29 vragen over Vakantiepark Dierenbos

• Kirsten, 04-02-2019 Rapporteren

Attracties

Hoi, Zijn er goede bus verbindingen naar de attractieparken?! Bedankt!

• Jennifer Schlette-Agerbeek, 24-12-2017 Rapporteren

Eetgelegenheden

Goedemorgen, Wij hebben een verblijf geboekt tot 2 januari, nou is mijn vraag of er op 1 januari 2018 op het park eetgelegenheden open zijn of moeten we uitwijken naar buiten?

• MiekjeB, 08-01-2016 Rapporteren

leuke kampeerplaats op Dierenbos

Hoi, Heeft iemand misschien tips voor een leuke (zonnige) kampeerplek op het park Dierenbos? Een gezellig veldje met een leuk speeltoestel? Ik heb 2 kinderen van (dan) 4,5 jr en 6,5 jaar. Vindt het zelf lastig inschatten of het erg bebost is en of de zon dus over de bomen heen komt. De vakantie al wel geboekt maar nu dus nog wat twijfel over de plek.

Ben benieuwd naar tips, kan er weinig over terug vinden.

Alvast super bedankt!

• 2015Vakantie2015, 27-07-2015 Rapporteren

Zonder attractiepas gratis zwemmen bij Sportiom

Hallo, klopt het dat als je kampeert op de camping Dierenbos je zonder attractiepas wel gratis kunt zwemmen bij Sportiom Den Bosch? Iemand hier ervaring mee? Alvast bedankt! Groetjes!

marion77noiram, 11-08-2015

Wij hebben daar gezwommen, geen aanrader! Veels te druk, ze laten er veels te veel mensen toe.. Ik ben niet zo paniekerig maar ik was echt bang als er brand ofzo zou uitbreken. 3 glijbanen voor elke stond je meer dan 30 min te wachten! Het stonk enorm in de kleedruimtes.. bah.. na 1,5 weg gegaan!

vermeer, 28-07-2015

Ja dat kan

We hebben een aantal aanbieders voor Dierenbos voor je op een rij gezet:

Roompot Vakanties
    Roompot Vakanties
    Direct boeken
    Direct boeken
    Voordeeluitjes.nl
    Voordeeluitjes.nl

• anneliesmares, 14-07-2015 Rapporteren

boodschappen

welke winkels zijn er in de buurt om dagelijkse boodschappen te doen?

• kawasaki59, 08-06-2015 Rapporteren

Park Dierenbos!

Hallo,

kan iemand mij iets vertellen over het (karper) vissen op het park? Wat zijn de regels en wat kan ik er vangen?

met vriendelijke groet,

John Voogt.

Kim, 19-07-2015

Nu in de zomer word er gezwommen

• sharon, 17-05-2015 Rapporteren

Voorseizoen

Ik hoop dat iemand eerlijk antwoord kan geven op de vraag; kan je rustig genieten van n voorseizoen op dierenbos zodat de kindjes lekker kunnen spelen met andere zonder dat je verplicht ben om aan een "kliekvorming" mee te doen. N bakkie koffie op zijn tijd is leuk om een gezamelijk huisvoering op n veld dat schrikt me af. Op Facebook zie ik namelijk veel negatieve reacties over voorseizoeners. Staan ze op 1 veld over verspreid over meerdere veldjes ????

Tiny van Meegen, 22-05-2015

Wij hebben op het veld Ree gestaan en vonden het daar in het voorseizoen geweldig zeker met kinderen.

• Willem105, 03-03-2015 Rapporteren

KInderstoel huisje fazant

Weet iemand wat voor kinderstoel er in huisje fazant staat? Is dit bijv net zoiets als een Ikea stoel met blad ervoor? Vanaf welke leeftijd is deze ongeveer geschikt? Alvast bedankt.

E van Hal, 23-03-2015

Toen wij in Villa Alpaca zaten, waren er twee verschillende kinderstoelen. Een houten en een plastic die allebei wel wat groter waren dan de Ikea stoel. Mijn dochter van 14 maanden 'verdronk' een beetje in die stoelen. Bij de plastic stoel zat wel een tuigje, wat wel weer erg prettig was zodat ze niet uit de stoel kon klimmen.

• P. C., 16-12-2014 Rapporteren

Oudejaar op Dierenbos

Hallo,

wij hebben de midweek van 29/12 tem 02/01 geboekt op Dierenbos. Nu hebben wij vernomen dat het restaurant daar niet open is op oudejaar. Weet iemand een leuk restaurant daar in de buurt die wel open is dan. En of er vuurwerk is in de buurt van VInkel?

Wij zijn in totaal met 9 personen waarvan 3 tieners..

Grtjs

Yol56, 28-12-2014

Den Driekhoek in Vinkel - kun je ook gewoon eten buiten de cafetaria om maar of deze open is????

• Mark, 21-11-2014 Rapporteren

vissen

Ik lees dat er een visvijver is. Heeft iemand hier ervaring mee? Welke vissoorten zijn er, zijn er stijgers, etc.

Frits Tangerman, 06-01-2015

N.v.t

Mark, 06-01-2015

NVT?... Wat bedoel je daarmee?