Géén boekingskosten

Vakantiepark Dierenbos

NederlandNoord-BrabantVinkel

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Dierenbos voor je op een rij gezet:

6.2VoldoendeScore uit 1584 reviews

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Overnachten in Vakantiepark Dierenbos betekent een vakantie vol plezier! Kies voor een van de luxe restylde vakantiehuizen of kom juist gezellig kamperen op de grote kampeerplekken. Geniet van de rustige omgeving, duik in de zwembaden, verzorg de boerderijdieren en dans mee met het animatieteam. Bovendien krijg je met je AttractiePas gratis toegang tot zes attractieparken gedurende je verblijf op Vakantiepark Dierenbos. Overnacht altijd voordelig met verschillende aanbiedingen en ervaar een echt Brabants vakantiepark tussen de dieren en in de natuur.

1584 Reviews over Dierenbos

• 4Stacey Koning01-09-2022

Nooit meer

Hadden het damhert huisje incl hottub. Hoofdprijs betaald, omdat we 2 maanden van te voren al hadden gereserveerd. Huisje voor 6 personen. We waren met 4 volwassenen en een kind van 2. Huisje is ontzettend krap, muf en verouderd. Bank doorgezakt en alles stoffig. De bedden waren verschrikkelijk slecht! Doorgezakt, smerig, weinig ruimte. Ellende! Zwembad op het park is dieptreurig en onveilig door gebroken tegels en andere onderhoudszaken die niet gedaan waren. Overigens ook absoluut niet schoon. Speeltuintje voor kind was oké. Nooit meer

• 3Activiteiten
    • 1Onderkomen
  • 9Josiane30-08-2022

Wij waren met ons heel gezin kinderen en kleinkinderen een weekend hier en komen zeker terug , wat een pret

• 10Activiteiten
    • 10Onderkomen
    • 10Eetgelegenheden
  • 5John28-08-2022

Niet echt vakantie gevoel ditmaal

Verblijf was minder gezellig als vorig jaar , erg ons kent ons op de velden voor begrippen kindercamping was de herrie na 23.00 toch echt niet normaal , en het fun rijden met brommers , electrische steps op snelheid ook niet iets wat past . En bij het terras wordt je vertelt dat een borrel plankje of een bitterbal niet gaat lukken zonder reservering omdat er te weinig personeel was ik wist niet wat ik hoorde . Erg jammer

• 6Activiteiten
    • 2Onderkomen
    • 4Eetgelegenheden
  • 1Petra27-08-2022

Zeer ongastvrij

Een zeer ongastvrije camping. Dit kwam door personeelstekort werd gezegt eens maar nooit meer hier naar toe

• 1Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
  • 5Fam de Boer27-08-2022

Nooit meer.

Campingplekken zijn ruim en omgeving is mooi, schoonmaak is perfect! We zaten op de camping, veld Bever.

Nu de slechte punten: Overlast tot minstens 3 uur s'nachts door harde muziek standje festival, hard schreeuwende aso's op weg naar de toilet. Toiletgebouw wordt in de nacht half gesloopt incl de vloerwissers die men tegen de muren gooit. Toiletten vol kots en stront, rondhangende jeugd waardoor kinderen niet naar toilet durven. Klachten worden niet serieus opgelost waardoor wij zelfs eerder zijn vertrokken, kapot door slaapgebrek en bedreigingen nadat ik een groepje had aangesproken op overlast midden in de nacht..

Dus als u rust zoekt en een gezinscamping zou ik Dierenbos mooi links laten liggen! Beesten zijn er genoeg inderdaad maar dan van het menselijke soort!!

Wij komen hier nooit meer terug..

• 7Activiteiten
  • 4M.C26-08-2022

1 grote nachtmerrie en teleurstelling

Deze vakantie is er 1 om nooit te vergeten! Pluspunten: Mooie groene omgeving en ruime kampeervelden. Ponny ritjes voor kinderen en dieren op het park. Eetgelegenheden ook prima. Schoonmaak geweldig!

Maar dan de minpunten: De hele middag avond en nacht tot de ochtend toe overlast van grote groep mensen volwassenen kleine kinderen en jongeren. Smiddags al keiharde housemuziek en muziek met schunnig taalgebruik en .zuipspelletjes om alvast in de stemming te komen voor de avond en nacht. Grote groep jeugd in toiletgebouw die alles onder kotsen en besmeuren met hun dronken kop. En dan klagen over de schoonmaak! Ja ja er waren dieren op het park maar ook een grote groep smerige beesten! Deze herrie heeft voor ons en nog een groot aantal andere gezinnen 3 dagen en nachten geduurd Sommigen gingen naar een ander veld waar ook weer enorm veel overlast was in de nacht van woensdag op donderdag. Kinderen die huilend en doodsangsten uit staan.

• 7Activiteiten
    • 3Onderkomen
    • 8Eetgelegenheden
  • 5Marbella24-08-2022

Matig verblijf

Er was veel overlast door jongeren met veel lawaai tot diep in de nacht, Een paar keer savonds huilende kindjes terug naar hun tent moeten brengen omdat ze bang waren voor deze jongeren. Buren zijn zelfs bedreigd door deze jongeren (met een aantal volwassenen erbij!). Aantal keer politie gezien en beveiliging v d camping. Dit loste niets op helaas. Binnen zwembad werkte veel niet behalve de bubbels. Gevaarlijke situaties bij de glijbaan. Aantal animatie dingen gingen niet door zonder dat dit bekend was (dmv een bordje op de desbetreffende plek bijv.) Buitenbad vaak dicht door personeel te kort.

Zwemvijver was wel leuk maar vaak troep in het water.

Wij komen hier niet weer terug.

• 5Activiteiten
    • 5Onderkomen
    • 5Eetgelegenheden
  • 8Maria23-08-2022

Mooi park helaas ook veel overlast.

Mooi park met veel leuke activiteiten voor kinderen en ook volwassenen. Erg veel overlast in de avond door gasten die hier echt niet thuis horen! Niveau van deze parkgasten is waarschijnlijk erg laag. Schoonmaak is hele dagen bezig en het is gewoon asociaal hoe sommige mensen het achterlaten, zwijnen zijn zeker een stuk schoner! Ben van mening dat er zeker in de avond en nacht continu beveiliging moet lopen of dat je deze kan bellen dit is nu niet het geval. Meerdere malen melding gemaakt vandaag, helaas gaat de herrie maar door. Erg jammer en dit kan zeker niet de bedoeling zijn. Onze laatste dagen zitten erg gelukkig bijna op😔

• 10Activiteiten
    • 9Onderkomen
    • 10Eetgelegenheden
  • 8Dan. Ree22-08-2022

Prima vakantie met jonge kids!

Het is een vrij groot park. Wij verbleven op ree 119, het was een fijn veldje en dichtbij een toilet gebouw welke vaak werd schoon gemaakt! Het was er dan ook netjes. Er zijn ontzettend veel leuke speeltuintjes, de zwemvijver leuk opgezet met heerlijk zacht zand. Leuke geiten en grote konijnen voor de kinderen.

Het zwembad was minder, we zaten er met een hittegolf en het water was heerlijk koel. Maar echt super druk! En bij de omkleed hokjes en de kluisjes hing een urine lucht!

We zijn hier dan ook maar een keer geweest. We waren een beetje angstig voor ons verblijf wegens slechte reviews maar het viel ons reuze mee hoor! Het was hartstikke leuk!

• 9Activiteiten
    • 8Onderkomen
  • 3Martien18-08-2022

Geen Dierenbos meer

Camping Dierenbos maakt mooie reclame. Maar dit is in de praktijk toch anders. We werden niet wakker tussen de boerderijdieren maar wel van de wietlucht van de medekampeerders op het veld en snachts van hangjeugd met brommers. De paar dieren die er zijn staan erg ver weg en voor 10 minuten ponyrijden ( begeleiding door aardige meiden) mogen we 7.50 betalen. Verder hebben we geen dieren kunnen ontdekken om te "verzorgen" Het personeel is bijzonder ongastvrij en zeer onbeschoft. Ik heb nog nooit een review geschreven maar ik ben zeer ontevreden over deze camping.de prijs kwaliteit verhouding is zwaar onder de maat.De speeltuin op het veld was 1 aftandse zandbak bezaaid met peuken en andere troep. Het zwembad en het meer hebben een slechte waterkwaliteit. Zoals de camping reclame maakt zou verboden moeten worden. Ik kampeer mn hele leven al maar dit is met afstand de meest slechte kampeerervaring die ik heb gehad.

• 2Activiteiten
    • 4Onderkomen