Vakantiepark Dierenbos

• 6.5Onderkomen
  • 7.3Eetgelegenheden

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

Op Vakantiepark Libema Dierenbos kun je met het hele gezin plezier beleven. Er is ontzettend veel te doen voor de kinderen, zoals het safaripark, het zwembad, animatiespelletjes en verschillende speeltuinen. De huisjes zijn wat aan de krappe kant, maar je bent toch vooral buiten. De Efteling en Dierenrijk Nuenen zijn ook dichtbij.

Contact

1461 reviews over Vakantiepark Dierenbos

• 3Wendy20-10-2020

Leuk, maar niet voor herhaling vatbaar

Leuk vakantiepark voor gezin met kleine kinderen. Zwembad binnen viel echt heel erg tegen! Koud water en echt mega klein! Binnen een uur waren we er al op uit gekeken. Verder voor onze tieners niets te doen! Weinig privacy bij het huisje! Komen hier echt niet meer terug!

• 1Activiteiten
    • 6Onderkomen

Beste Wendy,

Hartelijk dank voor jullie review, jammer om te lezen dat ons vakantiepark voor jullie gezelschap minder geschikt was. Hopelijk hebben jullie het desondanks toch leuk gehad samen!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2020

• 4Richard Slaar17-10-2020

Mooi safaripark, beroerde accomodaties

Safaripark is prachtig. Een gamedrive is aan te bevelen, wel prijzig maar ook erg mooi. Jungalow in het vakantiepark was smerig en aftands, dus een echte afrader. En: zeker niet geschikt voor 5 of 6 personen.

• 2Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen

Beste Richard,

Hartelijk dank voor jullie review. Als ik het goed lees denk ik dat jullie verbleven zijn bij Vakantiepark Beekse Bergen klopt dat?

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2020

• 8IKR17-10-2020

Heel erg leuk gehad!

Echt veel te beleven! Het park is heel mooi aangelegd, leuk te voet en per auto. De boot nemen is ook leuk. Speelland beperkt open maar echt leuk voor een middag. Wij waren verrast! Het huisje valt echt tegen, is verouderd en vies en ons huisje stonk. Maar je komt vooral voor al het andere leuke dus dat huisje namen we voor lief.

• 9Eetgelegenheden
    • 4Onderkomen

Beste IKR,

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2020

• 8Familie Strijtveen17-10-2020

Heerlijk midweekje weg midden in de natuur

Mooi huisje, met sauna. Ruim en mooie meubels en Boxspring bedden Midden in de natuur, veel vertier door dieren en speeltoestellen op het park Zwembad klein en overzichtelijk Glijbanen waren favoriet bij de klein kinderen

• 8Onderkomen

Beste familie Strijtveen,

Hartelijk dank voor jullie review, erg leuk om jullie ervaring bij ons op het park te lezen! Graag tot een volgende keer🍂

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2020

• 9Coen Goethals06-10-2020

Mooi park

We zijn met 3 gezinnen naar het Dierenbos geweest. 2 gezinnen in een huisje en 1 gezin in een caravan op de camping.

Park ligt dicht bij de snelweg, maar deze hoor je absoluut niet. Verder was de omgeving vrij rustig.

De camping heeft heeft een gloednieuw toiletgebouw. Deze was de hele dag schoon elk veldje heeft een eigen speeltuintje, speeltoestellen zijn wat veroudert, maar niet slecht onderhouden.

Het huisje was een Das huisje, zeer modern ingericht en schoon! Geen op of aanmerkingen. Het huisje lag naast de speeltuin bij het centrale gebouw dus de kinderen konden zelfstandig spelen zonder dat je erbij hoefde te blijven. Tijdens het gebruik van de vaatwasser lekte er wat water, naar de receptie gebeld en binnen 30 minuten was het opgelost.

• 9Onderkomen

Celine, Senior 1e Medewerker Front Office, 12-10-2020

Beste Coen,

Hartelijk dank voor jullie uitgebreide review, erg leuk om te lezen dat jullie het goed naar de zin hadden. We hopen jullie in de toekomst nog eens terug te zien!

Gereisd met vrienden in oktober 2020

• 9Bert28-09-2020

Was geweldig . We hebben genoten .

Gastvrijheid, mooi huisje dichtbij centrum, restaurant heerlijk eten . Veel te doen voor jonge kinderen . Binnen en buiten zwembad. Enz . Veel dieren te bezichtigen. Dus een échte aanrader. Kinderen En kleinkinderen hebben ons bezocht tijdens ons verblijf en hebben ook genoten. Mooie omgeving om te fietsen .

• 10Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

Celine, Senior 1e Medewerker Front Office, 02-10-2020

Beste Bert,

Hartelijk dank voor jullie review, erg leuk om te lezen dat jullie zo hebben genoten hier. We zien jullie graag nog eens terug!

Gereisd met partner in september 2020

• 4jermy26-09-2020

ben je op zoek naar een onhygiënisch verblijf?

als je op zoek bent naar een vies huisje waar de spinnenwebben en de stofnesten je tegemoet komen. waar de etensresten en de kruimels van de vorige 30 bewoners nog overal liggen, waar je een kleed heb liggen waar een laboratorium jaloers op is zoveel ongedierte zal erin leven, en oja wil je ook nog is klote slapen. dan zou ik zeker naar het vakantie park gaan. echter raadt ik alleen het safari park aan en ik zou lekker in een hotel slapen in de buurt.

• 6Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen

Celine, Senior 1e Medewerker Front Office, 28-09-2020

Beste Jermy,

Hartelijk dank voor jullie review, fijn dat jullie de tijd hebben genomen om jullie ervaringen aan ons kenbaar te maken. Zo kunnen we leren van jullie ervaringen en waar mogelijk de dienstverlening aanpassen. We vinden het erg vervelend dat jullie de accommodatie op deze manier aangetroffen hebben. Zouden jullie contact op willen nemen met [email protected]? We vernemen namelijk graag het uitgebreide verslag.

Nogmaals bedankt voor het delen van jullie ervaring en we hopen jullie in de toekomst nog eens te mogen begroeten op ons vakantiepark!

• 9Gert-Jan Braes22-09-2020

Heel leuke vakantie gehad

Zeer leuke omgeving met veel wandel mogelijkheid en vriendelijk en behulpzaam personeel.

• 7Activiteiten
    • 10Onderkomen

Celine, Senior 1e Medewerker Front Office, 28-09-2020

Beste Gert-Jan,

Hartelijk dank voor uw review, erg leuk om te lezen. Graag tot een volgende keer!

Gereisd met partner in september 2020

• 5Niek de Groot16-09-2020

Gedateerd en kleinschalig

Huisjes zijn wat gedateerd. Modernisering beperkt zich tot de meubels, verder voor veel schrootjes. Mijn verblijf was in september en corona tijd, maar in deze periode vond ik het vermaak met de dieren wat tegen vallen, het kwam erop neer dat we met de jongens korreltjes mochten geven aan de herten en de geitjes, na een uurtje klaar.

• 4Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 3Onderkomen

Celine, Senior 1e Medewerker Front Office, 22-09-2020

Beste Niek,

Hartelijk dank voor jullie review, fijn dat jullie de tijd hebben genomen om de ervaringen aan ons kenbaar te maken. Zo kunnen we leren van jullie ervaringen en waar mogelijk de dienstverlening aanpassen.

• 9Familie Joosten12-09-2020

Fijne tijd gehad

Vriendelijke ontvangst en meedenken met situatie (rolstoel). Chalet netjes in orde. Treintje wat tussen parken rijdt vond onze zoon (2.5 jaar) heel leuk. Ook de speeltuinen zijn fijn. Supermarkt en snackbar zijn goed en hebben normale prijzen.

• 10Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen