141 tips over Vakantiepark Dierenbos

• Diane, 04-05-2012 Rapporteren

de extra kaart is een aanrader, voor weinig naar beekse bergen en andere attracties

• Jac van Geel, 21-04-2014 Rapporteren

Asperges bij de boer om de hoek is erg aan te bevelen.

• johan S, 08-06-2014 Rapporteren

Avoidrome, 1 van de 5 attractieparken die gratis bezocht kunnen worden is echt de moeite voor vliegtuigliefhebbers.

• Patrick, 03-06-2014 Rapporteren

genoeg te zien in de omgeving bv Beekse bergen Avidome Sportiom in S,Hertogenbosch een aantal van de atractie waar je met korting kunt komen via camping Dierenbos

• Nicole, 07-05-2014 Rapporteren

Heerlijk gegeten bij 't Moment in Rosmalen!

• J.C.Stout, 05-05-2014 Rapporteren

Heerlijk een wasmachine in het huisje!

• queen_of_rain, 16-04-2014 Rapporteren

Bij aankomst kregen we de gelegenheid om tegen een "kleine" surplus de luxere bungalows Damhert te boeken. Wij deden dit niet en zijn ook blij dat we dit niet deden. Deze liggen namelijk veel verder van het centrum. Als je dicht bij het centrum wil leggen en toch de iets luxueuzere bungalows boven een chalet verkiest, neem dan Fazant of Das. Die zijn gerenoveerd en heel goed gelegen.

• Casandra Vossen, 22-04-2014 Rapporteren

De Extra Card is super!!!! Wij hebben Beekse Bergen Sportiom en speelland Beekse Bergen gratis bezocht!!! Scheelde ons gezin zo een honderzeventig euro!!!! 😄

• Adriënne Kriesels, 05-05-2014 Rapporteren

Heerlijk met de fiets naar centrum 's-hertogenbosch, 13 km.

• Maarten Kruijer, 19-03-2014 Rapporteren

Dierenpark dierenrijk bij Mierlo (waar je met de "extra card" gratis naar binnen mag, zou ik zeker aanraden

• Rinaldo pelgrom, 10-01-2014 Rapporteren

Aan iedereen die extra card echt een super geniale uitvinding En het huisje de damhert hadden wij was ook echt top

• de vries, 05-03-2012 Rapporteren

naar het transferium Den Bosch. Voor 2 euro met 4 personen naar het Centrum inclusief parkeren. Makkelijk te bereiken. Dagje naar Breda en dan eten bij Hook aan de Haven. Lekker 2 uur eten en de kids vermaken zich terwijl de ouders kunnen tafelen. Wel een beetje vroeg gaan en als het kan vroegboeken!!

• Koen, 03-01-2014 Rapporteren

Leuke uitvalsbasis voor bezoekje aan 's Hertogenbosch. Gezellig rondslenteren en heel wat shoppingmogelijkheden

• Erwin van der Meer, 27-12-2013 Rapporteren

Voor alle boodschappen kan je terecht in het winkelcentrum De Ruwert in Oss-West ongeveer 10 minuten rijden vanaf het vakantie park.

• van camp jorn, 06-11-2013 Rapporteren

Ga zeker ook eens het safari park "de beekse bergen" bezoeken of ga eens zwemmen of schaatsen in het sportiom, dat kan allemaal onbeperkt met de extra card!

• Van Troy, 30-11-2013 Rapporteren

De extra card is mooi meegenomen. Het gebruik ervan in de parken is zeer goed geregeld!

• Sandra Timmer, 06-11-2013 Rapporteren

Safaripark BeekseBergen, Autotron

• Mireille de Ruiter, 23-10-2013 Rapporteren

Altijd de extra card nemen!!

• Carin, 07-10-2013 Rapporteren

Breng ook eens een bezoek aan het prachtige Sportiom met leuke glijbanen en het golfbad, ook het safaripark de Beekse Bergen is de moeite waard.

• Kaplan, 30-06-2014 Rapporteren

Zeker doen! De Chalet bij de speelrivier zijn echt aanraders.

• Danielle, 13-09-2013 Rapporteren

Kinderdierentuin Dierenrijk Nuenen Safaripark Beekse Bergen

• Bas, 16-09-2013 Rapporteren

Ga tijdens je verblijf eens met de extracard naar Dierenrijk, een verrassend leuke dierentuin(vooral voor kinderen)

• Sylvia Spoelder, 06-09-2013 Rapporteren

entreekaart vr Beekse Bergen is goede extra en scheelt behoorlijk wat entree geld voor een leuk uitje

• Fam. van Mannekes, 01-09-2013 Rapporteren

Boek een groter huisje dan met het aantal mensen dat je van plan bent te gaan. Dus ga je met 4, boek dan minimaal een 6 persoons huisje.

• Jennifer Crombach, 19-08-2013 Rapporteren

Zeer leuk de extra card daar kun je mee naar 6 dagatracties ook zeer leuk en zeker niet duur houden zo!!!

• Sil, 19-09-2013 Rapporteren

den bosch erg leuk om te winkelen of de markt te bezoeken

• Peter Desender, 11-07-2013 Rapporteren

het restaurant heeft een grote speeltuin en terras, wij vonden het zwembad wat klein (ondanks de glijbaan buis en kleine glijbaan), op de foto's ziet dit er echt groter uit. er is een bowling en iedere dag animatie voor de kids.

• Hilde Splinter, 30-06-2013 Rapporteren

Den Bosch is dichtbij en een heerlijke stad! Neem ook de extra card, is zeker de kosten waard!

• M. Aardoom, 27-08-2013 Rapporteren

Tip: boek een Damhert en ga tijdens je verblijf op het park ook naar Safaripark Beekse Bergen. En, mocht het minder fijn weer zijn, het Sportiom is nog geen 20 autominuten weg en daar hebben ze o.a. een hartstikke leuk zwembad!

• Ralf, 15-06-2013 Rapporteren

Ga met de kinderen naar de beekse bergen Sportiom met de gratis toegangskaart

• W. Braam, 03-06-2013 Rapporteren

Midgetgolfbaan is verrassend leuk en niet duur!

• Monique, 10-09-2013 Rapporteren

Dierenrijk in nuenen is erg leuk voor jong en oud.

• krijn van leeuwen, 09-09-2013 Rapporteren

Sportiom (is toch inclusief) Den Bosch

IJzeren man: mooie recreatieplas waar wel entree voor moet worden betaald! Als je voor het wandelen gaat gewoon een stuk doorrijden en parkeren.

• sigrid vanleuven, 18-02-2013 Rapporteren

zwembad, speeltuinen en de vele dieren zijn zeker een pluspunt

• Anja Griffioen, 24-03-2014 Rapporteren

Dierenrijk is erg leuk voor wat kleinere kinderen. Onze accommodatie Das was erg plezierig met de eigen studio eraan ( 8-persoons). Interieur vonden wij wat gedateerd.

• Stefanie, 26-03-2014 Rapporteren

Mooie zwemvijver met heel veel speeltuintjes er omheen!

• Chn, 31-07-2013 Rapporteren

De kamelenboerderij, deijsboerderij waar je biggetjes mag aaien. De parken bij de extracard zijn erg leuk.

• Koen, 03-01-2014 Rapporteren

dagje shoppen of gewoon gezelligheid opzoeken, bezoek 's Hertogenbosch op slechts een tiental minuutjes rijden

• Martijn, 17-11-2012 Rapporteren

Even lekker winkelen in 'S Hertogenbosch.

• Gabrielle, 08-11-2013 Rapporteren

Neem extra dekens mee ivm dunne dekbedden.

• vp, 22-05-2013 Rapporteren

Met de extra card krijg je ook korting op het parkeergeld.

• Barry, 13-05-2013 Rapporteren

Dippie Doe in Best is een leuke speeltuin met een binnen- en buiten gedeelte. Leuk voor kinderen tot een jaar of 10 gok ik. Verder is speelland een echt buitengebeuren waar je niet heen hoeft bij koud/regenachtig weer.

• Familie de Jong, 27-01-2014 Rapporteren

Met de extracard zijn we naar de Beekse Bergen geweest en hebben we ook Sportiom bezocht om te schaatsen en te zwemmen.

• wilgje, 12-04-2013 Rapporteren

Ideaal gelegen voor daguitstapjes naar dierentuinen

• wnj, 08-04-2013 Rapporteren

Zeer geschikt voor kinderen en ouderen

• sjaak trekhaak, 22-03-2013 Rapporteren

dierenrijk bij Eindhoven is er leuk voor kleine kinderen het is niet al te groot dus net leuk voor de kleine peuters. beekse bergen ook erg leuk om de dieren van dichtbij te zien

• Lotte Keesmaat, 11-03-2013 Rapporteren

gezien de vele mooi weer mogelijkheden en de toch ietwat beperktere slecht weer mogelijkheden, zou ik in de maanden gaan met wat meer kans op mooi weer en dus niet in maart zoals wij gedaan hebben.....

• Nel, 22-03-2013 Rapporteren

Een tip is zeker de St. Jan in s' Hertogenbosch bezoeken

• C.H. DE GRAAF, 25-02-2013 Rapporteren

Er zijn veel parken/attracties in de buurt die je met de (gratis) "extra card "van libema kunt bezoeken!!

• Mark Dreesen, 15-02-2013 Rapporteren

zeker de speciale kaart bijboeken. Leuke uitstapjes naar de beekse bergen,... gemaakt. Aanrader.

• Menig, 27-08-2012 Rapporteren

de extracard is super. veel gebruikt. vooral spirtiom zwembad is leuk. maar oook beekse bergen. animatieteam vond ik jong en niet professioneel maar de kids hadden genoeg te doen. leuke week gehad

• C.W., 05-12-2012 Rapporteren

We zijn vanwege tips van anderen ook bij Danny's eeterij geweest. Speelhoek voor de kids is super, prijs/kwaliteit is goed, toetje was wat minder van het 3 gangenmenu. Maar wel reserveren van te voren.

• SK, 17-06-2013 Rapporteren

De extra-card bijboeken, indien deze niet exclusief is.

• jolanda rodenburg, 17-06-2013 Rapporteren

Maak gebruik van de extracard en ga naar de Beekse Bergen en Speelland

• angelina, 08-12-2012 Rapporteren

Park is leuk voor alle leeftijden. zeker ook voor gezinnen met kinderen boven de 18 jaar.

• Peter Embregts, 10-12-2012 Rapporteren

Dagje naar: Den Bosch (10km), Efteling (35km), Beekse Bergen (25 km) Dagje gebied rond grote rievieren bezoeken.

• Ruud, 18-11-2012 Rapporteren

Neem de extra cart erbij!

• ooijenjpm, 08-10-2012 Rapporteren

Goed en slecht weer park, maar met mooi weer helemaal super. De boomhut is ook bijzonder?

• Familie Ambergen, 10-10-2012 Rapporteren

Den Bosch ligt op steenworp afstand van het park en is ideaal voor een dagje winkelen, cultureel te zijn of heerlijk bourgondisch te eten.

• M. Roovers, 02-10-2012 Rapporteren

*Neem eigen koekenpan mee en spatel. Er was geen fatsoenlijke pan aanwezig. *Als je van serieus bowlen houdt, kun je dat daar beter niet doen. Er worden ook groepen (jonge) kinderen zonder begeleiding toegelaten en de banen zijn niet van hoge kwaliteit.
    * de supermarkt was niet open (tot Pasen), er zijn broodjes en een paar levensmiddelen te koop bij de receptie. Co-op in Vinkel op ca. 3,5 km.

• A. Rams, 14-09-2013 Rapporteren

Een prachtig vakantiepark waar je zeker je fiets mee naar toe moet nemen

• GJ, 23-09-2012 Rapporteren

Extra card is aanrader. Het waren warme dagen, maar toch wel gebruikt. Safaripark blijft leuk. Dierenrijk is positieve zin opvallend, veel dieren en toen wij er waren heel weinig mensen. Leuk ! Sportiom is heel gaaf, topzwembad en vooral de glijbaan met bootje! Helemaal top.

• NAGTZAAM, 08-09-2012 Rapporteren

vriendelijk personeel cultuur in Den Bosch fietsroute's wandelroute's huisjes in mooie omgeving

• fam. Kraaij, 05-12-2012 Rapporteren

Zwembad Sportiom is superleuk voor de kids!!

• Nan de Gruyter, 11-07-2013 Rapporteren

Wandel lekker rond op het terrein. Ga naar safari park Beekse Bergen!

• van IJz, 23-08-2012 Rapporteren

Elk 2de weekend van augustus is er een heel grote kermis in Oss. Het hele centrum staat vol. Voor ieder wat wils. Er is zelfs een gedeelte met alleen kinderattracties. Echt een aanrader (als je ervan houdt) !!

• Remco de Goede, 30-08-2013 Rapporteren

De extra card is ideaal. die haal je er zeker uit.

• anton-giesen01, 19-08-2012 Rapporteren

Meteen naast het vakantiepark bevind zich een automuseum,een must voor de echte auto liefhebber

• miranda, 14-08-2012 Rapporteren

extra card is erg handig erbij, zodat je zo kan doorlopen bij verschillende attractieparken.

• Esther, 13-08-2012 Rapporteren

Onbeperkt spare-ribs eten op donderdag of zondag, aanrader!

Boeken (kampeerplek) via vakantieveilingen wanneer dit mogelijk is, scheelt enorm veel geld!

• Kristof Vanherp, 14-04-2013 Rapporteren

Het is een ideale plek om met jongen kinderen te gaan, zeker door het gebruik van de extracard kan je je vakantie nog leuker maken.

• ooijenjpm, 16-04-2013 Rapporteren

We zijn hier al vaker geweest en je kunt met het campingkaartje ook gratis gaan zwemmen in het Sportiom in Den Bosch. Dus het kopen van de extra card is hier in ieder geval niet voor nodig.

• Albert, 19-04-2013 Rapporteren

Gebruik van zwembad bij Sportiom is de moeite waard.

• Cees Westrik, 08-04-2013 Rapporteren

Een rondvaart over de Dieze te s'Hertogenbosch is een aanrader

• ilcor, 31-07-2012 Rapporteren

Neem zeker je fiets mee, een hele fijne omgeving

• Ilona, 30-07-2012 Rapporteren

Als je er heen gaat neem dan je fiets mee want wij hebben er heerlijk gefietst.

• k heutman, 08-03-2013 Rapporteren

De extracard is erg makkelijk. Ga vooral naar het safaripark beekse bergen, heel mooi. Ook het dierenpark is leuk, voor een middagje. Restaurant koek en pan in kruisstraat is ook en leuke tip.

• Anja Goeree, 24-07-2012 Rapporteren

met de extra card kun je naar parken of zwembad in de buurt.

• Reizigersduo, 17-07-2012 Rapporteren

Waarom doen jullie niets aan de klachten? Ik lees zonet een reactie dat iemand in september precies dezelfde problemen aangeeft...jammer.

• brigit, 13-07-2012 Rapporteren

leuke wandel en fietsroutes in de buurt.

• hanne, 23-04-2012 Rapporteren

Tilburg is een toffe stad, en daar is een hal met lasergames,... en dat is de moeite (wel best op voorhand eens bellen)

• Lieve, 29-12-2012 Rapporteren

Breng zeker eens een bezoekje aan "Sportium" in 's Hertogenbosch.

• Hans Jansen, 06-07-2012 Rapporteren

Gedurende de zomervakantie is er animatie voor de kinderen aanwezig; een erg enthousiast team die een een geweldige kidsclub onze kinderen vermaakt hebben!

• R.E.A. Bast, 05-07-2012 Rapporteren

Tip: Sportiom en Beekse Bergen zijn zeker een bezoek waard en met de extra card te bezoeken. Het park zelf biedt ook veel activiteiten voor de kinderen en de medewerkers zijn zeer kind- en gastvriendelijk.

• corahoppenreijs, 10-12-2012 Rapporteren

We hebben heerlijk gegeten in het park restaurant, voor de kinderen was er aangepast eten als zij dit wilden. De prijs was in verhouding met wat je kreeg.

• G-J en W , 25-05-2012 Rapporteren

Pannenkoekenhuis Heesch is echt aan te bevelen, heerlijke pannekoeken, en super vriendelijk personeel. De varkensboederij vlakbij verkopen ze eigen gemaakte ijs, ook super. Wij vonden het centrum van Oss ook erg leuk.

• Van den Bosch, 17-10-2012 Rapporteren

Leuk om naar de beekse bergen te gaan en te gaan zwemmen in Den Bosch,met de extra card!

• De Wit, 10-05-2012 Rapporteren

Als je graag in het centrum van het park zit, dicht bij alle activiteiten, boek dan de huisjes Fazant of Das. Dat is geschakeld in een rij, dus veel minder vrij, maar wel dichtbij alle gezelligheid. Als je graag wat vrijer en ruimer wilt zitten, boek dan een huisje Damhert!

• klaas de vries, 11-01-2012 Rapporteren

Boek een rookvrije bungalow!

• carolienmaria, 01-05-2012 Rapporteren

neem kledinghangers mee want die waren er niet echt ,wij hadden er een hangen .,in de kast .

• marieke, 10-04-2012 Rapporteren

neem je eigen hoeslaken mee voor je matras, die lakens die je erbij krijgt blijven echt niet zitten! De rest van het beddegoed was prima.

• Marja, 18-06-2012 Rapporteren

Als je op dit park op vakantie ben is het zeker aan te raden om naar het zwembad te gaan. Ook het midsegolven is sterk aan te raden.

• Van, 19-09-2012 Rapporteren

Neem zeker de extra-kaart. Je doet je veel voordeel. Het park "Dierenrijk" is ook de moeite.

• chantalmv2, 01-06-2012 Rapporteren

Zwembad Sportiom en Speelland Beekse bergen

• susannebom, 05-08-2012 Rapporteren

je zit dicht bij de efteling en beeksebergen (dierentuin) Deze hebben wij op eigen geledenheid gedaan, maar je kan als je meerdere activiteiten wilt doen kan je ook een card kopen bij de receptie.

• Van Pooij, 22-05-2013 Rapporteren

Maak zoveel mogelijk gebruik van je extra card. Geef bij het betalen van je parkeermunt aan dat je de card bezit, dan krijg je nog korting op het parkeren. Bij speelland is ook zwemmogelijkheid (buiten) dus bij mooi weer zwemkleding mee!

• Michael, 18-05-2013 Rapporteren

Leuke omgeving en erg rustig, Den Bosch ligt op een 20 minuten van het park en eindhoven en tilburg zijn ook niet ver. Wil je luxe eten, restaurant Van der valk ligt aan de snelweg en de MC Donalds 5 minuten verder voor een snelle goedkopere snack. Maar voor 40 euro heb je al een 3 gangen menu met drinken in het restaurant op het park. voor jonge gezinnen is dit een top park, voor jongeren totaal niet.

• Cent, 20-10-2011 Rapporteren

Boek je deze camping vraag van te voren waar je komt te staan en/of er meerdere kampeerdes zijn. Iedereen gaat tenslotte voor de gezelligheid kamperen.

• Kevin, 12-10-2011 Rapporteren

Ga met de extracard naar Dierenrijk. Hele mooie dierentuin!!

• t. ten Have, 27-07-2014 Rapporteren

extra card aan te schaffen, naar dierenpark beekse bergen, en nog andere attr.

• A., 25-07-2014 Rapporteren

Strandje leuk, beekse bergen ook leuk voor een dagje.

• T. Nep, 08-08-2014 Rapporteren

als goed geregeld hoop dat dit zo blijft.

• egbert, 27-07-2014 Rapporteren

fiets eens een ommetje via de genummerde fietsknooppunten op de kaart Meijerij en Kempen van Falke naar het kasteel van Heeswijk. Een mooie tocht naar en mooi kasteel.

• jonathan, 04-08-2014 Rapporteren

De boomhut is een echte aanrader!

• Martin van Zanten, 04-08-2014 Rapporteren

Eten: Wapen van Rosmalen is een fantastische wok Voetbal: Voetgolf bij De Hooghei Zwemmen: Sportiom te Den Bosch Fietsen: Via Empel naar Oss over de dijk Cultuur: Kasteel Heeswijk, Dynamische Beekdal en Sterrenwacht Halley

• sjaak scheffers, 09-08-2014 Rapporteren

neem je hengels mee, want het is gelegen bij een mooi viswater met veel ruisvoorns

• Willy Bergsma, 19-08-2014 Rapporteren

De das bungalow met aangrenzende studio zou vanuit binnenuit ook bereikbaar moeten zijn. Meer aanpassingen voor gehandicapten b.v Hogere bedden en aangepaste badkamers zou zeer prettig zijn.

• Tiny van Meegen, 24-08-2014 Rapporteren

Bij slecht weer is het binnen zwembad een geweldige uitkomst

• A. Truschel, 29-08-2014 Rapporteren

ze hebben een kaart die je kunt aanschaffen waarmee je 5 Libema parken/activiteiten gratis kunt bezoeken......heel leuk voor de kinderen.

• J.v.T, 01-10-2014 Rapporteren

Wifi is waardeloos slecht bereik op het hele terrein dus als het niet goed is er ook niet mee adverteren vinden wij. Probeer het restaurant is zeer goed.

• Jill, 08-09-2014 Rapporteren

Let met de Extra Card op in het laagseizoen, bij ons was er het e.e.a. beperkt open.

• Merijn, 21-02-2014 Rapporteren

Bij een boeking krijg je de "extracard" cadeau. Hiermee kun je gratis (!) en onbeperkt terecht in oa de Beekse Bergen, Dierenrijk en Sportiom. Een mooie aanvulling, vonden wij.

• marc en vrienden, 12-01-2015 Rapporteren

Grotere kookpotten voorzien in het huis. Voor 12 personen waren de aanwezige kookpotten wel iets te klein.

• Kevin Derycke, 16-11-2014 Rapporteren

In het sportiom was het zwembad prachtig, schaatsen was ook enorm leuk. Safaripark de Beekse bergen is ook een toppertje om te bezoeken. Heel leuk te voet alsook met de auto

• Ilse Verdonck, 26-12-2014 Rapporteren

Sportiom is een aanrader en is gratis met je extra-kaart. Je kan er zwemmen ,schaatsen,...Het zwembad van het park zelf,is niet zo groot. Het subtropisch zwembad in Sportiom, is geweldig! Ook de schaatsbaan in de grot,was super!

• Vincent, 05-01-2015 Rapporteren

Wij hadden een damhert - hot tub. Echt een aanrader, even goed stoken, maar dan heb je ook wat.

• Frits Tangerman, 06-01-2015 Rapporteren

De boerderij had vijf grote slaapkamers waarin je genoeg privacij had. Vooral de slaapkamers beneden haddden veel bergruimte om je spullen in kwijt te kunnen.

• Sandra, 01-05-2015 Rapporteren

Zeker een aanrader, alleen met een een campingbedje, niet voor de accomodatie eekhoorn kiezen want dan past t alleen in de woonkamer

• Bianca de Vassy, 04-05-2015 Rapporteren

damhert huisje is aan te bevelen!

• de wit, 28-02-2015 Rapporteren

Wat natuurlijk erg leuk is is de extrapas. Voor ons was vooral beekse bergen erg leuk en wij vinden dat ook echt een aanrader. Onder weg naar ddierenrijk zagen wij allemaal no's staan in het bos. Dus op de terugweg daar even langs gegaan. Dat vonden wij ook echt een aanrader.

• Mattu, 02-08-2014 Rapporteren

Extracard is zijn prijs (bij een kampeerplek kost deze 20 euro) meer dan waard

• FAM. Kornet, 26-05-2015 Rapporteren

Beekse Bergen !!!Safaripark !!

• Natasja Brouwer-Cordes, 26-05-2015 Rapporteren

De ijsboerdij verderop in Vinkel verkoopt heerlijk ijs en de kids kunnen er varkens kijken.

• D van Kassel, 27-05-2015 Rapporteren

De bungalows DAS nrs. 30 t/m/ 33 liggen t.o. een kinderspeelplaats. Vanuit je luie stoel kun je zo de kinderen in de gaten houden

• Harrie van den Hurck, 12-05-2015 Rapporteren

Bevervelden, mooie ligging zeer rustig

• Naomi, 05-09-2014 Rapporteren

De zwembad is niet groot maar als je geen auto heb omi je extracard te kunnen gebruiken vermaak je je ook in het zwembad van dierenbos.

• ldekeijzer, 10-09-2014 Rapporteren

De Extracard was super, dan kon je gratis naar diverse attracties in de buurt, zoals Beekse Bergen. Zit bij de prijs inbegrepen!

• M. Van Beelen, 18-05-2015 Rapporteren

Leuk om een dagje te gaan winkelen in den Bosch!

• sopkoer, 01-06-2015 Rapporteren

Heb je kinderen en houden die van dieren? Dit vakantiepark is dan een uitstekende keus.

• bert groeneveld, 29-07-2014 Rapporteren

De hertenhuisjes zijn opgeknapt met verharde weg. Hadden we vorig jaar niet gezien.

• KH Moret, 20-06-2015 Rapporteren

De accommodatie is ruim en er zijn genoeg attracties in de omgeving waar je naar toe kunt gaan.

• vaneijk_3, 11-08-2014 Rapporteren

Beeksebergen en de zwemvijfer heerlijk met warm weer.. Zand en water wat willen kinderen nog meer.

• Daniëlle, 07-08-2014 Rapporteren

Bezoek Den Bosch, een ontzettend gezellige stad met veel bezienswaardigheden!

• Esther Twilhaar, 16-08-2014 Rapporteren

Boek de extra card erbij, indien je een dag naar safaripark beekse bergen gaat en een dag naar speelland beekse bergen, heb je de kosten er al uit!

• Ton & Yolanda, 15-09-2014 Rapporteren

We hebben met de comfort card een dagje GRATIS Beekse bergen bezocht ligt op 20 min afstand van het park. We hebben ook gebruik gemaakt van het BBQ arrangement wat super goed geregeld was. Zeer tevreden en een top familie weekend gehad met twee huisjes naast elkaar.

• Evelyne, 26-05-2015 Rapporteren

Bij d uitgang rechts iets verderop (ongeveer 1km) heb je prachtige uitgestippelde wandelroutes

• Kuijlen, 06-06-2015 Rapporteren

Ga lekker relaxen bij de zwemplas terwijl de kinderen in het water spelen of in een van de grote speeltuinen.

• Rajendra, 08-05-2015 Rapporteren

In het algemeen aantrekkelijkheid pas is inbegrepen bij het boeken van accommodatie, als je naar Beekse Bergen Safari park, vergeet dan niet om fotopas laten zien aan 3,50 EUR (te betalen 5 euro in plaats van 8,50 euro) korting op de parkeerplaats te krijgen. Dit kan ook voor andere attracties zijn.

• D stam, 16-05-2015 Rapporteren

Wij hadden een staanplek op Ree. Veldje.. Super!! En je kan gratis naar subtropisch zwemparadijs! En gebruik maken van de attractie kortingspas..

• l_dieleman, 10-01-2015 Rapporteren

In de zomer kun je er nog er nog meer genieten door alle buitenactiiteiten

• Decottignies Ellen, 27-01-2015 Rapporteren

dierenrijk Eindhoven - bungalow damhert