Vakantiepark Dierenbos

• 7.2Eetgelegenheden
  • 6.7Onderkomen

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

Op Vakantiepark Libema Dierenbos kun je met het hele gezin plezier beleven. Er is ontzettend veel te doen voor de kinderen, zoals het safaripark, het zwembad, animatiespelletjes en verschillende speeltuinen. De huisjes zijn wat aan de krappe kant, maar je bent toch vooral buiten. De Efteling en Dierenrijk Nuenen zijn ook dichtbij.

Contact

1445 reviews over Vakantiepark Dierenbos

• 8Mieke13-08-2020

Een heel fijn verblijf!!!

Wij zijn hier een weekje komen logeren in een luxe lodge tent en dit was echt in orde. We hadden de attractiepas meegeboekt en hebben hier gretig gebruik van gemaakt. Wij zaten 3 stappen verwijderd van de zwemvijver en onze 2 kindjes hebben hier heel veel plezier aan beleefd. Er was enkele avonden geluidsoverlast maar dit heeft het personeel goed en kordaat opgelost. Een luxe logde tent kunnen wij aan iedereen aanraden!

• 6Anouk13-08-2020

Midweek in fazant

De huisjes fazant zijn redelijk schoon bij aankomst. Fijne ligging op het park, fazant 3 onder bomen en een beetje privacy door de heg. De service is goed, een kapotte prullenbak wordt direct gemaakt. Alle personeel is vriendelijk. De animatie wordt met veel enthousiasme gedaan, er mag alleen wel wat meer professionaliteit in komen. Zwembad binnen is prima, buiten zwembad is vies, zwemvijver ook, maar wel nodig om af te koelen. Een skelter huren is de moeite niet waard, fietsen erg zwaar

• 5Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

• 8Marthijn12-08-2020

Heerlijk

Verblijf was prima! Heerlijk rustig veldje en genoeg te doen voor de kinderen! Ook een ruim assortiment te vinden in de supermarkt. Het binnenbad was echter wel iets wat druk.( ook na vooraf reservering ivm Corona)

• 4D11-08-2020

Nooit meer!

Nooit meer! Als je het terrein opkomt wordt je door een mooi gebouw ontvangen, maar achter deze entree is al minstens 15 jaar niks meer aangepakt ( met uitzondering van een paar luxe bungalows) Wat een gedateerde oud camping gedeelte, vies, oud, en veelste weinig sanitair, klein buitenbad, ondiep met groene aanslag. Meer was heerlijk met het warme weer maar ook hier rondom weer vies, overvolle vuilnisbakken, overal afval, sigarettenpeuken, wc s die nooit schoongemaakt worden. Geen controle op de camping of op de velden, alles kan en mag. Iedereen kan de camping op en af, ook naar het openbare meer ed. Overigens doet de animatie hun best! Voor ons en heel veel mede geluiden op de camping nooit meer!

• 7Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen

• 4Albertine11-08-2020

Nooit meer

Sanitair vond ik echt heel smerig. Ze hadden nu extra hokjes geplaatst vanwege de Corona, maar dit was nog veel te weinig. Tijdens hittegolf buitenzwembad pas open na 12 uur, schoonmaken is pas op de dag, dus ineens pas om half 2 open, meertje vond ik echt vies. Zwembad binnen was redelijk geregeld met inschrijftijden, was wel fijn geweest als je daar niet een half uur voor in de rij moest staan. Buitenzwembad en meertje veel te druk. Ik zou mensen van buiten af niet toe staan in Corona tijd. Gaf echt een onveilig gevoel.

• 3Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden
    • 4Onderkomen

• 9B.11-08-2020

Heerlijke vakantje

Huisje Das is erg netjes, mooie vernieuwde inrichting van o.a. Zuiver. Het huisje was ook schoon. Das ligt heel fijn gelegen bij een grote speeltuin! Het park zelf is ook netjes en verzorgd. Wij zagen bij aankomst een kapotte tuinstoel, gemeld bij de receptie en deze was binnen een halfuur vervangen. Onze kids (2 en 4) hebben zich geweldig vermaakt!

• 9Activiteiten
    • 10Onderkomen

• 4Faye10-08-2020

En echt dierenbos

Wij zijn van 7 augustus tot vandaag 10 augustus in het damhert huisje verbleven. Het huisje is mooi ingericht en groot! Schoon? Prima, maar de badkamer wordt slecht geventileerd en het keuken materiaal is door de vorige gasten vies terug gezet en dit is niet gecontroleerd door het schoonmaakteam. Buiten heb je een tuin tafel met stoelen wel jammer dat er geen tuinstoelkussens waren. Oh en let ook op dat je je eigen douche handdoeken moet meenemen! Ow en vlooienspel is handig! De dekens die op het bed liggen zaten vol met vlooien! Op het park heb je een zwemvijver, dat is eigenlijk de enige plek waar je goed kan afkoelen, kids kunnen spelen maar het meer is echt heeel smerig, en het stinkt. Onze kids hebben allemaal uitslag gekregen.. dus douche je kids goed af!

Dan naar het restaurant, personeel is vriendelijk. Maar Alles met het eten ging mis of er ontbrak wat.. Hier kunnen jullie echt nog wat aan verbeteren

• 1Eetgelegenheden
    • 6Onderkomen

Gereisd met vrienden in augustus 2020

• 9Henk joke08-08-2020

Geweldige camping

Door de corona minder activiteiten even je zelf aanpassen dan heb je geen probleem sanitaire werd goed bijgehouden

Gereisd met partner in juli 2020

• 8Daniëlle03-08-2020

Kindvriendelijk park

wij verbleven in een restyled bungalow "Fazant", deze was erg netjes en mooi ingericht. Overdag op het park genoeg te doen, zeker met mooi weer. S'avonds iets minder te beleven, bv een gamehal zou een leuke aanvulling zijn..

• 7Activiteiten
    • 9Onderkomen

• 8Annemarie Phaff01-08-2020

Fantastische

Wij hebben net als vorig jaar 2 weken in de pauw tent gezeten en net als vorig jaar een super vakantie gehad. Ondanks een wknd met de zwarte vlag (houd in dat je het buiten meer niet mag gebruiken ivm zwemverbod) erg genoten. Tip aan het park voor het buiten zwembad gooi deze eerder open en later dan 18.00 uur in de avond dicht ivm mooie weer en toch wel heerlijk als je ook in de avond baantje kan trekken. Tip voor het animatie team ivm covid 19 zorg dat er er een reservering is voor bijvoorbeeld de bingo zodat het niet te druk is en teleurstelling te voorkomen bij de kids, dit was voor ons rede om toch uit de bingozaal te stappen ivm erge drukte. Tip voor de schoonmaak mag wel beter schoongemaakt worden we hebben op de tijd gelet en binnen 20 min waren ze klaar 🤔 ik ben zelf nog maar even aan de gang gegaan. Verder hebben wij heerlijk genoten en onze reservering voor volgend jaar staat weer vast!! Super tent, plek en park Gr fam Phaff

• 9Onderkomen

Vakantiepark Dierenbos info