Vakantiehuis Ut Bakhuis

1 review over Vakantiehuis Ut Bakhuis in het Nederlands

Hele fijne plek

corine ansems
21-10-2011

Het bakhuis is een prima 6-persoons vakantiehuis met eenvoudige maar zeker goede voorzieningen. Ruime slaapkamers en ook weer goed voorzien met gewone, fijne bedden. Goede horgordijnen zijn heel fijn. Douche en toilet gescheiden zoals het hoort en keuken(tje) met genoeg kastruimte. Terrasje op het zuiden waar je lekker beschut kunt zitten in de zon. Vakantiehuis staat bij een mini-camping maar daar heb je echt geen last van. Soms hoor je wel als er mensen in de sanitaire ruimte van de camping zijn maar dat valt wel mee. Veel speelruimte voor de kinderen op de mini-camping en veel wandel-en fietsroutes in de omgeving. Lekker rustig en in verhouding tot de kosten zeker de moeite waard.

Gereisd Met vrienden in Thu Sep 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiehuis info

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis Ut Bakhuis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Ut Bakhuis in Vessem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Ut Bakhuis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.