Vakantiepark Dierenbos

• 7.2Eetgelegenheden
  • 6.5Onderkomen

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

Op Vakantiepark Libema Dierenbos kun je met het hele gezin plezier beleven. Er is ontzettend veel te doen voor de kinderen, zoals het safaripark, het zwembad, animatiespelletjes en verschillende speeltuinen. De huisjes zijn wat aan de krappe kant, maar je bent toch vooral buiten. De Efteling en Dierenrijk Nuenen zijn ook dichtbij.

Contact

1453 reviews over Vakantiepark Dierenbos

• 5Niek de Groot16-09-2020

Gedateerd en kleinschalig

Huisjes zijn wat gedateerd. Modernisering beperkt zich tot de meubels, verder voor veel schrootjes. Mijn verblijf was in september en corona tijd, maar in deze periode vond ik het vermaak met de dieren wat tegen vallen, het kwam erop neer dat we met de jongens korreltjes mochten geven aan de herten en de geitjes, na een uurtje klaar.

• 4Activiteiten
    • 3Onderkomen

• 9Familie Joosten12-09-2020

Fijne tijd gehad

Vriendelijke ontvangst en meedenken met situatie (rolstoel). Chalet netjes in orde. Treintje wat tussen parken rijdt vond onze zoon (2.5 jaar) heel leuk. Ook de speeltuinen zijn fijn. Supermarkt en snackbar zijn goed en hebben normale prijzen.

• 9Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden

• 4Dennis10-09-2020

Volgende keer een ander huisje

Bij aankomst troffen we een vieze accomodatie aan. Onze kleine van 1,5 kroop door het stof. Na een telefoontje kwam de schoonmaak het alsnog schoonmaken. Zij waren zelf geschokt over de staat van het huisje. Verder viel de accomodatie (Eekhoorn) wat tegen. Erg gehorig en vooral heel krap. Gelukkig viel het weer mee en konden we buiten zitten op een prachtige veranda. Qua facilteiten op het park zijn we erg tevreden. In het naseizoen is er voor de kinderen alleen in het weekend vermaak, maar op speciaal verzoek werd voor ons een meet en greet met de herten en geiten geregeld. Dit tot groot plezier van onze zoon. Het restaurant is klantvriendelijk en het eten van prima kwaliteit. Kortom, over de accomodatie en de schoonmaak waren we ontevreden en over de rest van het park prima tevreden.

• 5Activiteiten
    • 1Onderkomen

• 7Robbert06-09-2020

Mooi huis en mooi park, slechte schoonmaak!

Eerste keer op dit park, blij verrast en voor ons top met kleine kinderen! We zaten in Vila Alpaca. Er was helaas ook erg veel mis:

-Bij aankomst lag er een kapotte staande lamp van binnen op het terras, samen met een deken. Gekke eerste aanblik voor ons. -Binnen een open stopcontact, je keek zo in de draden. Gelukkig wel op hoogte (kinderen), maar toch. -Gordijnen woonkamer hingen enkele haken los, rommelig. Zelf hersteld. -Eén rolgordijn woonkamer deed het helemaal niet meer, kon enkel nog dicht. -Vieze pan in de keukenlade, boter/jus/paneermeel zat er nog in. Vies als je dat zo weglegt, maar dus ook niet gezien door de schoonmakers. -Zilvervisjes in de badkamer en in ons bed. Ranzig! -Schimmel voegen badkuip. -In huis overal kruimels/zand, is echt geen stofzuiger door geweest.

Was dit op de 1e dag direct allemaal zichtbaar, dan had ik het meteen gemeld. Nu was het een opsomming en hebben we het zo gelaten. Verder genoten!

• 7Activiteiten

• 8Fam. De Jong.25-08-2020

Leuke vakantie met gezin en hond!

Genoten! Met caravan en 3 kids van 10, 7en 5 jr. Geweldig ruime plaats, schaduw! (Bever 92) Hittegolf en top weer gehad. - Toiletgebouw keurig en overdag continue bemand. - personeel vriendelijk/behulpzaam - complete winkel - Binnenbad klein maar niks gemist. - zwemvijver en speelgelegenheden leuk - buitenbad koud en veel zand/gras - toezicht bij de zwembaden erg goed! - Animatieprogram zag er leuk uit, geen gebruik van gemaakt.

Verbeterpunten; - we misten een bar/terras bij het zwembad - buitenbad kan leuker door plaatsen van waterglijbanen en schoner door douches of voetenbad voordat je erin gaat. - zwembaden kunnen (veel) beter corona proof gemaakt worden. Door bijv. alleen kids toe te laten, en eens per uur volw. (tenzij ze kind zonder diploma hebben) Op de ligweide zouden 1,5 m cirkels gezet kunnen worden. Binnenbad echt te druk!

Tips omgeving: Koekenbakker HeeswijkDinther Kanovaren bij kasteel Heeswijk Oss speeltuin Elkerlyk

Nog een aanvulling, speciaal voor hondenbezitters:

• Fijn dat er aparte kampeervelden zijn voor mensen met honden. Overal is er (terecht!) aanlijnplicht.
    • Tip: als je voorbij "Ree" loopt, staan er bordjes wandelbos. Dit is een leuk bosje waar ook een vijver is (niet de visvijver, meer een vennetje). Dat is een mooi plekje en onze hond heeft daar lekker kunnen zwemmen en rausen.

• In Oss is een park vlakbij speeltuin Elkerlyk en de kinderboerderij. Daar mogen honden loslopen en kunnen ze ook het water in.

• 6Onderkomen

• 8Angela Swevels23-08-2020

Genoten van een TOPvakantie dichtbij huis

Een fijne kampeerplaats, heerlijk ruim tussen het groen aan een fijn veldje. Opzet van park is prima. Heerlijk binnen- en buitenzwembad maar ook een fijne zwemvijver. Sanitair gebouw erg mooi! Horeca op terras en in restaurant prima service; heel gastvrij en vriendelijk. Heerlijk eten en drinken op terras; ligt mooi aan de speeltuin en dierenweide. Genoten van een TOP vakantie dichtbij huis; voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 6Kevin22-08-2020

Dubbel gevoel

Een prima camping met verschillende faciliteiten. Het personeel is vriendelijk. Helaas tijdens ons verblijf is vrouw, kinderen en oma ziek geworden van de verontreinigde zwemvijver. Eind juli was er een zwemverbod vanwege blauwalg, een dag later werd dit ingetrokken. Nu blijkt de zwemvijver toch niet veilig te zijn. Fijn dat er extra sanitair was, maar werd niet goed bijgehouden terwijl er continu schoonmakers liepen. Door de drukte was er geen plek om je auto met caravan te parkeren op de daarvoor bestemde plekken. Deze waren bezet door auto's van bezoekers.

• 6Onderkomen

• 7Philipsen17-08-2020

Prima park, maar het verslapt

Alweer de 3de keer dat wij op de deze camping gestaan hebben in de zomervakantie. Dit jaar viel op dat er geen controle meer was bij het buitenbad ook de zwemvijver (die nu gesloten is vanwege blauwalg, onze kids ziek..) is voor dagtoeristen vrij toegankelijk. Dit zorgde tijdens de hete dagen voor extreme drukte op de parkeerplaats. Gasten met een caravan werd het onmogelijk gemaakt te parkeren. Jammer dat zeker in Corona tijd geen strenger beleid gevoerd word, het was echt veel te druk ! Op de veldjes zelf is echt 0 controle dit was andere jaren beter. Iedereen kan erop, tentjes worden overal bijgeplaatst mensen overnachten zonder te betalen niemand die er iets van zegt. Vanuit libema moest het park personeel mondkapjes gaan dragen. Wel jammer dat ze verder de regels compleet negeren in de horeca word totaal niet gekeken naar het aantal gasten per tafel of de ruimte tussen de tafels. Alles kan en mag. Conclusie : volgend jaar elders..

• 7Activiteiten
    • 7Onderkomen

• 8Mieke13-08-2020

Een heel fijn verblijf!!!

Wij zijn hier een weekje komen logeren in een luxe lodge tent en dit was echt in orde. We hadden de attractiepas meegeboekt en hebben hier gretig gebruik van gemaakt. Wij zaten 3 stappen verwijderd van de zwemvijver en onze 2 kindjes hebben hier heel veel plezier aan beleefd. Er was enkele avonden geluidsoverlast maar dit heeft het personeel goed en kordaat opgelost. Een luxe logde tent kunnen wij aan iedereen aanraden!

Lindy, 1e medewerkster Front Office, 17-09-2020

Beste Mieke,

Hartelijk dank voor uw review. Fijn dat u met uw gezin zo heeft genoten van uw verblijf en optimaal gebruik heeft gemaakt van de Attractiepas. Dat horen wij graag.

Wij hopen u nogmaals te mogen ontvangen!

Groeten, Team Dierenbos

• 6Anouk13-08-2020

Midweek in fazant

De huisjes fazant zijn redelijk schoon bij aankomst. Fijne ligging op het park, fazant 3 onder bomen en een beetje privacy door de heg. De service is goed, een kapotte prullenbak wordt direct gemaakt. Alle personeel is vriendelijk. De animatie wordt met veel enthousiasme gedaan, er mag alleen wel wat meer professionaliteit in komen. Zwembad binnen is prima, buiten zwembad is vies, zwemvijver ook, maar wel nodig om af te koelen. Een skelter huren is de moeite niet waard, fietsen erg zwaar

• 5Activiteiten

Lindy, 1e medewerkster Front Office, 17-09-2020

Beste Anouk,

Bedankt voor uw review. Fijn te lezen dat u over het algemeen een fijn verblijf heeft gehad!

Bedankt voor uw opmerkingen, deze gaan wij intern meenemen.

Groeten, Team Dierenbos

Vakantiepark Dierenbos info