6,5

We hebben een aantal aanbieders voor Eurocamping Vessem voor je op een rij gezet:

83 reviews over Camping Eurocamping Vessem in het Nederlands

Fantastische ervaring op de camping

Res Fox,
21-3-2019

Noubwij hebben eem stacaravan daar en het zijn hele fijne mensen de eigenaars ze doen alles om hun camping gasten naar de zin maken .kwa activiteiten voor de kids is ie herl goed bezig ga zo door !!!! Voor de volwassenen onder ons mag het ook best wezen . Verder is er vanalles te doen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Ge - wel - dig

Dave de Turck,
18-2-2019

mooie ruime camping met zeer nette grasvelden met zon of zonder zon mag je zelf kiezen kindvriendelijke speeltoestellen zowel op de camping als op het zwembad douche gebouwen zijn een lust voor het oog alles heel netjes en schoon worden elke dag schoongemaakt in het hoogseizoen worden er zeer veel kinderactiviteiten georganiseerd maar ook zeker voor de grote mensen mooie kantine en vriendelijk personeel en zo kan ik nog heel lang doorgaan echt een aanrader deze camping ook kwa prijs we kijken alweer uit naar het seizoen van 2019

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Voor ons perfect!

Marie-Louise Van Mol,
26-9-2018

Geweldig onthaal, uitbaters super mensen, geweldige camperplaats, voor kinderen veel animatie, alles zeer proper en verzorgt, steeds zijn er vernieuwingen en verbeteringen, een dikke pluim voor de uitbaters en nog veel succes

Gereisd met jonge kinderen in maart 2018

Geweldig!

Sjan,
12-9-2018

Mooie safaritent op een ruime plek opgezet. De camping ligt midden in de bossen en zorgt voor veel rust tijdens je verblijf, dat vonden we erg fijn. Het sanitair is nooit ver lopen en wordt goed schoongemaakt. Het personeel is vriendelijk en is altijd bereid je te helpen. We komen zeker terug!

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Weinig te doen voor kinderen en ouders. Voornamenlijk “kaarten en kienen” heel klein zwembad wel 3 verschillende types maar gaan glijbanen, ook wouden mijn familie en ik gaan golven waar de reseptioniste niet heel vriendelijk deed. Je betaald klauwen vol met geld voor deze camping en je kan er bijna niets doen bezoekers moeten ook betalen!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Vriendelijk behulpzaam personeel. We hadden een mooie grote plek in de schaduw. Ideaal bij de tropische temperaturen. De kinderen vonden de midget golfbaan leuk. Fijn die zwembaden, maar we vinden ze niet hygiënisch. Geen voetenbadje. Geen zeep bij de toiletten. Het water ruikt niet fris.
Onze dochter kwam een paar uur op bezoek met haar 3 kleine kindjes, baby en kindjes van 2. Ze moest 11 euro betalen om binnen te komen met haar auto, die ze op onze plek zette en later nog eens 3 x 4 euro voor het zwembad, dus 23 euro totaal. Onbegrijpelijk duur. Te meer omdat een camperplaats inclusief alle faciliteiten van de camping (zwembad, activiteiten, midget golf etc.) maar 10 euro per dag kost. Rara, wie snapt dit? Wij niet in ieder geval. We vinden het scheef. Onze tip: doe er iets aan. Laat gasten minder betalen en de camperaars wat meer.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Zeer gezellige en goed verzorgde camping.

Anita liebregts,
2-8-2018

Het is een hele mooie verzorgde camping. Heerlijke safaritent vriendelijke mensen. Zeer schoon sanitair en douche gelegenheden. Mooie omgeving en volop te doen. Voor herhaling 👍👍👍👍

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

komen zeker weer terug

fam Hendriks,
28-7-2018

we komen hier al wat jaartjes en hebben de camping zien opknappen vorig weekend met een groep familieleden geweest en zalig genoten zij waren ook allemaal zeer tevreden voor herhaling vatbaar zeiden ze

Gereisd met vrienden in juli 2018

Fijne camping

Jan Willem,
18-7-2018

Ruim opgezette camping geleid door zeer vriendelijke attente familie. Voordelig in het voorseizoen en heel schappelijk geprijsd in het hoogseizoen. Prima wifi, grote plaatsen met voldoende zon en schaduw, lekker zwembad voor de hete zomerdagen. Niet luxe maar wel goed en aangenaam.

Gereisd met partner in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Liever niet.

Anoniem.,
14-7-2018

Sta al zo’n 13 jaar op deze camping. Vroeger was het erg leuk en waren er veel activieiten voor kinderen, ook was die friettent en de winkel goed gerund door een leuke eigenaar! Maar sinds een paar jaar word er wel veel aan de camping gedaan. Het is een grote camping, maar voor kinderen van 12+ is er geen reet te doen. Het personeel is ook erg onvriendelijk en geeft de jeugd overal de schuld van. Mijn vrienden en ik noemen deze camping ookwel Tokkie camping Vessem. De kantine is bijna nooit open en als hij open is dan is er niks te doen. In de winkel is niks te koop, zelfs broodjes moeten nu op bestelling.. ik vind dit onwijs slecht geregeld. Ook in de friettent kunnen ze de drukte niet aan en word niet goed gerekend. Ook vind ik de friet niet lekker. De winkel, friettent en kantine zijn alleen open wanneer ze er zin in hebben. Het zwembad is wel leuk, maar niet overdekt en gaat al om 6 uur dicht. Deze camping is niet aan te raden!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Eurocamping Vessem in Vessem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Eurocamping Vessem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.