen uw ervaringen met ons te delen. Goed te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad. Uw opmerking over het zwembad zal ik doorspelen aan mijn collega's. Dit helpt ons te blijven verbeteren.

Wij zien u graag nogmaals terug op Dierenbos!

• 4D11-08-2020

Nooit meer!

Nooit meer! Als je het terrein opkomt wordt je door een mooi gebouw ontvangen, maar achter deze entree is al minstens 15 jaar niks meer aangepakt ( met uitzondering van een paar luxe bungalows) Wat een gedateerde oud camping gedeelte, vies, oud, en veelste weinig sanitair, klein buitenbad, ondiep met groene aanslag. Meer was heerlijk met het warme weer maar ook hier rondom weer vies, overvolle vuilnisbakken, overal afval, sigarettenpeuken, wc s die nooit schoongemaakt worden. Geen controle op de camping of op de velden, alles kan en mag. Iedereen kan de camping op en af, ook naar het openbare meer ed. Overigens doet de animatie hun best! Voor ons en heel veel mede geluiden op de camping nooit meer!

• 1Onderkomen

Beste,

Wat vervelend te lezen dat u geen prettig gevoel heeft overgehouden aan uw verblijf op Dierenbos. Ons doel is de parkgasten een onbezorgde, fijne tijd te bieden, ik vind het dan ook erg jammer dat wij hier niet aan hebben kunnen voldoen. Hopelijk heeft u tijdens uw verblijf uw opmerkingen met ons gedeeld, zodat we wellicht iets voor u hebben kunnen betekenen.

Vriendelijke groet, Team Dierenbos

Vakantiepark Dierenbos info